- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
2024 - Íme a 22. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között megjelenik a MultiVersus és a The Rogue Prince of Persia.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
Fogyasztóvédelem nem foglalkozik egyedi ügyekkel, csak tömegesekkel. Békéltető testület kell, vagy írd meg nekik, hogy a pénzt utalják inkább valamilyen határidővel, mert ez már nevetséges, amit művelnek. Ha túllépik a határidőt, akkor pár fizetési felszólítás, aztán jöhet a békéltető.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
Pitterix
őstag
Most próbálok garanciális ügyet rendezni Kazy Computerssel. Már írtam nekik párszor és a mai utolsó levelemre válaszoltak. Várják a kártyát, adjam fel.
De elvileg a garanciális ügyintézésbe beletartozik a szállítási-feladási költség is, vagy tévedek?
- 9.3. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).
Ez a vásárlói tájékoztatójukban áll."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
-
Pitterix
őstag
válasz Biznisz Elek #3453 üzenetére
Közben írtak és állják a szállítási költséget, csak el kell nekik küldenem a bizonylatot a feladásról.
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
loncsika
tag
válasz #24845312 #3381 üzenetére
Az az igazság, hogy a telefonban belül van egy vizesedést jelző matrica féleség, ami sajnos a fürdőszoba pára és a kinti levegő magas nedvességtartalma esetén is elszíneződhet. Így a garanciának reszelnek. EZt nekem a szolgáltatónál mondták telefonvásárlás során. Ezért érdemes rá kötni külön biztosítást a beázás ellen. Ezt is mondták. Egyébként nem akarom elkiabálni, de nekem a Telekomnál eddig minden telefon garanciális ügyintézésénél profin jártak el. Egyszer kicserélték a belsejét, ez egy régi Sagem készülék volt, A mai napig működik, egyszer egy Lumia 735-öst cseréltek ki, mert egy nap alatt megdöglött, meg volt még egy másik telefonom, az is kinyiffant az első három napban, azt is kicserélték a helyszínen, illetve az iPhone 6S a garancia utolsó napján döglött be, azt is kicserélték egy zsír újra.
[ Szerkesztve ]
If you want to fuck the sky, you must teach your dick to fly.
-
chopin42
őstag
válasz loncsika #3456 üzenetére
A kolléga vízállló telefonokat emlegetett kontra "matrica féleség, ami sajnos a fürdőszoba pára és a kinti levegő magas nedvességtartalma esetén is elszíneződhet". Ez nekem ellentmondás. Amit meg a szólgáltató mondott, miszerint "Ezért érdemes rá kötni külön biztosítást a beázás ellen", az pedig szimpla lehúzás. Lósz@r.
Volt itt ilyen sztori (vagy a garisban,nem emlékszem pontosan) ahol a szerviz ugyanezt próbálta eljátszani: behalt a telefon, visszadobták beázásra hivatkozva, de aki beküldte, részletesen lefotózta a kérdéses részt (is), tehát egyértelműen bizonyítnai tudta, hogy NEM nála ázott be. A szervizt lecseszték, kapott új telefont a márkaképviselettől (huawei, asszem). De kötve hiszem, bármi következmény lett a szervizre nézve....[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Üdv! Ez a bolt legális? Szoktam tudni, de most nem teljesen vagyok képben, érdekelne a véleményetek!
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
válasz Vale_46 #3460 üzenetére
Közben megnéztem, van székhely (ami nem jelent semmit igazából), meg ászf, ami kitér a kötelező dolgokra. De így, hogy léteznek és átvehetted a dolgokat, lehet bejátszok egy rendelést, utánvéttel. Gariztatásra remélhetőleg nem kerül sor, vagy ha igen, nem lesz sz@rakodás
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
#24845312
törölt tag
válasz chopin42 #3463 üzenetére
Persze, értem én, hogy mire gondolsz. Jelen esetben amúgy a székhelyük pont egybeesik a boltjuk címével is. De egyébként sok cégnél (pl. a PCX-nél is) a székhely (tehát ahol csak a cég hivatalos papírjai vannak) egy székhelyszolgáltatónál van, a tényleges boltjuk címe pedig teljesen máshol, így kénytelenek ők is kiírni, hogy a székhelyük nem átvevőpont. Gondolom sokan vannak, akik valami miatt a székhelyre akarnak kimenni árut átvenni/visszavinni/küldeni, holott a cég székhelyén csak a cég hivatalos papírjainak kell lennie. A telephely, bolt, átvevőpont lehet teljesen máshol is (de akár ugyanott is).
-
inf3rno
nagyúr
válasz chopin42 #3459 üzenetére
Elvileg az, késhetnek a termékek egy hónapot meg a garival eljátszhatják, hogy nem elérhetőek így pár vélemény alapján. [link] 98%. hogy nem lesz ilyen gondod. A szállítás ára miatt panaszkodnak még, meg hogy nem lehet személyesen átvenni. Utánvéttel elmegy, ha egy hétig nem hozzák, akkor lemondod, azt kész.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
#24845312
törölt tag
válasz #24845312 #3408 üzenetére
Közben megjött az Edigital válasza, de csak annyit írtak, hogy ők úgy látják, hogy az a megrendelés már törölve van. Ez igen, ennek a megállapítása tartott nekik 3 hétig! Persze, hogy törölve van az a megrendelés, mivel nem vettem át, hiszen 280ezer Ft helyett 388ezer Ft-ért küldték ki. 3 hétig nézegették, míg rájöttek, hogy már törölve van? Szép teljesítmény.
-
#24845312
törölt tag
válasz inf3rno #3473 üzenetére
Az a legszomorúbb az egészben, hogy én már bele is fásultam az egészbe, és számomra már az lenne a meglepő, ha nem így mennének a dolgok. Ugyanez ment már 10 éve is, 20 éve is, de 30 éve is. Semmi nem változott. Komolyan érdekelne, hogy vajon külföldön is ez a helyzet? Vagy ott vajon normális módon zajlik minden?
-
inf3rno
nagyúr
válasz #24845312 #3474 üzenetére
Szerintem az van, hogy amíg tömegeket nem érdekel ez az egész, vagy nem is tudnak róla, addig mindenki csont nélkül megveszi az edigitaltól, aquatól, ipontól a kütyüt, mert ott olcsóbb egy ezressel. A törvénynek sem igazán van elrettentő ereje, mert ha nincs support azon többet spórol a cég, mint amennyire esetleg megbüntetik, ha megbüntetik. Ugye a békéltető nem fogja, a fogyasztóvédelem meg nem foglalkozik egyedi ügyekkel. Szóval egyik irányból sincs a cégeken nyomás, hogy változtassanak. Volt néhány kisebb bolt, akik korrekten csinálták, azóta megszűntek. Azt hiszem ez jól mutatja hova vezet ez a helyzet.
Buliban hasznos! =]
-
TIT
veterán
válasz koby11h #3470 üzenetére
Engem nem izgat ki miatt de lényegtelen is,a végeredmény ua.
Hát a cégek 70%-át be kéne akkor zárni.
Scorp2011: 30 éve más világ volt(eleve akkor megvettél valamit az minőség volt)-ez kb.10 éve megy a sok webshop aki átveri az embereket stb.edigital meg 10 éve ilyen gyökér volt,az egyik boltvezetővel együtt+a hisztis szervizessel,mert szólni mertem neki,hogy vegye már fel jegyzőkönyvbe mégis milyen gépet adunk be.Foglalkozik a fogyvéd egyedi ügyekkel csak semmit nem ér amit csinálnak,elég komolytalanok.
[ Szerkesztve ]
-
zserrbo
aktív tag
Senkinek nem ajánlom a Konzolvilágot.
Történt ugyanis, hogy ajándékba lett vásárolva egy drágább mikrofonos fejhallgató (headset) tőlük karácsonyi ajándékba. Kipróbálás után egyből tudva volt nem tetszik a modell, így mivel neten volt rendelve vissza a boltnak 14 napon belül. Meg is érkezett hozzájuk, majd telefonos érdeklődés során mondták nem veszik vissza, mert higiéniai termék és az oldalukon is fel van tüntetve.
Íme az oldalukról ez a rész:
Bekarikáztam a legérdekesebb részt, a 'stb'-t. Ugyanis ezek alapján kényük kedvük szerint bármely terméket visszautasíthatnak. Ugyan mi az ami nem zárt csomagolásban jön és nem fogja meg az ember kibontás után? Jelen esetben ugyan a headset fel volt tüntetve, de nem ette meg az ember azt a fejhallgatót, hogy többé ne lehessen értékesíteni.
A Fogyasztóvédelem szét tárta kezeit mondván a jogszabály nem sorolja fel mik számítanak higiéniai terméknek, ezt a bírói gyakorlat dönti el. Irány a Békéltető testület ill. a peres eljárás, ha folytatni akarja az ember. Remek kilátások.
No így vegyetek innen bármit a jövőben. -
-
Pitterix
őstag
válasz zserrbo #3477 üzenetére
Mi is hasonlóképpen jártunk egy másik bolttal. De innentől kezdve elolvasok vásárlás előtt minden apró betűs részt.
Viszont, amit fentebb írtam a Kazyról, le a kalappal előttük. Garizták és visszaküldték ingyenbe, úgy, hogy mint kiderül, ami hibája volt a kártyának, az nem tartozik a garanciális dolgok közé.
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
zserrbo
aktív tag
válasz inf3rno #3479 üzenetére
Mint írtam meg lett írva a fogyasztóvédelemnek is, de mivel a jogszabály alapján nem rendelkezik hatáskörrel a fogyasztóvédelem, így nem segítettek. Én úgy érzem ez nem itthoni gond, hanem EU-s, mivel az EU-s jogszabály sem sorolja fel mi higiéniai termék és mi nem. Illetve vannak normális boltok és vannak az ilyenek.
-
Atomgeszi
veterán
válasz zserrbo #3481 üzenetére
Sajnos jobban jár az ember, ha ilyenkor(vásárlás előtt) ír egy emailt nekik, amiben megkérdezi, hogy visszaküldheti-e... én mindent inkább megkérdezek, ha úgy tervezem, hogy vissza akarom küldeni 14 napon belül, ha úgy adódik, hogy nem tetszik. Aztán már írásos bizonyíték van a bolt részéről, hogy engedik vagy pedig, ha nem, akkor eleve meg se rendelem. - Fülhallgató pont ilyen. Fejhallgató határeset.. DE amikor anno venni akartam, az MM is elhatárolódott a fejhallgató visszavételétől. Ezt is előre megkérdeztem inkább.
[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
válasz Atomgeszi #3482 üzenetére
Ajándékba volt, szerintem nem gondolta előre senki, hogy ez vissza lesz vive.
(vagy hogy ha mégis, akkor ebből probléma lehet).
De valóban igaz, ha nem felejti el az ember, és számít rá, akkor egy kérdést mindenképp megér.Nekem pozitív példám van hasonlóra. BF-kor vettem egy bluetooth headsetet asszonynak, de nem jött be neki, pár óra használat után nagyon kényelmetlen volt, úgyhogy a célnak (digitális oktatás) nem felelt meg. (de ezt ugye előre kép alapján nem lehet eldönteni, a neten található review-kból meg ez nem derült ki). És Edigital szó nélkül visszavette.
[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
Mit gondoltok arról, hogy valaki aprón el akar adni egy jegelt routert, mondván, hogy visszamondta az előző vevő, miközben a cuccot már értékelte az előző vevő, hogy meg kapta két pillanat alatt, és nagyon tuti? Olyan 40 pozitív értékelése van annak, aki árulja.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
bolic
őstag
válasz zserrbo #3477 üzenetére
Nekem nincs probléma a Konzolvilággal, sőt lekopogom, minden szuper! Nagyon imádtam az iPon-t, sajnos elég messze van, inkább választottam a Konzolvilágot, akár hétvégén is lehet átvenni és budapesti Árkád bevásárlóközpontban van, nagyon kényelmesen közel van, kb. 5 perc séta innen a lakótelepünktől.
Átvettem kb. másfél évvel ezelőtt a WD20EZRZ WD Blue 2TB HDD-et, minden működik! Még tovább fogok rendelni a HDD-et!
Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!
-
inf3rno
nagyúr
válasz #21346560 #3485 üzenetére
Jó hát írtam neki, hogy nekem ez így nem kerek, személyesen meg nem tudom átvenni, mert messze vagyok, felejtsük el egymást. Max 10% esélye lehet, hogy kamu, de már szívtam meg aprón, nincs kedvem kockáztatni, meg annyira nem sürgős. Marad a szolgáltatói eszköz routernek, amíg találok egy normálisat.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Állítólag kettő volt, az egyiket már elvitték. Na mindegy.
Buliban hasznos! =]
-
daniiel09
tag
Sziasztok! Nemrégiben vásároltam egy olyan nevű bolttól hogy “faszacuccok.hu”
Rossz pénztárcát küldtek, 2hét után végre visszaírtak emailben, hogy hova küldjem a terméket. Ez volt január 13.án. Van fotóm róla, hogy feladtam a csomagot. Azóta se pénz se válasz egyetlen emailre sem. Facebookon ráadásul letiltottak. Mit tehetek, hogy visszakapjam a pénzem?
Előre is köszönöm a válaszokat. -
koby11h
aktív tag
válasz daniiel09 #3492 üzenetére
https://faszacuccok.hu/kapcsolat
Ezt nem tudják letiltani.
Én csináltam már másik webshopnál, hogy 5 percenként elküldtem ugyan azt, a 14-diknél jött válasz az abban megadott email címemre, hogy hagyjam abba. Arra jeleztem, hogy 11990 Ft visszautalását ígérték, ha ezt megkapom ok, ha nem akkor addig én ráérek...
De ez csak egy végső ötlet..."C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
koby11h
aktív tag
Ez nem az én címemről megy! Ha erre szabályt csinál akkor minden ilyen webüzenet spam-be megy...
Ok, tartalom alapján csinálhat szabályt, de akivel én "leveleztem" nem tette. Viszont 2 nap múlva utalt.
Egyébként ha az ügyfeleinknél lévő legtöbb adminisztrátorból indulok ki, hát nem tudnának ilyen szabályt csinálni[ Szerkesztve ]
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
syberia
veterán
Panaszáradat a Holmibolt webáruházra
A címükön becsengetve, egy ottlakó szerint már 3 éve elköltöztek.
Nagy ívben kerüljétek el ezt a webáruházat!
https://howbad.info/
-
inf3rno
nagyúr
Nézelődök bútor ügyben. Majdnem ettől a VidaXL-től rendeltem, de azért előtte utánanéztem, hogy mi ez a cég. Azért az komoly eredmény, ha a vélemények több, mint 20%-a negatív 2000 rendelésből. [link] Azt nem tudom miért nem lehet beleolvasni, úgy tűnik, hogy nem zárták ki őket árukeresőről, de valamiért mégse engedi listázni a negatívakat. Marad a bonami helyette, állítólag az nagy bolt, valamiért nincs fent árukeresőn, de ennél igazából minden csak jobb lehet.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
Crus
őstag
PlayIT Store mától nálam banon van. Kb. kötelességemnek érzem, hogy megosszam más vásárlókkal is.
Rendeltünk pár Nintendo tételt, nyilván újként. Az egyik gyanús volt. Nézzük közelebbről újrafóliázott, teljes áron, újként adták el mégis. A fólián konkrétan az égésnyomok láthatók a szélén. Reklamáltunk. Azt a szöveget kaptuk, hogy azért bontották fel, hogy el ne lopják az üzletből, mert ott kiveszik belőle a kártyát.
Akkor a másik játékot miért is nem bontották fel? Meg eleve... ne bontsd már fel az új játékot, mert az onnantól nem új termék!
Na de nézzük a kártyát, állítólag nem használt. Aha, akkor a fém érzékelők a kártyán miért is karcosak? Erre jött egy fals duma megint.
Slusszpoén, hogy amikor rendelni akartunk, nem lehetett a 3 raktáron levő terméket a kosárba rakni, így 1989-es színvonalon olyan cirka 25 perces dumálás után telefonon rendeltük meg a cuccokat. Agyrém.
Még gondolkodom a fogyvédelmi feljelentésen. Minden le van fényképezve, dokumentálva.Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- iPhone topik
- Mobil flották
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Revolut
- Projektor topic
- Rendszergazda topic
- Peugeot, Citroën topik
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen