- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
válasz McReay #44919 üzenetére
Sok jóval nem tudlak kecsegtetni. Már évekkel korábban módosították a törvény vonatkozó részét a kötelező 30 napon belüli javításról arra, hogy "törekedni kell a határidőn belüli javításra".
Ez alapján akár 2 évig is "ülhetnek" rajta, persze az már nagyon extrém eset. (Az interneten lehet is találni bírósági döntést, amely a fogyasztónak kedvezett, és nem nézte el a forgalmazó, illetve annak szerződéses szerviz partnere esetében a több hónapos javítási időt.)
A helyedben mindenképpen kikérném a fogyasztóvédelem véleményét. Nagy valószínűséggel ők is annyit fognak tudni mondani, hogy várj még 1-2 hétig türelemmel.
Ám intézkedni az esetedre nem fognak tudni. Ha nem felel meg számodra az ügyintézés módja, ideje, akkor a területileg illetékes Békéltető Testülethez fordulhatsz. (Amelynek döntése nem kötelező érvényű; megegyezés hiányában marad a bíróság; a polgári per.)
ui.: Én is vásároltam több terméket is az elmúlt évek során az említett "Garancia Plusz" szolgáltatással (nem csak a MM-ban, hanem egy alkalommal az Euronics üzletében), de annyi ezzel kapcsolatos panaszt lehet olvasni, hogy többé nem élek ilyennel.
Egyszerűen nem éri meg a ráfordított plusz pénzt. (Maximum nagyon drága tartós fogyasztási cikk esetében, de ott is tudván, hogy a szerződés tele van a fogyasztó számára hátrányt jelentő "kiskapuval", rendelkezéssel...)
"Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen