- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Magisk
- iPhone topik
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz Kephamos #34801 üzenetére
Kisebb, de szerintem ide fajult volna hibáról tudok mesélni.
Mk4 Mondeo 2.0TDCI, néha bedadogott alapjáraton, én észre sem vettem, a szerelő igen.
A magasnyomású szivattyút kellett felújítani.Ha nem újjal, hanem felújítással számolsz, még akár meg is érheti, ha a csúcsokat és a szivattyút is fel kell újítani. Ehhez nyilván kell egy megfelelő, korrekt hely, az enyém nem olyan a többi szempontból, így nem ajánlom annyira.Szerintem ne temesd még!
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Kephamos
addikt
válasz radi8tor #34802 üzenetére
Kb 190 van benne.
anevemearl: remélem hogy értelemes áron megúszom a beavatkozást. Bp. XVI kerületben ajánlottak dízel szerelőt. Remélem mondanak valami okosat. Most Újpesten áll a szervízben, nem is tudom, hogy el merjek-e indulni a 10km-es útra vagy trailert hívjak.
-
darvinya
titán
válasz radi8tor #34796 üzenetére
Nekem nem jönnek be az új hullámú hadzsime dizájn.
Ha mangázni akarok, akkor eredeti japánt veszek.
Amúgy borzalmas ez a Puma, ami szteroidozott Smart, ami nem más, mint guruló bevásárló szatyor.Kephamos
Normális tréleresek között nincs ár különbség.
Az occó, meg amolyan haveri vontatással is felér.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Kephamos #34807 üzenetére
Volt osztálytársam cége.
Szerintem kb mindegyik egy áron dolgozik.⭐ Stella
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #34798 üzenetére
Miért volna identitás-zavar egy ilyen platós, de nem alvázas, fwd (vagy awd) elrendezésű verda?
Azon a piacon, ahol minden évben több millió pickup talál gazdára? Ahol a lelkész is pickuppal jár vasárnap szert tartani?
Egyébként alig lesz kisebb mint a Ranger, de mivel fwd, olcsóbban gyártható. Nem is lesz drága, $20k az alapár, ami egy hibrid kisteherautóért az USA-ban nem pénz. -
darvinya
titán
válasz #27070592 #34809 üzenetére
Oké, hogy gyártás olcsóbb lesz, de míg Ranger 3.5t lazán pakolható, addig ezt max. 700kg-is lehet, utána már hajlik az padlólemez.
Abba igazad van, hogy egy bevásárláshoz ideális családdal.
Ha olyan.árazást kap, mint egy Focus + kicsivel felette, akkor nagy siker lesz.
Ha túl lövik, akkor bukás és olyan raktár maradék összekotrás lesz.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
A Zéé
addikt
válasz darvinya #34810 üzenetére
nem lesz bukás, az szinte tuti. És az is, hogy Európában nem lesz belőle sok, de nem is ide szánják
USA-ban megszűnt az összes "hagyományos" karosszériás Ford modell a Mustang kivételével, és nem is lesz többet.
A legtöbbet eladott autótípus meg magasan az F-150, és úgy amúgy a 3 nagy pickup (F150, Silverado, RAM) a top3 évek óta. A Ranger nem elég szexi ahhoz, hogy tényleg bevásárló kocsi legyen. Ellenben a Maverick már simán lehet az.Just a simple Lineman...
-
darvinya
titán
Aki F150/250 vett, és tényleg kihasználja, annak órási csalódás lesz, mikor ugyananyival pakolva meghajlik az autó.
Marevic meg, számomra óriási csalódás volt, mikor kiderült, kisebb mint az Escort.
Onnét tudom, hogy megnézéskor egymás mellett állt a két autó, s Escort hosszabb volt.
Gondoltam Marevic magasabb, s elővettem azt a lécet az Escort csomagtartójából, ami lazán el tudtam rakni.
Hát az a léc, Marevic -be csak állítva fért be, miközben Escort-ban fektetve, s teljesen eldugva, hogy semminek ne legyen útba.
Mondeo-t amiatt vettem meg, mert abba is ugyanúgy el tudtam dugni a lécet.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
grafnet
veterán
Sziasztok,
Biztos volt már szó:
2007-es Ford, 2.0 TDCi
Részecske szűrő regenerálása házilag?
Nem vagyok autó szerelő, úgyhogy bontás nélküli megoldás van?Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kephamos #34801 üzenetére
Pontos hibakód esetleg lenne néhány? Az alapján jobban lehetne saccolni. Illetve bontott dolgokat is számításba vehetjük szerintem, ha költséghatékony megoldás a cél és esetleg nagy a baj. Viszont egy ilyen rendszerben tényleg minden mindennel összefügg, egy rail nyomás szabályzó például ragad és máris áll a bál, szóval várjuk ki a diagnózist Worst case, mk3-nál láttam pár porlasztó hibát a csoportban mondjuk,
akkor elcserélem veled a Fiatotaz belefuthat pár százas nagyságrendbe, de szerintem kevés még benne a méter, hogy minden cserés legyen[ Szerkesztve ]
-
grafnet
veterán
válasz molnarpeter #34815 üzenetére
Most, hogy kérdezed...
Mivel az autó még nem ír ki semmit, így csak "tapogatózunk", hogy mi lehet a hiba.
Néha bedadog, néha lefolytja magát, de más hibaüzenet nincsen.Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grafnet #34818 üzenetére
DPF előtt és után mér nyomást az autó, azokat a kis csöveket kéne ellenőrizni/cserélni, esetleg szenzor csere... Legalábbis szerintem ez a legolcsóbb verzió
DPF előtt nagyobb nyomásnak kéne lenni, mint mögötte, de ha az egyiknél szivárgás van, akkor kevesebbet mér, és a motorvezérlő rossz következtetést vonhat le ebből (túl nagy különbség a két érték között). -
molnarpeter
nagyúr
válasz Earl_Muttley #34820 üzenetére
Mondjuk lehet megérné este elvinni, aztán haza busz/greengo
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #34810 üzenetére
Látom, fázisban vagyunk.
Vajon honnan szedsz ilyen és hasonló tuti infókat, mi szerint a "Ranger 3.5t lazán pakolható" (? )
Ranger 1860lbs max payload, 7500lbs towing vagyis cirka 843kg raksúly és 3.4 tonnát vontathat.F150 3270lbs max payload, 13200lbs towing , ez a legnépszerűbb fullsize pickup, 1483kg a max raksúly és majdnem pontosan 6 tonnát vontathat.
Maverick 1500lbs max payload, 2000lbs towing vagyis 680kg raksúly de csak 0.9 tonnát vontathat. Van egy plusz feláras Towing Package, amivel már 4000lbs vagyis 1.8 tonna lehet a vontatmány.
Szóval ez egy elég jó belépő lesz a kis pickup kategóriában a Fordnak. Kár hogy európai forgalmazást nem terveznek (egyelőre). Aztán ki tudja. Egy offtopic gyártó már rámozdult az európai piacra is, épp ilyen fronthajtású, nem alvázas pickuppal
Lehet hogy a platós crossover lesz az új európai divatautó? -
Joker88
őstag
A héten volt kis szervízen a kicsike..
A lényeg,hogy a szerelő javasolta, érdemes lenne szelepfedél-tömítést cserélni, illetve esetleg új szelepfedelet is,hátha nem olyan állapotban van belülről,mint szeretné az ember.. A kérdés az lenne, hogy hol lehetne szelepfedelet szerezni újonnan ( unixnál hirtelen nem találtam) .. Tömítést találtam, gondolom ez házilag könnyedén kicserélhető lenne.. ha jól láttam 4 db csavar fogja a fedelet.. ( gondolom azokból is új kellene ? )
Meg egy kis Brigéciolos áttörlés szóba jöhet?
1998 (bár a matricák szerint 1997 novembere de a lényegen nem változtat.. ) , 1,3 benzin Endura-E..
In loving memory of Garrett Lockhart
-
válasz grafnet #34818 üzenetére
Érdemes lenne megnézni forscan programmal.
Törölni a hibakódokat.
Resetelni a dpf rendszert. Ha már ott vagy akkor az EGR sem maradjon ki a resetből.Újra olvasni a hibákat. Ha nincsenek, akkor tesztkört kell menni. És olvasni a hibakódokat.
Ha tele van a szűrő akkor statikus regenerációt lehet indítani. Hosszan tart, hangos de legalább büdös és tűzveszélyes folyamat is. A motorháztető legyen kinyitva és éghető anyag ne legyen a kiáramló gázok útjában.Ha marad hibakód a próbakör után és az nem szűrő túltöltöttségéről szól, akkor nincs regeneráció.
Indulhat az érzékelők és a kábelezésük ellenőrzése. A szűrő külső állapotát is érdemes körbenézni.Ha ismernéd az üzem közben mért normális érzékelő értékek az sogat segítene, mert üzem közben lehet nézni. Más vezet, te kuksizod az adatokat. Mivel nem tudod a jó értékeket, nem fog segíteni.
A motor dadogását több probléma okozhatja. A szűrő telítettsége, az EGR akadozó szelepmozgása. Érintkezési hiba, ...
A te célod kettős.
A legfontosabb az, hogy kárt ne okozz a beavatkozásokkal.
A második cél, ha nem segít a szoftveres beavatkozás és az egyszerű karbantartás, akkor pontosan tudd a hiba okát és annak a javításának módját. Nagyban csökkenti a pénztárca felesleges megcsapolásának esélyét.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
subaruwrc
félisten
válasz Joker88 #34823 üzenetére
szerintem újonnan ehhez már nem fogsz tudni szelepfedelet szerezni
max bontott jobb állapotú de szerintem pár tíz perc ráfordítással kis csiszolás festés újjá tudod varázsolni ha lyuk nincs rajta.
pár csavar fogja igen, azokból nem szükséges új ilyenkor
legalábbis ide
tömítés cseréje meg nem nagy dolog de nem árt ha megtakarítod, főleg a felületet ahová felfekszik
motorba ne hulljon semmi lehetőleg. -
darvinya
titán
válasz Joker88 #34823 üzenetére
Szelepfedelet ahogy fórumtárs írta, nem fontos cserélni, csak mikor lyukas.
Tömítés nem nagy dolog, max. a tisztítás macerásabb.
Én a szabadtéri parkolóban szoktam cserélni. )
Amúgy hamarabb találsz bontott fedelet, mint újat.(FB Escort csoportban felbukkan bontós, aki bont Escort-ot is, annak van bőven, vagy csoporttárstól is van)
Csavarokat is csak akkor kell cserélni, mikor totál elrohadt.
De ezt az olaj pára megvédi, s ráadásul csavarboltban megveheted, mert szabványos csavar. (nem kerül 10x annyiba)camelferr
Ok.
radi8tor
Ha nem nyomták telibe szaniter sziloval, akkor féktisztítós törlővel könnyen tisztítható.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
grafnet
veterán
válasz Hieronymus #34824 üzenetére
Köszi, valami ilyesmi iránymutatást "vártam" a kérdésemre.
A statikus regeneráció mit jelent?
Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6
-
sparta2
tag
válasz KilgoreTrout #34828 üzenetére
Ford Assistance? 9500/év. Nem tudom, hogy lehet-e kötni garanciaidőn túl, idősebb autókra.
-
dellfanboy
őstag
hasznal vki mk2 focuson 17-es alufelnit? mennyire komfortos BP katyus utjain? jelenleg 15 acelfelnim van, de cserelnem alura
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
grafnet
veterán
válasz dellfanboy #34831 üzenetére
Nekem 205/55R16 van, ez is eléggé kopogós
Pesten nem vagyok benne biztos, hogy jó ötlet a 225/45 vagy a 235/45 R17 (kérdés, be fér-e)
Szépnek biztosan szép!Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6
-
erdey_a
őstag
Sziasztok, a neten ellentmondásos infókat találok, hogy milyen olaj kell a focusunkba.
2017 évi 1.6 benzin, PNDD a motorkódja.
5w30 vagy 5w20 a helyes megfejtés?Vérboci
-
válasz dellfanboy #34831 üzenetére
Vidéken se jobb a helyzet. A téli nekem acél 15", a nyári 16" alu. Így is megérezzük (én és a futómű) a kisebb kátyúkat is. A nagyobbakat meg jobb alapból elkerülni.
Szvsz nagyobb kerékkel, peresebb gumival, esetleg nem gyári rugókkal tuti kiràzza az emberből a vesekövet.
Mutatós az biztos, de napi szinten nem járnék 17-18" felnin az tuti.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz molnarpeter #34838 üzenetére
No igen. Csak anno nem volt szép állapotú hasznàlt, az új ára meg...
Struktúr felni nekem is bejön, jó alternatíva./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
őstag
válasz KilgoreTrout #34828 üzenetére
Igen, a legközelebbi autószervízig... Ha valahol Szegeden robbanok le, akkor Szeged környékén elvisz a legközelebbi szervízig, de az általam preferált szerelőhöz Bp-re már nem ingyenes.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
erdey_a
őstag
válasz sparta2 #34836 üzenetére
profi, köszönöm!
a kezelési a kocsiban, a kocsi meg a feleségemnél, én meg csak most, munkaidőben érek rá szerviz árajánlatot kérni
eredmény:
olaj, olajszűrő, pollenszűrő, fékfolyadék csere, plusz műszaki vizsga a fordnál 131.000,-
márkafüggetlen szervizben ugyanez 86.000,-
no comment[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
dellfanboy
őstag
válasz molnarpeter #34838 üzenetére
arra az 5 agu acel felnire gondolsz? azokat en is nezegettem es nemrosszak, van amelyikhez van kalyhaezust disztarcsa is . amugy azok a felnik honnan jottek? en mintha eloszor vmi dacia-n lattam volna.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
őstag
válasz KilgoreTrout #34844 üzenetére
Mi az a sárga angyal? Így már érthető, ha külsösökkel dolgoznak és tényleg oda visznek ahova akarod, mert a 20 ezer fölötti rész már nem olyan vészes ha a környéken robbanok le valahol...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
KilgoreTrout
senior tag
válasz Csabex #34845 üzenetére
Nem akarom reklámozni az autóklubot, de szerintem a fiatalabb generációk nem is nagyon ismerik, pedig pont nekünk lenne hasznos.
Nekem is tavaly javasolták, amikor megállt a kocsi a világ végén (tönkrement a benzinpumpa). Kijöttek ilyennel, megnézték, persze ezzel a helyszínen nem tudtak mit csinálni, úgyhogy rövid időn belül szerveztek trailert - este 10 után vidékre. Már ez is megérte (13k tagsági díj vs 20k kedvezmény a trailer díjából), de azóta volt helyszíni hibakódolvasás (motorhiba lámpa felvillant és alig ment a kocsi - itt a hiba ismeretében óvatosan lábon el tudtam vinni egy általuk javasolt szervízbe), akksicsere (megálltam, utána nem indult az autó - miután tesztelték, h csak az akku hibás, be is tettek újat 30k-ért a helyszínen). Az akkun felül nem kellett fizetni semmiért, és fél-egy órán belül megérkeztek a helyszínre.
Szóval szerintem ez eléggé megéri, ha valaki hozzám hasonlóan nem ért a kocsikhoz és nincs megbízható szerelő ismerőse. Itt ingyen kijönnek, és ha mást nem is tudnak tenni, megmondják, hogy mi a hiba és hova kell vinni a kocsit.
[ Szerkesztve ]
-
#31600896
törölt tag
válasz dellfanboy #34831 üzenetére
A giccs miatt beruházhatsz egy 17-esre, de zsebbenyúlós mindig szépen tartani. (padkázási, parkolási, egyéb sérülések)
Környéken van egy II-es Faceliftes Focus 17-es felnikkel, szép messziről, de közelről kiábrándítóan néznek ki. -
adrian14
tag
Sziasztok!
Szeretnék cserélni a közeljövőben autót és rajta van a listámon a Focus 1.6 TI-VCT 125LE-s változat is (2011-2013). Van valami típushibája az autónak? A motor mennyire "erős"? Alföldön használnám, 80%-ban városban és országúton, de néha autópályára vinném és a hegyek közé (Szlovénia, Ausztria).
2-3 millió forintot szánnék rá és ahogy néztem ár/érték arányban jónak tűnik a Ford. -
őstag
válasz adrian14 #34849 üzenetére
Szia,
Változó szelepvezérlésű és ez már okoskerekes is, szóval ha cserélni kell, akkor zsebbe nyúlósabb mint egy sima 1.6 101 lóerős ami nekem is van. Hasonló dilemmában voltam és végül a sima lett.
Valami beázásról tudok a gyertyák környékén vagy mi, pontosan nem tudom, de a többiek majd megírják."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
Új hozzászólás Aktív témák
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen TV-t vegyek?
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen