Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz ilyenezalaci #51151 üzenetére

    Használd sokáig egészséggel, és megelégedéssel, ezt kívánom! ;)

    A kiterjesztett garanciára pedig ne legyen szükséged soha!

    Én is úgy vettem anno a SONY tévémet, de már soha többé nem fizetek ilyen szolgáltatásért.

    Mivel ezt is csak egy tetű (igen, mondjuk ki!) biztosítótársaság teszi lehetővé, annak minden jellemzőjével találkozol, ha érvényesíttetni kell.

    Ugyan nem tévénél, hanem egy alig 2 éves mosógépnél semmire nem mentem nemrég ezzel a biztosítással. Az ajtószigetelő gumi egy helyen történő felfeslése a bizrosító szerint "nem mechanikai sérülés".

    Aztán végül - saját kockázatomra, miszerint "ha szervizesünk ruha általi szakadást állapít meg, a kiszállás 9.000 forintos díját ki kell fizetnie" -, hosszas kérlelésemre kijött a szerviz megnézni. És miután decemberben itt járt a "szaki", és megállapította, hogy "anyaghiba, és garanciális probléma", megígérte, hogy januárban kijönnek ismét, és cserélik.

    Azóta is várjuk őket... (A COVID miatt nyilván már nem is hívom őket újra.)

    Nem tudom, átjött-e a lényeg. ...

    Egy mosógépben szerintük "mindennapos" dolog, hogy a mosógépbe (amit ruhák mosására használunk ugyebár) a betöltött ruha felszakítja az ajtószigetelő gumit. Ezáltal ez nem "mechnikai sérülés", nem biztosítási esemény, és nem garanciális a javítása.

    Mindezek alapján én teljesen könnyen elképzelem, hogy az ilyen, gyerek által leborított televízió esetében megoldják a dolgot azzal, hogy "szándékosság. Nem mechanikai sérülés, nem biztosítási esemény". Ezt most minden irónia nélkül, teljesen komolyan gondolom.

    Summa summarum:
    Az ilyen "extra garancia biztosítást" tehát mindenki feldughatja sajnos a hátsó felébe! Ugyanis annyit ér; +~30.000-50.000-sok tízezer forintért.

    Ezen tessék elgondolkodni.

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák