- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz philoxenia #54250 üzenetére
Felesleges szerintem számolgatni, mivel nem tudod milyen messze vannak ott egymástól.
Most már nem is távolodás, hanem oszlopok száma. Mi lesz a következő?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz philoxenia #54252 üzenetére
Oké. Akkor ott szabvány szerint milyen messze vannak egymástól?
Alapból 50 méterre vannak, itt viszont láthatóan be van sürítve, szóval az életben meg nem mondod mi a távolságuk.
Bocs én ebbe lefáradtam. Üdv.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz philoxenia #54250 üzenetére
Ebbol a szogbol es ilyen nagyitasnal igencsak korulmenyes helyesen szamolni az oszlopokat.
-
philoxenia
MODERÁTOR
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Reggie0
félisten
válasz philoxenia #54255 üzenetére
A karika mellett jobbra levo auto. A mert eredmenyt egy ideig kitartja a kepen, igy ha mar nincs rajta az auton a cel(aka nincs ertekelheto eredmeny), az elozo eredmeny meg egy ideig lathato marad. A videon egyertelmuen latszik, hogy arrol az autorol huzta le balra a celt, es azt merte elotte.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz philoxenia #54255 üzenetére
Előtte mért a lézer [kép] , csak szándékosan azt a képet vágtad ki, ahol már nincs a sugár az autón. Hogy ez neked miért jó azt csak te tudhatod.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
Miért ugrál összevissza a lézer és hogyan szűri ki azt a mozgást, amit a mérőkészülék mozgása jelent? [link]
Kétségtelenül sokkal gyorsabban ment a megengedettnél, sőt igen veszélyes előzéseket csinált. A büntetés nyilván jogos. Nekem a pontos számértékkel van problémám....
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
félisten
válasz philoxenia #54258 üzenetére
Szerintem mindegy mit írunk. Te eldöntötted, hogy problémás az érték és punktum. Nyilván lehet problémás, vagy akár pontos is. Én nem látok problémát a felvételen (a szabálysértő sebességét illetően).
-
Reggie0
félisten
válasz philoxenia #54258 üzenetére
Szoftveresen szurik. Ezek a regi VHT Fama III sebessegmerok felujitva, amiben Kustom Signals Prolaser III sebessegmero van, melleepitve a felvevo, stb. egyseggel. Ezek a rendorseg raktaraiban porosodtak, mert a rogzitorendszer nem felelt meg a jogszabalyi valtozasoknak, amikor lecsereltek az egeszet az SCS szeriara(ekkor volt mszp->fidesz valtas, masik haverceget vettek meg). Aztan egy ido utan eszbekaptak, hogy a porosodo cuccokkal meg kellene kezdeni valamit, es hat ennek volt uzembe allithato, de jo minosegu sebessegmero egysege. Szoval szoftvermodositasokat es hardver modositast(GPS) igenyeltek, hogy menet kozbeni meresre uzembe tudjak allitani. Ezek soran kuzdottek sokaig azzal, hogy fals pozitiv meres ne legyen, es tobbek kozott emiatt tartjak meg a teljes videofelvetelt is, hogy bizonyithato maradjon. Valahol van is egy interju errol mi mindent csinaltak, hogy alkalmassa valjanak menetkozbeni meresre.
A lezer azert ugral, mert az anyosules hattamlajara van rogzitve, es ennyire rezeg minden az autoban.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
hogy nem tekintem bizonyítottnak azt a sebességet.
Ezt írtam. Nem azt, hogy: Te eldöntötted, hogy problémás az érték és punktum.
Amit te írsz az tényközlés. Nem közöltem tényeket..... Amúgy sok helyen írták már, hogy a sebességértéknek és a rendszámnak ugyanazon a képen kell szerepelnie. Nekem nem tűnik olvashatónak a rendszám . Persze, lehet, hogy a hiba az én készülékemben van.
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
félisten
válasz philoxenia #54261 üzenetére
Nekem a pontos számértékkel van problémám....
Te eldöntötted, hogy problémás az érték
Tehát azt írtam, amit te. Részemről ezt zártam. -
philoxenia
MODERÁTOR
Nem érted amit írok, látom. Nem én döntöm el, hogy problémás az érték. Nekem a véleményem az, hogy problémás az érték. Dönteni erről a Rendőrség, majd, ha azt a döntést nem fogadják el, a Bíróság fog.
Hatásköröm nekem max annyi van, hogy itt a Fórumon egy hozzászólásról eldönthetem, hogy problémás-e. Ha annak tekintem törlöm. De kétségek felmerülése esetén, még erről sem egyedül fogok dönteni....Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
őstag
válasz philoxenia #54258 üzenetére
Azért ugrál össze - vissza, mert követik és kénytelenek tartani azt a sebességet, vagyis a megközelítő sebességet amivel a szabálytanakodó halad. Na már most ennél a sebességnél meg útviszonyoknál nincs az a műszer amely stabilan tud egy pontra fókuszálni... Vagyis van, de az csak videófelvétel készítése közben használható és az sem ezen a területen. Amikor haladó autóból mérnek, akkor is a megengedettnél, vagy attól kevesebb sebességgel haladnak pont emiatt.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
félisten
válasz philoxenia #54263 üzenetére
Szerintem viszont a végtelenségig csűröd-csavarod a szavakat és hozod a legkülönbözőbb "érveket", szándékosan úgy vágva a felvételből a legértelmetlenebb képeket, hogy a mondandódat támogasd. Elkövettem megint azt a hibát, hogy belementem ebbe a körforgásba.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz philoxenia #54266 üzenetére
Szerintem megoldották volna... Lehet a helyigénye miatt sem kivitelezhető, mert ez az összeg egy ilyen milliárdos beruházásnál aprópénz
szerk.
Én is elengedtem itt, tényleg a csűrés-csavarás megy most már ahogyan Lauda is írja felettem...[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
philoxenia
MODERÁTOR
Kár volt írnom, úgy látszik itt még mindig egymás fel... megy, ki is veszem a hozzászóltamból...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Reggie0
félisten
válasz Csabex #54265 üzenetére
Fos mustang, ezek ilyenek.
#54268 csabex2007: Az egy dolog, hogy a kamerat tudjak egy ilyen stabilizatorral kezelni, mert ott nem kell precizen celozni a kereszttel, de megnezem, hogy egy ilyen szabalyozason kereszult megis hogyan tudna rairanyitani a megfelelo autora a sugarat.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Reggie0 #54270 üzenetére
Jó ez, csak becsülni kell a lovakat és tudni kell vezetni hátsó kerék meghajtásost, aztán utána jampizni Ha jól látom ez az amerikai model, de lehet tévedek... Most jobban megfigyelve, mintha a gumik sem lennének a toppon, de lehet csak úgy tűnik.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
félisten
válasz philoxenia #54269 üzenetére
Szerintem kár lenne most ezen durcizni. Néha kap az ember olyan reakciókat, ami nem feltétlen van a kedvére, a fórum ilyen tudod jól.
-
NoLF
addikt
válasz Reggie0 #54272 üzenetére
az a baj, hogy technikailag nem őskövület autókhoz szokták őket hasonlítani, miközben a mustang tulajok kvázi 95%-a nagyon jól tudja, mit vesz, és rohadtul leszarja az összehasonlításokat.
kis százalékuk meg gyökér kordában tartani a lovakat/hozzá nem értő balfasz, a sok panelpatkány meg teli pofával kárörvend, ha egyszer-egyszer eldobják.én csodásakat szoktam vele kanyarogni mikor néha megkaparintom (mondjuk '19es GT van hozzám közel, nem ez a széria) és tökéletesen tudom pár pályanap után, hogy hol vannak a határok - a büdös életben nem rúgnám el neki poros/nedves úton, vagy hideg gumival, TÉLIGUMIVAL, etc.
pár hasonló teljesítményű, komolyabb autót is kergettem már, azok általában sokkal drágábbak, sokkal-sokkal többet tudnak, de nem is arra valók, mint a póniverda
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
szerény világlátásom szerint a megkeseredett, besavanyodott, havi szinten cigire és piára több tízezreket költő, lepukkant panelban lakó, internet előtt ülő igénytelen, többnyire képzetlen és munkanélküli, saját maga előrehaladtáért semmit nem tévő, mindenben a kiskaput kereső, más kárának örvendő, irigy rohadalomhalmaz, akinek fogalma sincs, hogy 2-3 évnyi cigi és pia árából megvehető autót eldobó honfitársán nevet kajánul
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
természetesen léteznek panelpatkányok, akik nem panelben élnek. a saját definícióm szerint a fentebbiek jellemzőek rájuk, de nem kizáró ok a lepukkant kertesház sem itt az emberről van szó, nem arról, hol lakik - de én így neveztem el, mert az ismeretségi körömből szinte 100% panelben él.
ezzel se nem degradálom a panelben élőket, sem a patkányokat nem hozom egy szintre az efféle emberekkel - mint mondtam, ez az én kitalációm, én definícióm. a kifejezés a köznépi nyelvben kétlem, hogy létezik.
ha már így elkezdtem kivesézni, rákerestem. van ilyen nickel aktív PH! felhasználó, valamint ilyen című dal is létezik. mindig tanul az ember
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Reggie0
félisten
Az sosem baj, hiszen a jelenben elunk. A trabantos sem keri ki maganak, ha azt mondjuk a trabantra, hogy trabant. Persze, meg lehet magyarazni, hogy jaj de jo, hogy olcso, ha mar szar, de attol meg szar. Ez olyan, mint amikor a csoro megmagyarazza maganak, hogy azert vesz 1 literes suzukit, mert o mennyire kornyezetbarat. Es nem az a baj, hogy valakinek nincs penze, ez teljesen hetkoznapi, sot ez a gyakoribb. Csak nem kell moge meseket kitalalni, mert attol lesz ciki.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
[youtube] Azért az mókás, hogy olyanok tanítanak vezetni egy autót, akik nem tudnak vezetni.
"pedig indexeltünk" lol és?
"távol volt még amikor elkezdtük" nem volt távol, a belső kamera képén már ott látszik közel, mielőtt elkezdik a manővert...
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
NoLF
addikt
válasz MasterMark #54281 üzenetére
atyavilág, ha olyan ember lennék, el se tudom képzelni, meddig ütném az ilyen semmit nem érő embereket...
hogy röhög szerencsétlen, aztán ha kiszednék az autóból, összefosná magát, behugyozna, és anyukáját szeretné látni egyből.
tehát az indexelés feljogosít a sávváltásra. értem.
a szabályokról fogalma nincs, és hogy kilométereken át a belsőben megy, az is rendben van.
hát akkor két büdös nagy saller, meg a szájába hugyozás is rendben lenne
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
mezis
nagyúr
válasz MasterMark #54281 üzenetére
Ezek az önvezető autók nekem a 80-as évek AMT programját juttatják eszembe. Lakáshiány (meg sok minden más hiány) volt és voltak akik az Automatizált Műszaki Tervezés ígéretével pumpolták az államkaszát. Akkor, amikor a jóval előrébb lévők csupán CAD-ról beszéltek (Számítógéppel segített tervezés).
Mi van akkor ezzel az AMT-vel?[ Szerkesztve ]
mezis
-
mephi666
nagyúr
ma nagykörúton mentem nálunk a külsőben, előttem tanuló, én kényelmes követésire (ami követésinek oké, de ha 1 autó bevág közénk és rálép a fékre, akkor már szűk) ...jött is egy amarok a belsőben (ami balra kanyarodó), majd záróvonalon keresztül indexelt és húzta át, majd lépett a fékre léphettem én is, úgy hogy meg is csúszott kicsit a gumi, de szerencsére épp nem mentem bele... (ilyenkor azért jó, hogy van kamera... majd holnap felhozom a kocsiban és megnézem, mennyire volt szűk a manőver... ott hirtelen annak éreztem... természetesen mögöttem lett volna vagy 50méter üres szakasz, de biztos nagyon ciki beállni egy majdnem 30éves kocsi mögé egy akkora döggel)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
őstag
válasz MasterMark #54281 üzenetére
Áhhhh, az ilyenek akkor sem nyúlnának bele, ha egy beton pillér irányába tartana az autó...
Hagyd, majd kikerüli... Így írták a software-t Ja várjál, mégsem ?! Akko....."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Krogoth
senior tag
válasz MasterMark #54281 üzenetére
Ó édes f@szom és ezek a nagy szakértők...
-
MasterMark
titán
Egyébként függetlenül attól, hogy az autó önvezető vagy sem, nekem az emberke hozzáállása nem tetszik.
Mi az hogy pedig indexelt??? Ez olyan érvelés mint amikor valaki azt mondja, hogy de hát ő ment egyenesen. Látszik, hogy fingja nincs az egész közlekedésről...
Megnéznék egyébként ebből egy vágatlan, minden kameráról képet adó felvételt. Mert nagyon urasan levágták azt a részt ahol egyértelműen látszana, hogy ők hibáztak. (Vagyis az önvezető autó, de ezt most engedjük el, mert ők okézták le.)
Egyedül a belső kamerán lehet látni, hogy már rég ott van mögöttük a BMW. Szerintem azon a felvételen nem vették észre, azért nem lett kivágva...
bónusz: Ha olyan jó lenne az önvezető rendszerük, akkor ezt nem csinálta volna meg, még úgy sem, hogy humán beavatkozással engedélyezték. Egyszerűen látnia kellett, hogy ott jön valami nagy sebességgel, ki kellett volna írja, hogy nem lehetséges a sávváltás és kész.
Switch Tax
-
dh66e
veterán
válasz MasterMark #54281 üzenetére
Nem értem miért blamálják magukat újra hogy feltették újra ezt a videót.
-
félisten
válasz MasterMark #54281 üzenetére
Azért ehhez hozzátartozik, hogy a bmw elég nagy tempóval érkezett a többi járműhöz képest, kicsi a valószínűsége, hogy szabályosan közlekedett volna. Ezen kívül az elsőbbséggel rendelkező járművet is kényszeríthetjük lassításra és irányváltoztatásra. Volt ott probléma mindkét oldalon.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
Nem a konkrét helyzettel van bajom, hanem a sofőrök hozzáállásával. A megjegyzésből azonnal lejön, hogy azt se tudja mi történt, és nem is érti hogy miért történt.
Ez az amit nagyon utálok.szerk.: Ja meg plusz még hazudik is azonnal, hogy úgy ferdítse a valóságot, hogy neki legyen igaza.
Ez azért dühít fel nagyon, mert többször találkoztam már ilyennel az utakon másoktól is. Valahogy ez a logikai szint megy ezeknél akik nem tudnak vezetni, hogy de hát indexeltem.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
brd
nagyúr
Van ennek egy olyan vetülete, ami nincsen benne a szabályokban, de normális embernek nem is kell mondani, (a többi meg úgysem érti): a szabályoktól függetlenül nem baszunk ki ok nélkül a másikkal, itt ez hiányt szenvedett, ez is baj. Semmi értelme nem volt a belső sávba húzódni, mégis megtették úgy, hogy ott érkezett valaki.
The only real valuable thing is intuition.
-
mezis
nagyúr
[link]
Tipikus esete annak, ha nem látok ki az előttem menőtől, akkor nem követési távolságot, hanem FÉKTÁVOLSÁGOT kellene tartani.mezis
-
mephi666
nagyúr
nem tudom, mit gondolhatott: "na, végre kitakarodik ez a k*csög kamionos a külsőbe és megelőzhetem... izé"
hozzám majdnem benézett az ajtón egy másik autó pár órája: dupla körforgalom, ő a belsőben, én meg a külsőben... (előre kitáblázva: belső sávból 2+3-as kijárat érhető el, külsőből pedig 1+2) indulunk egyszerre, ez meg jön át a sávomba és lefékez mielőtt belém jönne
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
félisten
[linhttps://www.youtube.com/watch?v=A25tp3kg0pE&feature=emb_titlek]
Jogsit bevonni végleg, aki ennyire nem tudja mi történik körülötte.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen