- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Netfone
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
veterán
válasz cappa72 #23018 üzenetére
Egyetértek. Amúgy nem hanyatlanak ezek, csak már nem nagyon van mit újat belevinni a rendszerekbe, érdemi újat, így értem. Eladni viszont el kell őket, fogyassz, paraszt. A technológia egy hulladék amúgy, de ki lehet vele békülni. Apple dettó ezen az úton jár, Jobs ha most élne, szerintem ő is vakarózna, mi a pék legyen az előre, azért túl azon, hogy elismerem, kicsit zseni volt az ürge, jó helyen is volt, jó időben. Talán már kihozták volna a hajtogatható kijelzőket, amiket még mindig csak reklámanyagban látunk, de élőben nem nagyon terjed, vagy holografikus dolgokat izélne, passz. De eléggé lelassult a "telefon" és igazából minden iOS/Android eszköz fejlődése. Ez mindaddig jó, míg egy friss verziós Maps nem ugat, hogy már öreg alatta az OS, frissítsd. (Vagy ha hagyod az előző Maps-et futni és nem frissítesz semmit, kíváncsi vagyok, hány évet menne, mielőtt elkezdene bugoskodni, vagy kiírná, hogy frissítsd őt mosmár, mert a jövőbeli online térkép-szeleteket nem fogja ismerni).
Autóban egyszerűbb a táp oldal, egy irdatlan akkumulátor elég sima DC-t szolgáltat - jó esetben. Ha nem zavar rá semmi, de sajnos van elég kütyü az autóban, ami simán... De olyat is láttam (nem autóban), hogy gyártó eszközön belül még megcincogtatja AC-re, hogy abból újra DC-t kreálva (esetleg akár más feszre is) vagy valami egyéb okosság, stabi, akármi miatt, az lehet zavaró. Nem a cincogó, hanem az utána tett "hiper minőségű" pici kapcs. üzemű rész. Ehhez látni kéne az áramkört.
Ha sima DC betápot feltételezünk (kicsit leegyszerűsítve akksi felől), egy szűrést megpróbálnék rajta, vagy autón kívüli lineáris DC-ről etetve asztalon lepróbálni, mit mutat. Ehhez nincs is jobb magánál az akksinál, az akksi tetejére feltenni két kis hangszóróval és úgy nézni (akksi saruk le). Ezeket a játékokat egy autóelektromos szerintem 1-2 óra alatt meglépheti és akkor hamar azonosítható lenne a hiba, mert ha az akksi-DC-re direktbe kötve (autó nem zavar be) megszűnik a sípolás, akkor a kocsiból szed össze zavart, ha továbbra is sípol, akkor belül lesz valami kaki (és maradhat kiszedve az egység, hiszen javítani kell).
Valahogy így állnék hozzá elsőre. Amúgy rohadt szar jelenség lehet, én hülyét kapnék egy ilyentől.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Politika
- eBay
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Escape from Tarkov
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos autók - motorok
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen