- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz stickermajom #53848 üzenetére
Ebben egyetertek, a jo autokat kevesbe akarjak fiatalon eladni. Ezeket nem veletlen nemetbol szokas behozni, mert ott sokkal gyakoribb a berles/lizingeles ami miatt fiatalon cserelik. Itthon aki meg jo autot megszerez, az meg akarja tartani hosszutavon.
Viszont ettol meg nem lesz sehogy sem jo auto a vitara, max kenyelmes dontes, mert nem kell utana jarni. Pont ezert is irtam, hogy a vitaraval jarok azert egy behatarolhato vevoi kor, akiknel a minoseg masodlagos szempont lett es hat a vezeteshez is annyira erthetnek mint az autohoz(ezek azert osszefuggo dolgok). Ugye onnan indult az egesz, hogy philoxenianak nem tetszett amikor azt irtam, hogy a kozuton a vitarasoktol jobb felni.[ Szerkesztve ]
-
dh66e
veterán
Ez most melyik topik is srácok?
-
Reggie0
félisten
válasz Pickit3 #53854 üzenetére
Irtam mar parat, mint pl. az elpattogo silany felfuggesztes, kerekzaj, imbolygo kasztni. De ott van a bazari olcso muanyagok, csunya muszerfal, foleg ha olcsobb valtozatot veszel es nincs kozepen ora, csak egy muanyag vakdugo. Tobben is ultem, vezettem is.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
[link]
Kezdeném a kis újánál, majd haladnék felfelé, és minden egyes csontot eltörném a kezén
Teljesen mindegy mi hogy, kocsit nem bántjuk[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Zolás
addikt
válasz Reggie0 #53856 üzenetére
Elpattogó felfüggesztés nálam nincs, ellenben a nyári eco gumi kritikán aluli, és zajos is. A műszerfal nekem tetszik, órát meg vehetsz az olcsóbbikba is. A probléma amit felsoroltál egy gumicserében, és egy órában kimerül.
Bazári műanyag más autókban is található, csak azok sokkal drágábbak. Az, hogy neked speciel nem tetszik az autó, az ízlés dolga, de ez is jól van így. Viszont ettől még nem lesz rossz.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
biker
nagyúr
válasz Reggie0 #53856 üzenetére
nekem GLX 1.6AT vitara volt, ahol van óra középen meg fullbőr, meg LED, meg minden
Egy jó gumi erősen csökkenti a kerékzajt, ellenben az elpattogó hátsó gagyi futómű az sajnos igaz.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
dh66e
veterán
Amerikában győzött a népharag.[link]
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Chris Kiki
senior tag
Az autós meg a tilos jelzésen hajt át, már csak ezért is meg kellett volna büntetni, függetlenül az eset bunkó mivoltától.
Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever
-
stickermajom
addikt
válasz Chris Kiki #53866 üzenetére
Ezt miből sikerült kikövetkeztetni?
-
Chris Kiki
senior tag
válasz stickermajom #53867 üzenetére
Nem is tudom. Talán a jelenet megnézéséből?
Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever
-
stickermajom
addikt
válasz Chris Kiki #53868 üzenetére
A becsatlakozó útról balra kanyarodó autósok lámpája nem látszik a felvételen.
-
Krogoth
senior tag
válasz Chris Kiki #53868 üzenetére
7 mp telik el a gyalogos pirosra váltása és az autó megjelenése között. Ez bőven elég idő, hogy a kocsi szabályosan, zöld jelzésnél indulva odaérjen.
-
Chris Kiki
senior tag
Értem. Én azt figyeltem, hogy a gépjárművek forgalmi lámpája még piros volt, mikor a gyalogost elsodorták.
Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever
-
Reggie0
félisten
válasz Chris Kiki #53871 üzenetére
Igen, altalaban a keresztiranyban piros szokott lenni a lampa, kulonben minek lampas keresztezodes.
-
Atomgeszi
veterán
válasz Chris Kiki #53871 üzenetére
De az nem a(z innen nézve) lentről jobbról balra kanyarodók lámpája.. Hanem akik jobbról jönnek. Azoknak, ha zöld lett volna meg még a lentről jövőknek is, akkor lett volna igazán nagy csatt.
-
Chris Kiki
senior tag
Értem, de azért írjátok le még néhányan.
Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever
-
Atomgeszi
veterán
válasz Chris Kiki #53874 üzenetére
Nem frissítettem mielőtt elküldtem, aztán közben már ott volt a válasza.
-
félisten
-
mezis
nagyúr
válasz Reggie0 #53879 üzenetére
Alap szabály: ha nem látok túl az előttem menőn, akkor NEM követési távolságot, hanem FÉKTÁVOLSÁGOT kell tartani!
És ha bármilyen veszély helyzetet jeleznek, akkor hagyjuk "levegősre" a sávokat.
Miért voltak a középső sávban a kamionok, ha mellettük szabad volt a szélső sáv ?
mezis
-
mezis
nagyúr
válasz MasterMark #53882 üzenetére
Igaz, ott a vége a sávnak.
Azt a két hülyét meg ott kellett volna tartani egy teljes műszakra. Vagy beállnak dolgozni, vagy ott állnak és integetéssel próbálják felhívni az érkezők figyelmét a veszély helyzetre.
mezis
-
Reggie0
félisten
Plane, ha tereles van, akkor elobb utobb lesz akadaly is a savban.
Mondjuk beszerezhetnenek valami jobb energiaelnyelot, ami tonkreteszi a becsapodo auto motorjat, es akkor egy ideig a kozveszelyes soforoket ki lehet vonni a forgalombol.
Amugy azt sem ertem, hogy autopalya felhajtonal miert nincsen rugos tuske az utban, ami az ellentetes iranyban hajtoknal kivagja a gumit. Amig alacsony a sebesseg ez sokkal biztonsagosabb, mint a szemben felhajtokat kerulgetni meg uldozni rendorautoval.
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz aprokaroka87 #53885 üzenetére
Persze, ez egyertelmu.
-
-
MasterMark
titán
válasz FireFox1996 #53887 üzenetére
A követési távolság kisebb, a féktávolság nagyobb.
Ez azért van, mert az előtted lévő autó nem azonnal a helyén marad amikor megáll, hanem neki is fékeznie kell, neki is van egy féktávja. Így ha együtt fékeztek, akkor egyszerre lassultok.
A követési távolság csak a reakció idő kell legyen amíg te is lenyomod a féket mögötte, onnantól a féktáv már közös.
Pont ezért írta, hogy ilyenkor úgy kell mögötte menni, hogy a teljes féktávod meglegyen. Azaz ha beakad egy ilyen akadályba akkor tényleg azonnal megáll, vagyis nem elég a reakció idő távolság (követési távolság), hanem a teljes féktávra szükséged van.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
válasz MasterMark #53888 üzenetére
Akkor én értelmeztem/tanultam/emlékeztem rosszul, nekem követési távolság = észlelési idő + fékút.
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
MasterMark
titán
válasz FireFox1996 #53889 üzenetére
Követési távolság az csak az észlelési + reakció idő. Azaz ameddig észreveszed hogy fékezni kéne, illetve lenyomod a pedált.
A féktáv közös.
Switch Tax
-
válasz MasterMark #53890 üzenetére
Ok.
Lényeg ugyanazt írta a kolléga és én (akartam), csak összekevertem a fogalmakat[ Szerkesztve ]
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
félisten
válasz FireFox1996 #53889 üzenetére
A fékútra nincs szükség, mert ahogy írták is, az előtted haladónak is fékeznie kell, tehát neki is van fékútja. Kivéve persze, ha elédeportálódik egy mount everest, amire elég kicsi az esély az utakon, tehát erre nem kell számítanod. Általános szabályként azt szokták tanítani, hogy a sebességed felét tartsad méterben a másik autó mögött. Ez egy biztonságos követési távolság jó útviszonyok mellett.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz FireFox1996 #53891 üzenetére
Igen, a lényeg ez. Ha nem látsz akkor tarts sokkal nagyobb követési távolságot, felkészülve a váratlanra.
Lauda: Sajnos ez pont egy olyan eset. Ha kimennek az ember elől hirtelen és beragad mint a videón, és ott egy álló akadály várja akkor szívás.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
félisten
válasz MasterMark #53893 üzenetére
Igen, ez egy ritka szituáció. Azonban a követési távolság messze nem volt megfelelő.
A nyerges szerelvény hossza legfeljebb 16,5 méter lehet. Ebből kiindulva a két autó között nem nagyon volt 20-25 méternél nagyobb távolság. Ha a nyerges halad a korlátozásos (tacho korlát) 89 km/h-val, akkor a belső sávban haladók tempója minimum 110-120 km/h lehetett. Ilyen sebesség mellett 50-60 méter követési távolság lenne a biztonságos. Ha ezt betartja, nagy eséllyel megállt volna a közútas kocsi mögött. Ezen kívül ha nem a seggében halad, észre is vette volna szerintem az akadályt jóval előbb, mivel még íve is volt az útnak és akkor még korábban fel tud készülni.
[ Szerkesztve ]
-
Sajnos az én tapasztalatom is az, hogy nagyon nagyon sok idióta vezető van, aki mindig másnak a seggében jár, akár városi utakon akár autópályán
Mondhatom, hogy minden 2-ik autós ilyen, de ez nem igaz, mert akkor csak 50% lenne az arány, de szerintem ennél még jóval nagyobb az arány.<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
Reggie0
félisten
válasz FireFox1996 #53891 üzenetére
-
Reggie0
félisten
válasz FireFox1996 #53895 üzenetére
Autopalyan sajnos nem tudsz a masiknak nem a seggeben menni, mivel ehhez van szokva mindenki, ezert ha a rendes kovetesi tavolagon mesz mogotte, akkor sosem erzekelik az elozesi szandekot.
Meg azert a reakcioido sem feltetlen az a tankonyv szerinti 1 masodperc, jelentosen lehet rajta roviditeni olyan aprosagokkal, mint pl. a bal labadat a kulung helyett a feken tartod.(automata valtonal ezt mindig lehet igy, manualnal csak ott ahol nem nagyon kell valtani, mint pl. autopalya)[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz FireFox1996 #53898 üzenetére
Persze, mert ezt tanitjak az urvezetoknek. De amugy hulyeseg, gepelni sem csak jobb kezzel gepelsz, a bal oldalad is alkalmas mindenre.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Cyberpunk 2077
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vezetékes FEJhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Linux kezdőknek
- Battlefield 2042
- Milyen légkondit a lakásba?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen