- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Mobil flották
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Eleglide C1 - a középérték
Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
it Az OpenAI és a mások eszközeivel gyártott, AI-alapú tartalmakat is címkézné a TikTok.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz troll81 #30999 üzenetére
Gondolom abban is ehpas van: Szemből nézve bal fényszóró alatt. Spéci előírás tartozik hozzá, érdemes olyat keresni ami tudja a gyári előírást.
Leszív, utántölt, majd végállásokig elforgatva tartály tartalmát újra cserélni. Átmosni nem nagyon lehet nagyobb bontás nélkül.
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #31004 üzenetére
Passz, de elhanyagolt autónál ki tudja mennyire volt karbantartva.
Amúgy mint legtöbb hidraulikus csatlakozások fém a fémmel vannak összekötve.
Ott lazulás/mozgás hatására szivárog, és a menetszél por homokot ilyen bejut.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
sparta2
tag
válasz gabor9991 #31006 üzenetére
Kezdődik!
Mellesleg előző OFF autómnál megbontottam egy dupla csőcsatlakozást a kormányműnél (hivatalosan is így kellett) és fél óra alatt simán kicseréltem a full olajmennyiséget. Percse a két speciális O gyűrűt cserélni kellett. Nem tudom, hogy itt van-e lehetőség hasonlóra!? -
-
-
kcsa
veterán
válasz gabor9991 #31010 üzenetére
Ez ugye attól függ milyen rendszerű a szervó rendszer, Mk3 Mondeoban nulla erőfeszítéssel lehetett átfolyással cserélni olajat benne (hagyományos hidraulikus, hozzáférhető), itt az elektromos rendszernél már nem éreztem a csít annyira (nehezen hozzáférhető, fene tudja hogy mikor üzemelteti a pumpát a vezérlés), úgyhogy ezzel a leszívom-felöntöm módszerrel csináltam.
-
sparta2
tag
válasz gabor9991 #31010 üzenetére
Azér írtam le ezt a módszert, mert annó a két O gyűrű 80/120 Ft volt márkaszervizben. Persze értelmetlen ezt csinálni ilyen túlárazott helyzetben. Ezeket az árakat nem is értem. Amikor egy piszlicsáré 32 filléres dologért kérnek ezreket, amit már 48 millió helyre beépítettek és azóta is azzal dolgoznak. Jártam úgy, hogy az ablakmosó tartály betöltő csövének gumitömítése megnyúlt, ezért ha teletöltöttem eresztett. 1800 forint volt a gyári. Hármat vette a nem túl olcsó OBI-ban 300-ért.
-
darvinya
titán
Ha elektromos a szervó minek hidraulika kör, ráadásul nagyobb terhelést kap generátor, mintha hidraulika szivattyút működtetne a motor.
Meg van elektromotoros szervó, s sokkal egyszerűbb és költséghatékony.sparta2
Ha szervó szivattyú csöveket veszed le fogaslécről és engeded ki a folyadékot, akkor fogaslécben még ott marad a régi szervó folyadék.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz sparta2 #31018 üzenetére
Álló motor mellett kiengyenlítő tartály visszafolyó csővön kiszívható egész mindenhonnét.
Persze tartályt után kell tölteni.
Így csináltam nyáron, s tökéletesen új szervó folyadék lett a rendszerben.
Nem maradt benne régi folyadék.kcsa
Akkor van elektromotor szivattyú, mikor ABS rendszerrel együtt van.
Persze fékezéskor nincs szervó, mert fékekhez kell folyadék.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
Áh, semmi..
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
mar megint mindenki hülye csak egy valaki helikopter?
ha a tartalyban van szuro akkor érdemes a tartalyt is cserelni
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
darvinya
titán
válasz sparta2 #31029 üzenetére
Igen, de ezt megérzed? -Nem
Mert csak álló helyzetben van valójában haszna szervónak, gördülő keréknél semmilyen.
Aki jó régóta vezet, az még szervó nélküli autón tanult vezetni, s megtanult csiga gurulással kormányt tekerni.
Bár ez fiatalok már nem ismerik, csak álló helyzetben tekerni a kormányt, hogy adjon jó sokat gömbcsuklóknak.ReFleXx
Kérdés, ki írt helikopter, és ki írt hülye a másik?
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
sparta2
tag
válasz darvinya #31033 üzenetére
Hát én is az a korosztály vagyok aki mozgó keréknél tekeri a kormányt (kivételek nyilván vannak), de térjünk vissza! Ha elmegy a szervórásegítés pl. autópályán, egy sávváltást is súlyosan megérzel. Egyébiránt van olyan fogalom is, hogy sebességfüggő szervórásegítés. Arról pedig szót sem érdemel, hogy a kormányzáshoz és a fékezéshez egy szivattyú tartozik. Ráadásul másképpen működnek.
-
darvinya
titán
válasz sparta2 #31034 üzenetére
100+ fölött minek a szervó?
Ismerem sebesség függő szervót(enyém is ilyen), minnél gyorsabban halad, annál kisebb, vagy benehezíti a kormányzást.
Mindig aktív szervó rásegítéskor 100+ fölött akkora repülés lenne a vége kis kormány modulatnál, hogy Cobra 11 is megirigyelné.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
A Zéé
addikt
-
darvinya
titán
válasz sparta2 #31036 üzenetére
100+ fölött nem tekerünk 5-10 percnél többet kormányon.
1 teljes fordulattal már Cobra 11 irigylés lesz belőle.
Efelett max. a sebesség függő vagy nehezíti, vagy nincs rásegítés.
Ha elmegy a nyomás akkor max. nehezebb lesz, de ezt 5-10 percnél észre sem veszed.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
zoger
tag
Bámulatos, hol tart már a tudomány.
-
Dißnäëß
veterán
mk4 Mondimban elszállt a kormányszervó anno, keményen zsebbe nyúlós motyó volt.
Álló helyzetben tekerni lehetetlen volt, lassan mozogva komoly izommunkás, 30 körül-felett már városban alkalmas (de semmi gyorsparkolás egy Ráday-n mondjuk, mert ahogy lelassítod, hogy behúzod, tépni kell megint mint állat), pálya abszolút nem gond, no para, nem fog magától keresztbe állni egyszercsak. Szinte mintha szervód lenne és jó lenne minden, kb.
Mondják, hogy a Ladát nehéz kormányozni (ellentétben az orrkönnyű Skoda 120-al), nos, egy -esetemben - Mondeo-t kurva nehéz volt 30 körül-alatt, így érzésre, így aztán mindig menni akar vele az ember. A széles papucs is lehet az oka, legalábbis én annak tudtam be, nem egy ezerötös Lada ugye a gyárikkal, na meg elöl minden kábé.
Az Opel Calibra-mnak is ment el anno kormányszervója, ott szivattyú körül engedte el az olajat, dettó tépős, de a Ford még szarabb volt. A szervizbe menet be akartam a kapun hajtani, indexelek, lassítok, jönnek mögöttem ugye.. tekerném be jobbra, húbazmeg itt nem lesz meg a beforduló kör (pedig téptem).. beálltam bal kapufára , aztán mikor mindenki elment és szélcsend, útra vissza ki, egyenesbe szedtem, rüki vagy 50 méter, aztán szembesávba átküzdöttem magam és onnan egy nagyobbacska lendülettel végül meglett. Volt röhögés, hogy mit óvatoskodok, miért nem szedem alá rendesen, nem tudok vezetni ? Aztán mikor mondtam, hogy szervó, "jaaaaa..."
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
darvinya
titán
válasz Dißnäëß #31042 üzenetére
Minnél nagyobb és szélesebb a papucs, amit még a motor súlya is nyomja, annál nagyobb izom munka lesz működésbe hozni.
Persze nagyobb kormány segítene.De egy jó van benne, ilyen esetnél.
Gyúrni már nem kell, vazze.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Dißnäëß
veterán
válasz ReFleXx #31046 üzenetére
Fordnál maga a kormánymű, fel kellett újíttatni az egészet, ez nem ment, végül csere. Állítólag ilyen nagyon egybecucc, kókányban lehet javítani, ideig jó lesz, de nem örök életű. Legalábbis ezt mondták nekem anno. Akkor még nem ismertem őket, most sem, de ha tehettem volna, talán megérte volna inkább ide elgurulni vele, de mondom, fogalmam sincs, hogyan dolgoznak, mennyiért, stb.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
TigerDzsó
tag
Ha már aktuális a téma...
A nagy hidegekben szinte tépni kellett a kormányt reggelente, hogy ki lehessen kanyarodni vele a parkolóhelyről, utána kicsit szlalomozni kellett és viszonylag jó lett, 5-10 perc elteltével meg tökéletesen működött.
Tavaly nyáron lett szervóolaj cserélve, gyári került bele. Reggeli küzdések után meg egész nap jó.
Merre kéne keresni a problémát?
2006-os Ford S-Max az alany, 2.0 TDCi. -
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Futás, futópályák
- Google Chromecast topic
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- Motoros topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen