- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sparta2
tag
Egy dologra tudok válaszolni. A márkaszerviz nem állít vissza semmit magától (akkor se nagyon, ha külön kéred), csak ha csináltak vmit. Pl. alaphelyzetbe állítják az ajtómodult, ha szereltek benne bármit, vagy cserés volt stb.. Normál éves ellenőrzéskor biztos nem dugják rá a diagnosztikát.
-
DeFranco
nagyúr
válasz sparta2 #35001 üzenetére
viszont ha akármi bug van, és kiderült hogy belenyúltak a szoftverbe, akkor abból komoly tiktakkolás lehet, hogy garivesztést jelent-e, a hibával összefüggésbe hozható-e.
nekem is volna pár dolog, amit szoftveresen nem sokból tartana átkonfigolni és használati értékben sokat jelentene (még csak nem is feláras opciók, csak nettó hülyeségek) de nem merem ráengedni a programozósembert.
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
-
őstag
válasz DeFranco #35002 üzenetére
Egyetértek... Gari alatt én sem babrálnám, de a fordowners-en esetleg körülnézhet a topiktárs informálódás céljából.
Mondjuk most lesz egy tapasztalat, mert egy 2020-as off topik Plugin Hybrid autóba szerelek majd hétvégén egy androidos fejegységet és itt is a gari vesztés az ami játszhat, viszont a tulaja ezt majd le tudja reagálni.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #35000 üzenetére
Igen, a szokott terhelés alatt kell jól állnia, nem kiszedve. Ugyanez vonatkozik a spirálrugókra is. Lehet hogy beszerelés előtt más-más hossz, de amikor helyére kerül és megkapja az autó tömegét, akkor illik a gyári hasmagasságot adni.
Kivéve ha ültetőrugó.Egyébként van egy trükkje az összegyógyult csavarok kioperálásának, ami ebben az esetben működhet: ha már pontosan tudod hogy mikor kerül sor a javításra, előző este gazdagon be kell áztatni a csavart és a szilentet is fékfolyadékkal. Majd reggel még egyszer, és lehet hogy a teljesen összegyógyult részek is megadják magukat, nem kell flexelni. Állítólag a fékfolyadék hajlamos minden résbe behatolni.
Másfél éve cseréltettem gátlókat, azóta nem volt bolygatva a csavar. De egy éjszakás áztatás után ma szépen kijöttek a helyükről. -
subaruwrc
félisten
válasz #27070592 #35011 üzenetére
haha
jól kivan
azt a kocsit mondjuk be kéne tolni a méhbe, nem gátlót taknyolni alá.
én ezt szoktam nézegetni de az enyém nincs ilyen állapotban szerencsére -
beci
őstag
Sziasztok.
2010-es, 1,4-es benzines Ford Fiestaba keresnék olajat,és szűrőt. SPJCA motorkód.
Mi az ajánlott? Köszönöm.Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
őstag
Gyári alufelnire rá gyógyult fékport milyen felni tisztítóval szedjem le? Fogkefe az alap, csak milyen szert használjak? Több helyen is olvastam a sósavat, csak attól parázok, hogy leszedi a lakkréteget esetleg, vagy a padkázott részeknél az alut marja meg... Ki mit használ ilyen célra? Köszönöm
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Sys85
veterán
válasz Csabex #35015 üzenetére
Nekem bejött a Turtle Wax Redline cucca is,de a legjobban a H-Plus ragasztó és tömítő eltávolító spray vált be.Az még a kátrányos foltokat is gyorsan leoldotta.
Igaz nem autónál,fókán lemezfelni van,hanem a motor alufelnijén,de ez mit sem változtat a hatékonyságon.
Amúgy a Lotus Cleaning autókozmetikás cuccai szerintem marha jók,csak nem olcsó.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz Csabex #35019 üzenetére
Én a Redline-nal fújtam le az egész fókát (mondjuk el is ment több mint 2 flakon),iszonyat mennyiségű szállórozsda lejött az autóról,sokkal szebb lett a fehér fényezés és nem bántja.
Turtle Wax Redline bármelyik obiban és tescoban van,Lotus-os cuccokat Mol kúton szoktam venni,vagy webshop.
Az üvegtisztítójukat maximálisan tudom ajánlani![ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
molnarpeter
nagyúr
válasz patomi #35020 üzenetére
Eredeti állapot, illetve szándék kérdése, maguktól valószínű arra veszik szerviz lehet tud olyan ajánlatot mondani, hogy éppen beleférjen első körben és utána a javítás során pótszemlével picit feljebb tudják esetleg pöckölni esetleg az összeget tudtommal, fő kérdés a szándék. GTK esetén másik jármű vásárlásához az átírás és hasonló birtokbavételi sarcokat is fizeti a bizti.
-
darvinya
titán
válasz patomi #35020 üzenetére
Saját? (TÖ-ben nem találtam infót)
Remélem személyi sérülés nem lett.
GTK akkor, ha biztosító nem fizeti javítását.
Így ránézésre nincs akkora baj, mint amit pár hónapja sarkunkon szenvedett az Kuga.
Fél eleje szanaszét, bal kerék csonkkal együtt 10m-rel arrébb, stb.
Ez már tényleg GTK.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
patomi
őstag
válasz molnarpeter #35022 üzenetére
Mai eset. Egyelőre apósnál leraktuk. De bal eleje kuka, jobb oldala végig és mivel felborultunk a tető is sérült, légzsákok nyíltak. Első szélvédő is annyi.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
válasz patomi #35020 üzenetére
Na basszus!
Én attól fosok, h valami barom nehogy leamortizálja. Mert annyit költöttem már a kocsira, h sosem jönne vissza a pénz belőle.
Ma végre jutott idő kiporszívózni, a kumikédereket is leápoltam. Ja és észrevettem, h megint elhagytam egy csomagtartó gumi pöcköt, ami távtartóként szolgál. Ez már a harmadik. Valamiért a bal oldaliról mindig lepotty.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
patomi
őstag
És radi8tor
Idén a második, itthon állnak a cuccok a kocsihoz, még az előzőből sem épült fel teljesen. Én is megadtam neki mindent amit tudtam.
Egyébként esélyem sem volt. Konkrétan levadászott. Ráadásul, rendőr, tűzoltó, mentő is jött, plusz a mamert el is vitték a mentők mert sokkos lett, egyhamar nem lesz autó belőle.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
gabor9991
őstag
válasz patomi #35020 üzenetére
Ez biztos hiszen a légzsákok pótlását a biztosító csak a gyári új beszerelésekor téríti az viszont nem olcsó.
A többi sérülés se apró, gyakorlatilag kellene rá egy komplett eleje, a bal hátsó ajtó kivételével 3 ajtó a 4-ből, bal A oszlopnál a sárvédő is érdekesen áll, tető, karosszériaelemek alatt a műanyagok...szerintem biztos a GTK egy 2006-os c max piaci értéke jóval kevesebb mint amennyiből ez szakszerűen helyreállítható lenne.
Mennyivel mentél hogy felborultál?Vagy hogy történt az eset?A képen látszik hogy a clio sofőrje benne ül a kocsijában annyira megijedt hogy nem tudott kiszállni vagy nem nyílt az ajtó? -
-
patomi
őstag
válasz gabor9991 #35030 üzenetére
Épp ez az, óra szerint 50-60 között, mert már elengedtem a gázt mikor az elágazáshoz közeledtünk. És figyeltem is a rönost, meg ott még két irányból is kijöhetnek elém. Az utolsó pillanatig szembe volt velem, mikor oda értünk rámhúzta a kocsit és valahogy megdobta az enyém, ami felborult, rá a szigetre. Ki sem szállt, míg a rendőrök és a mentők ki nem értek.
[kép] itt látszik a tető is sérült[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
SP4C3
veterán
Sziasztok,
Próbáltam keresőt, nem találtam mást aki találkozott volna ezzel a problémával:A minap vettem észre, hogy valami nincs rendben, amikor egy hosszú lomha kamiont előztem és gyanúsan szétszaladt a ménes magas fordulatszámon, először azthittem behalucináltam, sajnos nem. Tényleg valami gond van.
A grafikonon is látni, 3500rpm környékén valami elfogy... 1000km-rel ezelőtt volt fullservice, se hibakód, se semmi, átnézték, minden OK.
Több mérés is született, nagyon hasonlóan sz@r eredményekkel.
-JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com
-
darvinya
titán
Hát ez ismételten egy adagoló generál/porlasztó csúcs lesz, még rosszabb esetben, egész motor.
Ilyet én 1.6 szívó benzinesnél tapasztaltam, de azt már tudtam, hogy ilyen autót nem szabad megvenni.
Mert kuka a motor.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
A Zéé
addikt
válasz patomi #35038 üzenetére
Meg kell köszönni neki, hogy megmentett titeket, hálásak lenni neki, hogy egyben kiszálltattok belőle, és el kell engedni a kezét.
Amikor egyszer reccsen ekkorát a fő szerkezete azt már hiába javítja akáki (legyen akár Arthur Tussik mester is), nem fog egy második alkalommal ugyanígy viselkedni. Bár nincsenek illúzióim ha el is adod, benne van, hogy lesz ez még keveset futott megkímélt autó a hahu-n.
Sajnálatos dolog nagyon, de legalább ti jól vagytok.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
troll81
addikt
Sziasztok
A hűtő ventilátor leteszteltem A kabelevel együtt. Új vezérlő vel sem indul a el.
A can bus szalban a feszültség megvan.
Klímát kapcsolva sem indul a hűtő ventilátor.
Kap egy diagnosztikat ha lejutok ma.
Valakinek ötlet az ilyen jellegű elektromos hibákhoz? -
SP4C3
veterán
válasz darvinya #35041 üzenetére
Találtam némi szivárgást és egy félig lerúgott csövet a motor szívóágánál. Egy rossz leszórítóbilincs (gyűrű) okozta, kicseréltem, próbakör megmondja a tutit.
"Ilyen autót nem szabad venni" - Első autóm, erre tellett, 1600 eurót csengettem ki érte és ráköltöttem még 300-at. Erre tellett, havi 400 eurós fizetésből...
Volt egy diesel szivárgásom a nagynyomású pumpa (erre bochpumpának hívják, ne kérdezd) nyomóágánál és szépen csepegett bele az alternator-ba (generátor), ami haza vágta azt és így kellett egy felújítás, (1 csapágy, szénkefék és töltésvezérlő meg pár műanyag+fém elem).
A szivárgást egy nem megfelelően meghúzott anyacsavar okozta... Ezután nemsokkal a vízpumpa mondott csütörtököt, így kapott egy full szervízt, filterek, vezérlés, szíjak, olajcsere és a többi.
Ha meg kell válnom tőle, akkor az utódja egy G Astra lesz.-JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com
-
SP4C3
veterán
válasz subaruwrc #35047 üzenetére
Igen, lehetne nyomatékkulcsozni, de ezek a kib@szott autógyártók csak legyártják a sok ipari hulladékot, aztán ha bajod van vele, akkor vidd őhozzájuk, meg a csicskásaikhoz, akiknek eladták csilliókért a robbantott rajzokat és az adatokat, hogy melyik csavart kell mekkora nyomatékkal meghúzni. A másik az OBD, vedd meg a software-t meg az eszközöket, ha nyavajog a kocsid. Szumma szummárum 100 milla egy fostalicska autó+rajzok+programok.
Aztán lehet csodálkozni, hogy a csóró nép érzésre húzgálja a csavarokat. Kiharcolták az OBD-t, azt is elérhetné végre ez a retek emberiség, hogy járjon az autó mellé minden infó, ami a szervizeléshez kellhet, vagy akkor kapjon mindenki millió forintos fizetést, hogy autót is tudj tartani. El sem merem képzelni mi lesz azzal az Istenverte autóval amit a cégnek hajtok (Citroen C3 2018, 1.6 BlueHDI 55kw), ha valami egyszer tönkremegy rajta?-JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen