- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön pontosan az idei Ubisoft Forward
gp Idén is számos friss bejelentésre számíthatunk a cégtől.
-
Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
ph Az 32GS95UE-B a korábbinál nagyobb fénysűrűséggel kecsegtet, és itthon is elérhető.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz Ariadne #8642 üzenetére
Hogyne lenne gond, ha megégeted!!
Ha ez vmi edzett anyag, akkor abban a szent pillanatban fellágyul és eldobható.
És egy féktárcsánál kézenfekvő lenne egy kopásálló felületi edzés.
Bár, mivel alig van benne anyag és nagyon hamar felszökik a hőmérséklet (még a masszív autós tárcsáknál is másodpercek alatt száz fokokat emelkedhet akár - jó az mondjuk verseny körülmények között), nem is olyan biztos az az edzés. Én még vmi olyat tanultam, h 3-400°C környékén már visszalágyul az anyag. De ez régen volt és már sokat felejtettem.De abban biztos lehetsz, h ha megég, akkor károsodik: szerkezetileg méret- és alaktűrésében és/vagy anyagában egyaránt.
Tehát biztosan nem tudni, h egyáltalán van-e értelme ezeknek a fura lyukaknak?
Nekem pl jobbnak tűnik egy egyszerű kör alakú teli tárcsa.Más: fékezési technikából ki milyet használ? Ugye az alapelv az lenne, h szakaszosan fékezünk.
Na de én ezt már autónál is inkább hanyagolom, biciklinél meg főként.
Elvégre ugyanazokat a mozgási energiákat kell megfogni mindkét esetben (folyamatos és szakaszos), a visszahűlés is ugyanolyan mértékű (vagyis nem, nagyobb hő különbségnél gyorsabb a termikus kölcsönhatás is, általános iskolai fizika alapján).
És az a bajom, h ha egy meredekebb lejtőn elengedem a féket, akkor rohamosan gyorsulni kezdek, akár néhány másodperc alatt 20-ról 30-ra, stb. És utána meg bazi nagyot kell rántani a féken, hogy 30-ról megint 20-ra essen le rövid idő alatt. És ezt nem érzem biztonságosnak, h folyamatosan a határig feszítem a fékerőket és mindezt 4-5 másodperces szakaszokban.
Nem jobb inkább folyamatosan tartani kisebb fékerővel? Biciklinél meg eleve két független fék van, ha az egyik elkezd visítani, ott a másik.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Apple watch Series 9 45mm Apple garancia + 2028-ig biztosítás!!!
- Dell Precision 5570 ( XPS 9520 ) 15.6" FHD+/i7-12700H 14mag/16-32G/512G/Quadro A1000/IR/FPR
- Dell Precision 3571 15.6" FHD IPS i7-12800H T600 32GB DDR5 1TB NVMe SSD gar
- Latitude 5540 15.6" FHD IPS i7-1370P MX550 32GB DDR5 512GB NVMe SSD gar
- Eladó iPhone 13 Mini 128 GB Blue 100% aksi szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - S1324
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen