- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Új HMD modell bukant fel
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tbs
addikt
Noakkor, mivel a kolléga kicsit elméleti kérdést tett fel, amire mindenki tudja a választ, imhol egy kis gyakorlat:
Jazz, elsőkerékhajtás, automata, Hungaroring vezetéstechnikai hosszú tréning.
Alaptudás: ideális jég nincs. A probléma a kerekek különböző tapadása.
Alapvetően egyenes haladásnál:
Ha sok hely van, és közel a jóoldalon lévő padka, akkor:
Kicsit kézifék, hogy a segge ne törjön ki, kicsi gáz, hogy tudjuk irányítani merre kaparjon, és kormányzás óvatosan a padka felé. Nem tökig tekert kormánnyal. A padkára érve tapadni fogunk -> kezünkben a jármű.Ha kevés hely van, vagy közeledik valami, akkor:
Gázról le, kitámaszt, szemgúvaszt, nemmozdul. Ha van sok idő, akkor pici kézifék. Csatt után N-be rak. Közben nem árthat az a pici motorfék.Alapvetően elbaszott kanyarodásnál:
Ha sok hely van, kitámaszt, és élvezi a piruetteket.
Ha kevés hely van, tökmindegy. Reménykedik, hogy élőlényt nem csap el. (Megállván kérem lője főbe magát. Barmokat nem kérünk az utakra...)
Kicsit elbaltázott kanyarnál:
Ha van hely:
Korrekció. A tökéletes korrekciós technika: kormányt a csúszás irányába rántva egy pillanatnyi satuféket nyomva a minimális bólintás miatt megnőtt nyomóerő miatt akár le is tapahatnak a kerekek. Visszakormány az ívre, ha megy, akkor hirtelen túlkormányzottá válhat a járgány, de semmi vész, elsőkerékhajás, arra kapar, amerre a kormány áll. Tehát kisgáz. Ha nem megy, akkor várunk csúszásirányba állított kerekekkel, hogy mikor megy mégis.Ha nincs hely:
Mint a helyes verziónál, csak hatványozottan kevesebb időnk van, ezért ne fékezzünk rá. Ellenkormány, hogy tapadjanak, ha tudnak.Mivel automata, próbáljuk a gázon ne mozdítani a lábunkat, kivéve ott, ahol kell. Az okatatás során volt pörgés is sokszor, a dolog még tudással a hát mögött is lutri.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest