- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Yettel topik
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Graphics #52429 üzenetére
Gyűrűk? Ha a gyűrű össze tudna szűkülni akkor zéró kompresszió lenne, hallott ügy lenne a motor. A gyűrű az olyan mint egy rugó, mindig nyílik szét, és a dugattyú meg a hüvely közti hézagot kiküszöböli, így működik.
A dugó van összébb húzódva. És a dugattyú szoknyát lehet hallani, ahogy csattog a hüvelyezésen, ahogy keresztbe belöttyen a dugó. Gázfröccsre kopácsol a motor hidegen. Angolul piston slapping.
Itt egy jó videó a hangjelenségről: [link]
Egyébként ez szerintem az acél hüvelyes motorokra jobban jellemző lehet, amelyikben nincs hüvely, csak valami alusil féle bevonatolás van, azoknak szerintem a hőtágulása hasonló, és kisebb lehet a hidegjárati házag.
Lehet egyébként azért is, mert nem cseréltek benne légszűrőt, vagy valahol falsot szívott, és szűretlen levegő került bele, vagy sportlégszűrővel használták, és elkopott a dugattyú. Vagy egyéb rendellenes kopások miatt. Talán túl dús keveréktől, attól lemosódik az olaj a hüvelyről. Olajcsere elmaradástól. Esetleg ha túl sokat volt erőltetve a motor kis fordulaton (nagy sebességi fokozatból való gyorsítás).
Kovácsolt dugós kocsik szoktak még nagyon így csattogni hidegen, azt nem tudom miért, talán a kovácsolt dugónak nagyobb a hőtágulása és kisebbet kell beszerelni? Vagy ezek már gondolnak arra hogy szét lesz pörgetve a motor meg tuningolva lesz, és a dugattyúnak nagyobb hőterhelést (tágulás) kell tolerálni?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest