- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobilhasználat külföldön
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
RazoR
veterán
Szisztok,
Autóvásárlás előtt állok és egy 2008-as MK2,5 Focus a kiszemelt magánszemélytől, első tulajdonos (közeli ismerősöm). 140000km van benne 1.8 TDCi, vezetett szervízkönyv, végig márkaszervízben javított, kettőstömegű és kuplungcsere megvolt! Digit klíma, tempomat, adaptív fényszóró, hátsó ablakokon roló, sok plusz extra. Jó vétel lenne szerintetek (szerintem igen)?
[ Szerkesztve ]
-
RazoR
veterán
válasz molnarpeter #12861 üzenetére
Igen én is olvastam, hogy nem ez a motor a legjobb választás de most vagy ez ismerőstől vagy egy lutri idegentől vagy neppertől...
Igen kuplung és kettőstömegű lett benne már cserélve!
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
A mellettünk lévő cég adott tovább egy MK2-es Focus-t egy másik szintén itt található cégnek. 1,8 dízel, majd 500 e.km. van benne. Hibátlanul teszi a dolgát. Dicsérik. Körbekérdeztem, mert egy C-Max volt kinézve, ilyen motorral.
Engem meg az 1,6tdci-től óvtak.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
bajnokpityu
félisten
válasz Gombinyó #12866 üzenetére
évi 10k-val semmi baj nincs. viszont nem jó dieselnek 15kmnél rövidebb útakra beinditani, leállítani, lehülni.
ha vki nyaralásra veszi, és a 10k úgy jön ki, hogy 1 spanyol 1 horvát, 1 görög, akkor esélyes, h megéri dieselt venni évi 10k-ra
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Gombinyó
őstag
válasz bajnokpityu #12868 üzenetére
Ugyanezt mondom én is
-
RazoR
veterán
válasz molnarpeter #12867 üzenetére
Jó, a 10k kicsit erős volt, legyen 15-18k évente. Melóba járás napi 30km kb. jelenleg egy 1.6 16V G Astrám van és hát ez azért benyeli a 8-9-10 litert, ezért is gondoltam dieselre.
-
Real_Necro
veterán
1,4 16V G Astra után vettem a 2.0 TDCI FL MKIV Mondeot. Évi kb. 18k km, naponta 2x21km munkába oda-vissza. Másfél éve hajtom, van benne 261e km. Olykor pályán is hajtom, szülők 61 és 271km-re. Fogyasztás átlag 6 liter.
Most kapott megint olaj és szűrő cserét, beleértve üzemanyagszűrőt is, valamint fékolajat is. Valamint kiderült mi volt a fémes koppanásom, le volt szakadva a kipufogó dob hátsó tartója. Érdekes, hogy itt 1 kar tartja, Astránál meg 3... meghegesztettük, remélem kitart.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
racerx
őstag
Hali. Focus 3 mas benzinmotorjairól jó lenne vmi kis infó. Jó pár év kihagyás után tervezem hogy visszatérek Focur vonalra (volt már 1 -es. 2, es , 2.5 benzin díztel anno), és most is első körben ráncfelvarrott a1.6 vcti -t tervezgettem, vagy 90lovas dízelt (bár az évi futásmennyiségem és rövid városi távjaim nem igazán indokolják, de szerettem a dízel karakterisztikáját), de nem igazán van ezekből (főleg a dízelből) normális kevés (ebb) km futott , titanium vagy ghia. Itt jött képbe a hármas, ezekből már lehet találni ilyesmiket dögivel, pláne németbe. Persze drágább, de az most mindegy. Viszont ha jól tudom itt már esélytelen a dpf nélküli dízel, ugyhogy az kilőve. Maradt a vcti vagy a turbósak. Vcti gondolom az lehet mint a kettesbe, csak 125 lovas ? Viszont a turbósokat nem ismerem, nem vezettem. Ott első körben a 150 lovas (esetleg az erősebb 180) jönne be. Mit lehet tudni ezekről a motorokról? Hibalehetőség gondolom több mint az egyszerűbb vcti nél? Turbó, szokásos kokszolódás? Fogyasztásba van lényegi különbség köztük? Vagy esetleg az 1000 es turbós is játszik (bár az annyira nem szimpi).
-
cOxeR
Ármester
Sziasztok!
Focus 1 akku téma kérdés. Bevillant pár alkalommal tegnapelőtt a vissza töltés jelzés menet közben, régi az akku, úgyhogy arra tippelnék, meg amúgy se ártana kicserélnem.
Orion 55AH, 450A van benne, valahol lehet esetleg ilyet venni vagy valami javaslat?
(jobb oldalon van a plussz)[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ha van pénzed, akkor gyári akkut mondanék bele. Kicsit húzós, mert vannak olcsóbbak is nála.
A következő akkum nekem biztos gyári lesz. Most nem az van benne."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Real_Necro
veterán
Lesti neked sincs messze , én Astrába pár hónapja Exide-t vettem, Mondeoba Bosch van. Esetleg ha nagyobb méret belefér érdemes lehet megjátszani. Ezek az akksik meg már nem bírják annyira mint 2007 előtti gyártásúak. (remélem jól emlékszem az évre)
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
cOxeR
Ármester
Annyira nem izgat az ár (ertelmes kereteken belül persze) bár szerintem max 2 éve van hatra nagyon elkezdett már rohadni. :/ Pont az előbb lesegettem... meg eljárt felette az idő, pedig kívülről még szép.
2003-as
Oriont azért javasoltak mert az meg olmos.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Real_Necro #12875 üzenetére
Nem bizony. Bátyám annó (egy 4 éve) a kis suzukiba vett akkut és érdekes módon a garancia lejárta után már meg is döglött.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
cOxeR
Ármester
Gyári akku van valami “tömeg” üzletben, vagy chromax?
26 szeles 19 mely[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz DeFranco #12880 üzenetére
Szét van rohadva a zar pl alig bírom kinyitni a motorháztetőt, az első merevitő ív a hűtő előtt hullik szét az előbb rautottem csavarhuzoval miközben próbáltam megpucolni a szét korhadt zárat.
Csomagter ajtó alja végig kuka... hátsó ajtók is ilyenek belül a sarkaknál.
Lassan 300k lesz benne... és szerintem volt tekerve mar mikor vettem 7 éve. (72k-val)
Olajat is nagyon eszi már... durván 2,5 ezrenkent 1 liter.
Ez nem azt jelenti, hogy nem foglalkozom meg költők rá, két éve futomu javítva, fékek, dob cserélve... sorolhatnám, nem sajnálom rá, de egyre több a képessége.Exide lesz vélhetően ahogy a méreteket nézem abból fér bele a nagyobb kapacitás.
[ Szerkesztve ]
-
And06
aktív tag
nincs valakinek 2009es fiestához (facelift előtti) szerelési kézikönyve? igazából a karbantartási terv érdekelne főként. köszi!
-
cOxeR
Ármester
válasz Real_Necro #12886 üzenetére
Feleségem jár vele boltba. - amúgy igen, hétvégi-nyári autó
-
molnarpeter
nagyúr
Nézess rá a biztonság kedvéért a töltésre (akkus boltok ráteszik a műszert, az hamar megvan), de nekem furcsa, hogy a töltés visszajelző világított (megnézném a kontaktokat is). Nem cserélném az akkut, ha nem muszáj, de ha minden más jó körülötte, akkor 2 évre Lestitől valami electric power bele és jó napot Ha a Z4 nem merül, és van bikakábeled, én megvárnám a teljes kimúlását az Orionnak.
-
cOxeR
Ármester
válasz molnarpeter #12889 üzenetére
Bevillant csak párszor közlekedés közben, generátorom volt felújítva tavaly, de semmin se lennék meglepődve. Odagurulok valamelyik nap aztán max azt mondják, hogy még jó... de nem szórakoznék ezzel, nem szeretek kocsival ott maradni sehol, olyan miatt, ami gondoskodással megelőzhető.
többet bukok ha nem jutok el a dolgomra, mintha kifizetek "feleslegesen" egy új akut, így sok éves akkuval a kocsiban, Z4-ben akkor cseréltek, mikor vettem -
DeFranco
nagyúr
válasz Lomha 8V #12741 üzenetére
köszi, de most inkább csak elméletben keresem hogy létezik-e még ez a funkció, vagy eldugták, túl titkos régen sem volt, mert nekem egy fordos ürge céges emailben küldte el az elérhetőségét. csak most nem találom ezt az opciót ahol alvázszámra kiírja a speceket, hogy pontosan milyen tételes felszereltséggel jött le a szalagról a kocsi.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Bevallom nem értem miért az akkut okolod a visszatöltés jelzés miatt. Amúgy mi az a jelzés?
Ha az akku lenne a gyenge láncszem, akkor pl egy nap többször nem tudnád beindítani a kocsit, vagy órákig tartó rádiózás után lemerülne.
Nem inkább a generátor gyengélkedik? Alapjáraton nézni kéne egy kapocsfeszültséget az akkun, meg ugyan ezt 3-4000 fordulatnál.⭐ Stella
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen