- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Fotók, videók mobillal
- Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
it Az imec európai kutatólaborjai 2,5 milliárd eurót kapnak, a cél a 2 nm-esnél modernebb chipet fejlesztése, amelyből számos európai ágazat profitálhat.
-
Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
ph A Microsoft saját nagy címe ötközött bele először a DirectX Raytracing masszív limitációjába.
-
Steamre tart a Kingdom Hearts sorozat
gp Jövő hónaptól végre a Valve áruházából is beszerezhetjük az ismert szériát.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
veterán
válasz ---Lasali--- #42020 üzenetére
Légellenállás guminál, hát miféle száguldozásokat vágsz te le?!
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
ludsimon
veterán
-
Auratech
őstag
válasz ---Lasali--- #42003 üzenetére
Nagyon szép! Gondolom a szakma kötelez...Csak úgy letámasztottad?
Van egy szeretett régi puch bicajom. A váz pontosan a méretem (véletlenül). Emiatt ragaszkodom hozza, pedig szemre tragacs. Most egy kis ihletet kaptam, hogy tavaszig megcsnaljam belőle a régi tervem lopakodó bicaját(full mattfekete).
[ Szerkesztve ]
Auratech Field Recording
-
lorcsi
veterán
válasz ---Lasali--- #42003 üzenetére
grat hozzá!
nagyon sok baleset és defektmentes km-t
csúcs az összhatás..a színek..a geometria ...szép -
lorcsi
veterán
válasz ---Lasali--- #42043 üzenetére
ha lesz pici időd esetleg egy logout cikk is lehetne ebből, hogy melyik alkatrészre miért esett a választásod
engem pl. nagyon is érdekelne..
pl. a teleszkóp nagyon tetszik..meg a tárcsafékes dolgon is elszoktam évete legalább 2x gondolkozni (aztán mindig rájövök, hogy drága éls az én felhasználásomra totálisan szükségtelen ) -
Manitou
addikt
válasz ---Lasali--- #42003 üzenetére
Grat. Látom te sem vagy grammániás
Ez a váz pedig nem is olyan könnyű, ennek ellenére elég jó súlyt hoztál ki , ha ez a súly valós mért érték.
Ugyanilyen KCNC markolatom van csak feketében a hasonló súlyban lévő Giant-omonÉn is vadászok egy két dologra mostanában, jó lenne 10kg alá nekem is bevinni
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz ---Lasali--- #42043 üzenetére
Velem együtt 100-120 vagy nélkülem? Cromo villa az az acél akar lenni?
-
Auratech
őstag
-
#90933760
törölt tag
válasz ---Lasali--- #42061 üzenetére
Nem tudom kb 95 kilómat egy átlag bringával akkor nem kéne 20 kilónál többet rápattintani. Az pont elég is kb. Hajszáleset. De legalább maximumra van járatva, ahh az a tuti.
-
#90933760
törölt tag
válasz ---Lasali--- #42065 üzenetére
Azt miből látod, hogy kopott? Nem lapos a fogak teteje hanem már hegyes? Sajnos a fotókból nem sokat látok a videokártya gondjaim miatt, ezért kell egy kis szóbeli segítség.
-
Manitou
addikt
válasz ---Lasali--- #42061 üzenetére
Én annyira nem komoly cuccokra. Ha találnék egy jó első telót jó áron, ami jobban passzolna a gépbe, mint a mostani. Továbbá nekem V fékes az a gép amibe venném. Újabb telóknál meg ritka az amin van féktüske is még. Szóval lehet nem úsznám meg a tárcsásítást sem, szóval dilemmázok is hogy ér e annyit az egész.
Vagy gondolkoztam azon is, hogy a fullyról átdobom rá a jucy 7-eseket , a fullyra meg venék valami új fékrendszert.
Mondjuk egy pár tune agyat azért el tudnék képzelni a bicajban
Meg egy másik bicajomhoz is szoktam nézni telót, abba egy régebbi típust keresnék, múltkor lecsúsztam egy Rock Shoxról 1 nap alatt el is vitték, pont hívni akartam, hogy rákérdezek, erre már nem volt fent a hirdetés.Én nem sokat használtam annyira még, de nem lesz olyan tartós, mint egy normál markolat. Van egy gumi markolatom aminek párja 36g , igaz elég papírvékony. Gumiban azért ez elég jó súly
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz ---Lasali--- #42075 üzenetére
Ah. Kösz. Csak érdekel a téma amúgy, na.
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #42091 üzenetére
Persze, majd holnap.
szerk: űűű aztaqrva ennyibe kerül egy ilyen lánc?!?
Drágább lesz fenntartani ezt a gépet, mint megvenni.[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz ---Lasali--- #42107 üzenetére
igen ám én kértem
-
Kodiak88
tag
válasz ---Lasali--- #42117 üzenetére
Igazából hobbikerékpárnak kellene, nagy nyúzást nem kapna. A lényeg az lenne, hogy egy rendes alap, ami folyamatosan fejlesztve sokáig kiszolgál. A világítást szerintem úgy is vmi ledes lámpára cserélném ki..
-
Kodiak88
tag
válasz ---Lasali--- #42119 üzenetére
Itt az a 15e nem fog már számítani szerintem, ugyh az annyira nem mérvadó szempont 100e alá lőttem be magamat. A közelben lévő boltban ajánlották ezeket a típusokat, ezekből tudnak hozni 23as vázzal. (2-t vennék belőlük, egyet magamnak a másikat meg öcsémnek aki 205..ugyh a legfőbb szempont, hogy kényelmesen tudjuk használni)
-
rétisün
veterán
válasz ---Lasali--- #42128 üzenetére
a pirosban zzyzx kormány van, írja is az adatainál.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #42143 üzenetére
Műanyag fogaskeréknek tűnik képről, ez kb a vicc kategória.
Nincsenek fékszemek rajta, úristen milyen régi fékek azok? 90-es években a bmx-emen voltak ilyenek.
Kerekek, agyak megérnek egy külön misét.Amúgy keresgéltem és vannak jó megoldások, mint a Christini, de a weboldalukon már csak motorok vannak, vagyis a bringás részleg lehet zsákutca volt. Viszont fórumon egyik tulaj szerint ott már fejlettebb volt a rendszer, automata "difizárral" felvértezve. Vagy vmi ilyesmi, mert nem osztja szét a hajtást, de lezár, ha gyorsabban forog a hátsó, mint az első. Elmondása szerint annál már jóval elenyészőbb hátrányok voltak.
Kiemelte a mászást, mint aduászt, vmint lejtőzésnél a kicsúszást, amit állítólag megakadályoz adott mértékig.
Ez kétséges, tekintve, h nincs fordulatszám különbség egy közönséges megcsúszásnál.
Legalábbis lassított felvételeknél eddig mindig forgott a hátsó kerék is (LIfe Cycles).[ Szerkesztve ]
-
Auratech
őstag
válasz ---Lasali--- #42145 üzenetére
Biztos marha jó lehet vele kanyarodni...Ahogy elnézem, megoldható lenne, hogy a hátsó villában menjen fel a meghajtás tovább a felső csövön, ha az meredekebb lenne és a villaszáron menne le, mondjuk egy kardáncsuklóval. Mivel a meghajtás vesztesége mindenféleképpen rettenetesen sok, tök fölösleges.
Annyi erőt senki nem tud egy pillanaton túl produkálni, hogy el kelljen osztani a nyomatékot.Azt nem értem, hogy ki az a vadbarom, aki ennek a fejlesztésére időt és energiát volt képes alapos megfontolás után befektetni, hogy ez milyen jó lesz és piacképes.."Még a szőrök is a gumin maradtakkk"
8KW-al is csak murván lehet elkapratni a korábban betolt vidi alapján...
Auratech Field Recording
-
Auratech
őstag
válasz ---Lasali--- #42148 üzenetére
Műszakilag biztosan kivitelezhető lenne valami módon, hiszen komolyabb erőátvitelt is megoldottak már.
A leglényegesebb a tekerésbe tett max 800 W környéki teljesítmény korlátja. Ezt nem igazán érdemes tovább osztani.
Motorral már inkább, de a meghajtott kerekek kormányzása nehézkesebb. Az elektromos megoldás még a legkevésbé fájdalmas. Az nem akkora bolondság, mondjuk egy endurónál, dakaros túramotornál.
A laza talajon tényleg előny, ha nem tolom bele a motort a homokba, hanem nyomatékal forog bele.Auratech Field Recording
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ---Lasali--- #42243 üzenetére
A pumpához csak annyi hozzáfűznivalóm van, hogy megvettem az XLC PU-T01 Alpha pumpát, ezzel alig 2 perc alatt felfújtam 4 bar-ig az outit, tovább viszont már nehezebb volt, de nem lehetetlen.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #42243 üzenetére
Pedálból ez volt a legjobbnak tűnő ár/érték az ebike-os választékból.
A Forester tetszene még a 260 grammjával, de azt meg lehúzták a testbike-osok, hogy könnyen szétmegy. Ebben amúgy vmi "zárt golyóscsapágy" van, de ez nem hinném, h "iparis" lenne, és ha zárt, akkor meg nem karbantartható?
Nincs amúgy, még a testbike közkedvelt MountainHigh is kónuszos, de legalább 550 gr.A klipsz-ben nem vagyok biztos - hogy is lehetnék az? Ezek közül próbáltam választani egyet (tulajdonképp csak egyetlen jónak tűnő van, ami legalább mtb-hez való). Merem remélni, h szabványos a rögzítés.
De, imádnám az spd-t! Csak az ott indul, h 8-10k a pedál és kétszer-háromszor ennyi a cipő, meg még ha nem jár vmelyikhez a stopli, akkor az is még 3-5k.
Ez a klipsz meg nem akkora nagy kiadás, hogy sajnálnám érte a pénzt.Nyeregtáskánál szintén testbike-on tájékozódtam, nem írtak ilyen hátrányokról.
Pumpa... Igen, ezt tudom, h kényes kérdés. Gyakran felmerül itt is.
Viszont ezt úgy kell érteni, hogy az olcsó konkrétan kidobott pénz, vagy csak kényelmetlen, de működik?
Kelly's nincs raktáron, de akkor nézek olyat, amin van szelepzárókar. Ez már 2300 Ft.Köszönöm a segítséget!
Kormány csapágy hézagoló gyűrűk ennyibe kerülnek??
(#42244) csabi94
Akkor hiába rendelnék mindenből feketét, a táska kék lesz...
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #42250 üzenetére
6 ezerért már találsz 520 as shimano spd pedált bikemagon, cipőt meg 15 ért már lehet kifogni.
Hmm alakul. Párom meg már megint a fejemet veszi, h minden fontosabb egy futócipőnél.csak 4 ezerért nem tudom ez a BBB mit tud többet, mint mondjuk egy wellgo 2700 ért.
Hát pl azt, h van belőle raktáron.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ---Lasali--- #42255 üzenetére
lejárt a szerkesztési idő..
Ez nem olyan mint az ipari csapágy, hogy érzed rajta azonnal kézzel hogy rág, vagy zsírral van valami baj, ahhoz hogy ezt érezed túl szorosra kell állítani a kónuszos, gyorszáras cső tengelyes agyat.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz ---Lasali--- #42465 üzenetére
az zavart meg h elé volt írva a CN, kitudja mi az köszi a válaszokat
-
TripleB
senior tag
válasz ---Lasali--- #42464 üzenetére
Passzolom, szerintem Sala csinálta a Doctorbike-on keresztül.
(beszéltem előtte Salával is, de a kedvenc bicikliboltom elintézte nekem, így nem volt útiköltségem)(#42453) Doki-HUN1978
Az a nagy helyzet, ha eladnám a Specit is, még egyszer nem tudnék összerakni egy ilyen szintű biciklit szerintem, inkább nem eszem, de ez megmarad...(#42466) lsebestyen
A cn a símanó kódja, a chain szóból, megvan ez mindennél pl fh= front hub stb.[ Szerkesztve ]
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
dqdb
nagyúr
válasz ---Lasali--- #42487 üzenetére
Én saját használatra azt s 10 es sramot is megbontottam már nem egyszer.. az olyan hülyeség egyébként hogy egyszer bontható..
Igen, emlékeztem erre, hogy írtad már, azért is tettem oda zárójelben az elvileg szót. Ugyanezzel a patentszemmel adja a SRAM a láncait, vagy azokra normális patentszem kerül?Vajon Avid fékhez és 185 mm-es tárcsához való első PM → PM és hátsó IS → PM adapter jó lehet Shimano fékhez és 180 mm-es tárcsához
superecneB: én most szoktam le a Rohloffról (pedig még van fél liternyi belőle), mert bár jól működött, nagyon gyűjtötte a koszt. Azóta időjárástól függetlenül Motorex Dry sprayt használok, maximum esőben sűrűbben kenem. Lehet, hogy drágábbra jövök így ki csapadékos időszakban, de a lánc még 3-4 hónappal a legutolsó alapos tisztítás óta is fémszínű.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz ---Lasali--- #42503 üzenetére
Nálam is tesztelés alatt van a würth zsírspray.
Kb. 2 hónapja használom.kicsit mintha gyakrabban "kérné" a zsírt mint az olajat, de valóban nem rossz.
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Gergő_
őstag
válasz ---Lasali--- #42503 üzenetére
GT 85-öt használok a nagyon megnyúlt láncomon. egész jó, ha gyakran használom. Itt elég sokat esik az eső, hó, van minden latyak izé.
-
superecneB
őstag
válasz ---Lasali--- #42535 üzenetére
Ugye, hogy jó vételnek tűnik 25 ért? Mennyire lehet ezekhez külföldről alkatrészt kapni ha valami baja lenne? Akkor végül is nem kamu a bolt, ez megnyugtató.
Bár most vacilálok mert bátyámtól meg tudnám venni a RS SID Team-jét ami csak 1440g vagy mennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #42563 üzenetére
Akkor ezért látok csak a 48-ason ilyet!
Sokkal inkább attól tartok, ha esek, nehogy belém álljon. Láttam már ilyet (képekről).
Gondolom ezt a gépet amúgy is csak rövidnadrágos időkben fogom használni.
Vagy szarni bele, túl spilázom?(#42564) TripleB
Jogos, de egyszerűbb volt bedobni ide.
Most menjek ki a hidegbe, nyissam ki a garázst, vegyek elő mérőszalagot...Jah tényleg, még adós vagyok a láncmérős képekkel. Mindjárt fel is rakom.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz ---Lasali--- #42574 üzenetére
Vicces, de vettem patentszemet, ez lett volna a művelet, de akárhogy nyomtam össze, nem ért át, gondolom ez is user-error...Na de gyakorlás teszi a mestert
-
belaazallat
addikt
válasz ---Lasali--- #42563 üzenetére
Hali!
Ezt a kerékszettet linkeltem Neked, ahol még látszott is a Deore agy(pont a racsni felőli oldalról volt kép), és ott nyoma sem volt ilyen sérülésnek.
Számlát kaptam. (Ha nem kaptam volna beajánlottam volna a kollégáknak a céget! )"átnézte a szerelő.. mi az anyámat nézett ezen át?" - Átnézett a küllők között, megvan a hézag, jó lesz!
Ma 2500Ft-ért újrafűzték a kereket, most olyan állapotban van, mint amilyennek lennie kellett. 3000Ft-tal fizettem/utaltam nekik kevesebbet, mondván ennyibe fog kerülni a javítás. A többi 4 dolog, amit még rendeltem, a hirdetésben leírt állapotnak megfelelően érkezett. a csomagolásra nálam sem lehetett panasz, mindent szépen becsomagoltak.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
lsebestyen
addikt
válasz ---Lasali--- #42577 üzenetére
HG40 ott van a felsorolásban is...
-
F_Gergely
őstag
válasz ---Lasali--- #42574 üzenetére
Én mindig kitoltam tetszés szerint egy tüskét, majd visszatoltam lánckiszedővel simán birta sose szakadt el
-
F_Gergely
őstag
válasz ---Lasali--- #42598 üzenetére
shimano 7-es rendszeru. talalomra megbontottam, majd osszeraktam. 5 eve van meg a mostani gepem, felevente szetszedem a lancot es mindig igy csinaltam, sose volt vele bajom, pedig havi 1000-1200 kmt megyek alsohangon.
-
fpeter07
veterán
válasz ---Lasali--- #42637 üzenetére
Nem érzem felesleges fejlesztésnek.
szerk: (#42644) lefkosia: Alighanem ezek segítségedre lesznek! [link] [link]
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz ---Lasali--- #42637 üzenetére
Következő az ASR, leoldja a hajtást a fogaskoszorúnál ha kipörgeted a kereket. Majd a gyalog ABS nehogy elcsússz mikor leszállsz a bringáról.
-
amargo
addikt
válasz ---Lasali--- #42640 üzenetére
Szerinted a DH-ok 30-40e teleszkóppal rombolnak le a hegyoldaláról?
A drágább nem feltétlen jelenti, hogy könnyebb. Amire Te gondolsz, azaz XC teleszkóp, azok között rendszerint diétás villákat fogsz találni és ott lesz a rider weight rublika is - jó eséllyel.Def26:Akkor cross bringa, erre találták ki. Ha az arány fordított lenne, akkor még megérteném a mtb-ot, mert én is közlekedem vele aszfalton. Nem tudom mit értesz amúgy terep alatt, mert sokan már a murvás erdei ösvényre is mtb-ot akarnak.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ---Lasali--- #42637 üzenetére
Egyrészt egyetemi diplomamunka témának kiváló, mert könnyen össze lehet rakni, könnyű tesztelni, alapvető mechanizmusokat ki lehet éles helyzetben próbálni (lehet alkalmazni a megszerzett tudást), plusz mégis valami olyat lehet csinálni, amit más nem hozott még össze (ugyebár egyetemi diplomamunkánál elvárás, hogy legalább valami új legyen a dologban, ne létező dolgot fejlesszünk le újra. Na most nyilván a diplomások számát megnézve képtelenség, hogy ebből mind piacképes fejlesztés legyen).
Másrészt "rendes" biciklin szerintem sincs sok értelme, ellenben elektromos bicikliknél, amik "szakavatatlan" kezekben, és városi forgalomban is el tudnak érni elég nagy sebességet, lehet jó haszna lenne (neked nyilván nem okoz gondot megállni satuzás nélkül, de az elektromos biciklivel a mari néni lehet csak simán rátapad a fékre amikor lelépnek elé). És ott a plusz súly, meg kábel, meg elektronika sem jelent problémát.
De ez csak az én ötletelésem Ahogy a cikk is írja, egyáltalán nem biztos, hogy piacképes a termék, de egy diplomamunkának nem is ez a célja. -
Hasaggymeg
veterán
válasz ---Lasali--- #42637 üzenetére
Mint szerelő,nyitottabb lehetnél az újra.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
#90933760
törölt tag
válasz ---Lasali--- #42691 üzenetére
Respekt ember. Ez szívből jött.
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #42691 üzenetére
Csak autónál terjedt el az a szakaszos fékezős jelenség, a frissítési gyakoriságból, a mintavételezés felbontásából eredően. Biciklinél meg lehetne csinálni analóg vezérléssel is épp a billenés mérésével. Bár elektronikához hülye vagyok, de sztem még processzor se kéne hozzá.
Csak a gépjárművek sajátossága, hogy ott kizárólag a kerék forgását célszerű figyelni.
Amúgy a fénysorompós megoldás is csak azért terjedt el, mert költséghatékony, egyszerű és egész megbízható.
De nem ez az egyetlen megoldás, autóknál is meg lehetne csinálni fokozatmentes szabályozásúra.
De kellő felbontással és számítási teljesítménnyel a digitális visszacsatolás is tökéletes eredményt ad, ha gyárilag ideálisan sikerült finomhangolniuk. Valószínűleg az az ABS bevezetésekor az legelső generációknál a 10-20 éves autókban fordult még elő, h állóra fékezett keréknél lépett csak közbe. Nem nagy ügy úgy behangolni, h figyelje a menetsebesség és a kerék kerületi sebessége közötti különbséget és korábban beavatkozzon. És tegye ezt akár észrevehető pumpálás nélkül...[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
veterán
válasz ---Lasali--- #42691 üzenetére
Na ez jó hosszúra sikerült... Nem külső energiaforrásra gondoltam,hanem a bringás által fejlesztett energiára.Bármennyire ellenállunk a segédenergia is már lassan egyre inkább fellopódzik bringáinkra...világítás,gps stb.A bovdenes váltást pedig például kifejezetten anakronisztikusnak találom,szerintem már rég valami pontosabb olajnyomáson/szervomotoron alapuló váltás lenne időszerű.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szentkuti11
addikt
válasz ---Lasali--- #42768 üzenetére
Használtam régebben is szinterezett betétet, de az csak hidegen sikított, melegen elment a hangja. Ez viszont nem akar, pedig már be is kopott.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ---Lasali--- #42828 üzenetére
Üdv!
Azt írta, hogy jelenleg 7-es sor van a biciklin, és amit kinézett kerékszettet azon van 5 sebesség. Ha fordítva lenne akkor szerintem sem menne fel, de így még működő képes lehet, csak tudni kellene a méreteket. Esetleg még ha mindkét lánckerék azonos felfogatással rendelkezik, akkor az új kerékre a jobb állapotú fogsort ki lehet cserélni. A régi biciklimen én 5-ös sort cseréltem le 6-ra, de már az sem ment bele rendesen, és 6. fokozatban ledobta az első lánckerékről a láncot.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
dudi6
senior tag
válasz ---Lasali--- #42828 üzenetére
Köszi a választ, de lehet rosszul írtam le valami. Nem akarom kicserélni a sort. Komplett első-hátsó kereket akarok cserélni. Amúgy ha jól látom az enyém kazettás. Láttam aprón komplett első,hátsó kereket 5-s sorral. Azt szeretném betenni.
-
Auratech
őstag
válasz ---Lasali--- #42824 üzenetére
Azt elfogadom, hogy nem alapos így a tisztítás de hogy a dzsuva mennyiségi részét leoldja, az biztos. Mivel én zsírt fújok a láncra, több a szutyi. Vízzel, agresszív zsíroldóval ennyi koszt szerintem nagyon pazarlóan lehet takarítani annak, akinek nincs dedikált helye efféle műveletre.
A flakonos megoldásból maradó sáros benzint a tengerimalacok alól kiszedett forgácsra öntöm és miután kiszellőzött, kis csomagokban a jól befűtött kazánba teszem ahol akár alágyújtósként is jól funkcionál.
A majdnem tiszta láncot letörlöm, megszárad. Ezután jöhet a forróvizes, kefés utókezelés.
Hazudnék ha 5-nél többször tettem így...
Inkább még egy kis tiszta benzin és fogkefe...Auratech Field Recording
-
belaazallat
addikt
válasz ---Lasali--- #42935 üzenetére
Suntour telóba kellene nem tudom pontosan melyik típus, mert nincs rajta semmilyen jelzés/matrica.
Helyi boltok átnézve nincs.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- KIEMELT AKCIÓ: iPad Pro 9.7" Rose Gold 32GB wifi (MM172FD/A) kitűnő állapotban szuper áron eladó !!!
- Sony Xperia 10 V eladó ! Használt, sok garanciával.
- 2 év gari: Olcsó DDR5 PC/I5 12400F/16GB/500GB M2/Suprim X RTX 3070/Futár is
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen