- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Új HMD modell bukant fel
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung SmartTag2 teszt
Hirdetés
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #35864 üzenetére
Igazad volt.
De nálam a cink az élet sója.
Ez volt az egyik rugót is tartó lengőkar külső szilentje.
Olyan szépen össze volt gyógyulva, mintha egy darabból lenne. Szerintem a gyárban is eleve zsír nélkül rakták össze. Nemrég láttam olyan utángyártott lengőkart, amiben a szilentre zsírzógombot is raktak. Mert miért is ne? Tervszerű megelőző karbantartás. Ha zsír van a csavar és a szilent belső perselye között, azt akkor csavarja szét az ember amikor kedve tartja. Ha viszont tök szárazon rakják össze, szépen bemehet a por, víz, télen egy kis sólé, és úgy összerozsdál mintha össze lenne hegesztve kb.
Ez egy Mustang utángyártott lengőkar, épp zsírzás alatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen