Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H0r1

    tag

    Sziasztok!

    2 hete vettem át egy 2019-es MK4 focust. A cég ahol dolgozom rendelt még 14-et amiket most szállítottak le. Ez utóbbik már B oszloptól sötétítettek, ledes fényszóró (de a foncsoros verzió) tolatókamera, sötétedő tükör és ami nagy bánatom, ami nincs benne az 1 évvel előttiben, az az esőszenzor.

    Szemre pont ugyan úgy ott van a kamera (nekem csak rezgeti a kormányt, az újabbakban ez már adaptív tempomatos sávtartós) és az az egyetlen szenzor is, sőt, "szemre" ugyan úgy is néz ki.

    Intervall kapcsoló mindkettőben ugyan az, csak az A betű nekem nincs.

    Ja érdekesség, hogy mindegyik autó Automata 8 gang, de az enyémben vannak váltófülek a kormány mögött, újabbakban nicns. És igen, elég jó, hogy vannak, ugyanis ennyire hitvány automata váltóval még soha életemben nem találkoztam mint ezzel, de mondjuk egy jó autózáshoz (pl szlovéniában volt benne részem most) sokkal sokkal jobb a kormányváltó, főleg ha megszokod azt a 2 másodperces késést is. De még a városba is vagy sport mód van és akkor ideges a gázpedál, vagy manuál, mert az, hogy 30nál már húzza az 5-et, nonszensz. Fogyasztásába bele se megyek :D Előző fóka (kombi mk3) 5 alatt hozta, 6 gang kézi, amit ez most 7 alatt éppen. Pályán persze jó, az is a legfőbb felhasználási területe amúgy.

    Szóval, csomó forscan fórum olvasása után sem tudom eldönteni, hogy ez most csak szoftveresen letiltott dolog lesz (mert egyébként 60 rongy a rendelős extrák között, de az tükörrel együtt van) vagy tényleg hardveres különbség is van közöttük

    Van valakinek ezzel tapasztalata?

    Illetve gondolom van eldugva jó pár funkció ami "x"-elős extra volna. Van valaki aki, természetesen megfelelő anyagi juttatásért cserébe, végigtudja zongorázni a dolgokat?

    Az autó még garis, de meglepődnék ha ezek miatt menne el. Inkább attól félek, hogy a márkaszerviz mindig visszaállít majd mindent minden egyes szervizeléskor

    Nagyon köszi! :))

Új hozzászólás Aktív témák