- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Drágább lett a Pixel 8a
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
Hirdetés
-
Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
ph A GeForce és a Radeon megoldásokhoz is elérhető a promóció.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
Minden szellozot lezar. Ahova nem akarod hogy fujjon a szelloztetes az lezarja (pl csak labhoz, csak fejhez, stb). Itt most egy hiba miatt az osszes szellozo lezart allapotban van ezert nem jut be levego az utasterbe hiaba forog a venti.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Zarith
csendes újonc
válasz BigBlackDog #69393 üzenetére
Ma rá néztem, és ventillátorok mentek, illetve a hűtőradiátor se tűnt olyan vészesnek amennyire alá tudtam nézni. Sajna belvárosban lakom, így a slaggal mosás a motortérben nem annyira játszik, majd csak hétvégén. Viszont ma a jobbidőbe indítás után 5 percig próbáltam klímázni álló meleg autóban, és semennyire nem hűtött, max az eggyel hűvösebb kint levegő jött be, menet közben viszont teszi a dolgát. Pedig AC ki/be kapcsra érzem hogy indul a kompresszor.
-
hülyegyerek
addikt
A múlt kedden végre átvehettem az autót zsír új motorral és vezérléssel. Kiderült, hogy a klímahűtő is cserés, azt is megrendelték.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
tboldi
nagyúr
válasz nandow #69416 üzenetére
Nagy különbségek nincsenek, 117 Ft van a Zsemito és az Unix között, szerintem márkakerben sem lenne nagyságrendekkel olcsóbb. Főleg, hogy a márkakerekbe is gyakran az Unix-Bárdi páros szállít.
De pl. a 15400-RBA-F01 olajszűrő is gyakorlatilag mindenhol 5500-5700 Ft között van.
Sőt, a Bárdiban egyszerű klubtagként (magánszemélyként)...[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz tboldi #69420 üzenetére
Sok esetben nem nagy a különbség, de attól is függ, miről van szó.
Nálam pl a gyári szervócsőnél ~10e Ft-tal volt drágább a Zsemito, mint a márkaker ára. (~130e vs ~140e)További előny, ha esetleg útbaesik egy márkaker, meg lehet spórolni a postaköltséget is.
Félreértés ne essék, én is rendeltem már a Zsemitoról, csak érdemes nyitott szemmel járni.
[ Szerkesztve ]
-
Pfiucska
aktív tag
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
félisten
válasz tboldi #69424 üzenetére
A hazai felügyeletnek nem ez lenne a problémája a forgalmi kiállításakor.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Livius
őstag
Sziasztok!
A családban van egy 2010-es Honda Insight, aminek a következő furcsasága vagy már problémája van. Az autó állóhelyzetben történő elindulásánál a CVT váltó úgy vált fel 1-es be, hogy ránt az indulásnál, és nagyon nehéz olyan pici gázadást adni neki, hogy ezt egy kicsit se lehessen érezni. Valamint, amikor már megy az autó lassú sebeséggel, kb 5-10 km/h-val, és nagyon finoman el kezdem gyorsítani, a CVT automata váltó az első 3 fokozat felváltásánál löktetve vált fel, ez látható a fordulatszám lengésében és természetesen érezhető is a kis rángatózó haladásában is. Ezek a jelenségek érdekes módon indítás után jelentkeznek mindig, kb több óra autózás után van hogy már eltűnnek a jelenségek, és utána ilyet nem nagyon csinál.
Pár hete a Honda Élesnél volt egy SW frissítésen, utána mintha 2 hétig ami max 4-5 használatot tett ki, megszűntek ezek a dolgok vagy legalábbis sokkal enyhébbek voltak, de most már megint ugyan olyan erőteljesek mint voltak előtte.
Ilyen jellegű Honda CVT váltó problémával találkozott már valaki? Budapesten melyik Honda szerviz lenne a legjobban felszerelt és szakértelemben a legjobb a CVT váltó teljes diagnosztikájára és hozzáértő javítására?
Azt még hozzátenném, hogy valószínűleg a motorban és a CVT váltóban sem a gyári Honda olaj van már benne, mert hát hiába mondtam én az ősöknek hogy Honda olaj kéne, de hát a gyerek sose tudja jobban, jó volt szerintük az ugyan olyan jóminőségű NEM Honda olaj is.Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
tboldi
nagyúr
Mindenki: Most rám akarjátok tukmálni?
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz Livius #69428 üzenetére
Szia
Nekem is voltak gondok a CVT-vel, kb hasonló annyi, hogy nekem kb fordulatszámtól függően rántott egyet, elindulással nem volt gondja.
Nálam kábelköteg csere megoldotta úgy 70%-ban, de 100%-s nem lesz, annyit nem ér a buli.
Álló helyben, D-ben nem remeg az autó picit? Ha igen akkor indító kuplung is cserés lehet hamarosan, de mivel nálad indításkor ilyen így lehet akár hamarabb is.
CVT-be csak gyárit kellene tenni, van szerelőmnél egy nem gyári miatti hibás CVT váltó javításon, hát GTK a javítás.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Livius
őstag
válasz szabonagyur #69430 üzenetére
Budapesten melyik Honda márkaszervíz lenne a legalkalmasabb a CVT váltó probléma felderítésére?
Amúgy itt is köthető a lüktető felváltás fordulatszámhoz, amikor lassan megyek nyilván az alacsony fordulatnál jön ez elő.
Állóhelyben D-ben még remegést nem éreztem. Viszont ha kábelköteget cserélnek az mitől lesz jobb egy full mechanikai jelenségeket okozó problémánál?Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
tboldi
nagyúr
Meg fogtok kövezni, de mostanság ilyenekről fantáziálok mint Jazz utód.
zolynet:
-
szabonagyur
félisten
válasz Livius #69433 üzenetére
Nálam a kábelkötegnél való - törés esélyesen - probléma okozta azt, hogy a 2 tengely különböző fordulatot adott le, nem volt szinkronban, így voltak a rántások.
Nem vagyok BP-i.
Arra készülj, hogy már a hiba kiderítés, ha egyáltalán foglalkozik majd vele valaki nem pár órás dolog. Nekem anno a márkaszerviz nem igazán akart vele, mondta rádugja gépre az majd kiír valamit.
Nekem kellett hozzá, hogy a maszek szerelő legyen annyira odaadó, hogy egy hétig ott volt és foglalkozott vele.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Livius
őstag
válasz szabonagyur #69439 üzenetére
Úgy tudom csak a Honda szervíznél van hivatalosan olyan HW és SW debug műszer, ami a CVT váltót elejétől a végéig tudja ellenőrizni, ilyen helyet vagyis márkaszervízt keresnék, ahol ez megvan és értenek is hozzá. A maszek szerelő is tudott hozzá ilyen HW-t szerezni?
Az hogy 1 hétig tart a bevizsgálás engem nem fog zavarni, most nem ez az autó van aktív használatban.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
szabonagyur
félisten
válasz Livius #69440 üzenetére
En arra irtam neked az egy hetet, hogy erdemes elore atgondolni mennyit is er az auto ha ugy alakul…
Ez a hiba pl, tavaly nyar ota megvolt, de igazabol amig az elso motorhiba kod fel nem jott addig eleg sok eselyes volt, ha neked sem lesz kod, akkor azert varnek vele mielott beleugeok egy valto felujitasba.
Valto felujitas kb 500e ft-s tetel volt kb februarban.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Eugene Roe
őstag
Sziasztok, anyósék ezt szeretnék megvenni, valami tipp?
1 hónapja hajtogatom a Honda Jazz / Civic / Mitsubishi Lancer kombót, de mégis erre esett a választás. Valami horrorsztori vagy jótanács, esetleg megbízható szerelő átnézni a járgányt Nyíregyháza környékén? (automata váltó és 2,5M alatti ár a fő vezérhangya) 2018 óta összesen 30k km-t ment elvileg, évi 6-8k km-re kell autó, gyakorlatilag Borsod megyén belül.
[ Szerkesztve ]
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Eugene Roe #69444 üzenetére
Az akku pakkot nezessek meg, mert annak draga a csereje (logout-on van rola cikk, keress ra).
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #69445 üzenetére
Nem kaptam semmit. Vagy felrecimezted a hozzaszolast?
[ Szerkesztve ]
-
Livius
őstag
válasz szabonagyur #69442 üzenetére
Mi vagyunk az első tulajdonosa, a fél millás javítás is jobban meg fogja érni, mint most egy használtat venni aminek semmit nem tudunk az múltjáról. Van félre rakott pénz, abból nyilván lehetne másikat egy elég fiatalt venni plusz ha még ennek az eladási árát is bele vesszük, de azoknak meg nem tudni mi a gondjuk már vagy mi volt. Ennek legalább tudjuk ezt magunktól, mert mi használtuk 10+ éven keresztül (amúgy semmi rozsda alatta, felette, körülötte sehol, nem szabad eladni).
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs