Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz AMD Power #32047 üzenetére
Ha suzkat veszel nem gaz a 200e km sem. Nekem is annyi van a stiftbe de semmi gebasz nincs.
Egy motortarto bakot kellett cserelni (na jo de azert rasegitettem a "szakadasra". 5-ből 2 be valtani stb ) .. A motor birja a tartoja mar nem annyira Meg egy kuplungot kellett. De most még erosebbet akarok ugy erzem.
Vagy egy clio sport vagy stift sport.. Fel even belul megakarom valositani..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #32052 üzenetére
Swift sport nem lesz lényegesen erősebb.
Clio sport annál inkább. -
AMD Power
titán
Tisztában vagyok a mondással.... nem km hanem állapotot nézünk. Ez igaz is. De!
Egy ilyen kis 1.3 benzines autónál, ami mondjuk 10 éves és nem volt futár vagy céges autó (ebből nem sok volt) ne legyen már benne 250.000km. Amúgy neppertől nem veszünk autót. Ez nálam alap. Sőt én még nagyon kereskedésben sem vettem kocsit. Ebből az Ignisből nagyon sok szervizkönyves vagy visszakereshető km állású. Igy nem nagy kívánság az ,hogy 200e km alatt legyen a valós km futású.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #32054 üzenetére
Ez olyan mint apám, csak ő még jobb kitételt tett.
Legyen 800k és 100k km alatt.
Lol.
És nézegette a visszatekert rommá tört szarokat, főleg igniseket, mert hogy van ám belőle - óra szerint- 100k futás alatti isŐszintén.
Átlag magyar km futás évi 15.000 km.
13 évesen egy 2005-ös autó fut 195.000km-t.
Akkor ez sok, vagy átlagos?
Jobb ha városban fut évi 5.000 km-t, mint ha vegyesben 15.000-et?
Nem hinném. -
Danex
addikt
válasz Kornel #32055 üzenetére
Az a baj, hogy évi 5-7ezres járás, de gyakori olajcsere, vagy évi 15K ritka olajcsere és máris fordulhat ez a tényező.
Mint ahogy mi figyelünk a turbóra vagy valaki széthajtja, mert cseréli úgy is a garancia lejáratakor, 100ezerret mindegyik ki fog bírni, de a 3. tulaj majd 200ezernél meg vakarja a fejét, hogy a többiekével ellentétben az övé miért eszi az olajat, indul rosszabbul stb.
-
Kornel
veterán
Őszintén, ki cserélteti gyakran az olajat?
Nézz szét.
Itt autó szerető emberek vannak, akik annak ellenére sem hajlandóak rövidíteni a szervizintervallumot, hogy világosan le van írva a manualban, hogy erős igénybevétel mellett igenis legalább feleződik a szervizintervallum. -
AMD Power
titán
-
AMD Power
titán
válasz Kornel #32059 üzenetére
Visszatérve az olajtémára. Én évente több ezer emberrel beszélek a munkám miatt kifolyólag. Nagy része magyar 10% kb külföldi. Az emberek nagy része min 50% buta vagy nem normális. Kortól nemtől függetlenül. Igy azon meg sem lepődök ,hogy a használtautók nagy része egy hulladék. Sok ember alap dolgokat nem tud vagy nem ért. Nem ,hogy egy autót karban vagy normálisan tudjon használni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
dnelb
veterán
válasz AMD Power #32060 üzenetére
De ez nem azért van mert buták meg hülyék, hanem nekik szimplán A-B eszköz az autó, nem érdekli őket ha karc lesz rajta meg hogy kíméljék a motort hamarabbi cserével, stb ilyen hülyeségek. Elviszik szervizbe, csinálnak rajta amit csinálnak és használják, ennyi. Nem érdekli őket a téma.
Én is tök szívesen cserélnék mindent felezett intervallumba mert szeretem az sss-t, de
-pl olajat ötezrenként cserélni környezetszennyezés
-úgysem lesz meg csak 3-4 évig az autó , addig meg bőven jó lesz a 10k csere
-nincs pénzem ráDe ezért kell venni olyantól autót aki eltudja mondani mi mikor volt cserélve, milyen hibák vannak, számlák stb. Mert ők még kb ismerik az autójukat.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Megjöttek a gumik, 2917-es DOT mind a négy.
-
AMD Power
titán
Sehol nem találtam az Igniszhez felszereltségi szintekhez "útmutatót". Miben mi van benne alapból stb.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Danex
addikt
válasz roberto211 #32064 üzenetére
nem tudom klíma nélküli autót mennyire lehet majd továbbadni.
-
tboldi
nagyúr
Ezért marad meg a WagonR-ünk, amíg bírja, mert klíma nélkül csak aprópénzért lehetne eladni. Holott egy első gazdás, magyarországi, vezetett szervizkönyves (szó szerint minden beavatkozás be lett írva (még az is, hogy a motorháztető és a lökhárító cserélve lett újra, mikor nekiment egy biciklis) és az összes intervallumot betartottuk eddig), valós km futású (118k km), M13A motoros és GLX felszereltségű az autó, csak éppen az AC hiányzik belőle. Nagyjából 700-800k-re saccolnám így az árát, ennyit nekünk is megér.
A középső zárójeles résszel kicsit kuszának tűnhet, de remélem, érthető.
(#32067) pjen: Ha 13 évig nem hiányzott, akkor már így is marad szerintem.
Egyelőre én elvagyok a Jazz-zel (1 zónás, digitális AC van benne), apumnak meg nem hiányzik annyira a WagonR-ből. Inkább zsír új autót vennénk majd egyszer, abban már biztosan lesz.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Prodidzsáj
tag
-
tboldi
nagyúr
válasz AMD Power #32063 üzenetére
Ezt találtam hirtelen egy indexes topikban:
GL - a fapadok fapadja, az érdemi felszerelése a dupla légzsák volt, se szervókormány, se dísztárcsa
GC - GL, de már van benne szervó és dísztárcsa is járt hozzá
GC AC - GC légkondival
GLX - arany középút, gyári rádióval, színrefújt tükrökkel, elektromos ablakemelővel, a gyártás vége felé alap volt ennél a légkondi is, az elején még mintha lett volna külön GLX és GLX AC, de lehet, hogy már keverem a Swifttel...
GS - GLX + oldallégzsák, ködlámpa, alufelni, a gyártási ciklus elején ehhez már elvileg CD-s és nem kazettás rádiót adtak. -
dnelb
veterán
105k lesz a gyári szélvédőm, durva, alig drágább mint a telefonomra egy kijelzőcsere
-
dnelb
veterán
-
Sza_Sa
senior tag
Front van és ez nagyon durván érezhető.
Ma a munkahelyen meetinget kellett tartani a vezetőségnek mert elszabadult a pokol, csúnya kiabálások voltak. Após meg összetörte a kocsijának - H Astra - a jobb hátsó ajtaját úgy, hogy félig nyitva hagyta aztán nekitolatott a dísz kútnak. Az ajtót élbe elkapta, olyan szinten megrogyott, hogy kuka, az ajtót tartó felső pánt hegesztése letört! a b oszlopról, a hátsó ajtót rátolta az elsőre, az elsőn meg a kárpit hullott le. Valószínűleg az is deformálódott.Egyébként igaza van, de egy kicsit túltolta. Én is szoktam nagyrobogózni, - bár idén már nem - és van is negatív tapasztalatom bőven. de a motorozás sokkal lazább közlekedési eszköz. Ha nem tetszett az előttem közlekedő, megelőztem és kész.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Danex
addikt
válasz Sza_Sa #32086 üzenetére
Bár csak a frontra lehetne fogni, mindig hagyok bő 1,5 autónyi helyet az előttem lévő és köztem, hogy ne kelljen azonnal fékeznem, ha kicsit lassítanak, de szerintem az elmúlt hónapban ha nem 2-3 biztos frontális ütközés lett emiatt a szokásom miatt elkerülve, mert az idióta baromnak volt helye végül hova menekülnie.
Motorosnak is félrehúzódom, várostábla előtt már engedem kigurulni a kocsit, de villog a fejembe, hogy miért nem 80-as tempóval esek be az lakott területre ahol 2 naponta mérnek...
Múltkor volt, hogy öreg papika kirakja az indexet jobbra, "kisorol" a kerékpársávra és ott megy vagy 1km-en keresztül jobbra tett indexxel, egyszerűen nem mertem megelőzni/bemenni mellé.
Másik öreg, jön refivel szembe, nyomom a fejébe 2s-ig a ledes reflektort, elengedem, nyomom neki 3sec-ig... majd megköszöni.
Tanulósofőr... enyhén kanyarodó 4 sávos út, "kanyar" közepén így félig átcsúszik előttem a másik sávba majd 3-5sec múlva vissza... na most ha bárki éppen megy mellette annak annyi.
Haver meséli, gyalogosként megy át az úton ami előtt egy kanyar van, de teljesen belátható (bérház parkolós rész), tanulókocsi utolsó másodpercben satufék, oktató kiszáll anyázni, haver meg megtanította neki a kanyarodó autóval szemben a gyalogosnak mindig elsőbbsége van szabály, majd egy bmeg-el elfogadta az oktató, hogy hát igen. És ha az oktató ilyen paraszt akkor mit várunk a tanítványaitól?
-
Sza_Sa
senior tag
Persze, példák vannak bőven mindenkinek, múltkor egy zsír a6 büntette a csajt aki mellett ültem a kocsiban, úgy, hogy semmit nem csinált. Ja de, lassított a vasúti átjárónál. Megelőzött minket, majd satufék. Így mentünk többszáz métert. Mondtam is neki, ha én vezettem volna a másik kocsival amit nem sajnálok, simán belementem volna hátulról. Aztán hívjuk a yardot.
Ettől függetlenül manapság igyekszem nem felhúzni magam, néha én is követek el hibát az úton, ilyenkor jól esik, hogy nem akarnak lezúzni."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
air
nagyúr
A Bosch OSS oldalán a mai napon megjelent a 1850.2-es szoftver forráskódja.
Várhatjuk a firm kiszivárgását.Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
Kornel
veterán
Használt valaki Maxxis gumit?
Megakadt a szemem az AP2 all season-on. -
Tomics
addikt
Mennyibe kerülhet egy teljes ablakfóliázás 5 ajtós Swiftre (Llumar, minőségi) a szélvédőt kivéve?
Illetve a szélvédőre érdemes színtelent tenni ami esetleg a hőtől/UVtól védi a belteret?
Csak műbizonylat kell, vagy bele kell íratni a forgalmiba, hogy a műszakin ne kapartassák le?PH! addikt since 2004
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen