- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
Hirdetés
-
Javított aktuális csúcslapkáján a MediaTek
ph A Dimensity 9300+ némi extra processzorerőt kínál.
-
Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
ma Frissítette táblagépes kínálatát az Apple, bemutatkozott az első OLED kijelzős modell és a mesterséges intelligenciában erős M4-es lapka.
-
Indika teszt
gp Teológiai utazás egy kételkedő apáca és egy istenhívő szökött fegyenc kíséretében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szpisti
addikt
válasz szentespeter #17651 üzenetére
Na ja, de akkor ne fárasszanak be feleslegesen Budakalászról a Duna Plázába feleslegesen... Én tuti kiverem a balhét, ha semmi nem lesz...
-
pixta78
senior tag
Mèg mindig a nèvjegyekkel van bajom.
Az emberek fülön be lehet àllítani azt hogy mit làss, de a telefon fül valami "kàosz fellegvàra"
Tudna vki segîteni, hogy tüntessem el a felesleges nèvjegyeket?
Ha az emberek fülön nincs bepipàlva semmi, akkor is tele van többszörös nèvjegy halmazzal.
Pls Help:-)Hegyet alulról, templomot kívülről, kocsmát belülről!
-
bounty123
őstag
válasz pixta78 #17653 üzenetére
A telefon fül szerintem a legjobb találmány a sense-ben, messze a kedvenc tárcsázóm. Eleve a T9 nagyon jól használható. Ezen a fülön a felső részen a legutolsó hívóid vannak, alatta a kedvenc kontaktok, azalatt pedig az összes kontakt. Így nyilván előfordulhat, hogy valaki mind3 szekcióban feltűnik.
Engem nem zavar, ha nincs a legfelső látható részen akkor úgyis max 3 érintéssel előhozza a T9. -
Fernando321
csendes tag
Sziasztok!
Az elmúlt héten én is HOX tulaj lettem. Sokat olvastam a készülék hibáiról féltem is hogy lesz-e valami,szerencsére úgy néz ki hibátlan a cucc kivétel egy valamit amit nem tudom mennyire tekinthetek garanciális hibának.
A telefon 2012 június 25.ei gyártmány, Shanghai. Ami az olvasott információk alapján a "hibás" intervallumon kívül tudható
Pixelhibát, Wifi problémát stb nem tapasztaltam (egyelőre) viszont a képernyő bal alsó sarkán egy sárga folt kb 3-4miliméter átmérőjű található, amiről az 1. HSZ alapján úgy olvastam hogy eltűnhet 1 hét használat után.
Az első bekapcsolástól kezdve hol halványan éppen csak látható, hol pedig viszonylag erősen (általában komolyabb igénybevétel után)
Ha ez garanciális probléma lenne talán félnék beadni a készüléket a szervizbe, mert ezen kivűl semmi baja a cuccnak, a folt sem észrevehető csak ha odanézek, de azért mégis zavaró hogy ott van.
Szóval kíváncsi vagyok ki tapasztalt hasonló problémát és hogyan orvosolta, esetleg hagyta figyelmen kívül.
Köszönöm a választ! -
r4z
nagyúr
válasz Fernando321 #17655 üzenetére
Az csak a ragasztó. Idővel el fog tűnni.
I don't love people. I love 911s, Astral Projection and french fries, in that order.
-
falijja
őstag
válasz Fernando321 #17655 üzenetére
Hello nekem ugyan ez a problémám volt a készülékkel.... de figyelmen kívül hagyom...most pl nem is látszik....
-
LouiS22
veterán
-
LouiS22
veterán
válasz pixta78 #17653 üzenetére
A telefon fülről nem fog eltűnni, ott mindig látszik majd mindenki, de annak az a logikája, hogy a lista elején azok vannak, akiket hívtál, hívtak, alattuk meg a kedvencnek jelöltek. A többieket meg tárcsázd a névjegyből.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Pistakiss
őstag
Háát!
Akkor a következő kérdésem lenne, 5-én adtam le a telefonomat a vodánál, a már korábban leírt hibával, visszajött 14-én, de a hibát nem javították. A boltból vissza lett küldve, a szervízfigyelő szerint 21-ére lesz kész. Akkor most mi a helyzet, újra indul a 15 nap, vagy egybe kell számolni és mi számít, minden nap, vagy csak a munkanapok és ott is az utaztatás is beleszámít?
Érdekelne a véleményed(véleményetek)."Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
LouiS22
veterán
válasz Pistakiss #17665 üzenetére
Na akkor összefoglaló erre, tessék olvasni, értelmezni, magyarul van: [link]
A te esetedben a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4. § (2) bekezdése szabályozza ezt a kérdést. Eszerint a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Tehát 15 naptári nap.
Nálad ez értelemszerűen újraindul, hiszen visszakaptad és újra leadtad.
És végül néhány személyes megjegyzés:
1. a szerviz nem a mi saját, különbejáratú szervizünk, más embereknek is van ott javítandó készüléke, amik adott esetben komolyabb beavatkozást igényelnek
2. a szervizben is emberek dolgoznak, fizetésért (ahogy mi is). Szerintem mindenki egyetért abban, hogy nem várható el sem tőlük, sem pedig tőlünk, hogy 0-24-ben dolgozzunk. (bár sok munkáltató szeretné ezt...)Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
nyxor
aktív tag
Valahogy nem lehet a telefon wi-fi kapcsolatát használni a pc-n usb-n keresztül? Mobilnettel lehet ilyet csinálni.
LG G2
-
Szpisti
addikt
válasz LouiS22 #17663 üzenetére
Igen olvastam, csak nem szeretnék fölöslegesen befáradni (a benzin nem ingyen van, sajnos).
Bár a T-Pontos ember világosan azt mondta, hogy ha nem kapok sms-t, akkor 20-án (ami a papíron a kiadási határidő) menjek be. Ha nem lesz kész addigra, és nem is fognak adni új készüléket, akkor mégis minek mennék be? Vagyis minek rendelt akkorra be engem? A telefonszámom ott szerepel fehéren feketén, nem muszáj ezt személyesen közölni, hívhatnának is, hogy nincs kész még várjak, vagy ilyesmi...
SZVSZ... -
Eagl3
veterán
válasz Szpisti #17668 üzenetére
Feleslegesen rágódsz itt ezen, úgysem tud senki érdemben segíteni. Nekem többször is volt, hogy nem kaptam SMS-t pedig már rég kész volt a telefonom. Ha nem megyek be, kitudja mikor szólnak.
Kötelesek 15 munkanapon\napon (ezt nem tudom most hirtelen) elvégezni a javítást\cserét. Ha ez nem történik meg, akkor új készülék\pénzvisszafizetés, ennyi.Szerk.: most látom a rendeletet, tehát naptári nap, nem munkanap.
[ Szerkesztve ]
-
Szpisti
addikt
Így van, naptári nap. 5-én adtam le, és 20-a a kiadási határidő...
De most olvasom az apróbetűs részt a papíron amit adtak mikor leadtam a HOX-om:
"A Magyar Telekom Nyrt. az Ügyfelet megkísérli értesíteni a javítás elkészültekor, de ennek sikertelenségéből eredő károkért felelősséget nem vállal."
Aranyos... Na mindegy. Kedden megyek azt lesz ami lesz... -
LouiS22
veterán
És nincs ilyen, hogy kötelesek! Ez egy nagyon nagy tévedés, olyan meg pláne nem, hogy új és visszafizetés. Gondolj csak bele, hogy mi lenne. Ellepné a szervizeket minden cucc, amit vettél. Tévé, hifi, bármi. Felhalmozódna és nem tudnák időre teljesíteni. Kb. 1 nap alatt tűnne el az országból minden kereskedő és minden cég.
És ezek nem magyar jogszabályok, hanem uniós meghatározások. Ne urban legendekre alapozz, hanem olvasd el a jogszabályt, illetve annak érthető nyelvre átírt változatát. Az egyiket linkeltem, a másiknál meg ott a paragrafus, azt üsd be egy keresőbe.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Szpisti #17668 üzenetére
De nem fognak hívni, miért tennék. Elhiheted, hogy őket aztán baromira nem fogja izgatni, hogy ott a készüléked. Majd jön érte, neki kell, neki fontos. Én a helyedben annyit tennék, hogy kideríteném az adott T-Pont telefonos elérhetőségét, odatelefonálnék és csak akkor indulnék el, ha tényleg ott van.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
BenHans
addikt
Sajnos nagyon rossz irányba változnak a dolgok.....itt már lassan az fogyasztó lesz a szolgáltatóért
Azért idéznék valamit, a "nem kötelező a visszajelzés a részükről" felszólalással kapcsolatban:
"Jótállásos javítás: A Vodafone kizárja a jogosulatlan átvételből eredő mindennemű felelősséget. A javításra átvett készülékre a Vodafone Magyarország Zrt felelős őrzésébe kerül. Amennyiben a kiértesítéstől számítva 30 naptári nap elteltével a javítási szerződésben szereplő ügyfél nem jelentkezik a készülékért, úgy a Vodafone jogosult az ügyfél készülékét értékesíteni vagy felhasználni.
Ettől kezdve a készülék ügyfél által nem tiltható le.
A kiértesítés megtörténtét követő 8 napon túl a Vodafone 500Ft/nap tárolási díjat számít fel." (a részlet a Vodafon által szervizelésre küldött készülékem szervizelési elismervény jegyzőkönyvéből származik)Ebből kiindulva magasról sz@rom le azt is ha heti 168 órában kell dolgozniuk, ahhoz hogy küldjenek értesítést, ugyanis kutya kötelességük.
Egy kicsit Q*vára kezd elegem lenni abból hogy ők szolgáltatnak és semmi kötelezettségük sincs, és ezt már elhitetik a fogyasztókkal is, vagy legalábbis megpróbálják.[ Szerkesztve ]
🧡 "...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "L’emozione di poter sedere sulla nostra panchina è indescrivibile, tutti sanno cosa sia la Roma per me" (Daniele De Rossi) Isten hozott otthon, kapitány!
-
Pistakiss
őstag
válasz LouiS22 #17666 üzenetére
Háát!
Én is így gondoltam, ahogy írtad. Tehát 14-29-ig kell megkapnom, javítva!
Ezzel viszont az a baj, hogy a készülékem, annak ellenére, hogy az üzletben átvehettem volna, mégsem tudom hssználatba venni. Ez viszont a szervíz sara kellene hogy legyen, mivel ott nem végezték el a munkát, csak megutaztatták a telefonomat Pápa-Budapest-Pápa viszonylatban. Magyarúl, ha ezt még párszor eljátszák és minden esetben 15 napon belül visszaküldik a telefont, akkor nem kérhetem a cserét, holott a készülék a szervíz és a leadási hely között mozog, én egy percre sem használom? A telefont első esetben nov. 5-én adtam le, 14-én jelezték, hogy mehetek érte, de már az üzletben mondták, hogy küldik is vissza, mivel nem javították, tehát én nem is vettem át, jegyzőkönyvet vettek fel az esetről és azzal küldték vissza. Ez esetben mi a véleményed?"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
Pistakiss
őstag
Háát!
A jobb felső sarokban a kijelző eláll a burkolattól, érezhetően rugalmasan benyomható. Ilyenkor, ha a kijelző be van kapcsolva, a képernyőn hullámzik a kép. A nevetséges, hogy erre a szoftvert frissítették. A boltban egyből vettek fel jegyzőkönyvet, hogy Ők is tanusítják az általam leírt hiba meglétét és, hogy nem lett javítva[ Szerkesztve ]
"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
LouiS22
veterán
válasz Pistakiss #17677 üzenetére
Az, hogy nem vagyok ügyvéd, szemét volt a szerviz, az üzlet viszont azt tette, amit tennie kellett. És ezzel ők le is védték magukat, hiszen részükről megtörtént az érdemi lépés. Ami persze téged nem fog vigasztalni.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Pistakiss
őstag
válasz LouiS22 #17680 üzenetére
Háát!
Az eredeti 15 napból még van 2, megpróbálok reklamálni, mivel a szervíz még csak nem is törekedett a hiba kijavítására és szerintem baleknak nézett mindenkit."Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
Pistakiss
őstag
válasz dani993 #17682 üzenetére
Háát!
Szerintem olvasd el, azokat a hozzászólásait, amik miatt most reklamálsz! Minden új hozzászólása más-más hsz-hoz kapcsolódik.
Imádom az ilyen "önkéntes rendőröket", ha téged zavar, akkor "ugorgyunk". Engem nem zavar, viszont érdekel a véleménye!
Ha nem tudsz érdemben a topik témájához hozzászólni, akkor jobb lenne, ha hallgatnál, nem bántanál meg vele![ Szerkesztve ]
"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
dani993
senior tag
válasz Pistakiss #17683 üzenetére
A szabály az szabály. Szerkesztési időn belül nem írhatsz új hsz.-t, főleg nem ha a tiéd az utolsó. Egy hozzászólásban is lehet válaszolni mindhárom kérdésre, külön-külön kérdezőnek címezve.
2 oka lehet annak hogy ezt csinálja:
1. Nem ismeri a szabályzatot(ahogy te sem)
2. Gyűjti hozzászólásokat, hogy gyorsabban léphessen előre a ranglétrán(ami tilos)
[ Szerkesztve ]
-
Pistakiss
őstag
válasz dani993 #17684 üzenetére
Háát!
Erre vannak a moderátorok, senki sem kért fel erre, szerintem! Ha valakit zavar, az reklamálhat a megfelelő helyen, nem kell itt rendőrködnöd, ha szabály, ha nem szabály!
Egyébként, az ilyen önkéntes rendőrködők beszélnek a pontgyűjtésről, nevettséges!!!! Most írtál két felesleges, nem témába vágó hozzászólást!
Én még ellennék a kezdő ranggal, mit nyerek azzal, ha 10000 hsz-t írok, ingyen kapok benzint? :_([ Szerkesztve ]
"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
bullapo
tag
Az mitől lehet hogy telefon 3g kapcsolatát ha sped test-el mérem download 4,2 mbps, upload 0.8 mbps.
Hotspottal megosztom laptopommal , ott dupláját méri. Mérő program biztos hogy jó, mert ha torrentröl töltök átlagban ugyan ez a letöltési sebességem. -
Pistakiss
őstag
válasz dani993 #17687 üzenetére
Háát!
Ez nem így hangzott, felszólításként olvastam, ami a moderátorok dolga.
Én meg nem testőrködtem, hanem a te hsz-re reagáltam, ami irritált!
3 általad írt és 3 általam írt felesleges hsz született!
Hajrá hsz gyűjtés!
[ Szerkesztve ]
"Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős
-
bullapo
tag
Most néztem ha kábellel modemként osztom meg akkor megint csak fele, hotspottal dupla a sebesség.
-
LouiS22
veterán
válasz dani993 #17687 üzenetére
Tudod, majd ha egy moderátor mondja, akkor én is mondok neki dolgokat. Pl. volt ma is olyan, amit simán lehetne moderálni, de mégsem történt meg. És az azt hiszem komolyabb vétség volt, mint az én három válaszom. Na mindegy. Egyébként nyugodtan jelentsd nekik, jöjjenek, szóljanak, töröljenek. A közösség jól elvan itt, néha egymásnak esünk, anyázunk, de segítünk egymásnak. Te meg megérkeztél ide nagy elánnal, aztán egyből egy ilyen baromsággal jössz. Mellesleg nem szenvedek rangkórságban, pont leszarom, hogy mi van a nevem alá írva. Ez itt nem erről szól - szerintem.
Pistának pedig köszönöm
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
rígel
őstag
válasz Pistakiss #17665 üzenetére
Látom nagyjából megkaptad a kérdésedre a választ, jogszábályi idézetekkel, ami fedi az elméletet.
A gyakorlat- tapasztalataim alapján- egy kicsit más. Üzlet- és ügyintézőfüggő. Van aki ragaszkodik a jogszabály betűjéhez, és vannak - bármilyen hihetetlen 2012-ben ebben az országban- akik inkább a jogszabály szellemét tartják szem előtt, és az ügyfél érdekeit nézik.
Az én szolgáltatóm lakóhelyemen lévő üzletében dolgozó ügyintéző szerencsére a második csoportba tartozik.
Mikor letelt a 15 naptári nap besétáltam, és közöltem hogy a telefon, munkaeszköz, és szükségem van rá. Egy kis rinyával megfűszereztem. ( 12 éve vagyok előfizető, a telefon az egyik legdrágább amit kapni lehet náluk, cserekészülékre ígéretet kaptam, mégsem érkezett meg stb.)
Türelmet kért, hogy utánanézzen. A telefon állapotáról semmilyen infót nem tudott meg. Mondta hogy majd visszahív.
Mondtam ok, de ha nem hív zárás előtt visszajövök, és addig nem mozdulok míg meg nem kapom a javított készüléket, vagy ha az nincs újat.
Így történt, elnézést kértek, kaptam egy újat. Válogathattam a raktáron lévőkből. Elhoztam a legújabbat, azóta teljes megelégedéssel használom.
Lehet ezt így is. -
BenHans
addikt
Teljes mértékig egyetértek, én a DunaPlázába járok a vodába, és az ügyintéző mindig segít amiben tud, (a biztonsági őr is nagyon rendes és ha csak valami apróság van mondjuk a telefon átvétele akkor gyorsan intézik hogy sorra kerüljek arra a 10 másodpercre, akár cetli nélkül is) de ott az üzletvezető aki azt hiszi ő szarta a spanyolviaszt és lekezel egy pillanat alatt bárkit, engem is megpróbált 11 éve előfizetőjük csak a cég, és mondanom sem kell hogy már volt egy pár készülékvásárlás is... tehát még üzleten belül is nagy szakadékok vannak hozzáállás szempontjából, de a legmélyebb tiszteletem a kivételeknek.
Nem tagadom, hogy annyi helyzetben próbáltak hülyének nézni és annyi helyen akartak levakarni valami mondvacsinált dologgal tipikus ki ha én nem emberek, hogy most már nem tagadom hogy általánosítok, de ellenben ha normális kiszolgálással találkozok és még köszönnek is (nem 1szer volt hogy csak rám néztek és pofát húztak vagy oda sem néztek és foghegyről egy hello) abban az esetben már jobbá tették a napomat és én is a legjobb modoromat elővéve a legnagyobb tisztelettel beszélek, nem pedig sablon módra.
Nem tudom volt-e már: [lehet rajtam kívül másnak is bejön] bár részemről nagy csalódás az a 2 mag Európának dolog, nem ez lesz a One X-em utódja, aki cserélni akar sztem nézelődhet tovább mondjuk jövő tavasz végéig.
[ Szerkesztve ]
🧡 "...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "L’emozione di poter sedere sulla nostra panchina è indescrivibile, tutti sanno cosa sia la Roma per me" (Daniele De Rossi) Isten hozott otthon, kapitány!
-
r4z
nagyúr
válasz kosturica #17661 üzenetére
Hm, nekem elég erős sárgásodás volt a kijelző legalján nagy hőmérsékletnél a kezdetekkor, de azóta semmi, pedig volt terhelve a telefon rendesen.
BenHans: 1080p alá már illene Adreno 320-at rakni 225 helyett, ez így nem lesz kóser, ha valóban csak kétmagos kivitel lesz. Vagy akkor használjanak A15-ös magot és Mali-T604-et, de erre a HTC-nél nem sok esélyt látok.
[ Szerkesztve ]
I don't love people. I love 911s, Astral Projection and french fries, in that order.
-
LouiS22
veterán
válasz BenHans #17694 üzenetére
Én a T-vel vagyok így: 99 százalékban korrekt ügyintézőt fogok ki, akár offline, akár telefonon. Mondjuk elképzelhető, hogy sokat tesz hozzá az is, hogy egy időben annyit balhéztam a pocsék kiszolgálás, szolgáltatás miatt, hogy odakerült a nevem mellé egy VIP (más szóval: kekec ügyfél) jelző. Egyébként pedig tényleg sok múlik azon, hogy te is emberként állsz hozzájuk.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
BenHans
addikt
Igaz...ezért is írtam hozzá hogy kár a 2 magért... nagyon remélem hogy jövő tavasszal lesz valami még újabb és ütősebb qualcomm vagy nVidia ami mondjuk fele ennyit fogyasztana, még gyorsabb memóriakezeléssel.
Van az új jövő évi chipekről már valami info??LouiS22: vip=kekec ügyfél, ez jó
[ Szerkesztve ]
🧡 "...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "L’emozione di poter sedere sulla nostra panchina è indescrivibile, tutti sanno cosa sia la Roma per me" (Daniele De Rossi) Isten hozott otthon, kapitány!
-
argabi
csendes tag
A hétvégén én is beléptem a One X tulajdonosok közé!
Egyelőre nem jelentkezik semmi hiba, remélem így is marad.Az előző hozzászólásokra szeretnék reagálni egy érdekességgel. A múlt héten egy bulin beszéltem egy sráccal, aki abban a Flextronics szervízben dolgozik, ahol a HTC telókat javítják.
Ő mondta, hogy több EU-s országból is hozzájuk kerülnek a HTC telefonok, illetve egy meglepő dolgot is mondott, hogy egy nap alatt minden telefont megjavítanak és visszaküldik a szolgáltatóknak.
Akkor már csak azt nem értem miért tart két hétig, hogy a telefon visszakerüljön a gazdájához? -
szentespeter
tag
válasz Fernando321 #17655 üzenetére
Nekem ugyanott, ugyanolyan folt jelent meg és erősebb használat mellett nekem is jobban látszott. Annyira nem zavart, de volt egy deadpixelem is úgyhogy szervizeltettem.
/Sony Xperia Z/ PÜ-re illik válaszolni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gombász topik
- Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mesterséges intelligencia topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...
- Vadonatúj Bontatlan BlackView Oscal Tiger 12 (12+12GB,256GB,120Hz,64Mp.) Ingyen egynapos Posta!
- Apple IPhone 14 128GB Mobiltelefon Sárga, Bontott Csomagolás, 2 év garancia a webshopunkból
- IPhone 11 64GB gyári független ÚJ Product Red 90 nap Apple garancia
- Apple iPhone 12 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Teljesen új iPhone 12 64GB Black eladó (érvényes jótállással)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest