Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    Céges kisbuszban is van Eco gomb. Első 500-600 km-en hagytam bekapcsolva, bejáratáshoz elég a nyugodt pedálkezelés is. Aztán mikor kikapcsoltam, kaptam vagy 40 lóerőt :) És utána meg azzal szórakoztam, hogy menet közben, gyorsítás közben kinyomtam, na úgy váratlanul jön meg a lökés. De teljesen felesleges gazdaságosságról beszélni úgy, hogy melegben 7,8-at, most hidegben meg 8,4-et mutat, de ezt össz-átlagban, vagyis a mostani 8,4-ben a korábbi 7,8 is már "benne van". Azaz reálisan lehet kb. 9,5.
    Így azt jelenti, hogy ilyen hidegben, ugyanolyan távolságokon (14 km) az 1.6-os biturbó dízel egy literrel többet fogyaszt, mint a korábbi 2.0-s TDI. Viszont azt hozzá kell tenni, hogy abban volt rásegítő kályhás fűtés, ebben nincs. Tehát mindent összevetve kb. hasonlóan fogyasztanak. Csak ebben megérkezéskor is még k.rvahideg van.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák