- Netfone
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
Hirdetés
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
ph A gyártó a tajpeji rendezvényen egyebek mellett egy 520 Hz-es IPS és egy 4K@240 Hz/1080p@480 Hz-es OLED megoldást is közszemlére tett.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
troll81
addikt
válasz Stauffenberg #31847 üzenetére
ha lehet akkor 1.8 nekem az van kombi egy abban 400+ van de nem eszi az olajat de kezd varrógép hangja lenni hidegen.szeretem nagyon meloba járós autó.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz ReFleXx #31849 üzenetére
Bekötési pontok és a többi teherviselő elem rozsdásodása mennyire jellemző? Egyszer valaki úgy jellemezte, hogy "futóműben németes, rozsdásodásban japános".
Mondjuk a korszak szívóbenzinesei közül melyik nem eszi az olajat? Ha van egy konstrukció amire nem jellemző, az már szinte a kivétel és nem a szabály. De pont ezért bíznék jobban olyan kocsiban, amit zárt csoportokban hirdetnek meg.
-
ReFleXx
addikt
válasz Stauffenberg #31852 üzenetére
en 16 évesen adtam el, az alja nem volt japanosan rozsdas, de amit fentebb emlitettem ott mar megjelent a rozsda. de ezeket alanezve ugyis latod majd.
egy olasz mk1-et meg mindig bevallalnek, aminel legalabb a rozsdaval nem kell küzdeni
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Stauffenberg
nagyúr
-
#27070592
törölt tag
válasz Stauffenberg #31847 üzenetére
+1 a faceliftes mk1.5-re.
A legenda szerint amikor a Ford 2000ben elég komoly pénzzel beszállt a Stewart-féle F1 csapatba, Stewart emberei néztek rá a Focus-futómű fejlesztésére és első szempont volt utcai használatnál is a mosolyfaktor. Erről Winklerék dumáltak egyszer vagy tíz éve, az egyik égéstérben.
Nekem is egy mk1.5 van, 1.8 benzines kombi, néha a Bükkben szoktam vele gurítani Eger és Miskolc között, csak azért hogy guruljak és minden kanyar egy élmény. És nem is horror az alkatrészek ára futóműhöz, érdemes rendben tartani. -
ReFleXx
addikt
válasz Stauffenberg #31854 üzenetére
nem feltétlen, de akkoris egy közel 20éves autorol beszélünk, ennyi ido alatt szinte elkerülhetetlen, hogy ne legyen rajta itt-ott egy-két horpadás/karc.
olasz parkolasi nyomok > osztrák sózott utak okozta vasoxid hegyek
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz ReFleXx #31856 üzenetére
Persze, tudom Ezért írtam az első hozzászólásomban, hogy nem patika állapotot várok. Műszakilag legyen rendben a korához képest és ne egye a rozsda. Elnézve a forgalmat, azért ez nem tűnik lehetetlen feladatnak.
---
camelferr: Mikor még gyerek voltam, akkor akadt néhány Mk1-es az ismerősi/családi körben, ők a mai napig örömmel idézik fel azokat az időket, szerintük a legjobb Fóka ez volt. Én nem tudom megítélni, de adok a véleményükre.
-
ReFleXx
addikt
válasz Stauffenberg #31857 üzenetére
hát a kinalatot elnezve 700-800e alatt talalni olyat amit nem eszik a rozsda nem egyszeru eset.
naponta nezni kell az uj kinalatot es egybol ramenni ha van valami jo[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Jenne
senior tag
válasz ReFleXx #31841 üzenetére
Kijön az a matek ...
Autó a 2006-os gyártású, mi ezt az Fiestát használtan, 2009-ben vettük, de akkor egy Banner volt benne ami már halál előtti állapotban volt. Mi vettünk bele akkor, azaz a Ford FX szerviz tett bele egy Ford akkut, amit náluk vettünk. Ingyenesen beszerelték, mert 15% akció volt akkukra éppen szerencsénkre, és csak az akkut kellet fizetni. Innen számolva bírt 9 évet a Ford Calcium-Silver, majd 3 évet a Varta. A Varta héten adta meg magát végleg.
Nem gondoltam volna, hogy alig 3 év és kuka lesz.
Ötlet esetleg, hogy melyik típusút vegyünk?A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
őstag
-
ReFleXx
addikt
Igy mar ertem, mondjuk eleg fura hogy 3 eves koraban egy utangyartott akku volt benne.
Van egy 2004-es Fiesta a csaladban, 2015ben esett at a gyari akksi cserejen, akkor egy Perion kerult bele ami kibirt tovabbi 5-6évet ugy hogy 90% rovidtav es 2-3x csontra is volt merulve ezalatt, most lett cserélve par honapja egy Exide-re, mert nem akartuk megvarni hirtelen halalat.
A Periont is a Johnson Controlls gyartja mint a Vartat es a gyarit is.
A gyarin a Varta felirat is rajta:
A gyari jo masfelszer dragabb, ha legalabb 5 evig megtartod a kocsit, akkor bevallalhatod a gyarit is 29ezerert, de ujabb 9 evet mar ezzel ketlem hogy elmenne a 15eves kocsi.[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
-
Joker88
őstag
válasz ReFleXx #31865 üzenetére
igen.
mikor megvettem az autót, 2014 áprilisban ez volt benne:
Aztán lett egy Varta,ahogy látható 2015 év vége felé..
Mostanában adta meg magát, szombaton lett egy 'Banner' bele..
/ 45 Ah, indítóáram 400 A, pólus elrendezés: jobb + /
Hogy a gyári Motorcraft mikor volt,franc se tudja..In loving memory of Garrett Lockhart
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz darvinya #31869 üzenetére
Mondjuk egyik sem felel meg a kívánságoknak (Mk 1.5, 1.6 benzin és 5 ajtós).
Az kukásautó narancssárga színű Mk2-es ST tudom fogalom a műértők körében, de az nagyon kívül esik mindenen, de azt még bevállalnám ha ennyit szánnék rá (csak nem ebben a színben, már a maga idejében sem értettem ezt a színt).
-
darvinya
titán
válasz Stauffenberg #31871 üzenetére
Első Mk 1.5 5 ajtós kombi.
De abban a fórumban vannak jó autó mindenféle változatban.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
troll81
addikt
válasz Stauffenberg #31871 üzenetére
Elektric Orange a a szín.... És jó. Messze nem kukas autó.ha lenne 2.5 facelift 5 ajtós azt vennék.
Nekem ezüst színű jutott 5 ajtós. [kép] ebben a színben vállalható? Nem fekete az a lényeg
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz troll81 #31873 üzenetére
Nyilván mikor a Fordnál kiválasztották az Electric Orange színt, akkor nem kifejezetten az volt a szemük előtt, hogy Magyarországon az FKF kukásautói már megelőzték.
Az ezüst teljesen vállalható szerintem. Bár én kedvelem a színes autókat, azt hiszem az Mk2 facelift hozott be egy újfajta vöröses-narancsot (legalábbis csak a faceliftnél láttam eddig). Az alapszín amolyan bordós-vöröses, de ahogy megtörik rajta a fény az narancsosan csillan meg. Állati jól néz ki.
-
nagyúr
válasz Stauffenberg #31874 üzenetére
Viszont a kukásautók alatt megrepedt az út! (a fényképről legalábbis ez derül ki )
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
őstag
válasz Joker88 #31805 üzenetére
Ma beszéltem velük (ESS Göd), mert nekem lassan az olaj meg a gyertya csere lesz esedékes és azt mondta, hogy nyitva vannak. Lehet kérni időpontot ami elég rugalmas, mert sok ügyfél beijedt és vissza lett vonva sok időpont, ezért sok a szabad hely és hívástól számítva akár pár órán belül is lehet menni.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Még egy kérdés akku ügyben.
Ez az EXIDE akku ez fizikai méreteiben és indítóáram/kapacitás adatokban és főként az árában, jó lenne a Fiestába, de.... ez is calcium-silver akku? Van valakinek erről tapasztalata aki használt már ilyet az autóban?
Voltam az egyik akkus szakboltban, a Bannert nem javasolják a Fordokba (első kérdés rögtön az volt, hogy milyen autóba kellene) mert nem igazán bírják a Ford változó feszültségű generátoros Intelligens töltését. Sokat visszahoztak alig 2 évesen a Bannerekből. Varta jelenleg nem volt raktáron, de nem gondolkozom Vartában ha lehet.
Figyeltem többször is a Fiesta töltését (van egy plusz feszmérő a műszerfalon kivezetve) és sokszor volt 14.7-14.8-14.8 V is. Főleg hidegebb reggeleken van a magasabb töltőfesz a motor beindítás utáni pár perceben.
Volt, hogy nyáron, melegben hosszabb úton (Horvát autópályán) meg lement a töltés 13.8V -14.0 V-ra sokáig.
Kérdés, hogy ezt a változó töltőfeszültséget az Exide az például mennyire bírja és főleg hogy meddig? Hány évig?[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Joker88
őstag
olyan kérdésem lenne, hogy megjött a NAV-tól az éves gépjárműadó.. Nem az összeggel van bajom,hanem hogy én inkább egy az egyben elutalnám a NAVnak az éves adót. van számlaszám is, csak az lenne a kérdés,hogy egybe a két félévet eggyütt el lehet utalni,vagy az első félévit most (áprilisig) aztán majd a másik félévit szeptemberig /tehát most egy utalás a félévi összeggel,majd ősszel a másik fele az adónak,vagy akár most egyetlen utalással az egész éves adót /
In loving memory of Garrett Lockhart
-
ReFleXx
addikt
mérd meg a mostani akksi szélességét, én vakon nem mertem belevenni a 242mm-est, tudtam hogy a jelenlegi 207mm széles csak ezért én a keskenyebbet vettem bele.
nem méricskéltem cserekor, de nem rémlik, hogy fölösleges hely maradt volna oldalt az akkutálcában, de az egy 1.3-as Fiesta volt.
szal a legjobb és legegyszerubb ha felemeled a motorházetőt és leméred egy mérőszalaggal mi fér bele, magassagnál a 175mm az biztos.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Joker88
őstag
válasz molnarpeter #31881 üzenetére
van csekk is mellette.. éves 5.180 ft. csekk 2x2.500 ft. tudom ezt a kerekítés mizériát,tele van a net,csak azt nem írták,ha neten-utalással fizetem be, melyik lenne a a mérvadó összeg ? a 2x2500 vagy az 'igazi' 5.180 Ft.. ( ennyi a tartásdija a kis Pirosnak )
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
Köszönet a segítségért, illet Neked is [molnarpeter]
Hasznos kis topic ezIn loving memory of Garrett Lockhart
-
flymi
addikt
Na kérem uraim, emberek és pista bácsi.
Jobb első féltengely csukló (SKF) szervizben, röpke 2 óra alatt cserélve baráti áron, 37 ezres ellenében.
Felhívták rá a figyelmem, h a vízpumpa tengelyénél látszik egy csepp hűtőfolyadék. Nem csöpög, nem folyik csak ott van. De azért néha nézzek rá a folyadék szintre. Javítani, mütyür alkatrészt cserélni nem lehet rajta, komplett vízpumpa csere kell ha eljön az ideje. Azért bosszantó, mert miután megvettem a kocsit (most màr idestova mikor is? 2,5 éve.) akkor nem sokkal utána volt vezérlés csere vízpumpával együtt. (Gates)/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
darvinya
titán
Felmerült az autó adó.
Viszont nekem nem jött még semmi.
Tavalyi adót 16-ig kellett befizetni, de azt most hogy?Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz radi8tor #31891 üzenetére
"De tuti női sofőr volt. A kuplung elég hamar elkopott."
Kérem! Saját nagyapámból kiindulva lehetett bácsi is. Egy parkolóhelyről nem tud egynéhány szoci autóhoz szokott idősebb ember kiállni anélkül, hogy közel tiltásig pörgesse és csak rá-rá engedi a kuplungot az érzés kedvéért.
-
#27070592
törölt tag
-
Joker88
őstag
nyugi,nekem is tegnap jött meg, faternak speciel még nem.. Tesóm meg már február végé sorra került április 15 és ha jól emlékszem, szeptember 15. a határidő idén..
In loving memory of Garrett Lockhart
-
darvinya
titán
válasz molnarpeter #31894 üzenetére
Kösz.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
radi8tor
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs