- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz Tom1939 #32197 üzenetére
kimondtad a szót, amitől kiborulok: raktározni
ez egy magyar sport, mindenki cipeli az erkélyre, teraszra, padlásra a szaros gumijait. Könyörögöm, 1000Ft/gumi tárolási díj mellett én ugyan meg nem fogom a ganés gumit, nem alakítom át a csomagteret, hogy beférjen négy kerék, majd nem pakolom be, nem pakolom ki, és nem cűgölöm be a lakásba, majd szezon végén ismét.
bő egy órát dolgozzak ennyi spórolásért? naneeeee, 15 éve nem volt itthon csere szett tárolva, nem is leszElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
M_AND_Ms
addikt
válasz blakey #32191 üzenetére
Jó, én értelek.
Az eredeti kijelentésed csak annyi volt, hogy az udvar hiányzik neked az otthoni gumicseréhez. Én arra reagáltam.
Most, hogy leírtál más indokot, így persze más a helyzet.
Bár, ezzel te is pont azt igazolod, hogy nem a saját udvar az elengedhetetlen feltétel az otthoni gumicserének ;-)Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Kornel
veterán
Nyugodtan számoljuk akkor ennek a költségét is bele a két külön szett árához.
Padre81: feltételesen ajánlható, bár itt fordult elő, hogy olaj nélkül engedtek el egy olajcseres autót...
Én ott álltam felettük, így nem volt lehetőségük a kétes eredetű hordós olajat beletölteni, de simán megtették volna.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Mi lenne, ha sikerülne visszatérni a topik témájához, és nem telefosni az egészet a gumis témával?
Mindenki tegyen azt a kocsijára, amit akar/szíve/pénztárcája/bárki diktál, itt meg beszélgessen/vagy ne az eredeti témáról...
Jó szerencsét!
-
Kornel
veterán
válasz dedike #32208 üzenetére
Szerintem igenis elfér a topicban az autóhoz szorosan kapcsolódó téma, ami sok dolog miatt típus specifikus, lásd a TPMS, felni és az elcseszett gumi méret kérdését.
Egyébként nyugi, béke van
Danex: így van, plusz aki most áll autóvásárlás előtt, fontosak lehetnek az üzemeltetési költségek miatt az információk.
[ Szerkesztve ]
-
gerii
addikt
Hogy fokozzuk a gumikérdést, a centrírozást is bele kellene számolni. Apropó évente megnézitek, vagy kevés futás esetén csak 2 évente (~ 10-20.000 km)?
Én is sokat agyalok a 4évszakoson, mert DOT alapján qrva öreg mindkét szett gumim, a téli idén már 10 éves lesz Persze ezt is csak tavasszal vettem észre, de legalább sok mindent megmagyarázott...
Ami még érdekes lehet, hogy például az említett CC+ lehet hogy a legjobb SCross méretben a tesztek szerint, de ugye a többi mérettel nem szabad összehasonlítani.
-
gerii
addikt
válasz Kornel #32212 üzenetére
Nyilván kuka, csak még kezdeti stádiumban vagyok a 2 szett vs 4 évszakos témában, SX4-re.
Ezelőtt gombóc Swifttel téligumival jártam nyáron is, az sem volt rossz, előtte meg A/T 4 évszakosom volt a Samu-n.
Szóval még képlékeny. Tárolni, cserélni nincs kedvem, helyem, pénzügyileg is jobb, de ott van az az egyszer fog kelleni az a -1m féktáv is. -
Kornel
veterán
Attól függ hol fog hiányozni az a féktávot.
Csak telivel nyáron biztosan szárazon.Mdani: a konkrét méretek tudatában lehetne erre válaszolni, bár sajnos a legtöbb nyári tesztben nincsenek összehasonlítva a negyevszakosokkal.
Illetve ami előttem is mondtak, milyen körülmények között.
Egy érdekesség: [link]
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
Gumi témához egy szösszenet...[link]
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
Én egyébként úgy döntöttem, ha már új autó akkor nem leszek sóher, komplett szett. 220 volt némi alku után ezzel[link] a gumival (tesztet ugyan nem találtam róla, de csak nem rosszabb mint az előd). Az előző autómra nem vettem, mert úgy voltam vele spórolok, meg elég ügyes vagyok én.. (előtte mindig volt) Aztán adódott pár szitu amikor nagyon kellett volna menni, de nyárival esélytelen volt. És akkor nagyon haragudtam magamra.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
air
nagyúr
válasz Napfénysüti #32221 üzenetére
Hagyd a gyári szettet!
Felni 8500Ft
TPMS szelep11500Ft
És szezon előtti akcióban Kléber, Nokian, Hankook gumit kapsz 14-15 ezer körül.
Így 140 körül megáll, egy gumis max. 5-6 ezerért összerakja.
És mégsem a Yokohama gumid van, ami nem a legjobb téli gumi.Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
xmad
őstag
Azt nem tudja veletlenul valaki, hogy van az a fém kannás valto olaj az Original Suzuki gear oil 75w80
Hogy annak ki a gyártója? Ha van valakinek elfekvő ilyen kannája megnézné rajta?
Az ecstar Gear oil 75w80 amire leváltották a régit az Nippon oil.. de a masikról nincs infó. Boltosok szerint ugyanaz van mindkettőben, de en szkeptikus vagyok. Mikor 2011 ben az autó keszult akkor még a shell volt a hivatalos partner ezert nem tudom elhinni hogy a váltó olaj már akkor is nippon lett volna.Suzuki ügyfélszolgálata termeszetesen kibújik a válasz alól
-
Tomics
addikt
Gumis témához. Én is agyaltam a 4 évszakoson, de a legutóbbi telet figyelembe véve azért elég hideg volt. Én meg általában hajnalban vagy éjfél környékén meló előtt/után mentem a legtöbbet, akkor meg kb 1 hónapig -10 fok fölé nem igen ment a hőmérséklet, néha -20 környéke is volt. (emlékszem, kb 25-30km kellett ahhoz hogy középállásig felkússzon a vízhőfok ) Ráadásul a Mátra lábánál általában hó is gyakrabban van amíg máshol semennyi sem. Nyilván voltak/lesznek enyhébb telek, de akinek napi szinten kell az autó annak nem a legjobb választás a 4 évszakos szerintem
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
wertigo1984
őstag
Urak egy buta kerdesem lenne.
Ismerosom ideadja a Swiftjet, es azzal megyunk asszonnyal lengyelbe 3 napra, oda-vissza kb 1300 km lesz az ut. Elotte teljes olajcsere, pollenszuro csere. Kerdesem az, hogy mivel friss olaj lesz a motorba, nem art neki az oda-vissza tavolsag?
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
tboldi
nagyúr
válasz wertigo1984 #32225 üzenetére
Nem lesz baja, nyugi. Sőt! A friss olaj a lehető legjobb.
[ Szerkesztve ]
-
Keil Walker
aktív tag
Voltam ma tesztvezetni egy sx4_s-cross-t. Tetszik nagyon . 1.4T indigókék GL+-ra kértem ajánlatot, amire 4,7 milliót mondtak. Az lenne a kérdésem az itteni tulajoktól, hogy érdemes még plusz extrákat belealkudni az összegbe, és mik azok? Nektek volt valami plusz?
-
PeterPH
senior tag
válasz Keil Walker #32228 üzenetére
Rosszul közelíted meg a kérdést.
Gondold át, hogy neked mire van szükséged az alapfelszereltségen felül, és erre kérj ajánlatot, természetesen több helyről is. Az ajánlatokat meg az üzembehelyezési költséggel együtt hasonlítsd össze (csak sejtem, hogy a 4.7M ezt nem tartalmazza), ez is jelentősen eltérhet kereskedőnként.[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Keil Walker #32228 üzenetére
Itt az a kérdés, hogy mit szeretnél még venni a felszereltségen kívül, ha van valami amit szeretnél még venni akkor egy próbát megér alkudozni, pl. pótkerék, emelő, oldalvédő díszléc, csomagtér élvédő, gumiszönyeg, téligumi szett, stb. Azzal is számolj, hogy ugye erre az összegre jön a metálfény és üzembehelyezési felár, kb. 250e valamint a KGFB és a Casco. Szóval az a 4,7 rögtön 5. Tudom, mert én is 3 hónappal ezelőtt vettem az autót és mindennel számolnom kellett (pótkerék és tartozékai, oldalvédő, csomagtér élvédő, kartámasz, gumiszönyeg, óra, navigációs kártya), így volt 4,5 a Vitara, olyan 150-160e-t alkudoztam, amennyire lehetett.
A szín nekem is tetszik.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
yaneez
csendes tag
válasz Keil Walker #32228 üzenetére
A lényeget a kollégák leírták fentebb, így én írok konkrétumokat hogy nekem mit sikerült.
Üzembehelyezési költségekből lenyelt a cég ~30.000 Ft-ot, téligumi szettre kaptam 20.000 Ft kedvezményt + csomagtértálca és + 2 év garancia ajándékba.
Nem utolsó sorban a régi autómat is jó áron számolták be. -
Keil Walker
aktív tag
Köszi mindenkinek. 3 helyről már kértem ajánlatot. Holnapután elmegyünk még 2 helyre. Mindenhol kérem az atírás pontos költségét. Extraként csak a téligumi szett kell. Utána lesz bőven mit hasonlítgatni.
-
Kornel
veterán
válasz Keil Walker #32232 üzenetére
Ingyen senki se fog egy 200+k-s garnitúrát odaadni.
Nekem 4,7M volt az 1.4T GL+ metállal, plusz 100k forgalomba helyezés.
Ehhez szerintem nyugodtan viszonyíthatsz. -
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #32236 üzenetére
Lehet, nem tudom, nem mentünk bele a részletekbe, csak kíváncsiságból kérdeztem.
------------------------
Egyébként foglalkoztat a gondolat, hogy motor helyett inkább egy új 1.4T Swift Sport legyen majd, ha meglesz a kártérítésem, de ezzel van pár probléma:
- új autót nem mernék több órára magára hagyni a sehol, ezért maradna a Jazz;
- viszont csak 2 autónak van hely a garázsban, és apum WagonR-ét is kell valahol tárolni;
- szeretem a motorozást is és nem szívesen mondanék le róla.Pedig egy ilyen kis méregzsákkal is szívesen furikáznék.
-
tboldi
nagyúr
Ha autó, akkor turbó kell*.
*Csak is gyárilag, átépítés nem játszik.
[ Szerkesztve ]
-
Zsolt23
újonc
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, hátha találkozott már valaki hasonló problémával.
Az alábbi jelenséget produkálja a linken található 1999-es 1.0-ás Suzuki Swift.
https://www.youtube.com/watch?v=t8tdQ1kpQS4
Valamikor akár elő sem jön egy hosszabb út során, valamikor viszont kb 5-6km után ezt csinálja.
Egyesben alapjáraton megy, de ahogy megpróbálok gázt adni, gyorsítani, elkezd "lüktetni", rángatni az autó.
Befecskendező fej cserélve, igaz utángyártottra; a fojtószelep potmétert is kimértem, az is jó; hibakód eddig még nem jött elő, kivillogtatva sem ad hibát. -
xmad
őstag
Kb 2000-2500 as fordulat kornyeken miert lehet hallani egy kis sípoló hangot? Gázelvétellel megszűnik, vagy intenzív gyorsításnál nem hallani. Gondolom a váltóból jön..
youtubeon POV videot nézve másnál is hallani ezt, meg a markaszervizek ahol voltam vele azt mondták nem hallanak rendellenes zajt de nekem fura egy kicsit, más autóm nem emlekszem hogy ilyen lett volna.. egyedul talán a volkswagen Golfom de ott is csak olajcsere után lehetett hallani.más is tapasztalt ilyet?
pl ebben a videoban 3:10 nel is hallani mikor kettesben kanyarodik
https://youtu.be/YFkuQ7TYivE
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ingatlanos topic!
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Macska topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen