- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Yettel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
Hirdetés
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Gyűlölöm azt a bicikliutat a pataknál. 10-ből 10 biciklis szemrebbenés nélkül keresztül teker az úton.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Byk01
senior tag
Nem értem a második helyszínnél a táblázást. Kint van a gyalog- és kerékpárút vége tábla meg egy macisajt. A gyalog- és kerékpárút egy gyalogosátkelőhelyben folytatódik, ahol gyalogosként kell áthaladni. Akkor kinek szól a macisajt? A kerékpárosnak nem, mert neki le kell szállnia, így gyalogossá válik. A gyalogosoknak meg elsőbbségük van a gyalogosátkelőhelyen, tehát nem merülhet fel számukra elsőbbségadási kötelezettség.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
mezis
nagyúr
"a nappali fénynek készült LED-es cuccok ellátják a feladatukat, a helyzetjelzőnek készült ledek nem. Attól hogy ez utóbbiakat is nappali fénynek használják az 100%-ban az user hibája."
Csak 50%-ban. A másik 50% a közlekedés rendészet mulasztása. Leállítva az autót egyszerű szemrevételezéssel megállapítható, hogy az csak dekoráció. Készülhetne a csekk.
Hajdanában a tompítoott nem használata miatt állítgattak le. Csak ezért dolgozni is kell, meg aprópénz.mezis
-
Byk01
senior tag
A körforgalom táblának nincs ilyen jelentése. A körforgalom sima útkereszteződés, amiben macisajt vagy stop tábla nélkül a körforgalomba behajtónak lenne elsőbbsége.
c) „Körforgalom” (23. ábra); a tábla olyan utat jelez, amelyen úgy kell haladni, hogy az út által körbezárt terület a vezetőtől balra essék;
Ennyi, és nem több.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
parandroid
nagyúr
"És most ismerkedjünk a párhuzamos közlekedés szabályaival"
"Jelentősen enyhítené a vasárnapi forgalmat az M7-es utópályán, ha az autósok betartanának néhány szabályt; ezek közül az egyik, hogy használják a Székesfehérvártól Budapestig tartó harmadik sávot - írta Magyar Közút Nonprofit Zrt. szombati közleményében."
Én nem tudom, a német autópályakezelők ezt egy olyan huszárvágással oldották meg (helyenként nem 3, hanem 4-5-6 sávon, jellemzően nagyobb városok körüli csomópontoknál, elkerülő szakaszokon, hogy a digitális tábláira kiírja, hogy mindenki egységesen mekkora sebességgel halad (forgalom sűrűségétől függően általában 80-100-120), amit a kamerák persze figyelnek is. Nem mondom, hogy egy Nürnberg körüli soksávos szakasz nem tud így is bedugulni, de ebben közrejátszanak általában a balesetek és az útjavítások, úthibák miatti sávlezárások is, másrészt azért itt az Eu gyakorlatilag legfontosabb közúti csomópontjáról beszélünk, ahol nem tudom, hogy óránként mennyi autó halad át, de érzésem szerint kicsit több, mint 3000.
Igazából azt nem értem, hogy miért arrogáns és bunkó hangvételű közleményeket kell kiadni, ahelyett, hogy megnéznék, hogy máshol erre milyen megoldások vannak, és választani egy viszonylag jól működőt...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #38057 üzenetére
Attól hogy a levél olyan amilyen, a tény még tény marad: a magyar autósban benne van a városi fíling hogy a külső sáv az szar oda nem megyünk.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tibcsiworld
aktív tag
Megint csak minden tiszteletem a bicajosoké! Rend szerint úgy kell közlekedni, hogy egy utcát nem tud végig tekerni, mert 5-15m-t tolni kell! De az útra sincs kivezetve a bicikliút! ???
Ezért is írom, hogy sokkal jobb a szlovák helyzet! Nincs bicikliút, és kész! Minden sokkal egyértelműbb! Vagy van, vagy nincs, de ez a magyarországi helyzet, ...
-
félisten
válasz tibcsiworld #38060 üzenetére
Szoval az a rosszabb, hogy van egy csomo kerekparut, ami megfeleloen ki van tablazva? Csak annyit kellene tennie a kerekparosnak, hogy figyelje a tablakat, de azt is lexarja. Minden tisztelet az autosoke talan, hogy ezt a sok banga idiotat elni hagyja.
-
Macera megállni és leszállni, egyszerűbb fent maradni és menni. Ennyire egyszerű.
-
félisten
-
tibcsiworld
aktív tag
Én 100%-ban csak vezetek, amióta ellopták a bringám (15 éve), és van mit kacskaringóznom a hülye bicajosok miatt, aki kereszteződésben simán elém fordul, mert még befér, én meg vakarom a fejem, hogy kerülöm ki 1m-re, mert ugye szembe is jönnek autóval!
Nem a hülye bicajosról beszélek, hanem arról, aki tud, és szeretne bicajozni! Egy egészséges hobbi biciklisnek, aki nem részegen és nem a boltba jár a biciklivel, szerintem a bicikliutak csak lassítás! Mert ott járnak a gyalogosok, mert hol máshol, ... .... ...
Nálunk, Felvidéken nincs (vagyis én még nem láttam) bicikliutat, és szépen teker mellettem, ha tetszik, 40-el a városban, és ő teker az út közepén is néha, de nem lassít! (ez ritka eset)
Szerintem a legjobb megoldás a közúthoz egy fél sávot hozzácsapni (nem tudom, mi a neve), és ott tekerjenek! Ha az autós jobbra kanyarodik, látja, nem bokor mögül jön ki, soha nem kell haszálniuk a zebrát.
De ez az egyszer itt-egyszer ott, és az autós csak les, hogy mit keres előtte, holott oda van kivezetve a bicajsáv, ... ...
Nem védek én senkit, csak szerintem ez az egész rendszer van kesze-kuszán megoldva! És nagy odafigyelést igényel!
-
félisten
válasz tibcsiworld #38066 üzenetére
Szerintem aki tud es szeretne kerekparozni, annak nagyon jo dolog a kerekparut. Vedve van az autosoktol (veszelyeztetve a tobbi oda nem figyelo kerekparostol). Minden szepen ki van nekik tablazva. Amikor olyan reszre er, akkor leszall, elsobbseget ad stb. Szerintem ez sokkal jobb es biztonsagosabb, mint tekerni valami forgalmas ut szelen. Amikor a kozuton kerekparozol, akkor is kell elsobbseget adnod, nem ertem ez miert jelent nagy problemat, ha kerekparuton kerekparozik valaki.
[ Szerkesztve ]
-
Byk01
senior tag
Van barhol leirva olyan szabaly, hogy a gyalogos atkelohelyen nem szabad kerekparozni?
Az 54.§ 1) leírja, hogy hol lehet kerékpározni. A gyalogos átkelőhely nincs benne.
(#38066) tibcsiworld Szerintem a legjobb megoldás a közúthoz egy fél sávot hozzácsapni (nem tudom, mi a neve), és ott tekerjenek! Szerintem is ez a legjobb megoldás (nálunk kerékpársávnak hívják), csak a sok tahó autós meg ráparkol, folyton kerülgetni kell őket.
[ Szerkesztve ]
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
Byk01
senior tag
Nem
Át kell tolnod a biciklit. Szóval egyszerűbb bicikli nélkül menni hozzáHacsak nem tanyán laksz, és 500 m-re van az országút, a szembeszomszéd mg újabb 500 m-re
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
Byk01
senior tag
Szerintem az 54/4 utolsó mondata az, amit ilyen kiterjesztve értelmeznek, mert olyan elbaltázott a szöveg szerkesztése, hogy nem egyértelmű, hogy ez egy általános megfogalmazás, vagy az 54/4 b)-hez tartozik-e (szokásos jogi megfogalmazás, amit úgy értelmezek, ahogy akarok)
Egyébként tőlem úgy mész a szembeszomszédhoz, ahogy akarsz, ha engem nem zavarsz vele
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
félisten
Szo sem volt most kerekparutrol. Sima ketsavos ut lakott teruleten belul, nem is foutvonal. Hiaba bongeszem a paragrafusokat, nem talalni ilyesmit.
Az egyertelmu persze, szabalyokrol beszelgetunk most. Nekem pl nem kell kitenned semmilyen tablat, akkor is korulnezek, ha olyan utat keresztezem, amit egyebkent nem latok be.
-
szebe
őstag
Szerinted nem kerülnék ki ezt úgy ahogy van? Nagyon sokan így is körülnézés nélkül, 2 méter körüli kilengéssel csapnak ki az útra, aztán még én vagyok a bunkó, ha dudálni merek.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
szebe
őstag
Az előtte lévő kereszteződésnél kikóvályog az útra, vagy mint a linkelt képen is látni, van a kerítés előtt egy kitaposott nyom ki az útra.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
félisten
Semmi gond. Idonkent odaallitani rendoroket es minden kerekparost 100 ezerre megbuntetni. Ha van kerekparut, akkor azon koteles kozlekedni. Igy jart. Amugy a konkret peldam arra vonatkozott, mint a masodik esetben is lathato, hogy nincs amugy keresztezodes, csak a kerekparut keresztezi az uttestet. Persze ezt nem irtam oda.
-
Calogero
addikt
Négyen meghaltak két autó ütközésekor Somogyban a 66-os főúton :[link]
-
Avicularia
veterán
válasz amargo #38081 üzenetére
Malmöben ez a trend, lassan minden zebra és bicikliútkereszteződés elé ahol nincs lámpa durva fekvőrendőröket építenek, így kényszerítve ki az autósokat, hogy megálljanak a zebra előtt. Kicsit romlott a közlekedési morál, mióta hivatalosan is kisebbségben vannak a svédek a városban
-
Gépötty
senior tag
válasz rgeorge #38050 üzenetére
"...A buszok közül épp az utolsó mellé értünk (Volánbusz), még az első kereke előttünk volt, amikor láttuk, hogy egyre közeledik, előzni akart úgy, hogy simán mellette voltunk. Még szerencse, hogy vészfékezéssel el tudtuk kerülni a korlátra-passzírozást és a mögöttünk jövő és észnél volt, látta, hogy mi fog következni. Aztán a buszt az előzése után persze lehagytuk, néztünk fel a sofőrre, fel sem fogta mi történt majdnem."...
Arra gondoltál, hogy annak az irdatlan behemótnak mekkora holttere van? Persze ez nem menti fel a buszsofőrt a körülnézés alól, te magad is tehetsz azért, hogy ilyen ne történjen meg. Mondjuk nem mész a busz mellett. Vagy figyeled a sofőrt a tükörben. Ha látod, ő is lát téged. Nehéz értelmet találnom a szitunak, mert ha nem mentek előtted, akkor miért nem előzted már rég meg a buszt, ha pedig mentek (ahogyan írod is), akkor miért akart a busz sávot váltani?(#38064) Lauda
Azzal a lassítóval egyetlen baj van: ki lehet kerülni. Felfestéssel, vagy más módon (a biciklis elé beugráló, kiabáló elsőbbségadás-tábla lenne a legjobb) tudatosítani kellene, hogy át fognak menni a nyakán ha szarul jön ki. De igazából ehhez is fejben kellene változni.[ Szerkesztve ]
Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak
-
Byk01
senior tag
válasz Gépötty #38088 üzenetére
Szerintem ilyen esetben, mint ez a buszos a dudálás sokkal biztonságosabb megoldás, mint a vészfékezés. A buszvezető nyilván nem vett észre, azért indult meg, a dudálással fel lehet hívni a figyelmét, hogy valami baj van. Általában több százezer km-t levezettek már, nem fognak kapkodni, meg figyelmen kívül hagyni a jelzést. De legalábbis az utasok szólnak neki, hogy valami nem kerek.
Ellenben vészfékezésnél a mögötted jövő is beléd szállhat, vagy az autód is instabillá válhat, és kész a baj."Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
amargo
addikt
azert ez eleg kemeny, megneznem, ahogy az itteni kis autok egy ilyenen megpróbálnak at evickelni
Avicularia: tulzaskent irtam en is, hatha fogja a jelet
Gépötty: par eve az M1 ram is remhuzta egy kamion, az egy irgalmatlan rossz érzés.[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
parandroid
nagyúr
válasz amargo #38090 üzenetére
Hajjaj, én a németeknél az A3-on láttam már 911-es Porschét baloldali kerekekkel a fűre menekülni a belső sávban, miközben éktelenül nyomta szegény a dudát. Pont mögötte mentem, én is tapostam a féket ezerrel, mert fogalmam sem volt, hogy oldják meg a kamionnal kettesben a szitut, de a dudálásra szerencsére észbe kapott a kamionsofőr. Mindenesetre a kezemet nem tettem volna be a Porsche tükre és a szalagkorlát közé. Szerencsére nem ment gyorsan, elég sűrű volt a forgalom, tudott manőverezni, de azért gondolom teli lett neki is a gatyája.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
rgeorge
addikt
A vészfékezés nem satu volt, és figyeltem a tükörben a mögöttem jövőt, volt ideje rájönni, hogy neki is lassítania kell. Ha csak a dudálásra néz körül a buszvezető, akkor az már régen baj.
A holttér adott egy jármű esetében, a vezetőnek ezzel tiszában kell lennie. Én is tudom, hogy nagy a holttere, de hogy pontosan ez hol is van, azt neki kell tudnia. És négy-öt autónyi sor gyűlt már fel a belső sávban előttünk, a külsőben meg egymást érték a buszok, teherautók, ha úgy vesszük éppen előztük a buszt, csak nem tudtuk 130-al, csak mondjuk 120-al.[ Szerkesztve ]
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
amargo
addikt
válasz Avicularia #38091 üzenetére
Kb mint egy bringás Magyarországon
(#38092) Lauda: Minek?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Sotho
őstag
[link] Remélem azér túlélte.
-
mephi666
nagyúr
ezen vagyok leakadva már egy bő napja csak a 6éves lány élte túl
megnéztem googlemaps-en és a 2 település kb 1.5km-re lehet egymástól... van talán 3 íves kanyar köztük... mi a francot csinált a hülyegyerek? rommá tört mindent... fel sem lehet ismerni, milyen kocsija volt... a megkérdezett srác meg csak kertel a kérdésre, hogy "általában gyorsan vezetett?"
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen NAS-t vegyek?
- Már tudjuk, hogy mikor jön pontosan az idei Ubisoft Forward
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- PlayStation 5
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Parfüm topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs