Hirdetés
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Augusztustól PC-n is használható lesz a PlayStation VR2
gp Érkezik a hivatalos adapter, amely az előzetes információk szerint 60 euróba kerül majd.
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz samujózsi #50248 üzenetére
Alaposan megnéztem. Igen, piros a lámpa mikor elindul, de nem ez a fontos, hanem hogy mikor hajt be a kereszteződésbe. Amikor ez megtörténik, akkor már sárga a lámpa. Ennek amúgy a vétkessége szempontjából nincs jelentősége, mert sem pirosnál, sem a piros-sárgánál nem hajthat be a kereszteződésbe.
[ Szerkesztve ]
-
samujózsi
tag
-
félisten
válasz samujózsi #50257 üzenetére
Értem mire gondolsz. Én azt gondolom elsőbbségi viszonyokban nem számít az empátia, nem is szabadna, hogy számítson.
A hatóság lehet empatikus, ha mondjuk a járdán kerékpározol és azon morfondíroznak, hogy vajon az úttest tényleg alkalmatlan-e kerékpáros közlekedésre vagy sem. Ez egy sok esetben szubjektív dolog. Kinek az, kinek nem? Végig alkalmatlan, vagy csak kis része? Ha már alkalmas rá, miért nem tért vissza az úttestre? Ilyen esetben gyakorolhatnak empátiát. Az elsőbbség megadása, vagy meg nem adása az egy teljesen objektív dolog, nincs benne helye empátiának. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
dh66e
veterán
válasz Mr.Csizmás #50256 üzenetére
Na az rendben is volna, de az agyvérzés már nem annyira.
-
samujózsi
tag
[link]
A címben feltett kérdésre egy potenciális válasz: mert részeg.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
-
updog
senior tag
Hasonló helyzet volt egyszer mikor még tanultam vezetni, pirosnál nem reagáltam -0.3s alatt arra, hogy már sárgult a piros, és rögtön elkezdtek dudálni meg villogni hátulról. Az oktatóm mondta, hogy most két másodpercig még ne induljak el, majd átnyúlt a kormányhoz, és ő is rátenyerelt a dudára, nyomta két másodpercig, majd halálos nyugalommal: "most már indulhat".
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
Helyi városban van egy olyan kereszteződés ahol pont sárgánál még mennek keresztbe a járművek annyira szűkre van szabva. Szóval ha valaki nekiáll agyalni/számolgatni és sárgánál lép be akkor esélyes hogy telibeszed oldalról egy másikat aki szintén szűkösen ment át a sárga végénél.
Sok olyat látok hogy nézi a másik lámpát mikor vállt és megindul már pirosnál, aztán sárgánál ér a vonalhoz mint a videóban, persze szabálytalanul. Egy másodperc vagy kettő nem is tudom...[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
solena
tag
Én csak most hétvégén voltam "visszaugatós", M0, belsőben megyek 115tel (kábé, mert a külsőben meg 80nal tötymörögtek, én meg még bőven sötétedés előtt akartam az M5-re fordulni, hogy ismerős terepen legyek), mögöttem SUV, és villog. Hadházi után szabadon: "Jó a seggem, cica, akkor villogj", de azért mikor már harmadjára csinálta, akkor kapott egy egyezményes középső ujjat jobb kéz felől, akkor abbahagyta. De azért amikor már kijjebb tudtam menni sebességvesztés nélkül, elengedtem. De ugyanígy lazán "feltartom" a 160nal érkezőt is, amikor én megyek 140nel (tudom, hogy 130, de azért én sem rajongok a belső sávban pöcsölésért, de a külsőben való 110es vánszorgás ugyanez. Akkor már inkább loholok a belsőben addig 140nel, amíg nem látszik, hogy egy értelmes tempót nem tudok felvenni a külsőben). Csak azért nem mászom ki lóhalálában a külsőbe, félve attól, hogy letol, mert tudom, hogy az audista/bömös/merdzsós drága szarja elülső lökhárítója többe kerül, mint az a kocsi, amit vezetek, és ezzel a tajparasztja is tisztában van
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
mephi666
nagyúr
válasz MasterDeeJay #50264 üzenetére
megnéztem, hogy kecskeméti-e vagy, de látom veszprém ...itt is van ilyen lámpa, amikor már nekünk sárga-zöld váltás van és akkor húz át még keresztben a járatos csuklós...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
félisten
válasz MasterDeeJay #50264 üzenetére
Igen ez veszélyes. A lámpás irányításnál az nagyon lényeges, hogy amíg a zöld-sárga váltásnál még átmehetsz/behajthatsz a kereszteződésbe (ha nem tudsz előtte biztonságosan megállni, de ez eléggé gumiszabály), addig a piros-sárgánál még nem hajthatsz be a kereszteződésbe.
-
brd
nagyúr
válasz philoxenia #50243 üzenetére
Maradjunk a topic témájánál kérlek; a filozofálgatás másik topic, ne kelljen hívnom a moderátort!
The only real valuable thing is intuition.
-
kerxy
senior tag
Na ez gyönyörű, érdemes végig nézni: Videón, ahogy végigszántják a Blahán szegény Merci oldalát
-
philoxenia
MODERÁTOR
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
syberia
veterán
válasz philoxenia #50272 üzenetére
Dehogy, ez csak a Wacky Races Wintertime élőszereplős forgatása.
https://howbad.info/
-
updog
senior tag
Komolyan, gopro kéne hogy gyalog is rögzítsek minden idiótát. Tegnap este 8 körül mentem a stadion buszpályaudvarhoz anyámért, leraktam a Mogyoródin az autót, sétáltam át az úton. Amikor a középső járdaszigetre értem, láttam hogy már áll az úton pont az irányomba kanyarodó autós, de még velem párhuzamosan is jöttek autósok, így meggyőződve arról, hogy az úttestre biztonságosan lépek, és feltételezve a helyzetből adódó elsőbbségem elindultam, de az autó márkájából némi előítélettel. És milyen jól tettem, kb. a zebra kétharmadán, nagyjából két lépéssel az utolsó autós sáv előtt az autó irgalmatlan gumicsikorgással, padlógázzal keresztülment az orrom előtt.
Az autómárkára jellemző másik sztereotípia teljesen kiment a fejemből, így utánakiabáltam meg mutogattam vadul, szerencsére neki nem jutott eszébe megállni és elmagyarázni hogy miért neki volt igaza
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Szakbarbár #50276 üzenetére
se a szülő, se a gyerek nem volt bekötve. csodálom hogy egyáltalán túlélték
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
dh66e
veterán
válasz Szakbarbár #50276 üzenetére
Áhhhh....
-
syberia
veterán
válasz Szakbarbár #50276 üzenetére
Szörnyű. Ismerem azt az utat, nagyon ésszel kell ott közlekedni.
https://howbad.info/
-
kw3v865
senior tag
válasz Mr.Csizmás #50277 üzenetére
Biztos, hogy nem voltak bekötve? Miből következtetsz erre? Én a fotók alapján nem tudom megállapítani.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Mr.Csizmás #50277 üzenetére
Elkezdtem írni a kommentet, de inkább töröltem mert még örökre kitiltanának miatta a fórumról. Sosem fogom megérteni azokat a szülőket akik nem kötik be a gyereket vagy nyáron a forró kocsiban hagyják őket.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Szakbarbár #50282 üzenetére
egyetértek a meg nem írt gondolataiddal.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
kw3v865
senior tag
válasz Mr.Csizmás #50281 üzenetére
Értem. Ez FB csoport amúgy?
Az ilyen híreknél - amikor lehet tudni - jó lenne, ha odaírnák, hogy az áldozatok be voltak-e kötve, ha csak néhány ember észbe kap, már megérte. -
-
félisten
-
nyikszi
őstag
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Mr.Csizmás #50285 üzenetére
Csak nem a "hírhedt" 10-es út csoport?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Szakbarbár #50288 üzenetére
"balesetinfó" - a 10-es út a közlekedés primadonnái
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
kw3v865
senior tag
válasz nyikszi #50287 üzenetére
Így van, ezt én is nap mint nap tapasztalom Szegeden, biciklisként. Itt elég sokan közlekednek kerékpárral, a bringaúthálózat is aránylag jó. Engem is nagyon gyakran elengednek az autósok ott, ahol nekik lenne elsőbbségük. Bár tény, hogy elég dinamikusan és határozottan közlekedek, mindig olyan tempóban közelítem meg a kereszteződést, hogy biztonságosan meg tudjak állni (műszakilag rendben van a bringa, jók a fékei). Nagyon gyakran elengednek a sárga négyzetes bringaút-átvezetéseknél, holott nekem kellene elsőbbséget adnom (elsőbbség adás tábla is van). Ez azért nem jó, mert ha azok a biciklisek, akik a szabályokkal nincsenek tisztában, ezt megszokják, előbb-utóbb megszívhatják...
-
mezis
nagyúr
válasz kw3v865 #50290 üzenetére
Én is el szoktam engedni a bringásokat, tudva azt, hogy az izomból létrehozott sebességet fárasztó munkával lehet ismét elérni, nekem meg csak a jobb lábamat kell kicsit tornáztatni.
Ezt csak akkor nem követem el, amikor egy zöld lámpára induló autó sorban, vagy pláne annak az élén száguldok:mezis
-
Joker88
őstag
nemrégiben történt felénk.. egy hölgy már nem ér haza estére..
[link]In loving memory of Garrett Lockhart
-
syberia
veterán
válasz Elemental #50292 üzenetére
Oroszországban ez a tuti mentalitás! Csak nehogy fogorvos legyen a vége.
(#50291) mezis: Budapesten is sok helyen elengedik a kerékpárosokat, én bringával az autóst, ha olyan a közlekedési szitu. Jobb a civilizált hozzáállás egymáshoz, bármilyen járműről legyen szó.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
Logitech
aktív tag
Odáig vannak, hogy milyen profi volt a sofőr, pedig egyáltalán nem, már rég vészfékeznek elöl, amikor még mindig nem lassít. Írtam is nekik ezzel kapcsolatban, kíváncsi vagyok reagálnak e bármit is.
-
félisten
válasz Logitech #50296 üzenetére
Szerintem ez nem hogy nem volt profi, hanem egynesen felelőtlen és közveszélyes a reakciója. Kb ez a mit tököltök ott lassítva és vészvillogóval, én megyek a belsőben tovább 200-al. Épp erről írtam a múltkor, hogy figyelni kell a többi autósra, mert ők sem véletlen teszik, amit tesznek. De ez nem, megy mint a kamikaze tovább.
-
szebe
őstag
A M7-es 3 sávos részen figyeltem meg eddig a legjobban, hogy mennyire nem figyel a sofőrök többsége.
Mész a külsőben, előznél, kirakod az indexet, de ő jön középen. Belső tök üres, kimehetne, kiengedhetne, de valamiért nem.
Volt viszont pár olyan, aki még az indexelés előtt behúzodott, mert látta hogy milyen helyzet lesz. Sajnos ez tényleg minimális volt."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
mezis
nagyúr
+1
Csupán szerencséjük volt, hogy ki tudott menekülni a sávból."Az igazán tanítani való azonban az, ahogy ráparancsolt az autóban ülőkre, hogy senki sem szállhat ki - az ilyesmi ugyanis életveszélyes. "
Igaza van! Túl sok a lassítani képtelen egysejtű az utakon. Ő csak tudja.Talán egy "autópályás" jogosítvány lehetne a megoldás, amit úgy lehet hozzájutni, hogy zárt tesztpályán 130-ról vészfékezés amikor a kanyarban meglát egy villogó elakadásjelzőt.
Vizes burkolatnál is.
Megállt még idejében: mehet autó pályára egyébként meg gyakoroljon még egy évet.[ Szerkesztve ]
mezis
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Thinkpad T420, 14" HD+ Kijelző, I5-2520M, 12GB DDR3, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad L440, 14" HD+ Kijelző, I5-4200M, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP EliteBook 8560P, 15,6" HD Kijelző, I5-2520M, 8-16GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP EliteBook 8470P, 14" HD+ Kijelző, I5-3320M, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- Eladó Apple Watch SE 2022 GPS 44mm Silver + rengeteg kiegészítő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs