- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Google Pixel topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Októberben jön a Starship Troopers: Extermination teljes változata
gp A végső kiadás PC mellett már PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is elérhető lesz.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
válasz ilyenezalaci #51151 üzenetére
Használd sokáig egészséggel, és megelégedéssel, ezt kívánom!
A kiterjesztett garanciára pedig ne legyen szükséged soha!
Én is úgy vettem anno a SONY tévémet, de már soha többé nem fizetek ilyen szolgáltatásért.
Mivel ezt is csak egy tetű (igen, mondjuk ki!) biztosítótársaság teszi lehetővé, annak minden jellemzőjével találkozol, ha érvényesíttetni kell.
Ugyan nem tévénél, hanem egy alig 2 éves mosógépnél semmire nem mentem nemrég ezzel a biztosítással. Az ajtószigetelő gumi egy helyen történő felfeslése a bizrosító szerint "nem mechanikai sérülés".
Aztán végül - saját kockázatomra, miszerint "ha szervizesünk ruha általi szakadást állapít meg, a kiszállás 9.000 forintos díját ki kell fizetnie" -, hosszas kérlelésemre kijött a szerviz megnézni. És miután decemberben itt járt a "szaki", és megállapította, hogy "anyaghiba, és garanciális probléma", megígérte, hogy januárban kijönnek ismét, és cserélik.
Azóta is várjuk őket... (A COVID miatt nyilván már nem is hívom őket újra.)
Nem tudom, átjött-e a lényeg. ...
Egy mosógépben szerintük "mindennapos" dolog, hogy a mosógépbe (amit ruhák mosására használunk ugyebár) a betöltött ruha felszakítja az ajtószigetelő gumit. Ezáltal ez nem "mechnikai sérülés", nem biztosítási esemény, és nem garanciális a javítása.
Mindezek alapján én teljesen könnyen elképzelem, hogy az ilyen, gyerek által leborított televízió esetében megoldják a dolgot azzal, hogy "szándékosság. Nem mechanikai sérülés, nem biztosítási esemény". Ezt most minden irónia nélkül, teljesen komolyan gondolom.
Summa summarum:
Az ilyen "extra garancia biztosítást" tehát mindenki feldughatja sajnos a hátsó felébe! Ugyanis annyit ér; +~30.000-50.000-sok tízezer forintért.Ezen tessék elgondolkodni.
"Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Apple notebookok
- Óra topik
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Milyen TV-t vegyek?
- Politika
- Facebook és Messenger
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen