- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
jó persze bmw is gyárt 1.6 turbót....meg az uj 1.6os már 122 ló chippelve tuti 140 körül lenne....
és ako mi van?amol>>ja bizti valami egyterű konzervdoboz.. ..vagy netán ujgazdag avgy és a7es bmw.....nem kéne mert csíra vagy...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
amol
addikt
válasz dragonfx #4751 üzenetére
Gondolom azt sem tudod, hogy eszik-e vagy isszák a 2.4i-vtec motort, minek fárasszam magam?
7-es bmw kell a fenének, még a végén olyan köcsög bűnözőnek néznek mint az átlagfelhasználót.meg az uj 1.6os már 122 ló chippelve tuti 140 körül lenne....
Hűha, komoly. Ekkora motorból van aki már régóta simán kihozza a gyári 160-at. -
dragonfx
veterán
Jaaa megvan Dodi írta multkor te vagy kovasz....
Mert aztán egy uj accord annyival nagyobb ám mint egy 3as bmw..tyűha...van mire feszítened majdnme egy kategórák ....meg arra a 190 lóra ami az autódban van....huha....olyat a bmw már 15 éve tudott..sőt a mostani már 218at tud ami téged földbe döngöl...előre hátra... ....de az 1.8asotok is csak 140et bír amit münchenben már 20 éve beletettek egy motorba
Komoly biza mert most néztem a honda mostani 1.6osa is csak 125 (istenem ekkora öngólt)..hűű...3 ló..ne viccelj...egy K&N szűrő lehet dob még az enyémen is ....Az 1.6 vti 160 lovas mociról meg szállj le..ha annyira jó volt vajon mér nem gyártják mai napig?..mert spiccre volt járatva és xart nem bírt..mert széthajtotta mindenki....tudod tartósság minőség Deutschland...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
válasz dragonfx #4755 üzenetére
Látom autóskártyákból jó vagy, de ez a közlekedéshez kevés lesz.
No meg ettől a te 1,6-osod még nem lesz 100LE sem, arra meg ne vágj már fel, hogy ugyanannak a gyártónak a sportmodelljehányló erős, mert az ára az alapmodell sokszorosa.
Ez kezd ilyen 'az én apukám úgyis erősebb' ovis vitába átmenni, úgyhogy le lehet állni vele.
Mellesleg az Accord tuti nem a 3-as BMW-vel egy méret, az inkább az Aevnsis, de még inkább talán a Corolla lenne, ha már Toyotánál vagyunk.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #4756 üzenetére
Jó hagyjuk mert az ő oldalár áltál, de azé finoman...
Nem autóskártya hanem a sokak által emlegeített utánaolvasás, ezt tettema hivatalos honlapon, ezt csak enm cáfolod meg.
Lehet most nem nekem elég, nem is enyémről volt szó.Milyne felvágás? Erről a sportmodelrről beszéltem ehhez képest az alap verzió..én nem látok köztük árban szakadékot akkorát..pláne nem 3*ost ...Nem kezd,ő fikázta le a 320ast miközben 40lóval erősebb az ővé is csak..sőt amostani 320tól már csak 20szal....azt hinné az ember ilyne dumával egy 6.0ás hummerbe ül...500 lóval..
Jólehet nem de mi nem toyotáról beszéltünk hanem hondáról, ugyanis az accord honda...amugy meg 4 ajtó,limo, hasonló felszereltségmoci karosszéria...na puff lehet 10-15 centivel szélesebb hosszabb ennyi...Aludj picit avgy igyál kávét,mert most kivételesen te néztél be pár dolgot,mégha ezt ugyis tom nem fogod elismerni...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
I_Am
veterán
válasz parandroid #4756 üzenetére
Az Accord, Honda...
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
amol
addikt
válasz dragonfx #4755 üzenetére
Elképzelésem sincs ki a fene lehet az a kovasz, valaki elmondhatná.
Mert aztán egy uj accord annyival nagyobb ám mint egy 3as bmw..tyűha...van mire feszítened majdnme egy kategórák
Feszíteni maximum te feszítesz amikor üveghangon tolod neki 60-nal. Túrót. Egy 3-as bmw-ben annyi hely sincs mögöttem hogy egy kutya elférjen. Az Accord nagyobb az Avensisnél is. Te viszont egy külön kategória vagy.....meg arra a 190 lóra ami az autódban van....huha....olyat a bmw már 15 éve tudott..sőt a mostani már 218at tud ami téged földbe döngöl...előre hátra... ....de az 1.8asotok is csak 140et bír amit münchenben már 20 éve beletettek egy motorba
Az a 190 ló az kb 2x annyi mint ami a tiédben van.
Tudott és tud is a bmw is erősebbet (nagyobb motorral), de nem a te autódban vagy egy vén 320-ban úgyhogy ne verd a nyálad. Példálózzak azzal hogy a Honda is gyárt Forma1-es autót? Egy márka.
"Nekünk" nincs 1.8-asunk a családban, nem tudom mit motyogsz. Ami nekem 1.8-as volt az 150 lovas volt, a bmw-nek ahhoz 2 literes motor kell.Nem márkák közötti verseny volt. Megkérdezted nekem milyen autóm van hogy nem kellene egy 10 éves 320-as.
Tudod pont az a baj hogy az ilyeneknek van bmw-jük mint te. Külön állatfaj.
Én nem akarom hogy engem is ilyen seggnek nézzenek.....Az 1.6 vti 160 lovas mociról meg szállj le..ha annyira jó volt vajon mér nem gyártják mai napig?..mert spiccre volt járatva és xart nem bírt..mert széthajtotta mindenki....tudod tartósság minőség Deutschland...
Über alles, mi? A múltkor láttam egy eladó Bluebird-öt 960000km-rel forgalomban. Hagyjuk a tartósságot. 1.6-ostól a 160 kicsit valóban sok, de ha azt hiszed nem gyártanak hasonlót, tessék. Az arány ugyanaz.[ Szerkesztve ]
-
-
Látom te is belemész az autóskártyázásba. De most komolyan, van ennek értelme?
Én pl tök szívesen hajtanék egy BMW 320d touring-ot, mert tetszik, mondjuk Accordot nem, mert nem tetszik, de attól még jó autó mind a kettő, de egyiket sem venném. Akkor már inkább az Avensis, az tetszik is, meg még talán meg is venném. Ezt a részét amolnak címezve.
Dragon kolléga, te pedig vedd le a bajormintás szemellenzőt, és kezdj el néha gondolkodni, ne csak vagdalkozz ész nélkül, és beszélj meggondolatlanul sületlenségeket, akkor talán komolyan fogják venni a véleményedet - bár az eddigi munkásságod függvényében ez hosszú hónapok kemény munkája lesz, az biztos.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
amol
addikt
válasz parandroid #4761 üzenetére
Nincs hát. A bmw-vel semmi bajom, de nekem a 320-as nem kellene mert kicsi. Kipróbáltam. Az én autóm fiatalabb, nagyobb és jobb, miért kellene? Pláne nem egy 10 éves darab.
Azzal van bajom amit Te szépen megfogalmaztál.[ Szerkesztve ]
-
Gambit
őstag
válasz parandroid #4761 üzenetére
Te mennyire gondolod komolyan, hogy értelmet plántálsz ebbe a szerencsétlenbe? Szerintem kár a fáradtságért.
Amúgy meg, ha bömösről van szó, akkor nekem az ötös széria eléggé bejön. Nagyon jól eltalálták. Azt viszont csodálom, hogy mennyi rohangál belőle BP-en. Pedig nem 2 fillér.
[ Szerkesztve ]
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
dragonfx
veterán
-
Integra
titán
válasz dragonfx #4755 üzenetére
megint hülyeséget beszélsz...
üvölt, hogy fingod sincsen arról, hogy mit mondasz.
a b16-ot azért nem gyártják már, mert csak nagyobb fejlesztési költségek árán sikerült volna hozni az újabb, sokkal szigorúbb környezetvédelmi normát, továbbá a modellpalettájukat is átszervezték. sajnos.
legalább abba ne pofázzál bele, amihez lövésed nincsen.
kevésbé lenne ciki.ami meg a széthajtást illeti, ehhez megint hülye vagy, csak hát biztos valamelyik eklubos spanod jól megmondta a tutit...
a minőségről meg ne beszéljünk, láttam a csoda dojcslandüberalles tqm eredményét..
van a tüchtig germánoknak még mit javítaniuk ezen bőven, maradjunk ennyiben....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
KrAt
veterán
Basszus ma állat voltam..
Lágymányosi, hajtok fel, tükör: semmi mehetek a belsőbe (külső bénázott).. Lassan megyek át, duda mögöttem (mellettem ) nézek: hogy a k.rva anyjába került oda a punto? Annyira holttérben volt (és jött velem egy sebességben az üres belsőben) h nemláttam, és behúztam elé Ezúton is sry..
Viszont a buszos meg kapja be
Megyek népligetnél a külsőben, beakarok menni a kanyarodóba az üllői fele, nem enged be senki, majd egy Opeles kolega beengedett, de már állt a sor, félig fértem be.. Az Opelem segge kicsit kinnvolt, buszos nemfért el, elkezd feküdni a dudára.. Ok tudom, énis hibás voltam, de:
- ha dudál, attól eltudom engedni, amikor ígyis koppantam az előttem lévő volán seggére?
- ha elis tudott volna menni, akkoris baszhatta volna, mert piros volt előtte 20 méterrel a lámpa, és minket (akik mennek az üllőire) úgyis előbb enged, ergo eltudtam volna menni...
Ezt élvezik? -
dragonfx
veterán
Hát iegn ezeket a formákat tényleg nem értem...
Attól hogy ráfekszik nem fogok tudni elmenni...multkor iylne szituba a dózsán kis swiftes dudált touregesnek..az megfogta kiszállt odament...és elég csúnyán nézett rá is mutogatott szerencsére nem lett meccs..mert megidult a forgalom..meg sötét volt...de tényleg idegesítő amikor valaki rááll a dudára 1 percre....a duda csak jelzésre szolgál ergo 1-2mp-ig..nem folyamatosan....Na meg igen ha ugyis piros van nem mind1 hogy 20méterrle előrébb van..érthetetlen....A holttér vicces esett.figyelni kell nagyon...
#4773>>melyik autouton nem mennek 100 as átlagot inkább így kérdem?..ha van hely lehetőségés aviszonyok engedik....sőt nem is kell autotut elég egy 6-8kmes egyenes szakasza városban bárhol...ott is 100ig pakolja mindneki majdnem....
Multkor M0áson 70es táblába írtam 90nél majdnem levillogtak...[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#27070592
törölt tag
válasz deicide #4776 üzenetére
Én nap mint nap használom, vagyis melózok rajta, a megengedett 70 helyett 75-78-ra húzott tempomattal. Csak kicsit idegesít ahogy eltépnek mellettem, meg nem szeretek fél napokat szívni a beállt pályán, mert valami kamikaze meg akart halni. Meg az is élvezet amikor a másfél sávban előzni kezdenek a román kamionok és nem tudom hova húzódjak le jobban.
-
lsc
nagyúr
válasz #27070592 #4777 üzenetére
Hali
Nem kötözködni akarok , viszont ha Te sem tartod be a szabályokat , akkor miért gond , ha mások mégjobban nem tartják be ? Ezzel nem azt mondom , hogy én mindent betartok , viszont azért , mert van tőlem gyorsabb vagy "hülyébb" még az nem igazán zavar.
Mióta van a 70 , 3 hónappal ezelőtt még 80 volt , legalábbis a nagy részén.[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
#27070592
törölt tag
Hella
Most is 80, három és fél tonna alatt. Negyven tonnára csak 70 De ha hetvennel megyek akkor minden barom megelőz vagy le akar túrni/levillog/lekürtöl, nem zavarja milyen szűk a pálya.
Kb két hete éjszaka küzdöttem felfelé az Anna-hegyen, jött mögöttem egy túlméretes konvoly két trélerrel két biztosítóval. Az első biztosítóautó simán kiszorított a kapaszkodósávba. Amíg elmentek mellettem kb 35-re lassultam vissza hogy beférjek, mert elfogyott a kapaszkodósáv... -
válasz #27070592 #4777 üzenetére
Az a betonlabirintus kész életveszély. Volt már olyan nap egyáltalán a betonelválasztók megépítése óta, amikor valakit nem kentek fel a falra, vagy egymásra a tisztelt közlekedők?
Az a legveszélyesebb a nulláson, hogy nincs semmi tered menekülésre. Ha valaki rádhúzza a kormányt, akkor vagy nem csinálsz semmit, és kocc, vagy felkened magad a falra. Semmi hely nincs korrigálni. Ilyen feltételek mellett teljesen indokoltnak érzem a 80-as limitet, 100-110-nél sokkal bajosabb ilyesmit ép bőrrel megúszni.
Mondjuk amikor full üres a pálya, vagy csak elszórtan vannak autók (ez azért ott nagyon ritka), akkor én sem szoktam betartani a 80-at (mea culpa), de van bennem annyi élni vágyás, hogy folyamatos kocsisornál nem kezdem el letolni az előttem menőt, hogy 80 helyett 100-zal téphessek, és inkább udvariasan kihúzódók - 80-nal a kamionok is mennek, úgyhogy még csak fel sem tartanak.
A másik dolog meg az, hogy az M0-n a belső sávba keveredő kamiont automatikusan büntetném - ez akár egyszerű térfigyelő kamerákkal is megoldható lenne.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lsc
nagyúr
válasz parandroid #4780 üzenetére
Hali
Amennyiben emlékeim nem csalnak , akkor nagy részén kint van a teherautóval előzni tilos , ennek ellenére a belső sáv tele van velük .Az út tervezője egyébként foglakozhatott volna mással is ,de hát ez van . A 80-as limit indokolt lenne , csak az a baj , hogy sebességkorlátozók 85-88-ig engedik a tehereket és ez már "indok", hogy előzzenek .
Az élet kegyetlen .
-
amol
addikt
Az Árpád-hídi felhajtón (pesti oldal) 50-es táblák vannak. Ma beraktam a tempomatot 50-re és figyeltem. 12 autóból 11 előzött meg, ebből 8 legalább 20-al ment gyorsabban. Az az egy aki nem előzött meg osztrák (rendszámú) volt.
-
#27070592
törölt tag
válasz parandroid #4780 üzenetére
A másik dolog meg az, hogy az M0-n a belső sávba keveredő kamiont automatikusan büntetném - ez akár egyszerű térfigyelő kamerákkal is megoldható lenne.
Ha kétszer három sáv plusz teljes értékű leállósáv konfigban építették volna, nem lenne ilyen gond és lehetne 130/80 a speedlimit. Meg élne pártucat(párszáz?) ember. De most...kamion defektet kap valamelyik bal oldali keréken, a sofőr ki sem meri nyitni az ajtót nemhogy hozzáfogjon kereket cserélni. Ha belegondoltok az M0 hat autópálya tranzitforgalmát fogja egyesíteni (ha egyszer elkészül), ehhez képest az új szakaszokat is csak 2x2 sávosra építik.
Ha az M3-M5 közötti szakaszt átadják, nem is tudom mi lesz a Hungária körúttal, 12 tonnás tiltó tábla, sétálóutca
-
Integra
titán
válasz parandroid #4780 üzenetére
naja, a nullás ne a legszerencsésebben sikerült lespórolt konstrukció ez tény..
a legnagyobb bajt szvsz pont a parázás jelenti, illetve azok akik gyorsabban mennek, de türelmetlenek ha parázós sofőrök mellé-mögé kerülnek......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dumb
senior tag
Itt mértek a rendőrök hétfőn (este) f6 körül. Előttem senki, az út tükör sima, új, és EGYIRÁNYÚ. Így nem tudnak villogni szemből. De mivel nem siettem, a mutatóm oda volt szögezve az 50-hez. /3000 TD Merci /
Nincs zebra, lámpa, kereszteződés, parkoló, iskola ott, szinte semmi nincs, így csábító lehet az út. Én is simán mehettem volna 70-80-al. Szóval érdemes vigyázni, bár sehol sem szabdana túl gyorsan menni...[ Szerkesztve ]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
amol
addikt
válasz Integra #4784 üzenetére
Lehet, de ott vannak.
A közlekedésmérnököket egyetemen képzik, valószínűleg nem viccből vagy az emberek bosszantására találják ki a korlátozásokat. Persze sokan hiszik hogy ők jobban tudják, többnyire mégsem.Nem bírálni kell a szabályokat hanem betartani. Most különösen, mert sávszűkítés van túrás miatt.
A kinnfelejtett táblák más tészta, azokat valamelyik segédmunkás b-tt levenni. -
Dudu67
tag
Az állatságról egy tanulságos kis szösszenet:
Az optimisták angolul tanulnak, a pesszimisták héberül. A realisták pedig lőni ! http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
Integra
titán
igen, ez valóban megtörtént, hozzánk is eljutott a híre
volt egy olyan is, hogy egyik edző apuka a kislányával ment át a zöld lámpán a zebrán, kopasz gyúrt suttyó az x5-tel ráfékezett, úgy repült be a pirosba. erre az apuka beintett neki, hogy észnél van e, mégiscsak gyerekkel van. erre a kopasz kiszállt hogy mit ugat. kopasz feje pár másodperccel később csattant egyet, aztán az x5 motorháztetejébe is..
kopasz visszavánszorgott az autójába és zöldnél lassan továbbhajtott...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Kazimír
őstag
válasz parandroid #4780 üzenetére
Nem mostanában jártam az M0-on, de nem nyomvályús az már egy kicsit? Olyanon a 80 is sok..
Be köll fizetni, azt' jólvan...
-
lsc
nagyúr
Hali
Jó , csak ritkán járnak pesten .
Más : Szombathelyen egy hipermarket bejáratához körforgalmat építettek . Kedden egy Mazda pick-up , ma egy Astra "természetesen balra kanyarodott , mivel mindenáron a az áruházhoz akart menni . A mazdás a kihajtónál a járdaszigeten keresztül megtalálta a helyes utat /mire jó egy terepjáró / , az astrás elegánsan kihajtott a behajtó sávon . Ehhez hozzátartozik , hogy naponta egyszer megyek arra , mi lehet ott egész nap ?
Az élet kegyetlen .
-
nagyúr
A rendõr megállít egy srácot gyorshajtásért:
Rendõr: Láthatnám a jogosítványát?
Srác: Sajnos nincs olyanom. Bevonták az 5. büntetés után.
Rendõr: Akkor a forgalmi engedélyt kérném!
Srác: Hm. Ez nem az én autóm. Loptam.
Rendõr: Lopott az autó?
Srac: Igen. Jaj, de most jut eszembe, mintha láttam volna a forgalmit a kesztyûtartóban,
mikor beletettem a pisztolyom.
Rendõr: Egy pisztoly van a kesztyûtartóban?
Srac: Igen uram. Oda tettem a pisztolyom, miután meggyilkoltam az autó tulajdonosát,
és beleraktam a hulláját a csomagtartóba.
Rendõr: Egy HULLA van a CSOMAGTARTÓBAN?!?!?
Srac: Igen uram.
Ezek után a rendõr azonnal értesítette a rendõrkapitányt.
A kocsit pillanatok alatt körülvették a rendõrautók, és a kapitány vette át a kihallgatás irányítását:
Kapitány: Uram, láthatnám a jogosítványát?
Srác: Persze. Tessek, itt van. Érvényes!
Kapitány: Kinek a tulajdona a jármû?
Srác: Az enyém. Itt a forgalmi engedély is. Az enyém az autó.
Kapitány: Legyen szives és szép lassan nyissa ki a kesztyûtartót! Úgy hallottam egy pisztoly van benne.
Srac: Igen, uram. De megnyugtatom, nincs benne semmiféle fegyver! (A kesztytartó üres volt.)
Kapitány: Most nyissa ki a csomagtartót kérem! Azt mondták egy hulla van odarejtve.
Srac: Semmi akadálya. (Csomagtartót kinyitja a gyerek, üres.)
Kapitány: Hát én ezt nem értem! A rendõr aki megállította magát azt mondta, nincs magánál jogosítvány,
az autót lopta, pisztolyt rejteget a kesztyûtartóban és még egy hulla is van a csomagtartóban!!
Srác: Hah, lefogadom az a hazug disznó azt is mondta, hogy gyorsan hajtottam?Pleased to meet you - hope you guess my name
-
lsc
nagyúr
Hali
Tudod ebben az a "szép " , hogy itt elég sokan sírnak , hogy nincs "rend" az utakon , viszont egy-két esetet leszámítva mindenki arról ír , milyen bunkók a rendőrök ,mert "elbujva" mérnek , meg nem értik meg , hogy amikor elkapnak valakit akkor azt miért "úgy" csinálta ahogy.
Félréetés ne essék , nem a "régi rendszert" sírom vissza , viszont ha egy körzeti megbízott bement egy kocsmába a cigifüst is vigyázzba vágta magát , napjainkban egy meg egy kocsmai verekedéshez is rohamrendőrök kellenek .Természetesen erről tehetnek a rendőrök is /szerencsére van kivétel / , viszont a helyükbe képzelve magam én is megunnám a mindennapos szélmalomharcot , mivel ha intézkednek az is baj ha nem az is .Ugyan ez igaz a szabályok betartásával kapcsolatban is . Nem régi hozzászólásokban írják , hogy az a baj , hogy mások jobban szabálytalankodnak mint ők .Természetesen ez az én véleményem , viszont lehet velem van a baj , de nem igazán értem .Más : Nemrég Árpáék szervezkedtek , hogy autópályán töröljék el a 130-as határt , ez " természetesen" sokaknak megmozgatta a fantáziáját , tollát , kameráját. Olyan kezdeményezést viszont én legalábbis senkitől nem hallottam , hogy most mindenki egy hétig tartsa be a közlekedési szabályokat . Abból már talán ki lehetne számolni , hogy mennyivel kevesebben halnának , vagy sérülnének meg az utakon. Viszont valószínüleg én vagyok a hülye , hogy egyáltalán ilyen eszembe jut , de hát ez van , én már csak ilyen vagyok .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Integra
titán
megmondom mi a gond ezzel a gondolatmenettel.
a sunyi traffizás helyett, ahol amúgy csontegyenes és belátható az út és minden felvan újítva, ehelyett minden kereszteződéshez oda kéne küldeni csúcsidőben őket és csoportosan megbüntetni mindenkit 50e ft-ra hogy bennragadtak...
index nincsen? 30e...
biztonsági öv? 20e...
na ezt kéne cisnálni, nem pedig arctalanul a legegyszerűbb és legkényelmesebb módon hasat vakarni.
dolgozni kéne olyan dolgokért amiknek tényleg lenne is hatása...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lsc
nagyúr
válasz Integra #4799 üzenetére
Hali
Mint írtam természetesen a rendőrök sem hibátlanok , de egy - két rendőri túlkapással szerintem még mindenki jobban járna , mint ezekkel a durva szabálysértésekkel . Mint látom a válaszodból a csontegyenes , belátható úton megengedett a gyorshajtás , vagy rosszul látom ?
A "bennragadókkal" meg az a gond , hogy azt nem tíltja a kresz , mivel szinte minden helyzetben a vezetőre bízza a döntést . / Mielőtt azt hiszed , hogy védeni akarom őket nem így van , viszont mint az életben , itt is van jobb meg gyengébb , dinamikusabb meg lassabb , de a gyengébbnek is ugyanazon az úton kell menni . Engem is idegesítenek nem egyszer , viszont ha dudálok , villogok az általában még rosszabb./ Az viszont érdekes / szintén nem kötözködés , csak feltünt / a gyorshajtással Te sem példálóztál . Az a baj , hogy az már szinte társadalmilag "bocsánatos bűn ", csak ezzel meg az a baj , ha egy dolgot nem tartunk be , akkor a többit meg minek .Az élet kegyetlen .
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest