- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fullextra #7300 üzenetére
Vááááá. de bááz. Most oké hogy egyetértesz, hogy milyen genyák az emberek, (hát elkészülök, komolyan) de te ugyanúgy felveszed a kesztyűt, azaz te ugyanolyan hibás vagy ebben mint a többi, akikre te azt mondod, hogy miért kapnak jogsit Egy balhéhoz két ember kell. Mindig.
Döbbenet.
De én meg itt okoskodok, hátha felnyitom a szemét valakinek, bár ugyanannyi az esélye, mintha letolással tanítanánk kreszre embereket az utakon. Szóval, ha alapból nem jön rá erre az ember... akkor menthetetlen.Mod:Az előző hsz re akartam a sötéjtítettbéemvésre.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fullextra
tag
válasz Topiccsendőr #7301 üzenetére
Kedves Persuade!
kivűlről fújom a kreszt, nem tudás nélkül beszélek elhiheted!15éves jogosítvánnyal(tudom ,hogy nem túl sok ,de már pár százezer kilométert levezettem)
és be is láttam ,hogy szabályt sértettem, nem?
most mit tudok,csinálni?nagyon sokáig tűröm az ilyet,de az 5.-nél azért már tényleg abba lehetne hagyni, ráadásul a nagysokasággal ellentétben én ésszel csinálom, a féktáv megvolt,bármilyen képpen megáltam volna ha az illető satuzik.
Te mégis mit csinálnál ilyen helyzetben?hidd el,nagyon sok embert hallani sárgánál,hogy már max gázon van a lába ,de a kuplungot teljesen kinyomja, és ennek úgy örülnek ,hogy még fél perc míg felengedi.
én nem egyetértek,hanem átérzem.
üdv -
Topiccsendőr
addikt
válasz fullextra #7303 üzenetére
Értem. Te ésszel csinálod. Nah, jólvan megnyugodtam. Mer a sok ember aki ezt csinálja az azt mondja nekem, amikor dumálunk, hoyg ő nem ésszel csinálja, meg igazából megszeppen, mert neki nincs akkora rutinja, mint a többieknek.
Nah de mondom, meddő az egész, mert én meg veled csinálom azt, hogy tollak le a fórum útjáról... oktatlak. Felnőtt embert. Minek?
Én inkább félrehúzódom, mehetszNem menekülsz a csendőrség elől.
-
fullextra
tag
válasz Topiccsendőr #7306 üzenetére
Kedves Persuade!
én is értem,hogy te mit mondasz!
még nem volt olyan ,hogy úgy cselekedtem volna, hogy elvesztettem az agyamat, és akkor neki padlógázzal a ködnek....
ilyen még soha nem volt, sőt nem is lesz, általában elnéző vagyok az emberekkel, nem tudja ,hogy kell csinálni ,belefér...legfeljebb balról beelőzöm(autópályán), ha sietek, de általában várom azt amikor kiszélesedik 2sávra és akkor enyém a pálya
de kérem szépen, az ,hogy 5.-re is bevág elém és nekem megint vészfékezni kell az azért mégsem emberi.
a másik lehető legrosszabb amit tehet valaki:
tükör jeges az út, és megcsúszik!várom a válaszokat ki mit tenne ilyenkor(aztán majd megnézzük ,hogy mondjuk 10-ből hány ember tudja ,hogy mi a teendő )na akkor várom a válaszokat!!!
[ Szerkesztve ]
-
tbs
addikt
válasz fullextra #7308 üzenetére
Tükörjég..? Megcsúszva..?
Kérdéseim:
Egyenesen haladok, vagy kanyarodok?
Elsőkerekes vagy hátsókeres az autó?
LSD van, vagy nincs?
Milyen tömegű a járgány?
Ennek a tömegnek nagyjából mi az eloszlása?
Tökéletes tükörjég a horizontig?
Ha nem, merre csúszik az autó: szembesáv vagy árok?
Szembeforgalom van?
Stb. -
Integra
titán
válasz fullextra #7308 üzenetére
a bénábbik fele idióta grimaszt vág, beleharap a kormányba és jobb esetben imádkozik...
a másik bénább fél meg megpróbálja kiereszteni és ovatósan megfogni. sok esély nincsen, távolság és lélekjelenlét és gyakorlat kérdése.de ha eszembe jut dodi tavalyi esete akkor lehetsz te a sumaher is, esélyed sincsen..
na
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
fullextra
tag
egyenesen mész!
legyen elsőkerekes mert a legtöbb embernek az van.
nincs LSD!!!
1,1tonna
60:40 (előre :hátra)
tökéletes tükörjég egy darabon ahol te megcsúszol!
széles az út, fogjuk fel gyakorló pályaként !
na várom a válaszokatmondjuk mindez édesmindegy ha megcsúszol és nincs gyakorlatod
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Nah, most belegondoltam egyszer lőtte le a hengerfejet az agyam. Szóval útkereszteződés-jobbkezes. Nagyon keskeny. Én megadom a jobbkezet egy -hihetetlen, de- jobbról jövő bazinagy terepjárónak. Bőven. Óriási nagy szerencsémre -motorkerékpárral vagyok- és jobbra be vagyok húzódva a padkáig, bár balra kanyarodtam volna. Erre majdnem a gallytörőrácsain találom magam, mert úgy vette be a kanyart, hogy ő csak és kizárólag jobbra néz, miközben kanyarodik, hogy a fékre ne kelljen rálépnie véletlenül sem, és nem néz be a kanyarba, ahová megy. Nagy nehezen kimentem az útjából tized másodperc alatt, elhajoltam a motorral. Ez megtörtént két nap alatt kétszer. A vakszerencse, hogy nem ment át rajtam. Ha átmegy rajtam ki a hibás? Mert cascoval megjátszom legközelebb kövérgázzal komolyan...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fullextra
tag
válasz Khelben #7315 üzenetére
nálad a pont!!
tulajdonképpen a legjobb ha hátradőlsz, és kinyomod a kuplungot ,megvárod míg megáll a kocsid és ha ez sikerül akkor óriási elővigyázatosággal előre
ami csak rontja a helyzetet:kormányzás, fékezés, gázadás.
megkell várni míg az összes ,kerék a sebességeddel megfelelő elmozdulással forog.[ Szerkesztve ]
-
válasz fullextra #7316 üzenetére
1: tükörjég a Balatonon van, ha nem fúj a szél.
2: összefüggő jégfelületen az audik, és a passzátok sokkal jobban tapad(hat)nak, mivel ilyenkor sokkal több száguldozik ugyanúgy mint nyáron, tehát ilyen autót kell venni. Igaz, több is törik össze
3: jégpáncélon közlekedjen akinek hat anyja van, és nyolc autója.
4: ha a kuplungot kinyomod, akkor a maradék fékerőt is elveszíted.
5: hólánc, vagy szögesgumi.ennyi jutott eszembe.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
I_Am
veterán
válasz fullextra #7312 üzenetére
Vissza 2, ha éppen nem 2-ikban megyek. Kuplung kinyom, megnézem merre akar menni, majd kormány oda, kuplung felenged, motorfék, kormány teker amerre én akarom, hogy mennyen a kocsi. Ha nagyon megindulna és mégis inkább megállnék, akkor finoman a kézit ráhúzom, hogy elkezdje tolni a seggét és ellenkormányzok.
Egyéb kérdés? PÁV2-n lehet tanulni rutinpályán.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
fullextra
tag
Jóember!
ha pl: hátsókerekes autód van akkor visszaengednéd a kuplungot?
gondolom nem ,mert az kb. az öngyilkosság!
első kerekessel még nem volt hasonló tapasztalatom, de a múltkor segített a kuplung kinyom , vár amíg meg nem áll, vagy amíg a kocsi 4kereke ugyanolyan sebességgel mozog, és akkor talán sikerül megfogni.
de kezdő vezetőknek mindenképp, ajánlom ,hogy ha nem jön szemben senki, előtted sincsen senki, és megcsúszol(ja és árok sincsen a közelben) akkor semmi pánik, ha elsőkerekes autód van akkor legfeljebb egy váltás vissza és kuplung kienged, dőlj hátra és élvezd a jégpályát(esetleg driftet ha úgy alakul) .
ha hátsókerekesed van akkor mindenképp vedd ki sebességből és úgy élvezd a pályát.
ha viszont jönnek veled szemben, alőtted is vannak és kezdő vezető vagy akor ajánlom az árokba húzódást(persze csak ha nem menthető a helyzet és nem mély az árok )
de mindenképp ajánlom pl a városligetben amikor felolvasztják a jégpályát márc .01-10-ig
ráengednek kocsival, és ott lehet rutint tanulni, ajánlom mindenkinek, bár én saját kocsimmal még nem voltam, csak tavaly mentem ki nézni, de nagyon állat ,volt.
tulajdonképpen arra kell figyelni ,hogy egy 100m*100m-es területü jégpályán ne menj neki a falaknak,és ez az a hely ahol lehet vadulni, és nem az utak!!
kérek mindenkit ,akinek van lehetősége menjen ki, mert ez által elkerülhetőbbek a közűti balesetek, télen, amikor csúszik az út.
remélem sokan kijöttök.
üdv és szép estét
ui:majd írok időpontot ,hogy pontosan mikor lesz[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
válasz fullextra #7321 üzenetére
Nem igazán értem amit itt előadsz , jégen egy dolog a lényeg , durván ne csinálj semmit .
Tehát ne kormányozz , ne válts vissza , ne fékezz durván . Finoman mindent lehet csinálni , csak még egyszer mondom finoman . A legegyszerűbb / amennyiben meg akarsz állni és van helyed / a fokozatos motorfék , esetleg finom fékezés /ABS-nél meg fékezhetsz erőteljesen is , elméletileg nem is blokkol meg nem is lassul .
Amennyiben elsőkerekesnél váltasz vissza durván akkor az eleje fog csúszni .[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
fullextra
tag
Na igen, kb én is ezt akartam mondani egy kis körítéssel.
a legjobb ha rutintalan vagy: ne csinálj semmit!(persze csak ha ezzel nem veszélyezteted a többieket és magadat)nem kell pánikolni,legjobb ha megtartod egyhelyben a kormányt és ott fogod, ha kicsúszik a feneke akkor csak rontasz a helyzeten ellenkormányzással!
persze rutinos vezetők már tudják mit csinálnak, amíg ésszel csinálják addig nem lehet gond.
a legjobb ha a kormányt egyhelyben tartod!
szép estét -
tbs
addikt
Noakkor, mivel a kolléga kicsit elméleti kérdést tett fel, amire mindenki tudja a választ, imhol egy kis gyakorlat:
Jazz, elsőkerékhajtás, automata, Hungaroring vezetéstechnikai hosszú tréning.
Alaptudás: ideális jég nincs. A probléma a kerekek különböző tapadása.
Alapvetően egyenes haladásnál:
Ha sok hely van, és közel a jóoldalon lévő padka, akkor:
Kicsit kézifék, hogy a segge ne törjön ki, kicsi gáz, hogy tudjuk irányítani merre kaparjon, és kormányzás óvatosan a padka felé. Nem tökig tekert kormánnyal. A padkára érve tapadni fogunk -> kezünkben a jármű.Ha kevés hely van, vagy közeledik valami, akkor:
Gázról le, kitámaszt, szemgúvaszt, nemmozdul. Ha van sok idő, akkor pici kézifék. Csatt után N-be rak. Közben nem árthat az a pici motorfék.Alapvetően elbaszott kanyarodásnál:
Ha sok hely van, kitámaszt, és élvezi a piruetteket.
Ha kevés hely van, tökmindegy. Reménykedik, hogy élőlényt nem csap el. (Megállván kérem lője főbe magát. Barmokat nem kérünk az utakra...)
Kicsit elbaltázott kanyarnál:
Ha van hely:
Korrekció. A tökéletes korrekciós technika: kormányt a csúszás irányába rántva egy pillanatnyi satuféket nyomva a minimális bólintás miatt megnőtt nyomóerő miatt akár le is tapahatnak a kerekek. Visszakormány az ívre, ha megy, akkor hirtelen túlkormányzottá válhat a járgány, de semmi vész, elsőkerékhajás, arra kapar, amerre a kormány áll. Tehát kisgáz. Ha nem megy, akkor várunk csúszásirányba állított kerekekkel, hogy mikor megy mégis.Ha nincs hely:
Mint a helyes verziónál, csak hatványozottan kevesebb időnk van, ezért ne fékezzünk rá. Ellenkormány, hogy tapadjanak, ha tudnak.Mivel automata, próbáljuk a gázon ne mozdítani a lábunkat, kivéve ott, ahol kell. Az okatatás során volt pörgés is sokszor, a dolog még tudással a hát mögött is lutri.
-
Dumb
senior tag
Isten áldja a vonóhorgomat és aki felszerelte azt. Megálltam egy macisajtnál és valaki seggbevert... Nekem semmi problem, felfogta a vonóhorog, neki, talán F Astra letört a rendszáma és meghajlott. Minden jót kívántam és viszlát Anélkül tuti megtört volna a lökhárítóm.
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
_seth_
veterán
Múlt hét péntek, esett a hó, ráfagyott az útra és gyönyörű tükörsima jégréteg keletkezett a főúton... barum bravuris gumimmal ami nyári és főleg esőmintás és semmi mikrobarázda ami azt illeti nem tapadtam túl jól, ráadásul mióta át lett építve az autó ilyen körülmények között nem is vezettem így lassítottam is és hagytam bőven követési távolságot nehogy valami baj legyen. 2 literes benzines moci + kemény kuplung nem volt túl jó, kellett egy kis gyakorlás mire nem pörögtek ki a kerekek a jégen de sikerült, volt, hogy kormányzásnál megindult de hát láttam volt akinek nem ment olyan jól mint nekem és az út mellett felborulva kötött ki és ezt látva volt aki még nyomta neki de alig bírt az úton maradni, egy csak is fiestával úgy ment mintha száraz lenne az út, nem tudom milyen elektronika van benne de össze-vissza korrigált vagy ő vagy az elektronika de azért lehúzódtam az útról amint megláttam nehogy én legyek az ami megállítja.
Valamelyik nap este buszoztam éppen (néha kell... 20 km a suli, 2x járom meg autóval a havi bérlet áráért) és az út szélén összetörve ott állt egy autó árokba becsúszva mellette mentő, majd jött még egy mentő erre egy opel astra fogja magát és úgy előzi meg a buszt, hogy mi a sávunkban vagyunk, szemből jönnek ő pedig a szemből jövőt is kívülről előzi... ilyet még nem láttam de ő tuti látta a karambolt, a mentőt mégsem volt óvatosabb, jah és mindezt kanyarban tette... (egyszerre 3 autó volt egymás mellett a két szélső azonos haladási iránnyal, csak ha valakinek nem lenne tiszta). Én valamelyik nap este próbáltam ki mit megy az autó... olyan szinten kihalt volt a főút, hogy az úton álltam meg míg könnyítettem magamon nem jött senki, majd néztem a holdat, a tájat, néztem a lámpákat milyenek teljes sötétségben és nem jött senki (megy szépen... huh). A fékem is kezd erősebben fogni, láthatóan lejött róla az a rozsdaréteg ami addig tapadt rá míg állt a cucc a szabad levegőn (de nem ázott azért ), meglepő mennyit jelent, hogy hűtőtt és, hogy más kerekekeket kell fékeznie és nehezebb is az autó. Jah meg amikor megnézem mit bír a nyomástól a hűtő úgy gondolta, hogy sok víz van benne inkább ereszt egy kicsit... egy renaultal haladtam nem éppen lassan, csak mi voltunk az úton, lámpánál mit látok? Óriási füst száll fel a motortér alól... a motorra a menetszél ráfújta a hűtővizet és párolgott... (holnap megcsinálom, de az is lehet, hogy rászánom magam, fúró, kalapács, fémdarabok és kicserélem ).
Az elmúlt héten is inkább fel sem sorolom hányan akartak elütni, legtöbben nem vesznek észre pedig csak pár mm és 4 méter az autóm ráadásul a színe sem éppen átlagos a jelenlegi összeállításban és könnyű észrevenni de hát mégsem...
Régen szó volt róla, hogy bezártam a kulcsot a kocsiba... nah most, hogy van kpzár és riasztó ez még könyebb... ha bennehagyom a kulcsot a gyújtásban és lenyomom az egyik ajtón a zárat és becsukom az ajtót már be is zártam Vigyázni kell így is
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Dumb
senior tag
Nem semmi a pilóta A közértig se mernék elmenni egy ilyennel. Hogy ellép a végén... /a sövény is üt / [link]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
_seth_
veterán
válasz plömplöm #7333 üzenetére
Ugyan minek kellene a gyerekeknek ilyet látniuk mondd már el? Mi értelme lenne? A cigirá ráírják, hogy megdöglik tőle aki szívja és ez változtatott bármin is? Nem... ez sem ér semmit sem...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Zozzant
addikt
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
Topiccsendőr
addikt
Ha bírod az ilyeneket, akkor nézd meg az MGM től a Grand Prix című filmet. A sztori igen lineáris, néhány szénné égett pilóta kerszetezi a szerelem kibontakozását.... ööö jah nem is meghal a végén mindenki... Mindegy, a forgatókönyviró nem kegyelmez senkinek. Szóval akkoriban nem abba haltak bele, hogy szart sem ért a bukócső, meg kukac kerekek voltak, hanem hogy mindig kigyulladt az autó és elégtek ezek a jó pilóták. De télleg. Grand Prix 10/10-es motázs
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
_seth_
veterán
Az a vicc, hogy ott már van vagy 2 sír emlékmű, kb havonta 1 baleset van ott átlagban...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
AMD Power
titán
Ez nagyon komoly.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Zozzant
addikt
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
nemcso
senior tag
válasz AMD Power #7345 üzenetére
Ilyen az emberi természet :
Sajnálja az illető(ke)t, hosszabb-rövidebb ideig elgondolkozik a dolgon, miközben meg van győződve róla, hogy vele ilyen soha nem fordulhat elő, mert :
- nem vezet olyen "eszetlenül", mint az
- jobban vezet, mint a másik.Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
AMD Power
titán
Ebben van valami. Szerintem senki nem tudja azt elképzelni , hogy ő 1x egy rommá tört autóban hal meg. Jobb esetben is csak ő hal meg.
Erre mi a válasz az emberben. Velem ilyen nem történhet meg....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Max
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs