- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
-
Dorien
veterán
válasz Vesztor87 #1427 üzenetére
Pályázásra 140 km/h körül inkább 1.6 vagy 1.8, országútra, városba jó az 1.4 is. Meg ha hegyvidéken laksz akkor se vegyél 1.4-et.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
LamaCube
addikt
válasz Vesztor87 #1571 üzenetére
Szia!
1.2-es Fabiat cseréltem le. Szerettem azt az autót is, mert kis pörgős volt és a fogyasztása is nagyszerű volt. A Focus nincs olyan lendületes, pörgős, alacsony fordulaton, de 2500 felett az is beindul. Gondolom a váltó miatt, olyan hosszúnak érzem a Fabia után. Persze az 1.6-os erősebb, de nekem városi használatra kell 98%-ban és arra tökéletesen megfelelő számomra. Azt mondják fogyasztásban nincs a kettő között sok különbség. Igazából én is 1.6-ost kerestem, de kombiba vagy sedanba, akkor nem találtam és ez az 1.4-es meg pont akkor került be a Ford kereskedésbe, így ezt választottam, mert egyébként nagyon jó állapotban volt. Családi autónak bőven megfelel, sokan kicsinek találják a csomagtartót, de 1 hétre való ruhákkal, fotósfelszereléssel, hűtőtáskákkal 3 főre teljesen jól el tudtam benne pakolni és az utastérbe nem került semmi. Na ezt a Fabiában sajnos nem tudtam már megtenni és az utastérben is cuccok voltak. Hogy a kérdésedre válaszoljak próbáltam 1.6-os sedant is, de a kettő között volt pár hét különbség, így nem nagyon tudok különbséget tenni. Persze biztosan van.
Szokták a klímát emlegetni, hogy lefogja, de előzésnél egy teli gázadásnál lekapcsolja a kompresszort. Városban meg nem használom, arra a 10 percre, míg hazaérek a melóból, bár az Erdélyi utam során városban sem tapasztaltam a bekapcsolt klímánál semmilyen hátrányt. A lényeg, hogy ha tudsz 1.6-ost és 1.4-est kipróbálni rövid időn belül, akkor az az igazi próba. Remélem nem zavartalak össze még jobban[ Szerkesztve ]
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
LamaCube
addikt
válasz Vesztor87 #1586 üzenetére
"illetve ahogy mondod alacsonyabb fordulaton az jobb"- ez volt a lényeg nem a gyorsulás és végsebesség.
Teljesen elégedett vagyok a Fókával és tényleg csendes, mondjuk egy szolid hangú Paragi kipufogó van rajta.[ Szerkesztve ]
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
Dorien
veterán
válasz Vesztor87 #1586 üzenetére
Hol használod túlnyomórészt az autót?
Ha város és néha becsúszik 1-1 országút nyugis tempóban, nem sokat előzgetve, akkor teljesen jó lesz neked az 1.4. Csendes és jól fogyaszt. Ha sokat mész országúton / pályán és előzgetsz rendesen, akkor minimum 1.6-ost nézegess, de az 1.8 / 2.0 is jó vétel egy kis plusz fogyasztás + többlet adó, biztosítás fejében."Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Dorien
veterán
válasz Vesztor87 #1641 üzenetére
El kell menni, meg kell nézni, ki kell próbálni. Ha jó állapotú, akkor a nepperek elviszik pár nap alatt, előtted.
Én tavaly október végén 600k-ért vettem 2004-es Mk1.5 Focust 220e km-rel. Zéró rozsda, megkímélt belső, még az üléshuzatok sem kopottak. Motor, váltó, futómű tökéletes.
127k volt az első szerviz (helyi szakinál, nem márkaszerviz):- vezérműszíj szett csere (ContiTech), vezérmű szinkronizálás
- vízpumpa csere
- hosszbordás szíj (ékszíj) csere
- olaj + szűrő csere
- fékfolyadék csere
- generátor feszültségszabályzó csere (csatlakozó elrohadt)
- akku csere (Exide Premium 12V 60Ah/600EN)
- 6 óra munkadíjEz tavaly novemberben volt, azóta nem kellett a kocsihoz nyúlni. De majd a "Milyen autót vegyünk" topikban úgyis megmondják a "szakértők", hogy ennyiért csak bontószökevény Focus van... Oda sem járok többet.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Goose-T
veterán
válasz Vesztor87 #1641 üzenetére
Ez túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, bár néhány következtetést már a rossz minőségű képek alapján is le lehet vonni. Valószínűleg összevissza törték, a jelek erre utalnak:
* be van horpadva a hátsó ajtó
* nem illeszkednek rendesen az első sárvédők és a lökhárító
* mintha deformálódva lenne az utasoldali első légzsák fedele, lehet, hogy pukkantHa mindezek ellenére megnéznéd személyesen, a következő dolgok még árulkodóak lehetnek:
* ha valamelyik üvegen nincs Ford márkajelzés, akkor biztos, hogy cserélve lett
* az elejében sok műanyag alkatrész van, ha szigszalagozva vannak, vagy törve, akkor tört az eleje
* a homloklemez le van fújva gyárilag a karosszéria színére, ha nincs lefújva, vagy javítást látsz rajta, akkor biztos nagyot törtek rajta
* a csomagtérben ki kell venni a szőnyeget és a pótkereket, az üregnek gyárí színűnek kell lenni, rozsda, víz, javítás nem lehet benne - még a kátrányok is le vannak festveNekem 2003-as 1.6-os Focus kombim van, azért kellett rá némileg költeni bő két év alatt, bár nem vészes összegeket:
* gyújtótrafó és kábelek cseréje: ~60000 Ft
* kuplungcsere: ~100000 Ft
* klímakompresszor cseréje bontottra: ~30000 Ft
* rezonátor és leömlő cseréje: ~40000 Ft
* akku: ~18000 Ft
* egyéb apró tételek, 10000 Ft alatt: kutyacsont, kobracső, napellenzőkMost elmondható a kocsimról, hogy 12 évesen szuper állapotban van, de én 1,2 millióért vettem 2013-ban, ez volt a legdrágább a piacon akkor, és szerkezetileg, motorikusan teljesen jó állapotban van. Nem lóg semmije, nem zörög, nem füstöl, nem hangos, mindig indul pöccre. Az ára a felszereltsége miatt is volt ennyi, mert Ghia változat plüss kárpittal, négy elektromos ablakkal (elöl automaták), digitális klímával.
Dorien: ezt már nem viszik el a nepperek, mert már most is egy neppernél van. Lehet egyébként, hogy csak egy beetető hirdetés, telefonban azt mondják, hogy megvan, meg lehet nézni, aztán amikor odamegy az ember, akkorra már "elvitték, de ajánlanék még pár hasonló autót".
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Vesztor87 #1645 üzenetére
Ezek nélkül is elment volna sokáig, csak én maximalista vagyok, minden működjön jól a kocsiban, és kész. Nem olyan hibák voltak ezek, amik miatt használhatatlan lett volna a kocsi. Egyébként meg ahogy mondod, ez egy autószerű autó, de ez az autószerűség pénzbe is kerül. Egy lepukkant Swiftet pár tízesből kipofoz az ember, egy lepukkant Focusnál viszont már jobban bele kell nyúlni a zsebbe. Szerencsére, mint fentebb is írtam, annyi bontott van belőle, mint a szemét, így olcsók és könnyen beszerezhetőek az alkatrészek hozzá.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
-v-
addikt
válasz Vesztor87 #1648 üzenetére
Figyelj amugy azzal sincs baj ha valakinek az jo, vesz valamit olcson, uzemamyagszintjelzo nem jo, eszi a rozsda etc. de leszarja es ugyis megfelel neki, eljar vele par evig ... attol meg az nem lesz jo auto, max. neki megfelelo. Attol se lesz jo egy auto, hogy valaki eszre se veszi a hibakat vagy nem torodik vele ... feltengely hulla, raz kicsit gyorsitasnal, kit erdekel, motortarto kuka, picit alapjaraton is razza, hangosabb, azt se tudja az nem olyan kene legyen, kit erdekel ... gatlok mar veget jarjak, szilentek mar cseresek, uttartas kocsit szarabb nem baj jo az, stiftbol atulve fel se tunik, meg mindig jo. Ha megcsinaltatod ezeket akkor meg elkoltesz egy hatjegyu nem egyessel kezdodo osszeget. De mindegy is mondom, a "nem kell hozzanyulni" az emberek nagy reszenek azt jelenti indul reggel. Kicsit ingadozik utana az alapjarat, az is kit erdekel, "ez csak egy focus" ugye, meg megiscsak "ez mar egy 10 eves auto" stb. dumak amik ilyenkor jonnek.
[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz Vesztor87 #1655 üzenetére
Nepper és nepper között van különbség. Ez egy kaposvári cég, 20%-os árréssel dolgoznak, hogy gyorsan pörögjön a készlet. Az órákat sem tekergetik.
Ha sokat akarsz előzgetni, akkor 1.6-os alá ne add. Városban és viszonylag nyugis vezetéshez viszont elég az 1.4-es is. Pálya 120-nál még érezhetően tol, 150 körül kezd elfogyni az ereje. Meg itt már bőven 7 l felett eszik.
DeFranco: Asszem leírtam már párszor, hogy nekem nem lényeges klíma. Ha az lenne, nyilván olyat kerestem volna. De azért hajtogasd csak...
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
DeFranco
nagyúr
válasz Vesztor87 #3035 üzenetére
nem márkaszervizes ár, sima szerelő, igaz fordra specializálódtak
vezérlés 30
vezérműkerék 25 (a gyári bakelit, ha visszarakod, elrepedhet, cserélni kell acélra)
ékszíj 7,5
benzinszűrő 6
légszűró 4
pollenszűrő 5,5
olajszűrő 2,5
gyertya 4,5
olaj 9
munkadíj 25kisebb resztik (felöltések, klímatisztítás, tömítőgyűrűk, stb.) 11k
az alkatrészárakon most kérem, hogy ne kezdjünk el rugózni (ez nem neked szól), hogy az indiai utángyártott a fele, meg bontóból a negyede, tudtommal gyári vagy megegyező került bele mindenből, ezt is kértem.
szerk: váltóolaj nem volt benne, de szervóolaj igen, ott kellett tömítést cserélni, tehát újra kellett tölteni (ez benne van a 11k-s kisebb resztiben 3k értékben, plusz pici fékfolyadék, klímatisztítás, stb.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest