Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SP4C3

    veterán

    válasz darvinya #35041 üzenetére

    Találtam némi szivárgást és egy félig lerúgott csövet a motor szívóágánál. Egy rossz leszórítóbilincs (gyűrű) okozta, kicseréltem, próbakör megmondja a tutit. :B

    "Ilyen autót nem szabad venni" - Első autóm, erre tellett, 1600 eurót csengettem ki érte és ráköltöttem még 300-at. Erre tellett, havi 400 eurós fizetésből...
    Volt egy diesel szivárgásom a nagynyomású pumpa (erre bochpumpának hívják, ne kérdezd) nyomóágánál és szépen csepegett bele az alternator-ba (generátor), ami haza vágta azt és így kellett egy felújítás, (1 csapágy, szénkefék és töltésvezérlő meg pár műanyag+fém elem).
    A szivárgást egy nem megfelelően meghúzott anyacsavar okozta... Ezután nemsokkal a vízpumpa mondott csütörtököt, így kapott egy full szervízt, filterek, vezérlés, szíjak, olajcsere és a többi.
    Ha meg kell válnom tőle, akkor az utódja egy G Astra lesz. :B

    -JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com

Új hozzászólás Aktív témák