- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
Sima mytv, tehát az ingyen 7 csatornás az fogyaszt mobil netet? Erre nem nagyon találta infót.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
fekete.puma
csendes tag
válasz 4Grider #75799 üzenetére
ügyfélszolgálatokon elég nagy a fluktuáció, mert egyre több az idióta ügyfél mindenütt
Főleg ha nem teljeskörű, korrekt a tájékoztatás az ügykezelés.
A többség probléma tuti nem az ilyenek miatt van....
[link] Inkább az ilyenek miatt. [link] . Az ügyfélszolgálaton csattanó, a cégvezetőknek a szemét húzásait, ne nézzük?[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz szabonagyur #75801 üzenetére
Nem fogyaszt, de kell legyen adatkeret, hogy működjön.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
snooze
veterán
válasz szabonagyur #75804 üzenetére
azért jobb ha sürübben ránézel,mert anno nekem ette az adatot,de olyan szépen leakartak rázni..aztán kb fél évre rá bevallották,hogy igen,nálam ette az adatot..
GO Gunners!!!
-
#04535040
törölt tag
válasz #72445440 #75807 üzenetére
"...Tévedni emberi dolog..."
Nem erről van szó. Hanem tömeny rosszindulatról, szándékosságról. Ugyanis mielőtt a boltba mentem megkérdeztem privátban Viktortól (2020.05.11), hogy ugye nem kell tölteni? (nagyon szívesen nyilvánosságra hozom az összes előzményt, ha valaki megkérdőjelezi annak valóságát, és Viktor hozzájárul). A vásárlók könyvi bejegyzés pedig 19 nappal későbbi, 2020.05.30 keltezésű.
A boltban pedig amikor nem akarta a szakkállas földműves megcsinálni töltés nélkül a hordozást, meg akartam mutatni neki Viktor privát üzenetét. Azt mondta emberünk, nem érdekli mit írt Viktor, különben sem dolgozik már velük. Utána mondtam, hogy akkor kérdezze meg a 1220-at. Arra sem volt hajlandó.
A legmeglepőbb pedig, hogy amikor vásárlók könyvét kértem, a boltvezető semmi érdeklődést nem mutatott arra, hogy megoldja a beosztottja tévedését annak érdekében, hogy elkerüljék a beírást. Sőt: aláírta ahelyett, hogy ászf szerint jártak volna el. Valószínűleg már akkor tudták, hogy meghazudtolnak, és probléma letudva.
Nos így járatják le kedves Vikor a volt kollégáid az Árkádban a Telenort. -
bedibazsa
senior tag
válasz #04535040 #75809 üzenetére
Amíg a vezetőség b@szogatja az értékesítőket, hogy egy adott hónapban termeljen x pontot, y mennyiségű, értékű eladott szolgáltatásból, addig soha nem is lesz tökéletes az ügyfélélmény és mindig lesznek ilyen problémák sajnos. Különben meg alapbért keres csóri salesman, ami Budapesten az albérletet nem fedezi. Ettől függetlenül igazad van, gáz ez, de több sebből vérzik minden.
-
4Grider
nagyúr
válasz #04535040 #75809 üzenetére
Amíg egy partner a jutalékmentes/alap ügyfélszolgálati tevékenységeiért a szolgáltatótól kapott ellentételezésből nem tudja kifizetni az alkalmazottak (nagyon) alapbérét a bérleti és egyéb üzemeltetési költségek mellett, addig a boltvezetők/alvállalkozók így fognak hozzáállni a kérdéshez. A saját zsebe ellen ui. senki nem szeret dolgozni. Ha pedig a szolgáltató annyi pénzt tolna bele a személyes ügyfélszolgálati tevékenységbe, hogy azt értékesítés nélkül megérje csinálni, akkor megcsinálná önmaga, nem lenne szüksége partnerekre, csak még drágább díjcsomagokra és percdíjakra. De amíg van valami verseny a szolgáltatók között, addig a költségcsökkentés marad...
-
#04535040
törölt tag
válasz bedibazsa #75810 üzenetére
bedibazsa:
Megbocsáts, de nem értek egyet az általad leírtakkal.
Nekem mint ügyfélnek nem hiszem, hogy a beosztott bérezésén kellene aggódnom: ő vállalta el, végezze tisztességesen a munkáját. Az pedig űbergáz, hogy amikor vissszautasítja a kérésed, és te ÁSZF-re hivatkozol, akkor sem hátrál meg. És ebben cinkos a boltvezető. Na erre írtam, hogy földműves: ott nincs ászf, amit illene ismerni.
Tegyek panaszt? De hiszen megtettem! A telenor pedig a boltnak adott igazat.
Remélem a privát üzenet általam írt részét nyilvánosságra hozhatom, az nem sért szabályt. [link]4Grider:
"Amíg egy partner..." Az Árkád Bp. hivatalos Telenor bolt, nem partner.Egy dícséretet hagynék a végére: az Árkádban addig volt renben az ügyfélkezelés, amíg Viktor ott dolgozott. Érdekes módon, Ő a telenort előrébb tudta/tudja helyezni az önös érdekeinél.
-
clon
aktív tag
válasz 4Grider #75812 üzenetére
Addig amíg a Telenor is nagyobb bevételt produkál hazánkban ahol nagyobb adó és járulékköltsége van mint máshol és még így is "baksisért" kiszervezi a munkát és utána hivatkozási alapként a költségek növekedésével indokolni az áremelést kicsit pofátlan dolog.
Azért normális EU-s országban egy Telenor szintű hálózat esetén egy üzletvezetőnek az "így jártál" hozzáállása a vásárlóhoz közel sem hiszem, hogy működhetne.
A fizetéssel kapcsolatban jó lenne elfelejteni, hogy "ennyiért" csak ilyen hozzáállást kaphatsz, mert az asztal mögül a kollega aki csak gombokat meg egeret nyomkod mehetne lapátolni is és jelen esetben ha igaz keveset keres akkor a lapátolással többet hozna össze (nem is kevéssel) csak hát az fizikai munka amitől a "megalázó" minimálbér is jobb a légkondis helységben. -
bedibazsa
senior tag
Azért ez eléggé sz@r duma, hogy ami nem fizikai munka, az már egérkattintgatós. 4 évig voltam telenoros értékesítő, most meg Angliában raktárban fizikai munkát végzek, de a telenoros sokkal nehezebb volt. Pszichésen iszonyat nehéz egy ilyen munka. Meddig voltál értékesítő személyes ügyfélszolgálaton?
-
clon
aktív tag
válasz bedibazsa #75815 üzenetére
A Telenor ügyintéző egérkattintós és mint a példák mutatják felkészületlen vagy szándékos átverős a bevétel vagy jutalék érdekében így nem sz@r duma. Az, hogy ez iszonyat pszihés munka szintén sz@r duma, mert nem kötelezően oda teremtett munkavállalóról beszélünk és ha valaki ennyit tud és nem tud továbblépni másik munkahelyre akkor ne sajnáljam már.
Látod a kérdésedből kiderül, hogy te sem tudsz másban gondolkodni és így fogadjuk el, hogy ott dolgozni sz@r és szégyeljük magunkat, hogy egyáltalán be merünk menni vagy felhívunk egy ügyfélszolgálatost mert nem azt kapjuk ami jár vagy amit a szolgáltató ígér... -
#04535040
törölt tag
válasz #04535040 #75813 üzenetére
Ez kimaradt : 2020.05.11-én ezt kérdezem. A bolt szerint azonban 2020.05.30-án a személyes ügyintézés során én nem akartam kifizetni a 489 Ft-ot és úgy akartam hordozni. Hát persze....Na ki hazudik? A telenor a boltnak adott igazat.
-
MODERÁTOR
Túlléphetünk a kollégák pszichés és egyéb dolgain?
Köszi!Samsung Galaxy A54
-
MODERÁTOR
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #75821 üzenetére
csak sajnos nem egy ilyen ügy van,mert azért nem mindenki forumozik,és irja le mi történt vele..
GO Gunners!!!
-
MODERÁTOR
válasz snooze #75822 üzenetére
Én értem.
De az akkor is biztosan elmondható, hogy sok-sok pozitív ügyfélélmény van, és ahhoz képest elenyésző a negatív esetek száma.
Ezzel nem kicsinyítem a negatív ügyek jelentőségét, hanem arra utalok, hogy összességében a pozitív ügyfélélmény van túlsúlyban.
És ez így van rendjén.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
#04535040
törölt tag
válasz Viktor0610 #75821 üzenetére
Az eddigi 15 év telenoros ügyintézésem több mint fele volt negatív (a másik 3-nál ez a szám 10% alatti-mielőtt valaki azt állítaná, hogy az én hozzállásommal van a gond). Ezek után számomra meglepő, a telenor első helyezése. Erre írtam neked, hogy én befejeztem: akkor leszek telenoros, ha más szolgáltatónak nem lesz hálózati lefedettsége. És erre bíztatom ismerőseim is. Ha a telenornak nem gond a "kollégák egyéb dolgainak" dokumentált továbbadása harmadik fél felé, és ezáltal potenciális, új ügyfelek eltántorítása a szerződéskötéstől.... ...ám legyen!
Ezt kérdezted: "Túlléphetünk a kollégák pszichés és egyéb dolgain?" Igen túlléphetünk. Ha szerinted úgy fog megoldódni, hogy ilyen és hasonló esetek ne legyenek többet az ügyfélszolgálatokon (seperjük hát szőnyeg alá a problémát, ne bészéljünk róla).
Az utolsó csepp a pohárban a központi, egyedi igénykezelési csoporttól érkező meghazudtolás volt.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #75823 üzenetére
itt nem nagyon olvastam olyan nagyon sok pozitiv példákat,vagy csak elkerülte a figyelmem..😊
GO Gunners!!!
-
bopeti98
őstag
válasz snooze #75829 üzenetére
Nekem összességében véve pozitívak a tapasztalataim a Telenor ügyfélszolgálatával. Egyszer ért egy kis kellemetlenség garanciális ügyintézés miatt, de ott user error is benne volt. Amúgy mindig segítőkészek, és elsőre sikerült megoldani a dolgokat.
Ezzel szemben a másik T ügyfélszolgálatával azért vannak negatív tapasztalataim. Pl elbaltázott csomagmódosítások, "beragadt" rendelések, "elfelejtett" kedvezménybeállítások stb. Bár ezek sem nagy dolgok, de bosszantó tud lenni. Többször át kell gondolnom, ha módosítani akarok náluk valamit, mert általában sosem sikerül elsőre, és aztán jöhet a telefonálgatás.
[ Szerkesztve ]
-
Orgi
őstag
válasz snooze #75822 üzenetére
Kb 20 éve van saját mobil előfizum, többször váltottam már szolgáltatót, mindháromnál voltam többször is. Nem mondom, hogy kolbászból van a kerítés, de eddig egyedül a Telenornál nem éreztem, hogy csúnyán átb*sztak és semmi komoly problémám nem volt velük, míg a másik kettővel igen. Csak jellemzően a topicba azok írnak be, akiknek vmi gondjuk van, pedig arányaiban azért szerintem többen olvassák csak, akiknek nincsen gondjuk, csak nem írják be 2 hetente, hogy náluk minden oké.
-
Bferibörs
addikt
válasz fekete.puma #75839 üzenetére
Hát a Telekomtól menekültem anno az ügyintézés miatt,amit intéztem,nem kevés dolgot egy sem működött rendesen,max. 3-4x-i telefonálgatás után.
kb. 2 hete át akartam vinni egy Telenoros számom, 3x 1,5 óra alatt nem sikerült-boltban lehet csak intézni. Szóval lemondtam a Telekomról, ügyintézésileg semmit nem változott az utóbbi kb. 10 évben. bocs,de változott,romlott. Vodát 1x próbáltam, akkor is átvertek soha többet.[ Szerkesztve ]
Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
BBke
tag
válasz Bferibörs #75840 üzenetére
Nekem semmi gondom nem volt a számhordozással, előfizetéses számot vittem át, a Telenortól mentem a Telekomhoz.
Nagyon sok a balf@sz ügyintéző.
Mikor szerződtem az otthonira, új vezetékes számmal csinálták, holott volt már vezetékes szám a nevemen. Visszamentem és egy másik ügyintéző megcsinálta, hogy a régi szàm maradjon, ehhez törölnie kellett az egèszet.
Párom Sim cserét kért az Árkádban, és más valakihez rendelt simet kapott. Csak másnap reggel vettük észre...
Szóval ügyintézője válogatja.[ Szerkesztve ]
-
brumicica
tag
Köszi az infokat, a mymusic csomag árát visszakaptam. Sajnos kicsit nekem ez a Telenor olyan, mint a balatoni vendéglátás: minden évben bízom benne, hogy igen, idén talán nem vernek át, nem húznak le, jobb lesz, javult a szinvonal, aztán mindig jön a csalódás. Talán majs a Laa, de félek náluk sem lehet majd a mélyről a magyar mentalitást kiirtani.
-
MODERÁTOR
válasz brumicica #75842 üzenetére
"minden évben bízom benne, hogy igen, idén talán nem vernek át"
El nem hiszem, hogy többször lett volna ehhez hasonló gondod.Ennyire tutira nem alakulhatnak rosszul a telenoros megrendeléseid, ügyeid, vagy extra balszerencsés vagy.
Azt sem értem, milyen magyar mentalitásról írsz. Semmivel sem "magyarabb" mentalitású a Telenor, mint a többi cég.
Ilyen ügyek mindenhol lehetnek, ennek semmi köze a mentalitáshoz.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
Orgi
őstag
válasz fekete.puma #75839 üzenetére
A Telekom képtelen volt megbízhatóan szolgáltatni korábbi lakhelyemen, minden héten volt hibajegy órákig tartó kimaradás miatt. Elismerem, szerencsétlen terület (Esztergom külterület), de akkor is...ráadásul mindezt másfélszer annyiért, mint az új lakhelyemen a UPC. Továbbá igazán érdekesnek találom, hogy minden évben hűséget hosszabbítva drágábbra jön ki az új csomag, mint a korábbi évben fizetendő havidíj, változatlan technikai feltételek mellett (iptv családi csomag + 100/5-ös net). És imádom, hogy folyamatosan átállt a szlovák hálózatra a teló, persze ezt lehet orvosolni, de nem tudom honnét sugároz Esztergomban a Telekom, de nem lehet távolabb mint a Duna másik oldalán fekvő párkányi szlovák adó azért... Érdekes módon a Telenor stabilan tartja magát. A Vodafonenál pedig elfogadtam telefonba az ügyintéző által ajánlott ügyfélmegtartós egyedi díjakat, majd persze a szerződésbe már nem ezek kerültek be és nem ezen számláztak és 2 hónapig kellett leveleznem velük, mire elismerték, hogy tévedtek.
De ez nagyon offtopic szerintem, biztos mindenkinek vannak mindenféle sztorijai minden szolgáltatóról, nekem eddig egyedül a Pannon/Telenorral nem volt olyan problémám, hogy felhúztak volna vmivel. -
fekete.puma
csendes tag
válasz Somatom #75846 üzenetére
Ez magyar mentalitás lenne, hogy ha tájékozottabb vagy és leleményes, akkor olcsóbban előnyösebb szolgáltatást kapsz?
Vagy csak szolgáltatói kartell megkerülés? Jaj mit is mondtam, olyan biztos nem lehet mert azt a törvény tiltaná...
3po
Ilyenek miatt biztos nem neheztelnék sokáig,vagy inkább egyáltalán nem, de abban igaza van, hogy nem volt feltüntetve, hogy kell hozzá meglévő aktív internet.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Dell Latitude E7470 - i7 6600U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen