Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz McReay #44919 üzenetére

    Sok jóval nem tudlak kecsegtetni. Már évekkel korábban módosították a törvény vonatkozó részét a kötelező 30 napon belüli javításról arra, hogy "törekedni kell a határidőn belüli javításra".

    Ez alapján akár 2 évig is "ülhetnek" rajta, persze az már nagyon extrém eset. (Az interneten lehet is találni bírósági döntést, amely a fogyasztónak kedvezett, és nem nézte el a forgalmazó, illetve annak szerződéses szerviz partnere esetében a több hónapos javítási időt.)

    A helyedben mindenképpen kikérném a fogyasztóvédelem véleményét. Nagy valószínűséggel ők is annyit fognak tudni mondani, hogy várj még 1-2 hétig türelemmel.

    Ám intézkedni az esetedre nem fognak tudni. Ha nem felel meg számodra az ügyintézés módja, ideje, akkor a területileg illetékes Békéltető Testülethez fordulhatsz. (Amelynek döntése nem kötelező érvényű; megegyezés hiányában marad a bíróság; a polgári per.)

    ui.: Én is vásároltam több terméket is az elmúlt évek során az említett "Garancia Plusz" szolgáltatással (nem csak a MM-ban, hanem egy alkalommal az Euronics üzletében), de annyi ezzel kapcsolatos panaszt lehet olvasni, hogy többé nem élek ilyennel.

    Egyszerűen nem éri meg a ráfordított plusz pénzt. (Maximum nagyon drága tartós fogyasztási cikk esetében, de ott is tudván, hogy a szerződés tele van a fogyasztó számára hátrányt jelentő "kiskapuval", rendelkezéssel...)

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák