- Realme GT Master Edition - mestermunka
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz dabadab #6047 üzenetére
Nem rámásztam, rámentem, nem ugyan az, ha valki abból nem észleli hogy mi van, akkor azzal villogtatsz amivel akarsz.
Jam és mod: Te is nagyon bölcs vagy, de inkább vezess, ész tapasztalj, egy olyan emberre aki maximálisan be van parázva hogy te jó ég esik a hó, meg csúszik, meg te jó ég miost mi lessz...(ez a lelkiállapot a világító reflektor, ködlámpa, ablaktörlő stb ből elég nyilvánvaló) rádudálsz esélyes hogy megijed, megrántja a kormányt aztán megeheted a KRESZ könyvedet.
A másik meg németországban az autópályán villogtató sofőrtől kérdezés nélkül elveszik a jogsit.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
Hát kb ja....
Declare>>persze én is csak akkor teszem ha más lehetőség nincsen..de az hogy nálam 3x erősebb autok is becsicskulnak és lassítanak 85-90re.....érthetetlen..közbe persze villog mikro látja hogy 5 perce azt teszi de semmi eredménye...hát én érteka szóból..rávillantok nem reagál akkor cselekszem ennyi..és ezt is fogom tenni....
Ja és nem fogok bedurrani senkibe...mert csak belátható hosszú egyeneskbe merem ezt bevállani kanyarba persze egyértelműén sem nem vagyok öngyilkos...#6047>>ilyenkor az jut eszembe az ilyenek miatt kell leállósávban előznöm ..én elhiszem hogy nincs olyna autod amiben bízol és be avgy xarva..de ugy gondolom alternatíva mindig van.....1milláért már jobb bmw van mint az enyém ...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#25954560
törölt tag
gurulok befele a szentendrei uton, kozepso sav, 60km/h, elottem 200m-re piroslampa, a jobb savban a lampanal busz.
egyszercsak mogemkerul egy zold mitsu eclipse es vadul villog, majd mellemjon es mutogat h menjek a kulso savban.
hihetetlen. csak azt latja h o siet, az osszes tobbit nem. aztan persze meg ket lampanal ugyanott allt mint en.
csokoltatom. -
Declare
őstag
Autópályán?
Nem tudom, nincs sajna tapasztalatom, de pont múltkor volt tv ben a német sztrádáról és akkor mondták, hogy náluk pont azért mert no speed limit van nem hajkurászhatja bele a nagyobb sebességre azt aki nem akar annyival menni mint a másik és pont ezért elég kemények a villogtatósokkal a rendőrök (lehet csak a korlátozás nélküli részeken érvényes passz)
-
I_Am
veterán
válasz Declare #6065 üzenetére
De ott nem is tötymörögnek a belső sávban 130-al az autósok. Ezért nem villognak le. Ha meg ott tötymörögsz, akkor is csak villant egyet messziről, hogy biztosan észrevedd, hogy jön mögötted és nagyobb sebességgel mint Te.
Osztrákiában meg bevett szokás, sokan félre is értik akik csak itthon vezetnek, hogy magyar pályán is villant egyet az osztrák, ha előz. Megszokta.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
brd
nagyúr
Nem kötelező őket kihasználni és jóérzésű ember nem is teszi, hanem vállalja a tette következményeit, illetve úgy viselkedik hogy ilyesmire ne kerüljön sor. A többi mocsok pedig dögöljön meg. Erről ennyit.
Az a baj, hogy az igazi következmény akkor állná meg a helyét, ha ezzel másnak gondot, vagy megoldandó problémát okoznék, de nem teszek ilyet, mint már írtam...
Ja, ha xy piszok korrupt csaló akkor más is bármit megengedhet magának? Ha tényleg úgy érzed hogy ha valamit helytelennek ítélsz meg akkor önhatalmúlag felmentheted magad különböző írott és íratlan szabályok alól, akkor valóban az ég világon semmiről nem érdemes eszmecserét folytatnunk.
Kérlek, ne forgasd ki a szavaimat, nem azt mondtam, hogy ettől még bárki bármit megtehet. De jó, akkor maradjunk ennyiben, a jövőben hanyagoljuk egymást. Te követsz bármilyen barom szabályt, én meg csak azokat, amelynek nem ismerem az okát, vagy egyetértek vele.
The only real valuable thing is intuition.
-
amol
addikt
Igazság szerint az a kijelentés, miszerint te el SZOKTAD intézni a büntetést máshogy azt jelenti hogy igen sűrűn adsz rá okot. Nekem eszembe sem jut kiskapukat járni mivel nem is emlékszem mikor állítottak meg utoljára. Nem, nem csak szerencsém volt.
Az a baj, hogy az igazi következmény akkor állná meg a helyét, ha ezzel másnak gondot, vagy megoldandó problémát okoznék, de nem teszek ilyet, mint már írtam...
Annak tudatában hogy úgyis megúszod a büntetést, szabálytalankodsz. Ez még akkor is zavarhat másokat ha neked fel sem tűnik. Km-enként egy tolakodó szarzsák például azt jelentheti hogy az ember percekkel később ér oda ahova indult. Az idő pénz. Sok embert felb.sz agyilag ha tíz percet áll a sorban és a paraszt megelőzi az egész sort a sínen, a feszültséget pedig azokon vezeti le akiken nem kéne. Sokan pedig a rutintalanok közül megijednek ha jön sumaher, és elrántják a kormányt. Írjak még?Te követsz bármilyen barom szabályt, én meg csak azokat, amelynek nem ismerem az okát, vagy egyetértek vele.
Na erre vagyok kíváncsi, hogy mi alapján ítéled meg hogy neked melyik szabályokat kell betartani és melyeket nem. Egyáltalán hogy képzeled hogy szelektálhatsz? -
deicide
veterán
a szabályok betartása egyéni dolog, kinek mit bir el a lelkiismerete, de a következményekkel is meg kell barátkozni, ha rajtakapják. Azért vannak olyan szabályok, amiket Te sem biztos hogy betartanál, pl ha Székesfehérváron laknál és nap mint nap át kellene menned egy olyan vasuti átjárón, ahol 20 éve nem járt vonat, biztos hogy 30al döcögnél át rajta?
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
dragonfx
veterán
Rosszulgondlod szerintem.
Azértnem állítottakmeg mert kevés a rendőrne mond azt hogy 2.4esmocival nemnyomod....akkor minek neked az?
Nem zavar senki,max.majd alkalmazkodik ha előtte csíráskodott és nem ment.Én miattam még senki nem volt feltartva a forgalomban.aki ennyire luzer és elrántja fezessen otthon momo-val need4speedet ne az uton foglalja az így is szükős helyet.Ott van reset itt nincs go faster.....
Azért szelektál mert tudod szabad országban élünk ha ez nem tünt volna eddig fel..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Declare
őstag
130 ra ott van a külső sáv, vagy ha ott lassabb megy, bent megelőzni, de nem ott maradni. Sose tudhatod miért megy valaki a belső sávban 160 al, nem csak az az egy ok létezik hogy neki 530 as bömöse van és ezért azt hiszi ő megteheti.
A másik meg a szabályok szelektálása. Én is szelektálok. Pl ha mész egy főúton mondjuk egy olyan időszakban amikor nincs szinte rajtad kívül autó egy szál se, mi értelme van a 90km/h nak egy mai autóval, amivel egy belátható egyenes útón 110-120 al is (sőt) biztonásgosan haladhatsz.
Vagy annyi marha tábla van az utakon hogy elképesztő, menj fel egy ilyen vicclapra, kb 100 olyan fényképet találsz ahol 10 tábla van egy oszlopon egymásnak ellentmondó jelzésekkel, vagy pl egy csomószor van olyan helyen sebességkorlátozó tábla aminek semmi értelme, mert Mo. bevett jó szokás hogy az utakat nem megjavítjuk, hanem kitesszük hogy hepe-hupa meg 40,60km/h a főútra, a végére meg kiállítjuk a trafipaxot. -
Zozzant
addikt
Tanulóvezető oktatóval megáll, hátramenetbe kapcsol, index, erre a hátulról jövő suzuki swift-es nő meg beáll a parkolóhelyre orral kb 45 fokban, amibe a tanulóvezető akart beállni... ,ekkora egy bunkóvári mucsfaröcsögeit banyeg... utána meg mosolygott mint a tejbetök, hogy ő milyen király volt...
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
-
amol
addikt
válasz dragonfx #6071 üzenetére
aki ennyire luzer és elrántja fezessen otthon momo-val need4speedet ne az uton foglalja az így is szükős helyet.Ott van reset itt nincs go faster.....
Mindenkinek joga van megszerezni a rutint, senki sem azzal születik.Azért szelektál mert tudod szabad országban élünk ha ez nem tünt volna eddig fel...
Nem tűnt fel, de nem attól szabad egy ország hogy csak azokat a szabályokat/törvényeket tartja be az ember amiket jónak lát. Neked komolyan orvos kell. -
amol
addikt
válasz Declare #6072 üzenetére
130 ra ott van a külső sáv, vagy ha ott lassabb megy, bent megelőzni, de nem ott maradni. Sose tudhatod miért megy valaki a belső sávban 160 al, nem csak az az egy ok létezik hogy neki 530 as bömöse van és ezért azt hiszi ő megteheti.
Jobbra tarts van, folyamatosan nem lehet a belső sávban haladni, szerintem nem is írtam ilyet.A másik meg a szabályok szelektálása. Én is szelektálok.
Na ez az, hogy önhatalmúlag úgy döntesz hogy ez jó szabály, ezt betartom (remélem azért van ilyen is), ez pedig hülyeség, ezt nem. Az út nem játszótér, csak az vehet részt a forgalomban -elvileg- aki annak minden szabályát maradéktalanul betartja. Nem azt amit jónak lát. Ezért tartunk itt, különben a közlekedési morálból (ill. annak hiányából) tökéletesen levetíthető az egész nemzet viselkedése.
Nem vagyok én sem szent, de az nonszensz hogy valaki úgy érzi hogy ez így van rendben.
Hülye táblák persze vannak, de ha a főnököd (ha van) hülyeséget kér tőled akkor is lehülyézed és nem teszed meg? Ott van lehetőséged váltani, itt csak egy közlekedés vagy mi van.Más: tegnap lámpa zöldre vált, kanyar jobbra, ott zebrán zölden menne át gyalogos. Természetesen megállok, majd mögöttem pitsa -béljemvé dzsip, naná- nyomja a dudát mint süket a csengőt. Na az ilyeneket fellógatnám. Nem elég hogy fingja sincs a szabályokról, esetleg az udvariasságról, de még zokon is veszi ha másnak van. Gondolom ha ő megy át a zebrán akkor is nagy a pofája, csak akkor nem tűnik neki fel hogy ő a másik fél. Ilyen előfordult már velem taxissal is. Egyszer pedig totálkárra törtek mert megálltam a zebránál.
Aki nem tartja be a szabályokat miért nem tudja legalább befogni a pofáját, miért kell másokat is belehajszolni a vétségbe?[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Nem az alapvető szabályokkal van a bajom természetesen, hanem a rengetek idióta kiegészítéssel. A városban ahol lakom, most egy 1km es útszakaszra kitettek 30km/h. 10éve senkinek nem volt azzal a szakasszal gondja, talán nem is történt ott soha baleset, jól belátható, árok van mind két oldalon stbstb, egyszóval mindenki fel van háborodva hogy micsoda marhaság, arról nem is beszélve hogy minden reggel és délután ott trafipaxolnak a rendőrök.
Vagy ezer olyan példát lehet mutatni, hogy kint van egy pl főúton egy 60 as tábla, hogy rossz az út, és csakugyan az is, egy másik helyen meg kint van a 40 es hogy rossz az út és mondjuk fele annyira sem szar mint a 60 as táblánál, egy harmadik helyen meg nincs kint semmi és nagyságrendekkel szarabb út van, meg veszélyesebb.Szal először legyenek normális rendőreink (akik nem reggel fél 8 kor igazoltatnak rendszeresen), legyenek normális szabályok és akkor be lehet tartani azokat.
Meg ne essünk át állandóan a ló túlsó oldalára, mint pl ez az új nagyszerű "ezzel most megváltjuk a világot" gondolat, hogy beülsz az autóba úgy hogy előtte megettél egy konyakos meggyet (bombont) és elveszik a jogsidat.....aki eddig részegen balesetet okozott attól régen is elvették a jogsit ha elkapták, aki meg megeszik egy konyakos meggyet az eddig sem meg ezután sem törné össze magát amiatt. (mondom mindezt úgy hogy sosem vezetek ittasan persze, csak egyszerűen már megint ezek a nagyszerű szabályok) -
amol
addikt
válasz Declare #6080 üzenetére
Bosszantó, igen. Ezt lehet tenni: bosszankodni, szidni őket stb. És közben betartani az idióta szabályokat IS.
legyenek normális szabályok és akkor be lehet tartani azokat.
Nem. Mi az hogy nem lehet betartani? Nincs a kocsiban fék hogy lassíts, hogy megállj a zebránál, nincs benne index hogy használd? Azzal hogy te megszerezted a jogosítványodat, igényt formáltál és jogot szereztél arra, hogy részt vegyél a közlekedésben annak minden velejáróját elfogadva. Előtte is voltak szabályok. Ha nem tetszik, nem kell vezetni, viszont ha mégis akkor kutya kötelességed betartani mindazt, ami a közúti közlekedéssel jár.
Azt pedig ki dönti el hogy melyik szabály idióta, te?Egy darab bonbonnál valóban sokkal veszélyesebb a mobiltelefon például.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz Khelben #6079 üzenetére
csíra....most öngólt lőttem.... ...Nem annál több...de azt tényleg csak eredeti pályán ....Elég 120 is pláen városba...azzal si ugrika jogsim+megyek a hüvősre... tehát eza max. max. fölé hova teljesítsek?..ja hogy 160nal többre zárnak be ...ezt nem vettem számításba
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Declare
őstag
Mondom nem az alap dolgokkal van bajom, index, zebra stb.
Amúgy abban igazad van, ha mindenki betartaná az idióta szabályokat is akkor kevesebb baleset lenne, de pont azért mert idióták "nem" lehet őket betartani, azaz ha mondjuk el akarsz jutni A-B be nem mind1 az a +félóra sem, amit idiótaság miatt töltesz el a kocsiban, főleg ugye hogy nem egyszeri alkalomról van szó.
Azonkívül veszélyes is ez. Jártam már úgy hogy ismeretlen úton mentem, kint volt a 40 es tábla. Mondom ok akkor 40-50 el megyek, egyszer csak vége. mondom akkor most ez mi is volt , mások meg hasonló szitu, 30 meg kanyar lakotton belül, mondom ok, 60 körül mentem, visszavettem a lábam a gázról, de csakugyan bele kellett fékeznem mert olyan kanyar volt ami tényleg durva. Szal a következetlenségnek ilyen oldala is van.
"Azt pedig ki dönti el hogy melyik szabály idióta, te?"
Igen, jobbanmondva aki mondjuk egy útszakaszon nap mint nap jár, az jobban el tudja dönteni melyik az idiótaság meg melyik nem, annál aki egy íróasztal mögül azt mondja, hogy na srácok oda dobjatok ki egy 30 as táblát aztán álljatok be trafipaxolni.
-
amol
addikt
válasz Declare #6083 üzenetére
Nagyon kihegyezitek ezeket a dolgokat a sebességre, közben van még egy csomó más is. Igaz, a balesetek harmada gyorshajtás miatt van, de az a 30-20-10% túllépés (múltkor írtam a határokat) amit még megengednek szerintem azoknak is elég lehetne akiknek nehéz a lábuk.
Ha mindenki 60-al menne 50-es táblánál és semmi más vétséget nem követnének el, azzal vígan kiegyeznék.Különben minden szabály betartható, hozzáállás kérdése. Aki más területen is azt hiszi hogy őmiatta kel fel a Nap, az biztos sértésnek veszi ha nem tehet meg mindent amit elképzel.
-
lsc
nagyúr
Szerintem azért mindenki a sebességgel foglalkozik , mert a zsaruk általában azért bírságolnak , és ez olyan "bocsánatos bűn" .
Mai nap : Egy kb. 15 km-es kanyaron reggeli "csúcs" , ködös idő /150 m körüli látótávolság /.
50 kocsiból 8-10 ködlámpa ezerrel /lakott területen belül is / , világítás nélkül kb. ugyanennyi /lakott területen kívül is , a köd miatt belül sem ártott /. A másik ami feltünt , az utak úgy-ahogy felszáradtak , 8-10 gányos kocsi , nem olvasható rendszámmal , alig látható világítással .Az élet kegyetlen .
-
I_Am
veterán
Mi az istenért nem vagy(tok) képesek olvasni?
OTT, érteeeed? OTT!
Legalább valami érdemlegeset írtál volna, de neeeem. Behánytál egy közenincshozzá mondatot, mert másra már nem futotta.
Értelmezd már kinek és mire válaszoltam ember!
Amugy ha sokáig vagy a pályán, akkor a 130 tötymörgés lesz nagyon hamar. Mint ahogyan mostanában szoktam nézni a kint felejtett 30-as táblánál, hogy mekkorát fogok szívni május1 után, mert gyalog gyorsabban odaérek majd akárhova, mint kocsival.
Tudom ez most neked biztosan mulatságos, mista úrivezető, meg irogathatod, hogy akkor minek járok kocsival, meg beleköthetsz fűbe-fába bogárba. Te aki napi szinten vezetsz annyit, mint amennyit egy hangya gyalogol egy héten.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
deicide
veterán
a tötymörgéssel igazad van, de nálam pl anyagi okai is vannak, 5.5 körül csak 90es tempóban fogyaszt az astra...
más:
ma este asszony mitsubishijével voltam kosárlabdaedzésen kincsesbányán, és félúton arra gondoltam, hogy vissza kellene fordulni. Kb olyan ködöt képzeljetek el, ahol kvázi semmit sem látsz, csak a lámpád által előtted megvilágitott 1db felezővonalat, úgyhogy 3as-ban 30al halálfélelemmel tettem meg a 10km-es utat fehérvárról.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
brd
nagyúr
A szoktam jelen esetben azt jelenti: eddig mindig igyekeztem tenni az ellen, hogy nagyon "fájjon" a büntetés.
Annak tudatában hogy úgyis megúszod a büntetést, szabálytalankodsz.
Nem csak megúszni lehet, hanem csökkenteni is a büntetést, de egyébként sem sokszor volt ilyen, igyekszem erre is figyelni, pl. közismert helyen úgy haladok, hogy ne lehessen belekötni.
Mi alapján gondolod, hogy én síneken előznék, vagy hogy láthatóan bizonytalan autóst ijesztgetnék??? Vagy nem értem, miért nekem írod a példákat...
Az, hogy az én haladási sebességem, vagy a dinamikus vezetésem csak (vagyis nem zavarja, nem veszélyezteti, nem tartja fel, figyelj a kiemelésre!) bosszant másokat, kb. leszarom (már bocsánat). Járjon pszichiáterhez, ha ilyen lelki problémákkal küzd valaki.Na erre vagyok kíváncsi, hogy mi alapján ítéled meg hogy neked melyik szabályokat kell betartani és melyeket nem. Egyáltalán hogy képzeled hogy szelektálhatsz?
Mondjuk használom a fejem, nem olyan nehéz az. De miért is ne szelektálhatnék? A szabályokra (különösen a közlekedési szabályokra) elsősorban azért van szükség, hogy az emberek egy közös tevékenységben megfelelően cselekedjenek. Aki a szabályok nélkül is képes (lenne) megfelelően cselekedni, annak a tetteit nem sokban változtatja meg a szabályok megléte/nemléte.
Mondok egy szélsőséges példát: az emberölést, vagy pl. a lopást ugye bünteti a törvény. Nos, nekem a szabálytól/büntetéstől függetlenül eszembe nem jutna embert ölni (jól felfogott ok nélkül, pl. önvédelem), vagy más személy javait eltulajdonítani, mert tudom, hogy a civilizált élethez ez hozzátartozik, vagyis számomra mindegy, hogy van-e ilyen törvény, vagy nincs.
Ugyanez a közlekedésben: pl. ha tudom, hogy egy adott úton veszélyes lehet bizonyos sebesség felett közlekedni, a korlátozástól függetlenül nem teszem (vagy akkor sem, ha éppen nem tudom, hogy az adott úton lehet-e gyorsabban haladni). Ahol viszont értelmetlennek látom a korlátozást, mert pl. van egy kinthagyott tábla, vagy az adott szakasz nem igényli (jól belátható, még az út melletti szakasz is, és jó minőségű az út, és mást nem zavarok, veszélyeztetek stb.), ott nem látom értelmét a népesség átlagos képességéhez igazított korlát betartásának.De látod, ezt írtam az elején, kár írogatnunk egymásnak, számodra 2 kategória létezik, és engem nem abba soroltál, mint magadat. A világ nem fekete-fehér, van szürke is, sőt gyönyörű színek is.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Nem a gyorshajtás miatt, hanem amiatt, hogy az adott úton nem megfelelő sebességgel közlekedett az illető (vagyis inkább a relatív gyorshajtás miatt, persze ettől még a lassabb haladással biztos javulna a helyzet (ezért ez a nagy kampány a gyorshajtás ellen), de azt akarom mondani, hogy aki hülye, az lassabb haladással is hülye marad, hiába a korláton belül tartja az autója sebességét...
The only real valuable thing is intuition.
-
amol
addikt
Gondolom ugyanúgy engedélyezed magadnak a kihágásokat ahogy moderátorként a hasonló hozzászólásokat. Úgy látszik bárki lehet mod.
Különben ha elolvastad volna, írtam hogy ott. A 130km/h ugyanolyan sebesség ott is mint itt. Ott tötymörgés mert lehet menni gyorsabban is, itt viszont a max. Nézőpont kérdése hogy ugyanazt a sebességet ki hogy ítéli meg. Egyébként gratulálok, szövegértésből jeles. -
amol
addikt
eddig mindig igyekeztem tenni az ellen, hogy nagyon "fájjon" a büntetés.
Igen, ezzel csak az a baj hogy nem ez a dolgok normális menete. Ilyen felfogás mellett valóban értelmetlen bármilyen szigorítás.
Egyébként a szavaidból valóban azt vettem ki hogy így közlekedsz.Az, hogy az én haladási sebességem, vagy a dinamikus vezetésem csak (vagyis nem zavarja, nem veszélyezteti, nem tartja fel, figyelj a kiemelésre!) bosszant másokat, kb. leszarom (már bocsánat). Járjon pszichiáterhez, ha ilyen lelki problémákkal küzd valaki.
Ha nem zavar, nem veszélyeztet, nem tart fel csak például bosszant valakit hogy cikázol az valóban más. Különben hallottál már defenzív vezetésről? Nem rossz.De miért is ne szelektálhatnék? A szabályokra (különösen a közlekedési szabályokra) elsősorban azért van szükség, hogy az emberek egy közös tevékenységben megfelelően cselekedjenek. Aki a szabályok nélkül is képes (lenne) megfelelően cselekedni, annak a tetteit nem sokban változtatja meg a szabályok megléte/nemléte.
Ez arra nem ad magyarázatot hogy mi hatalmaz fel a szelektálásra..De látod, ezt írtam az elején, kár írogatnunk egymásnak, számodra 2 kategória létezik, és engem nem abba soroltál, mint magadat. A világ nem fekete-fehér, van szürke is, sőt gyönyörű színek is.
Pont mostanában írtam hogy ha mindenki gyorsabban megy a kelleténél de ezen kívül más szabályt nem sért, azzal kiegyezek. Ez már egyből nem csak két kategória. Te melyik színt képviseled?#6089: Na az biztos
[ Szerkesztve ]
-
stop
aktív tag
...sokkal több embernek van ma magyarországon jogsítványa, mint aki vezetni tud. (azaz pont) - ez van
"az együgyű lenézi társát, az okos pedig meghallgatja azt" P.K.11.12.
-
brd
nagyúr
Igen, ezzel csak az a baj hogy nem ez a dolgok normális menete. Ilyen felfogás mellett valóban értelmetlen bármilyen szigorítás.
Egyébként a szavaidból valóban azt vettem ki hogy így közlekedsz.Kihagytam egy "ne" szócskát (ne nagyon fájjon).
Különben hallottál már defenzív vezetésről? Nem rossz.
Bármilyen hihetetlen, így közlekedem (mert sokszor eszembe jut, mi lenne, ha én jönnék szemben magammal, hehe ). De komolyan, én addig nem is adnék jogosítványt, ameddig ezt valaki el nem sajátítja... (nem, ne akarj szobrot állíttatni nekem ).
Pont mostanában írtam hogy ha mindenki gyorsabban megy a kelleténél de ezen kívül más szabályt nem sért, azzal kiegyezek. Ez már egyből nem csak két kategória. Te melyik színt képviseled?
Akkor meg tudunk egyezni, azt hiszem. A vöröset mondjuk?
Ez arra nem ad magyarázatot hogy mi hatalmaz fel a szelektálásra..
Miért nem? Amennyiben egyetértünk a szabályok/korlátozások szerepével, akkor ha nem ártok másnak (magamnak sem, mellesleg), miért ne tehetném azt, ami ugyan ellenkezik a szabályokkal, de a létrehozásuk okával nem, és semmilyen kárt nem okoz?
The only real valuable thing is intuition.
-
amol
addikt
nem, ne akarj szobrot állíttatni nekem
MegbeszéltükAmennyiben egyetértünk a szabályok/korlátozások szerepével, akkor ha nem ártok másnak (magamnak sem, mellesleg), miért ne tehetném azt, ami ugyan ellenkezik a szabályokkal, de a létrehozásuk okával nem, és semmilyen kárt nem okoz?
Érdekes gondolkodásmód. Nem helyes, de érdekes -
I_Am
veterán
Szövegértésből jeles?
Te egy olyan mondatra reagáltál amit nem neked cimeztem és még köze sem votl a reakciódnak a dologhoz. Szövegértés rullz.
Vonatkoztass már el picit a kis világodtól és nézz már szét, hogy egyelőre Te a saját írásaid szentírásnak veszed, másokét meg kritizálod. Kicsit elgondolkodhatnál miért vannak kirohanások a csőlátásodra.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen