Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dißnäëß

    veterán

    válasz A Zéé #31037 üzenetére

    mk4 Mondimban elszállt a kormányszervó anno, keményen zsebbe nyúlós motyó volt.

    Álló helyzetben tekerni lehetetlen volt, lassan mozogva komoly izommunkás, 30 körül-felett már városban alkalmas (de semmi gyorsparkolás egy Ráday-n mondjuk, mert ahogy lelassítod, hogy behúzod, tépni kell megint mint állat), pálya abszolút nem gond, no para, nem fog magától keresztbe állni egyszercsak. Szinte mintha szervód lenne és jó lenne minden, kb.

    Mondják, hogy a Ladát nehéz kormányozni (ellentétben az orrkönnyű Skoda 120-al), nos, egy -esetemben - Mondeo-t kurva nehéz volt 30 körül-alatt, így érzésre, így aztán mindig menni akar vele az ember. A széles papucs is lehet az oka, legalábbis én annak tudtam be, nem egy ezerötös Lada ugye a gyárikkal, na meg elöl minden kábé.

    Az Opel Calibra-mnak is ment el anno kormányszervója, ott szivattyú körül engedte el az olajat, dettó tépős, de a Ford még szarabb volt. A szervizbe menet be akartam a kapun hajtani, indexelek, lassítok, jönnek mögöttem ugye.. tekerném be jobbra, húbazmeg itt nem lesz meg a beforduló kör (pedig téptem).. beálltam bal kapufára :D , aztán mikor mindenki elment és szélcsend, útra vissza ki, egyenesbe szedtem, rüki vagy 50 méter, aztán szembesávba átküzdöttem magam és onnan egy nagyobbacska lendülettel végül meglett. Volt röhögés, hogy mit óvatoskodok, miért nem szedem alá rendesen, nem tudok vezetni ? :D Aztán mikor mondtam, hogy szervó, "jaaaaa..." :))

    POKE 16017,44 ..... SYS 2077

Új hozzászólás Aktív témák