- Végre bemutatkozott a Pixel 8 és a Pixel 8 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Yettel topik
Hirdetés
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
ph A 114 hüvelykes képátlóval bíró 4K Mini LED QLED tévé árából egy egész korrekt autót lehet venni.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Avicularia #69800 üzenetére
Én sajnos csak 2013-ig tudok cikkszámokat keresni.
Egy márkaszerviznek dobnék egy emailt ezekkel a képekkel. 🤔
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Avicularia #69800 üzenetére
Meltanyossaggival probald meg a markakert. Ha mas nem legalabb adnak egy kis.kedvezmenyt.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Sziasztok!
Kérdésem, hogy CB600EF motorral kapcsolatos kédést ide, vagy a motoros topikba célozzam?
(tippem szerint oda, mert az összefoglalóban inkább 4 kerekűeket láttam)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
sifu91
aktív tag
Sziasztok!
Minap sikerült vásárolnom egy 8 gen ufó civicet 2008.-as 1.8 Sport.
Van szegénnyel néhány problémám, 276.000Km-t futott.
- Nagyon kemény kuplung, amúgy szépen vált.
-Lámpa előtt üresben gurulva olyan, mint ha csak később esne vissza a fordulat, de a fordulatszámmérő nem ugrál.
-Klíma ha be van kapcsolva eléggé rázza a kasztnit.
Plusz persze a pixeles középkonzol, de azt újra kell forrasztatni.
Nagyjából így ennyi, köszönöm, ha esetleg valaki írna pár tippet.
Egyébként van egy 4-es golfom 1.6 105 lovas benzines, és úgy éreztem nem sokkal erősebb a honda, ahaa tegnap kicsit megmozgattam pályán, hát volt idióta vigyor, amikor elforgattam 4000 fölé
Ad astra per aspera.
-
nagyúr
válasz sifu91 #69810 üzenetére
Kuplung 2 modon szokott "tonkremenni". Vagy elkezd csuszni, amit pl ugy veszel eszre hogy gazadasnal felpörög a motor de nem indul meg az autó. Vagy szetesik a szerkezet egyik pillanatrol a masikra. Azt meg ugy veszed eszre hogy egyszercsak kurv@ hangosan csorog es nem tudod fokozatba rakni
-
tboldi
nagyúr
válasz sifu91 #69806 üzenetére
Néhány kiegészítés:
A kemény kuplung a DOT4 folyadék nem cseréléséből is fakadhat. Nem kell egyből 100+ ezerért új szerkezetet venni, ha amúgy nincs vele más gond. Egyébként szerintem az Exedy is jó olcsóbban.
A fordulat kitartását meg igazából a környezetvédelmi normák hozták magukkal.
“As you pull your foot off the throttle, what we are trying to prevent is a big hunk of air getting into the chamber without any fuel. If air gets in that way, when you do reapply throttle, it creates a lean condition (a higher than 14.7:1 air-to-fuel ratio), which generates nitrous oxides or NOx. By delaying the fuel cut-off in the cylinder, we get some fuel in there with the air to keep the mixture correct and avoid the lean condition and prevent the NOx from occurring.”[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #69817 üzenetére
Igazából saját tapasztalatom nincs, kuplungot még nem kellett cserélnem a családi flotta egyik tagján sem (bár a WagonR-é már nagyon fent fog), csak a Jazz FB csoportokban szoktam látni exedys dobozokat.
sifu91: Szvsz akkor maradjon, ha valóban cserélték és nem kummantották el, de legközelebb mehet bele a 0W20.
[ Szerkesztve ]
-
sifu91
aktív tag
-
nagyúr
válasz sifu91 #69822 üzenetére
Tudatlansagbol. Zsiguli meg mashogy mukodott mint a mai vasak, masok voltak az illesztesek. Na meg nem is letezett 0w20 abban az idoben. Ezek a finom illesztesu motorok mar a gyarbol is 0w20-al gurultak ki, a 2000-ben gyartott Civicem is.
Annak az astranak rotty lesz, az ecotec amugy is kenyes, par 10.000km (talán annyi se) es ugy fog csorogni a lanc hogy orom lesz hallgatni
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Pfiucska #69823 üzenetére
Gondolom, nem árulok el nagy titkot, hogy én a GD Jazz-ből indulok ki minden esetben.
Ehhez a gyári 105k, a sokat emlegetett Exedy meg 79k. Nem olyan szignifikáns a különbség, de 26k azért 26k.Abból már majdnem megvan a G-Shock kompozit szíj, amit szeretnék.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Pfiucska #69827 üzenetére
Munkadíjat én sosem számolok wannabe autószerelőként, my bad.
36k Ft lenne (kissé vicces, hogy pont ennyiért vettem a GW-M5610-et is), de a magyar importőr szerint több hónapot is kell rá várni Japánból, úgyhogy az a tervem, hogy megveszem a GW-B5600BC órát ~70k-ért, mert ezen már gyárilag ez a szíj van és könnyen beszerezhető itthon is, aztán átcserélem a sajátomra, a frissen vettet meg továbbadnám nyomott áron az egyszerű, tüskecsatos szíjjal. Valszeg így valamennyivel többre jön ki a végén, de még mindig jobb, mintha az Egyesült Királyságból rendelném meg szállítási költséggel és mindenféle sarccal, úgy 65k lenne összesen csak a szíj.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Feleségem jelezte hogy "majd" következő autójára (ami megint csak jazz lehet...) kell neki vonóhorog (csak a kis utánfutókat tudja cuccolás miatt).
Jól látom hogy:
1. a mostani széria a hibrid hajtással nem vontathat
2. nincs már crosstar emelt változat (árlistában nem látom már)Köszönöm az infót.
-
L1ZRRR
senior tag
Sziasztok,
Kérdés: Adott egy 2015 1.6 120 hp diesel civic.
Jelenleg most van benne 128,5k km.Olaj+ szűrőket 10-12k kmerenként cseréltem eddig az összes autómban.
Kötelezőkön kívül mit lenne érdemes/esedékes megelőző jeleggel cserélni rajta?
Nemtudom itt ennél a vezérlést mikor kell?
Szíjakat? görgő, szabadon futó?Mik a típus betegségek ennél az autónál?
99%-ban csak pályán használom, eddig hiba mentesen teszi a dolgát.
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
őstag
válasz dgyuri0123 #69832 üzenetére
Köszönöm!
-
buca84
őstag
Jazz (2009)-be a gyári olaj ez lehet? 3e Ft különbség van a motul meg e között (nem ezen az oldalon). Motul ment bele tavaly.
-
belashx
senior tag
válasz sifu91 #69810 üzenetére
Érdemes tenned egy próbát az Importtuning-gal.
Ők is foglalkoznak gyári Honda alkatrészekkel, és jellemzően olcsóbbak, mint a Zsemito. Nem listázza náluk a kuplunkgot, de simán beszerzik - egy telefont mindenképp megér.Ha nem észlelsz egyéb hibát, csak kemény, akkor nem lesz gond vele. Nálam 7g Accordon nagy fordulatnál rendesen akadt a váltókar, de meg nem csúszott kuplungcsere előtt. Csere után olyan volt, mint az álom.
[ Szerkesztve ]
"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
-
tboldi
nagyúr
Inkább itt teszem fel, mint az autóhifis topikban, mert márkaspecifikus a kérdés, és a gyári megoldás érdekelne.
A gyári Honda rádiókhoz hogyan szokott csatlakozni a gyári mélynyomó RCA csatik nélkül?
Ha esetleg valaki szedte már szét bármilyen típusnak az eredeti hangrendszerét egy komplett upgrade céljából, szívesen olvasnám, mit tapasztalt.Jazz-hez úgy néz ki az opcionális extrák listáján, hogy van külön a hangszóró (meg gondolom, egy kisebb erősítő is egyben), és van mellé az "attach kit", főként ez az utóbbi érdekelne, hogy miként oldották meg. Hiába keresek képeket, tizen évvel később már nemigen járok sikerrel - már csak azért sem, mert meglehetősen ritka, úgy tűnik, hogy szinte senki nem vásárolt ilyesmit az autóhoz.
Nem ragaszkodom a gyárihoz, jó egy hasonló kvalitásokkal rendelkező utángyártott is, csak az eredeti fejegységet nem vagyok hajlandó cserélni. -
flegga92
senior tag
válasz tboldi #69837 üzenetére
Jelszint átalakítóra van szükséged. link
Szerintem gyárias jellegű/plug and play cuccot nem fogsz kapni. Hátsó hangszóró vezetékekre kell kötni, akár a fejegységnél is. Így menet közben tudod szabályozni a mélyládát is a faderrel. Esetleg igényesen pin kiszedővel kitolni azt a 4 sarut és ráforrasztani pluszban, de ha jól emlékszem a gyári Honda csati elég pici.
Egyébként mi a cél? Kis aktív láda/ülés alá tehető mélynyomó? Mert ezeken 99%-ban van alapból magas jelszint bemenet, nem kell hozzá ez a cucc sem. Sőt a legtöbb remote szálat sem igényel, mert automatán kapcsol, ha jön a jel, majd ha megszűnik pár perc után kikapcsol.
Ha rendes erősítőt akarsz, ott is lehet bőséggel olyat találni amin van magas jelszint bemenet, viszont oda kell húzni egy remote szálat (szerencsére a Honda csatiban van).
Így gyári fejjel semmit nem vesztessz minőségben, hogy nem RCA jön ki.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz flegga92 #69838 üzenetére
Mi a cél? A gyárihoz hasonló megoldás minél olcsóbban, ha lehetséges. Nem akarok túlzásba esni, a gyári hangszórókkal is elégedett vagyok, csupán az elülsőkhoz raktam egy-egy hangváltót és cincogót.
Még nem kérdeztem utána az Unixban, hogy rendelhetők-e, de a weboldalukon a cikkszámokra rákeresve a gyári mélynyomó 150k, a hozzá szükséges attach kit meg 100.[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
Sziasztok!
Kivettem a vezetőülés előtti szőnyeget, hogy kirázzam. Erre látom, hogy az alsó filc rétegre ragasztott kopásvédő, ami a kivehető szőnyeg alatt van, a bal felső sarkánál elkezdett elválni a filctől. Egy 10x10 centis sarok eláll és az összes mocsok, falevél, kavics, az alá akar beférkőzni. Oka, hogy alig van rajta ragasztócsík , emiatt aztán nem is marad a helyén. Garanciában cserélnék a teljes szőnyegezést, de ahhoz darabokra kellene szedni az autót...most mi a fenét tegyek? Hagyjam darabokra szedni? Szerintetek? (eHEV)"csak a zene van"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #69840 üzenetére
En visszaragasztanam hazilag. Ha nagyon szet kell bombazni hozza en nem vagnek bele ha csak nem muszaj.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz dgyuri0123 #69840 üzenetére
Kitakarítanám és minél erősebb kétoldalú ragasztószalaggal visszaragasztanám saját kezűleg.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #69843 üzenetére
Ez eleg strapabiro cucc: [link]
Bar ez autoszonyeghez tul vastag. Esetleg vmi kenheto szonyegragasztot keress. Obi-ban is lattam mar olyat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz dgyuri0123 #69843 üzenetére
Sajnos nincs. Csak azért gondoltam erre, hogy a kenhető ne bűzölögjön ott, amíg megszárad.
-
tboldi
nagyúr
Foglalkoztat a gondolat, hogy a gyári csomagot vegyem meg, de persze nem 250-ért. Illetve az attachment kitet valszeg nem úszom meg, abból muszáj lesz újat rendelnem, de mélynyomóból kereshetek bontottat olcsóbban.
Igazából nem akarok úgy járni, mint amikor az ajtókban lévő hangszórókat akartam kicserélni. Hiába választottam fórumos ajánlásra Gladen Alphákat, mert hogy azt meg tudják hajtani a gyári fejegységek is, elég vékony lett a végeredmény, az eredeti papírhangszórókkal sokkal jobb, teltebb volt a hangzás, így csak a vásárolt cincogókat társítottam hozzájuk a hangváltóikkal egyetemben, ami viszont jó kiegészítésnek bizonyult.
Na, szóval ettől félek az utángyártott erősítővel és mélynyomóval is, ha már sok pénzt beleölök, akkor legyen elsőre jó, nem szeretnék csalódni. -
flegga92
senior tag
válasz tboldi #69849 üzenetére
Ha csak szeretnél egy kis plusz mélyet akkor ne menj az autóhifis csoportokba Nekem anno a Civicbe egy Blaupunkt GTB 8200 A (jézusom hogy felment az ára, én 15-ért vettem az MM-bam akciósan, ennyit nem biztos hogy megér) pici aktív láda volt, XT60 csatlakozóval a táp bekötve, hogy könnyen ki lehessen venni.
Előtte az Opelban egy böhöm nagy láda volt, fél csomagtartót elfoglalta, de ez a kis Blaupunkt pont elég volt, hogy kiegészítse a KICX szettet.
En vennék egy ülés alá tehető ládát. Kell az akksitól tápot húzni, meg a fejegység mögött megcsapolod a hátsó hangszóró vezetéket és kész is vagy. Nincs útba, nincs szívás.
Tudom, hogy te szereted a gyári cuccokat még akkor is ha szívás és drága is.
Ha már úgyis ugyan azon a cikkszámon van, bontottan vennék egy 3 gen CRV ládát csak legyen benne az erősítő, illetve a csati ellen darabját, hogy legyen mihez igényesen forrasztani. Azért CRV-ből több fullos felszereltségű volt mint Jazzből. Ki kell bogarászni melyik szín melyik mit takar aztán mehet bele. Nagy bonyolultság nem lehet benne, mert ha jól látom 5 vezeték van csak.
Volt ismerősi körben egyébként ilyen ládás CR-V, nem kell hasra esni a mélynyomótól. Szól, meg minden, de amennyi szívás. Mondjuk Lengyelországban van 90 zlotyiért, szoktak is általában postázni [link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Végre bemutatkozott a Pixel 8 és a Pixel 8 Pro
- Robotporszívók
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Autós topik
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- MILC felhasználók szakmai topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest