- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Mobil flották
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
brd
nagyúr
A problémám nekem nem a közlekedésmérnökökkel van, hanem azokkal, akik Istenként hoznak szabályokat Magyarországon. Igen, a közlekedési szabályok megszegéséért osztogatott büntetést is ilyen emberek határozzák/határozták meg. Holott, az eredeti célt (biztonságos közlekedés) nem azzal kellene elérni (nem is lehet, majd figyeld a statisztikát, hogy változik-e...), hogy egy jól bizonyítható és büntethető, ámbár önmagában minimális veszélytöbbletet hordozó szabályátlépésért büntetünk (pl. 50 helyett 60, vagy 130 helyett 150 az olyan sok, hát hülyék ezek???). Nem, nem a gyorshajtás okozza a baleseteket, nézzük már meg az egyes balesetek okát! Mutasson bárki olyat, amelynél az egyetlen (mondom egyetlen!) ok az volt, hogy nem tartotta be az illető az adott szakaszon a korlátozást (kivéve persze az extrém eseteket, mint pl. városban 150...)! Az lehet, hogy gyorsan is ment az okozó, de nem ez önmagában okozta a balesetet, hanem egy másik döntése is közrejátszott (ezt még meg tudom előzni, elég jó ez az út ehhez a sebességhez, vagyok olyan jó sofőr, hogy ilyen sebességnél is biztonságosan vezessek, híres ember vagyok, a fizika is az én seggemet nyalja stb.). Persze ha erre valaki azt mondja, hogy igen, de a lassabb haladás kevésbé súlyos balesetet okoz, akkor én erre azt mondom, hogy persze, akár gyalog is mehetünk. Vagy inkább tényleg megtaníthatnánk az embereket járművet vezetni (szigorítani a számonkérést, és mondjuk valahogyan azt is vizsgálni, hogy mekkora felelősségérzete van az adott embernek), persze tudom, ezt nehezebb (lenne) megtenni. Meg a bevételek is csökkennének...
The only real valuable thing is intuition.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Politika
- OpenWRT topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Dragon's Dogma 2
- További aktív témák...
- ThinkPad T14 Gen3 14" FHD+ IPS i5-1245U 16GB 256GB NVMe SSD gar
- Iphone 11 Pro 64Gb Gold + kiegészítők
- HUAWEI MATEBOOK 13 2020/2021
- DELL G15 5510 - 15,6"FHD IPS 120Hz - i5-10200H - 8GB - 512GB - GTX 1650 - Win11 - Garancia
- Ipad Pro 12.9" 3.Gen ( 2018 ) WIFI+ Cellular. 1 TB !!! , Üzletből, Garanciával, beszámitás
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen