- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- Netfone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android jelkod törlése , hardreset utan.
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
Hűtővíz szint rendben? Nem olajos?
Kipufogó füst nem kékes? Nincs fura szaga? Hidegen és melegen is nézd meg.
Állás után alá kell nézni van-e alatta tócsa, engedi-e valahol az olajat... megnézni a szűrőt meg a motorteret alulról szintén az olajnyomok miatt.
Eddig nem ette? Natúr rátöltés volt (miért, ha nem ette?) vagy olajcsere? Szűrőt cseréltetek?
-
Goose-T
veterán
Más márkák bizonyos típusainál (VW, Opel) ez teljesen normális érték. Viccet félretéve: ahol parkolni szoknál, ott nem látsz olajfoltot? Ha pedig kékes füst jön a kipufogóból, akkor meg sürgősen vidd el autószerelőhöz, mielőtt nagyobb lesz a baj.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
-v-
addikt
Ezt nem tudom sajnos, ők jó szerviz, járnak hozzájuk messzi földről is
Ha nagyon nincs ötleted és rászánsz egy szabadnapot meg némi benzinpénzt akkor előzetes egyeztetés után hozzájuk fordulhatsz.Na hát ez az, hogy hova lesz az olaj! Elégne a motortérben? Gyűrű probléma?
Szelepszárnál ennyi olaj nem tud elmenni, azt kizárhatod. Ha nem hengerfejes akkor vagy elfolyik vagy elég,
előbbit ekkora mennyiségnél látnád, ha emelőn körülnézel az autó alatt és úgy se látsz semmit akkor a második. Próbáld ki magas fordulaton füstöl-e. Kérj meg valakit menjen mögötted, és tekerd meg tiltásig padlón, hogy van-e füst. Ha a gyűrűnél megy el olaj, és lightos használatnál is ilyen mennyiségben, akkor ott fordulaton már lehet lenne füst ...Mindig is ette az olajat a Ford Focus. 2 ilyen volt a cégünknél, amiből az egyiket meg is vettem, amivel jártam korábban. Mind a kettő mindig zabálta az olajat kezdettől fogva
Furcsa, sose hallottam még ilyenről, ez nem opel hogy kezdettől zabálja
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
hat van esely ra hogy beazott, ha a szelvedonel a pollenszuro folotti fedel elall a szelvedotol akkor ott be tud csurogni a viz a ventiig, de az fel kellett volna hogy tunjon mar, mert olyankor az anyos ulesnel a szőnyeg is azik
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
bolha tartana oda, de eleg szar a design.
en anno a bolha helyere tettem egy szarnyas tiplit es a muanyagon at meg behajtottam egy fekete facsavart, plusz a muanyag peremere ragasztottam nyilaszaro tomitest. kicsit barkacs megoldas de működött es nem is volt eszreveheto.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
#27070592
törölt tag
Üdv,
Mk1 Focusnál ez sajnos elég szahar megoldás. Elvileg és eredetileg ezek a műanyag takaró lemezek ragasztva voltak a szélvédőhöz.
Szintén szívtam a beázással aztán meguntam és pollenszűrő csere után egyszerűen ráragasztom a lemez felső élét a szélvédőre. FBS szilikon bevált, bírja a hideget meleget rázkódást UV-t. -
DeFranco
nagyúr
van rá ragasztó kukac, gyári technológiával úgy néz ki a pollenszűrő csere, hogy leszedik a teljes fedelet, cserélik a bolhákat ha törtek majd bolhával és ragasztóval teszik vissza, hogy a tömítés meglegyen.
kisvakondnadrágos szerelőknél meg az alsó patenteket kiakasztják, szétfeszítik a rést és ott tuszkolják ki-be a szűrőt, amitől a műanyag még tovább görbül és fix az elállás. egyébként gödön is így cseréltek nekem mindig.
ha nem akarod megvenni a gyári kukacot, akkor sikaflexet javaslok, az a leginkább alkalmas a célra, de ha már eláll, akkor nem biztos, hogy meg lehet csinálni szépen.
másik megoldás hogy felragasztod fbs-sel, és onanntól mindig tuszkolva cserélsz, azt csak akkor kell ismételni ha a bolha törik.
volt erről nagyon jó fotós útmutató a focus fórumon, de nem találom, lehet megszűnt ...
-
#27070592
törölt tag
-
Treff
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék: 2003-as MK1-ben külső mosás után nem megy a ventillátor 1-2 fokozatban, csak 3-4-5-ben. Előtte ment, utána már nem.
Mi lehet a baja és hogyan lehet a legolcsóbban orvosolni? (Szegénykém már a végelgyengülés felé tart…)Na kérem, megoldódott a probléma: NEM előtét ellenállás volt a hiba, mint ahogy sejtettem - mert 3. fokozatban ment a ventilátor - , hanem egy totál banális dolog: a kesztyűtartóban tartunk eldobható átlátszó zacskókat és az egyik oda volt csúszva a venti környékére, emiatt nem ment 1-2-ben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs