Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • honda23

    aktív tag

    válasz LógaGéza #29854 üzenetére

    Nekem egy szinkron egy sebességhez 50-60e ft, akkor már az egyik oldalon nyelestengely csapágy csere, plusz munkadíj és olaj, ez nekem min 100-120e ft lenne, egy váltófelújítás, ha nem csak egy fokozat xar, akkor már annál több, a szinkron meg csak gyári van, olcsóbb egy másik bontott váltó, de az ki tudja, hogy milyen állapotban van. Hogy érezd a különbséget a bontott váltók közül:
    - esi s20 rövid váltó 20-30e
    -5-6 gen s40 hosszú váltó 10-20e
    6gen vti y21 váltó 50e
    -integra sperres váltó vagy angol vti váltója 80-100e
    -ep3 váltója 120-150e

    Persze ki tudja, melyik szinkronos és/vagy nyelestengely csapágyas...

    Nem mindegy, melyik típusú váltót kell felújítani.

    Váltóolaj cserét vételnél megejtettem volna, 10-ből 9 magyar ember sohasem cserélt életében váltóolajat.
    Köztük egy ismerősöm sem off autóban.

    7gen váltófelújításra minimum típustól függetlenül 80-tól indul kb...

    nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

Új hozzászólás Aktív témák