- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
-
tboldi
nagyúr
A saját Jazzemé a legjobb kb., amit eddig vezettem. És ez nem vicc, hiába ez a legkevésbé sportos közülük.
Még az új Civic 1.5T váltója is tetszett, de az már nem kelt annyira "gépies" érzetet.Megbízhatóságot tekintve meg van egy-két típus, aminél a nyelestengelycsapágy-probléma hasonlóan a Suzukikhoz megvan, de azért ritkábban fordul elő. Egyébként nem nagyon szoktak elromlani a Honda manuális váltói.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Az egyetlen pont amiben érezhetően gyengébb az új autó az előzőhöz képest az a váltó.
Ugye nekem is Hondám volt, nem is mai darab de annak a váltója, hmm... Finom szerkezet volt, meg is kellett szokni anno az elején mert félre lehetett váltani. De ha az ember ráérzett akkor istenien tudta pakolni a fokozatokat.Na ehhez képest a Baleno váltója határozottan kattan be a helyére és kell hozzá egy kis erő. Az előnye talán annyi hogy ezzel nehezebb félreváltani, de közel se olyan jó feeling használni mint a 20 éves Hondáét (pedig ez új, modernebb autó). Na a bakancs Swifté (2005) meg még rosszabb érzésre, ahhoz még nagyobb erő kell.
Més que un club!
-
xmad
őstag
hmm, nem semmi az Új jazzt simán elfogadnám
egy 2010 körüli jazzt vezettem kint kanadában, ott 1,5 benzines van, annak nagyon vajpuha volt a váltója, komolyan élmény volt használni...
de a suzuki még 2017 ben se tud normális váltót csinálni az nonszensz..
nekem 2011 es swiftvan... elvileg ugyanaz a váltó van benne mint a balenoban is?
viszont pár kör pórba erejéig mentem az új 1.0 turbo swiftel, ott abban a 20 percben nagyon jónak tűnt a váltója
-
nagyúr
Ne érts félre, nem azt mondom hogy rossz a Suzuki váltója, én a Balenoéval elég jól elvagyok meg párom Switjével is. De akinek volt már Hondája és ahhoz szokott az biztos csalódik kicsit.
De azért bőven használható a Suzukié is csak nem olyan élmény. Persze nem is arra tervezték hogy szágoldozzon az ember és pillanatok alatt pakolgassa a fokozatokat (max a Swift Sportot).Més que un club!
-
tboldi
nagyúr
Új Jazz-t még nem próbáltam, de gyanítom, hogy hasonlóan a Civic-hez finomítottak rajta. Az enyém még az első (igazából második) generációs faceliftes modell, 1.4-es, 83 lovas LS. [kép]
AZ 1.0T Swiftet én is vezettem. Jobb a váltója, mint a WagonR-ünké, de még mindig a Jazz az etalon nálam.
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Napfénysüti #32659 üzenetére
én is szeretem a swiftét, de azért a jazz tényleg jobb.
-
AMD Power
titán
válasz Napfénysüti #32659 üzenetére
Én sokéig azt hittem ,hogy az Astra valtója mennyire nem jó. Nem egy nagy szám ez tény. Aztán tesóm kocsiját kölcsönkértem, Seat Toledo II Magnus Plus full extra. Nah az sem jó. Előtte nekem a Polo váltója is minden volt csak jó nem. Igy ezek után kíváncsi leszek egy Suzuki váltóra.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
blakey
titán
Érdekes ez a váltó kérdés, nekem nagyon jó egyelőre a Vitara váltója, Astra váltójával különösebb gondom nem volt, igaz újkora óta az enyém volt tehát én koptattam be, egyébként minden autómárka váltóját szokni kell, nekem pl. a Nissané botrányosan nem tetszik, olyan mintha állandóan máshova szeretne váltani, ehhez képest a Vitaráé vajsimán veszi a fokozatokat és nem "téveszt", de meglátjuk hosszabb távon milyen lesz.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Sza_Sa
senior tag
Mihez képest. Én H Astrából keveredtem ide, illetve egy Puto 2-ből, egyik váltója sem jobb mint a Suzuki 6-osa. Hidegen kissé karcosan veszi a 2-est, visszafelé meg kissé erőltetni kell. Melegen viszont számomra tökéletes a váltás, rövid úton kapcsolható.
Ha jobb váltóm nem lesz az életben, akkor már nem emiatt fogok elkeseredni."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
tboldi
nagyúr
Ez a facelift nem lesz olyan markáns, mint az S-Cross-é.
-
Danex
addikt
Megnéztem az 1.0T AT "végét".
Óra 180km/h-nál van szerintem a végsebessége, valahol óra 175-nél vált fel 6.-ba ,de az már szerintem nagyon overdrive a motornak.
-
dnelb
veterán
válasz tboldi #32678 üzenetére
A facelift sose a hatalmas változásokról szólt, lásd SX4, kicsit változott a motor, meg alapfelszereltség lett az esp, kicsit átrajzolták az első lököst (plusz 1 ív a ködlámpánál). Vagy ott van a 11-es swift faceliftje, kicsit szélesebbre vették az első lököst (sportét megkapta, kivéve ködlámpa rács) aztán ennyi. 2005ös swiftnél más lett a hátsó lámpa, első lökös kicsit ívesebb lett, hátsó lökösbe középre a sport ív bekerült.
Az s cross esetében azért volt szükség a látványosabb faceliftre mert nagyon ronda volt az orra, csinálni kellett vele valamit.. De a facelift nem full új arculatról szólt sohasem.
Danex : hutorácsból most is látszik melyik a turbo
[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
Kereskedő ismerős már látta a szűk körben bemutatott modellt. Azt mondta, hogy ledes hátsó lámpa, más felni, más maszk, az biztos. Belül nem lehetett megnézni. Bár ennyi kiderült a tc képeiből is. Motorokhoz biztosan hozzányulnak, kiveszik az 1.6-ot, nem tudja az euro6-ot teljesíteni. Ettől félnek egy kicsit, a döntő mennyiséget a szívó teszi ki, ráadásul 1.0 3 henger vs 1.6 4 henger, nem kérdés mit választanak.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
őstag
Erről jut eszembe hogy a kilométerőra viszont egész pontos az S-cross-ban (Gps-hez mérten). Az i30 tévedése legalább dupla annyi (persze mindegyik többet mond ahogy biztonságos).
Sza-sza: Nem lesz gl+-ban első ledes lámpa? Akkor az S-Cross továbbra is jobb vásár gl+ szinten.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Nyilván nem várható el akkora változás (akkor már egy új generáció lehetne), de manapság már annyiféle SUV van, hogy egyszerűen szükség van valamivel kitűnni a tömegből minden egyes frissítés alkalmával. Szerintem ez már nem lesz olyan sikeres, mint a mostani (már csak a turbós motor miatt is, sokaknak nem szimpi).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #32685 üzenetére
Nem magamról írtam, én örülök a turbónak. Vezettem is mindkettőt a Suzukitól, meg az 1.5-ös Civic-et, sokkal jobbak mint a szívók.
Én általánosságban azokról az emberekről írtam, akik félnek a turbótól, mert szerintük elromlik, meg drága. És azért elég sokan vannak így.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz tboldi #32674 üzenetére
Nem is kell, bekerülnek a turbó motorok valamint a ledes fényszórók, ledes hátsó lámpa, egy két változtatás a lökhárítókon. Nagyjából ennyi, lehet, hohy belül a kárpit is változik.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz Napfénysüti #32692 üzenetére
Én se voltam...
-
AMD Power
titán
válasz blakey #32664 üzenetére
Nissanba Renault váltó van nem? Nekem a Clionál pl nem volt semmi bajom a váltóval. Ott a kuplunggal volt probléma. 27.000km alatt 2db kuplungot megevett a gép.
Sajnos a mai Ignis tesztem elmaradt. Mennem kellett a szerelőmhöz. Még eladás előtt kicsit javítgatjuk az Astrat.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
yaneez
csendes tag
válasz Kornel #32693 üzenetére
Én is sokat vakaróztam hogy kell-e ez nekem, de így 5000 km után is fülig ér még mindig a szám ha oda kell neki lépni.
El nem tudnám képzelni hogy visszaüljek egy szívó benzinesbe. Ha mégsem volna olyan megbízható az 1.4T a későbbiekben, megy a háztól, van rá 5 év gari, szóval...
Váltóra visszatérve, az elején harcolni kellett vele, de mostanra klasszisokkal jobb az érzet. Nekem a 2. fokozattal sincsenek különösebb gondjaim és szerintem ez még lesz jobb is.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz AMD Power #32697 üzenetére
Ha nem fog robbanni az akkutechnologia akkor jelenleg ez zsákutca.
Városban elszaladgálni elmegy, de hosszabb utakra fail, elég megnézni a mobilarénás srácok németből utazós videoit. Egy szenvedés az egész. Amíg a tankolás mindennel együtt 5p, a villanynál várakozás a sorodra 0-40p(amire rátesz egy lapáttal hogy jelenleg többféle szabvány is van... ), maga a töltés megint ugyanennyi, addig ez nem versenyképes. Főleg ha terjedni fog akkor még több autó, még kevesebb slot, hiába csinálnak több kutat. Szóval kell egy uj technologia, mindegy hogy a több tárolás, vagy a gyorsabb töltés irányába, de ez így egy fos jelenleg. Nem versenyképes abszolút.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Nana.
Hogyne fejlődne?
Sőt.
Robbanás szerűen.
Szerinted a Samsung GDI véletlenül jön vissza Gödre, most éppen elektromos autók akkumulátorát gyártani?Csak nézd meg a telefonok akkumulátorát, ahova 4-5 éve csak 2000 mAh-s akksi fért be, most simán beraknak 4000 mAh-t (ha éppen nem akarnak spórolni a kisebb akksival).
Nézd meg a QC4 gyorstöltést a telefonnál, brutál sebességgel vágja tele az akksit.Ezek még nem csurogtak le az elektromos autókhoz, csak szépen lassan, az autóipar mindig jó lassan reagál a technológiai változásokra, na meg addig ütik a vasat a belsőégésű motorokkal, amíg tudják.
Én azt mondom neked, ha a jelenlegi akkumulátor fejlődési ütem folytatódik, akkor a 2020-as évek elejére általánosan bevethető lesz egy fél óra alatt 80%-ra tölthető, ~500 km hatótávolságot biztosító akku pakk, kompakt autókba.
És akkor lesz ám létjogosultsága az atomerőműveknek, mert rögtön annyi elektromos áram fog fogyni, amihez a világ összes megújulója sem lesz elég.
[ Szerkesztve ]
-
Tomics
addikt
3-400 km-es hatótáv azért elég sokmindenre elég és ez ma már elérhető (csak drága. Pl. BMW i3). 10 év múlva, amikor valóban elkezdenek elterjedni az elektromos autók addigra 5-600km szerintem simán meglesz. A töltőhálózat terjesztését kéne erőltetni, mert amíg van 2-3 villámtöltő az egész országban addig nem érdemes elektromos autót venni. Nem ingyentöltők kellenek, kérjenek érte pénzt (úgy is kb fele annyiba van mint egy benzinest tankolni), csak fejlesszék. Picivel több idő "teletankolni" (20 perc alatt 80%-on van gyorstöltéssel), de szerintem ez megszokás kérdése. Külföldre meg repülővel kell menni. 5-10 ezer Ft-ból megvan egy oda-vissza jegy a környező országokba és jóval gyorsabb...
Kínszenvedés végigvezetni 8-9 órákat, sajnos a munkámból adódóan sokszor kell Nürnberg-be mennem, gyűlölöm. Hiába lehet tolni a német pályán, sok helyen 80-130 tábla vagy épp felújítás, illetve ahol lehetne ott meg tele van kamionokkal akik előzgetik egymást.[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs