- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Harkovz #31550 üzenetére
Nyugodtan válthatsz, mert a Sustina az egyik legvékonyabb olaj, én is azért használok 5W40-et.
12e km után a nívó kb. 80%-on van, pedig azért voltak 150-160-as terelések most pályán nem egyszer.
Olajcsere előtt is meghajtom rendesen, mert legutóbb januárban volt olajcsere, -10 fokban, és előtte csak kb. 2km-t mentem városban melóhelyről a szerelőhöz. Nem tudott rendesen felmelegedni az tuti.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Danex
addikt
válasz Kornel #31409 üzenetére
Amúgy akkor ha jól értem az Acea C1 lenne a legjobb olaj amit belerakhatnánk a motorba?Ű
Mert akkor az Acea C fajtánál minél kisebb a szám annál szigorúbb a szabályzás és csökkentett a "szemét" tartalma, az A/B-nél meg minél nagyobb és ott az A5/B5 a best.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
-
Harkovz
aktív tag
válasz Motion_Blur #31553 üzenetére
Vagy még a 0w-30 -ra gondoltam.A Sustina ára elég húzós,igaz évente egyszer kell csak.
-
roberto211
őstag
Srácok felkeltem s úgy ébredtem,hogy kell nekem egy swift gti. Vagy egy épített gti.
Már nagyon régóta gondolkozom rajta de ezzel álmodtam hogy 8500as fordulaton zúzok valami autó ellen , fej fej mellett vagyunk s akkor szúrtam a harmadikat
Tehat kell nekem egy... Inkabb gti be ölöm a pénzem mint a nőkbe Gti legalabb mindig velem van nem csak pár órára ..
Csak megfelelő gti t alapnak valasztani nem lesz egyszeru. Kint aranyárban mérik itt meg ritka. De a projektet elindítom
Kornel: Nekem azt mondta a szerelőm hogy LM olaj már mérföldekkel jobb mint az eneos. Most ebbol mi igaz meg mi nem ki tudja. Swiftbe ezert toltettem Lm toptec 4200at.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #31561 üzenetére
Aztán betalálsz egy chipes TDI-t, és sírás lesz, mikor lenyom?
Nem tudom mennyit szánsz rá, de 1M körül jó Clio sport is van már, kicsit többért colt CZT, ennyi simán el fog menni egy Swift GTI-re is.Egyébként a LM tényleg a legjobb olaj, LM top tec 4300 igencsak jó.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #31562 üzenetére
Nezegettem ezeket a clio sportokat is meg colt czt de passz.. vhogy nem tud a szívemhez nőni első látásra úgy mint pld a swift széria Pedig tudom h jó autó de nem tudom..
Tudom hogy lesz mindig erősebb nem ezmiatt veszem..
Maga a projekt,az élmény,adrenalin miatt.. Hat meg azert rosszul sem megy valljuk beAmi bejonne talan a yaris.sport
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #31563 üzenetére
Yaris TS nem nagy szám, Swift sport szint, 9 mp környéke.
Clio sport jóval keményebb, 7 mp körül van, typeR-ekkel van pariban.
Colt CZT-ben pedig rengeteg tartalék van a turbónak hála. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #31565 üzenetére
Gondold el, építgetsz egy GTI-t, belemegy millió(k), aztán egy mezei családi autóval otthagylak (S-cross 1.4T).
-
SirKero
őstag
válasz Motion_Blur #31543 üzenetére
Kíváncsiságból megkérdeztem én is a hírhedten rabló Suzuki varrónál és ott is 40-45 000 forint közötti árról beszélt Hozzá kell tennem,hogy anno a Lianához is 45k magasságában akart kulcsot másolni ha jól emlékszem
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
tboldi
nagyúr
válasz roberto211 #31568 üzenetére
140, de már kb. 2000-es fordulat körül ott a 220 Nm.
Egyébként elég 1,6 millió és 43 ló is lenyomni egy Swift GTi-t, kb. 5-6 mp a százas sprint.
(#31570) Kornel: Már lassan egy éve, hogy vezettem az 1.4T-t, nem emlékeztem annyira. De a lényeg, hogy 2000-nél már biztosan megvan.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #31568 üzenetére
140 PS
220 Nm
8,5 környékén meglépi a 100-at.tboldi: 1500-tol megvan az.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #31572 üzenetére
Ezt nézem tegnap, hogy bármikor megvenném magamnak.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #31570 üzenetére
harmadáron meg ott egy oktáv 1.8tsi. chippel 200ló 300Nm. 7.2sec. és még ki is néz valahogy,meg pakolni is lehet bele de akár golf, leon, akármi is lehet. árban azért jóval közelebb vagy a stift gtihez.
de úgy általában a vag csoport autóit úgy is lehet emlegetni, hogy kb bármely benyásuk erősebb,mint amiről papirt adnak. 1.8tsi gyári adata 8.2s chip nélkül, 7.7s a linkelt oldalad alapján mérve, 2 személlyel chippel meg 7.2 alattam. nem túl jó lábbal.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
dnelb
veterán
válasz Kornel #31566 üzenetére
persze, csak a hot hatch nem erről szól hogy egyenesbe mit lép. hidd el pályán taknyosra szopatna egy jól osszerakott gti. lasd sq7es videó, 900nm aztán a fele olyan erős autók verik mert kiesik a kanyarbol.
az octavia szintén nem egy kategória.unalmas.. almát körtével
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
én meg holnap megyek proexhez, megnezzuk mit tudnak
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #31585 üzenetére
Ott mindig mérnek.
Hungarian szerencsére ritkán.
Bár haladni is nehezebb, a sok tunyát kerülgetni. -
Sátán44
addikt
Sziasztok!
Swift3-m van és tegnap este kigyulladt a guminyomás figyelmeztető jelzésMa ellenőriztem mind a 4 kereket, de 2,2 bar megvolt. 2,5-re fújtam őket, de továbbra sem alszik ki a lámpa. Lehetséges, hogy meghibásodott az egyik tpms szenzor?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Padre81
csendes tag
Sziasztok, megjártam a szervizt. A szervizvezetővel beszéltem, teljesen korrekt volt a hozzáállás, illetve a 0W20-as olajról sem változott az álláspontja, de mondta, hogy természetesen az 5W30-as olajat fogják betölteni. Kijött, megnézte az olajszintet, de szerinte jelentősen nem volt felső nívó felett, mondjuk ez relatív. Amit a betöltendő olajmennyiségről mondott, az meglepett. Azt mondta, hogy a hivatalos Suzuki szervízportál szerint (amihez minden szerviznek van hozzáférése, és kb piktogrammokkal lépésről lépsére leírja még az olajcserét is modell és motor válaasztás után) az olajmennyiségek tételesen: olajteknő: kb 3.1 liter, olajszűrő: kb 0.2 liter, és egyebek, kb 0.6 liter, azaz összesen 3.9 liter. Ezt nekem is megmutatta a monitoron, meg nyomtatott egy screenshotot. Kérdeztem, hogy mi az hogy egyebek, illetve leállítás után az egyebekben azaz olajvezetékekben, szelepeket kenő történetekben, turbónál lévő olajjal mi történik? Mert ha lefolyik az olajteknőbe ahol 3.1 liter olaj van akkor ott hogy fér el? Az volt a válasz hogy nem folyik le minden olaj, hogy indítás után egyből legyen fent is kenés. Mondjuk ez azért érdekes, mert akkor elvileg nem lehetne az összes olajat leengedni cserénél, de váltig állította hogy 3.9 liter ment most is bele, szóval le kellett jönnie minden olajnak. A főnökével egyeztettek, és azt mondták, hogy szerintük nincs miről jegyzőkönyvet írni, mert nincs kimutatható meghibásodás, illetve a lejött olaj is tiszta, nincs benne kopásra utaló nyom stb. Ezen felül az autó garanciális, illetve az ügyfél számlával tudja bizonyítani, hogy a szervíz milyen és mennyi olajat töltött bele, mindkét alkalommal. Azt, hogy miért nincs leírva a 3.9 liter a kezelési útmutatóban nem tudta megmondani, de az ő bibliájuk nem az, hanem a hivatalos serviceportal.suzuki.eu/manuals weboldal.
-
Kornel
veterán
válasz Padre81 #31589 üzenetére
Apja fszat már.
3,3 liter a feltöltési mennyiség, 3,9 liter az első száraz feltöltés, sose fog annyi olaj lejönni a motorból.
Nekem a vadbarom 3,6-3,7 litert töltött rá, utánad néztem meg a flakonomba mennyi maradt...
Ma leszivtam belőle 1 deci körül, még így is a maximum felett van egy picivel, majd még nézegetem.
Ja és lényeg, hogy biztosan nem való bele a 0w20, se a használati utasítás, se a suzuki gyári olaj keresője szerint sem. -
Padre81
csendes tag
válasz Kornel #31590 üzenetére
holnap reggel indulás előtt megnézem az olajszintet. Minden esetre még várok egy hivatalos visszajelzést a Suzukitól. Annyit már írtak, hogy megkapták a kérdést, de mivel a gyárban nyáriszünet van várhatólag augusztus végén tudnak többet mondani:
Tájékoztatjuk azonban, hogy az esztergomi gyáregység éves nyári leállása miatt illetékes osztályunk dolgozói szabadságon vannak, így ügyének kivizsgálását leghamarabb 08.28-án tudják megkezdeni.
Legalább hátha valaki műszakilag jártas fog reagálni.
-
-
Tarill
őstag
válasz Padre81 #31589 üzenetére
3.9 a száraz feltöltési szint, az a 0.6 benne marad a hengerfejbe,olajjáratokba nem folyik le olajcserekor csak motor bontása után kell kalkulálni azzal a mennyiséggel, nálam 3.3 olajjal mindíg maximum egybe nem ment bele több. Mindegy az a pár deci plusz nem fog gondot okozni de azért egyszer csak jól tölti valaki fel valszeg a gyár azt fogja mondani a 0w20-ra hogy nem elsődleges olaj ajánlás de egyszeri alakom nem fog gondot okozni blabla de ha kapsz választ azért írd majd meg most legalább jó olaj került bele.
-
Tarill
őstag
A motor mechanika kenését biztosan megoldja az is egyedül a turbó miatt necces, de ha annyira nem bírta volna az olaj azt a hőterhelést akkor szerintem már megállt volna a turbó, szar kenéssel pillanatok alatt berág a tengely a csapágyba. Ha 8500 at kibírt nem lesz gond maximum nagyon hosszú távú élettartamba mutatkozik majd meg
Kornel: igen
[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
válasz Motion_Blur #31598 üzenetére
hát itt nincs benne tényleg de folyamatban van a dolog próbáltuk ma elérni a gyárat emiatt de ugye tényleg szabin vannak leálláson nem vagyok olajmérnök de alapból a dízelekbe jobb minőségű olaj kell, jobban adalékolt szerintem jó bele, sőt még jobb is mint a sima 5w30
Kornel: rosszat biztosan nem tettél vele, itt olvastam én is először ezt a felvetést eddig nem nagyon volt ilyen kérdés de engem is érdekel a dolog és hát belegondolva még jó is a dolog
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fogyjunk le!
- Microsoft Excel topic
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen