- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Apple Watch
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
ph Ezt maga Pat Gelsinger, a vállalat vezetője erősítette meg.
-
Saját AI-chipet visz az adatközpontokba az Apple
it A jelentések szerint az Apple saját chipeket fejleszt, hogy AI-szoftvereket futtasson az adatközpontokban.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mate
nagyúr
Sziasztok!
Elég régi simkártyám van, ami oka lehet 1-2 hibának. Mi a menete a cserének?
Ha jól olvastam ingyen van a dolog, csak bemegyek, kérek egy cserét és már intézik is. Ilyenkor milyen papírok vagy iratok kellenek? Nem az én nevemen van az előfizetés. Ennek ellenére elintézhetem én is a dolgot?
Segítséget előre is köszönöm!
-
Mate
nagyúr
válasz Daffni2 #27217 üzenetére
Pontosan úgy van ahogy mondod. Egy telefont ha rendel az ember, bárki átveheti. Nagyon nem lehet visszaélni vele. De egy előfizetéssel, vagy egy sima feltöltőkártyás simmel már igen. Éppen ezért kell már jó pár éve személyi egy sima feltöltőkártya vásárlásához.
Tehát a lényeg, hogy nem a telefonhoz kell személyi, hanem a kártyához.
-
Mate
nagyúr
Sziasztok!
Használtan vettem egy telefon 2013. januárjától induló 2 éves garanciával. A készülékkel voltak már gondok, így 2x cseréltetve lett ugyan olyanra. A hiba még mindig fent áll, így más márkájú és típusú készülékre akarom lecserélni.
Felmentem T honlapjára és felugrott egy chat ablak. Beszéltem ott egy ügyintézővel, aki elmondta megoldható a dolog annak ellenére, hogy nem az én nevemen van a készülék. Kérdeztem a részletekről, azt mondta szervizben tudják elmondani a többit.
Írtam T-nek ezek után egy email-t leírva a dolgokat. A kérdésem az volt, hogy mi a pontos menete, milyen árral számolhatok stb. A válasz: "Köszönjük megkeresését. sajnáljuk a felmerült kellemetlenséget.
Társaságunk ilyen jellegű kapcsolatban nem áll az Ön által megnevezett készülék gyártójával, a nem tőlünk vásárolt eszközök javítását és garanciális cseréjét nem tudjuk elvégezni.. Javasoljuk, a honlapjukon szereplő hivatalos márkaszervizt keresse meg a jótállási jeggyel illetve a vásárlási számlával és az adás-vételi szerződéssel."Nem egészen értem a dolgot, szerintem félreértették a helyzetet. Szerintem azt hiszik független telefonról van szó, nem általuk vállalt garanciával rendelkező készülékről.
Mindenesetre mi a menete az ilyen jellegű csereigénynek? Milyen összegben választhatok másik készüléket?
Fentebb olvastam, hogy ilyenkor visszaadják a vételárat, amiből vehetek másik készüléket.Ha előfizetéses áron lett megvéve a készülék és visszaadják az árát, akkor előfizetéses áron nézhetek másikat, vagy bukta van?
Már kezd megőrjíteni a dolog, remélem tud valaki segíteni.
Máté
-
Mate
nagyúr
Köszönöm a választ!
Írtam nekik még egy emailt, amiben jeleztem, hogy szerintem félreértettek illetve majd bemegyek személyesen a szervizbe a papírokkal és megpróbálom elintéztetni. Sajnos nem tudok kapcsolatba lépni az eredeti tulajdonossal, miután gőzöm sincs ki az. Én már 2. személytől vettem, vele van is adásvételi szerződésem.
Amit szintén nem értek, hogy a cserepapírokon mindenhol a simkártyám tulajdonosa van feltüntetve ügyfélként. Ott nem az eredeti személynek vagy nekem, aki fizikailag ott voltam kellene szerepelnie/nem?
[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
Milyen úton-módon lehet megtudni egy telefonról, hogy milyen konstrukcióban lett vásárolva? Ha felhívom telefonon T-t, akkor tudnak adni info-t?
-
Mate
nagyúr
Közben beszéltem T-vel. Használtan vettem egy telefont, amit cseréltetni akarnék majd másik típusra. Ehhez kellett volna adat.
Feltettem másként is nekik a kérdést. Mi van ha találok egy T-s készüléket, amiben nincs simkártya?. Adja le T pontba.
Nem értem kinek/minek ártanak, ha annyit mondanak igen, ez dominos vagy igen, ez előfizetéses és ennyiért lett véve. Nem kell név, cím stb. Visszaélni nem igen lehet így.
Mindenesetre marad a személyes ügyintézés, csak már előre látom, hogy 3-4x kell majd bemennem, mire eredménye lesz a dolognak.
[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
Átnéztem a garanciális feltételeket részletesen. Sehol sincs szó róla, hogy személyhez lenne kötve bármi is.
Továbbá leírja, hogy a szolgáltató köteles garantálni a készülék hibátlan működését bla-bla-bla. Vagyis legrosszabb esetben is köteles visszafizetni a vételárat, ha nem tudja garantálni a dolgot annak, aki a garanciajegye és a készüléket felmutatja. Nincs semmi kikötés aziránt, hogy csak a tulajdonos, csak a használó stb. intézheti.
Legalábbis valami ilyesmire fogok hivatkozni
-
Mate
nagyúr
Jó pár napja írtam, hogy szeretném a telefonomat más típusra cseréltetni, mert hemzseg a hibáktól.
Ma voltam T-nél, ahol jeleztem, hogy még mindig *ar, ezért cseréltetni szeretném, de más típusra. A válasz az volt, hogy ilyet nem igen lehet, nem tudom honnan vettem a dolgot. Nagyon ritka esetben fordul elő a dolog, akkor is bla-bla-bla. Mikor mondtam, hogy T-vel beszéltem és azt mondták lehet, akkor is annyit mondott csak, hogy pedig nem...
Most akkor hogy van? Van egy telefon ami nem működik megfelelően. 3x volt már cserélve és még mindig előjönnek ugyan azok a hibák. Ilyen esetben kihez lehet fordulni? Ő említette a gyártót is, bár kétlem, hogy bármi közük lenne, hisz garanciapapírok, számlák stb. minden T-mobilhoz szól.
-
Mate
nagyúr
Sziasztok!
T-nek hány nap alatt kell válaszolni egy e-mailre?
-
Mate
nagyúr
Van valami limit, hogy domnio csomagban egy adott névre mennyi időnként lehet telefont venni?
Tavalyról rémlik valami olyasmi, hogy évente 1 vagy kétévente 1-et lehet venni.
-
Mate
nagyúr
Sziasztok!
Van egy telefonom amit leadtam szervizelni. Kiadási határidőnek a tegnapi nap volt megadva.
Még nem küldtek sms-t, hogy kész lenne.
Mit csináljak?
Várjak vagy menjek be és mondjam meg, hogy nekifutásból nyalják ki a seggem?
-
Mate
nagyúr
Sziasztok!
Rendeltem T-től telefont és simkártyát. Ma 16:30-ig kellet volna hívniuk. Ennek ellenére 18:00-kor hívtak. 3-at csörrent, majd mikor felvettem, bontották a vonalat. Küldtek emaileket, hogy hívjam őket adategyeztetés miatt.
Ez mind szép és jó, de 35 perc alatt nem kaptam ügyintézőt. Akkor elegem lett, letettem majd megmelegítettem a vacsorámat. Gondoltam miközbne kajálok mehet a hívás kihangosítva. Ez volt 1 óra 10 perce. Azóta nem adott ügyintézőt. Ingyen van, ennek ellenére kezd idegesíteni a dolog, pláne a zene.
Ha nem hívom őket, akkor várható, hogy újra felhívnak?
-
Mate
nagyúr
Na, másfél óra után felvették. Majd közölték, hogy nem dolgoznak ma már, úgyhogy holnap visszahívnak
-
Mate
nagyúr
Sziasztok!
Lenne két kérdésem, hátha megúszom az ügyfélszolgálat felhívását.
Vettem új előfizetéssel teleont. A telefon nem azzal az előfizetéssel lesz használva. A másik előfizetéshez tartozó sim viszont nem jó a készülékebe. Meghatalmazás és minden egyéb nélkül kitudom cseréltetni a simkártyát, ha nem az én nevemen van?
A másik, hogy van egy domino kártyám. Ha boltban veszem át a telefont az előfizetéssel, akkor még módosíthatom ott a telefonszámot? Jó lenne megtartani a dominos telefonszámomat.
-
Mate
nagyúr
-
Mate
nagyúr
Gondoltam belépek online a fiókomba. Erre visszadob "Nem Telekom-szám" hibaüzenettel. Kereső nem talált semmit róla. Találkozott már valaki ilyennel?
-
Mate
nagyúr
Most olvastam vissza. Eszerint tegnap is rossz volt, illetve korábban is jó párszor. Ha krumplit árulnának és mezőgazdasággal foglalkoznának azt mondanám oké. Viszont egy IT cégtől elvárható lenne, hogy flottul működjön a rendszerük.
-
Mate
nagyúr
Sziasztok!
Csöppet kezd elegem lenni a T-ből
Még decemberben vettem 40K-ért egy telefont. Gondoltam, ha már van kamatmentes részlet, hát legyen. Erre szóltak, hogy fizessek be 60K-t kauciónak.... Másik amit nem értettem, hogy ezt a 60K-t miért csak előfizetési díjra lehet elhasználni, telefon törlesztőre nem, de mindegy.
Az előfizetésemhez tartozik e-pack kedvezmény vagy micsoda. Ezt előző hónapban már nem adták meg, mondván nem fizettem be a számlát. Ami azért érdekes, mert még több hónapra elegendő pénz van kaució miatt a számlámon.
Ugyan ezt akarták eljátszani ebben a hónapban is, ráadásul a havidíj magasabb volt, mint kellene. Sebaj, gondoltam megnézem a számlát és reklamálok. Igen ám, de fizetnem kellene, számla viszont nem érhető el....
Befizettem és gondoltam amint lesz számla reklamálok. Viszont továbbra sem érem el a számlát, ráadásul most már nem csak sima letöltés van, hanem valami távszámla vacakot akarna behívni, ami viszont elhasal.
Email vagy facebook-os megkeresésre szoktak előbb válaszolni?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen