- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Marvel's Midnight Suns
gp A jövő hét folyamán ismét két meglepetéssel lesznek gazdagabbak a PC-s felhasználók.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
it A Dél-Koreában lévő szakszervezet bérvita miatt megszervezte a cég történetében az első sztrájkot.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drizzt
nagyúr
válasz kw3v865 #11249 üzenetére
Nyugodtan menj vissza es vezesd ujra, fokuszalj azokra a dolgokra, amik zavarhatnak. En is elmentem tobbszor is probakorre. Eleg fura lenne, ha komoly vasarlasi szandek eseten ezt valamelyik szalon nehezmenyezne, vagy ne jarulna hozza. Teljesen termeszetes, hogy egy majd 10M kiadas elott az ember alaposan korbejarja a dolgot. En amugy 174 centi vagyok, kilatassal egy dolog zavar: a teto eleg merdeken le van csapva. Ez annyiban rossz, hogy amikor lampas utkeresztezodesnel en vagyok legelol, akkor ha elmegyek a vonalig, akkor szinte biztosan nem latom a lampat. Erre leginkabb a jo megoldas az, hogy fogom, aztan nem megyek el a vonalig, bar erre furcsan szokas kivulrol nezni, de hat ez van. Inkabb, minthogy gornyedezzek, hogy lassam a lampat. Ezen a dolgon az se segit, hogy a kozepso visszapillanto es a mogotte levo konzol szinten elegge sokat takar. Viszont a kozeptablet meg soha nem takar ki semmit. E12-bol mindenkeppen jobb volt a kilatas.
I am having fun staying poor.
-
-FreaK-
veterán
válasz Dorian #11252 üzenetére
Annyira rossz? Az 1.8-as 147 lovas motorral nézem őket, reméltem azért nem olyan vészes a dolog. Jelenlegi autóm egy egy 2006os Jazz 84 lóerővel, szeretném ha a következő ennél erősebb lenne mondjuk, hogy egy előzéshez ne kelljen 3km egyenes szakasz
Lassan is reagál a váltó?
-
Dorian
félisten
válasz -FreaK- #11254 üzenetére
Nekem 2.0 dízel van 130le /310 nm, az nagyon anyahajós, valószínűleg túl nagy a tömege, hogy lassú helyzetből hirtelen meginduljon.
Chip után 170le /410nm lett, így sokkal használhatóbb, de így sem én leszek vele az álló sorból másik sávba kivágódók királya.
Ha már megy egy bizonyos sebességgel, 3. fokozat és felfelé, akkor jól tud gyorsulni, de alatta...Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Senhi
aktív tag
válasz -FreaK- #11254 üzenetére
Családban van egy 2015-ös, CVT-s, 1.8-as benzines verso ha esetleg segít (nehezebb gondolom, de a lényeg szerintem ugyanaz) bár kézishez nincs viszonyítási alapom ugyan ezzel a motorral.
Szerintem használható, ha városban taposod még megy is és legalább finoman jár. Cserébe autópályán rettentően elfogy, ott 130 körül padlógáznál se történik gyakorlatilag semmi.
Ami viszont nem tetszik, hogy zabál, városban 9-10 liter, autópályán egyszer siekrült 110-el alpokból lefele gurulve 7.2-re levinni (4 fővel, sok csomaggal mondjuk).Márkaszerviz szerint 90 ezrenként érdemes váltóolajat cserélni benne (de van aki 60-at mond), erre szerintem figyelj ,
-
Dorian
félisten
válasz -FreaK- #11258 üzenetére
Én családi autónak vettem, kombi verzióban, (két gyerek, kutya, babakocsi) részemről sem volt szempont, hogy forgalomban szlalomozzak vele, de azért párszor kellemetlen az aglóból bejárkálás során. Lóerőben szerintem nem kevés, inkább az hiányzik, hogy alul is legyen egy turbó.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
nagyúr
válasz kw3v865 #11249 üzenetére
Én 196cm vagyok, és az autóval pont a fejtér a legfőbb gondom. Hozzáteszem Toyotáéknál a fejtér folyamatosan probléma, már a Carina E-ben is úgy ültem, hogy teljesen hátra volt döntve a vezetőülés és a B oszlop a fejem mellett volt. Na ugyanez megvolt az E110-ben és az E170-ben is. Az E210 kombi / ferdehátú esetén tesztvezetésnél nem tűnt annyira vészesnek, de a szedán vezetőülése magasabban van sajnos valami "púp" miatt, így megint ott tartok, hogy teljesen hátra van döntve az ülés...
BTW a Hilux is gáz ilyen szempontból (a bal oldali ajtó feletti kapaszkodóba tudod bevágni profi módon a fejed...).
Szóval én erősen megfontolás tárgyává tenném ezek alapján...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KTTech
veterán
válasz KTTech #11246 üzenetére
Most jött a hír, hogy változik a Toyota garija is, valószínű a Lexusnál is ez van az UK-ban:
Amennyiben a márkaszervizben történik a kis/nagyszervíz 10 év/100000 mérföldig lesz garanciális az autó (a korábban eladottakra is vonatkozik).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
kw3v865
senior tag
Igazából a fejtér pont elegendő számomra, tegnap alaposan megnéztem, hogy ha az általam megszokott módon, közel derékszögben állítom be az ülést, és minimumra a magasságát, akkor elférek egyenes testtartással (az elektromosan állítható deréktámasszal is tudok még játszani). Ha nyújtózkodni akarok hosszú utazás közben, akkor beleér a fejem a tetőkárpitba, mert sajnos pont ott van benne egy domborulat. Ha én is 196 cm lennék, egész biztosan beleérne a fejem a tetőbe ebben az üléspozícióban alapból, akkor nem venném meg az autót, most határeset. Az az érdekes, hogy beültem egy új Camrybe is, és az igazán jobb ilyen szempontból, de egy Yaris se rosszabb, nem kisebb ilyen szempontból mint egy Corolla.
Egyébként a térdemet még egy régi Ignisben is jobban tudom mozgatni a váltó és a kormány között. A kérdés csak az, hogy hosszú távon ez zavaró-e számomra. Rövid tesztvezetéssel ezt nem lehet eldönteni. Egyelőre az a helyzet, hogy nem találtam olyan autót ebben az árkategóriában, ami bizonyos tekintetben nem lenne kompromisszum az E12-es Corollához képest. -
VaZso
senior tag
Nekem 2010-es Avensis van 1.8 benzines motorral és kézi váltóval.
Valóban finoman és halkan jár.
Nekem autópályán klímával 450 kilométeren egészen kereken 7.4-et fogyasztott oda-vissza úton GPS szerinti 135 körüli tempóban (saját maga szerint és azonos kútfejen újratöltött mennyiség alapján is).
Városban jellemzően 8.3 - 8.7 körül szokott lenni a fogyasztás kb. 5-600 kilométerenként tankolva viszonylag rövid távokon, de mentem városon belül is 7.5 liter körüli fogyasztással, de ezek viszonylag hosszú utak voltak, főként meleg motorral.Nem olyan rossz adatok egy ekkora autóval szerintem.
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11261 üzenetére
Na! Nekem is ezt mondták, ez akkor biztató, ha már Te is ilyeneket hallasz. Neked honnan az info? Én a Lexus weboldalán sajnos nem találtam erre vonatkozó információt, csak az értékesítő szavai vannak a fülemben, de így már kezdek megnyugodni, hogy valóban igazak.
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11268 üzenetére
Reméljük nem fogják emelni. Érdekes egyébként, itt említést tesznek a Hybrid Health Check-ről és nem csak az akkumulátort említik:
”For hybrid vehicles, the service will include a Hybrid Health Check to extend the hybrid component and battery warranty cover. If the vehicle is eligible for the hybrid components and battery cover will be included in the same Lexus Relax contract until 10 years or 100,000 miles, whichever is soonest. You can then independently extend the hybrid component and battery warranty cover for up to 15 years and unlimited mileage by having a Hybrid Health Check.”
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
Igen, ez is változott, eddig nem volt benne a hybrid rendszer minden eleme. Így nagyon jó garanciális feltételeket szabott a Toyota/Lexus, nagyon bíznak a rendszereikben, hiszen csak a kipufogórendszer (beleértve a katalizátort és a DPF/GPF) és a kopó alkatrészek (fékbetét, olaj, stabilizátor szilentek, gólyalábak és egyéb gumi akatrészek, gumicsövek), illetve a lámpák nincsenek benne a garanciában (ami fájó lehet egy LED-es első lámpa cseréjekor).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11270 üzenetére
Csak ámulok és bámulok, úgy érzem a lehető legjobb döntést hoztuk azzal, hogy otthagytuk a német triót.
Nézelődtem amúgy a magyarországi oldalon is, de ott csak a régi garanciális feltételeket találtam, ezek szerint országonként eltérő lehet a dolog. Viszont mivel a garancia kiterjed vmennyi EU-s és még néhány egyéb országra, nem tudom, hogy mihez igazodnak olyankor, ha már egy bizonyos évnél/futásnál eltérnek a garanciális feltételek. Az autó honos országa szerinti garancia az érvényes vajon (külföldi nyaralás pl.), vagy pedig a helyi szabályok az irányadóak...
-
Paxker315
addikt
óh jaj. Elvesztem, és lehet, fóliába invesztálnék. Amik közt vacillálok (Teckwrap)
- GAL 08 Amber Gold
- HM 08G Black Cherry Ice
- CG12 Sunflower ill CG13 Cardinal RedA zalany egy Előző genes hipritjarisz, ezért sem néztem elegáns-visszafogott színeket (mint krém, gyöngyfehér, bézs és társai. Ezek az IS-GS-nek jól állnak, kisautón röhejesen műmájer).
Én valamiért a Black Cherry Ice-t tartom legszimpatikusabbnak, bár, való igaz, sok szín jól néz ki "mintán", és hülyén teljes bódéra applikálva. pólóból a sötétkéket szeretem, ingből a szürkét, biccigliből a pirosat, lakberendezésnél a vaj-krém-bézs bűvöletében vagyok, alsógatyából a vörös, zokniból a narancs&kék&ződ jön be, de a kedvenc színem a bíbor
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
KTTech
veterán
válasz KTTech #11272 üzenetére
Bár, az is igaz, hogy a külföldi javításokat ki kell fizetni, majd itt visszafizetik:
" Travelling Abroad
In the event of a repair being necessary in Europe (see geographical zone below), provided your stay is shorter than 90 consecutive days, any Authorised Toyota Repairer in the country you are visiting will be able to carry out rectification work under the Terms of Toyota Relax. The cost should be settled by you with the repairer and a claim made for reimbursement by providing the repair invoice to an Authorised Toyota Repairer in the UK within 28 calendar days. The costs will be refunded up to a maximum of the invoice value including VAT. The
replacement part prices, labour time and costs must be set out individually in the invoice. You will be reimbursed for the repair costs in accordance with the Toyota Relax conditions. "www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Paxker315
addikt
válasz flegga92 #11274 üzenetére
Óh, az is listáska volt, aztán valamiért lekerült, a referenciákon nem jött be annyira. Amúgy nagyon szeretem a fehéret, csak, ha már zsebbe nyúlok, valami ritkaságot kellene : ) Nagyon babák a teckwrap színek a élőben a palettákon. Kaméleon, színváltós, mindenféle is elérhető.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
kw3v865
senior tag
Üdv! Úgy alakult, hogy egy 2019-es hibrid Corolla is képbe került számomra, használtként. Ennek a motorja és a hibrid rendszere teljesen megegyezik az azonos évjáratú Priuséval, illetve Auriséval? A katalógus szerint közvetlen befecskendezéses a 2ZR-FXE motorja, míg a Priusnál elektronikus befecskendezést írnak. Ez a magyar katalógusban szerepel. Most akkor mi az igazság? A hibrid aksi is ugyanakkora kapacitású, mint a Priusé vagy az Aurisé?
-
dh66e
veterán
E12 Corolla kulcsán a gombok kezdenek félbehullani.Hol lehet ilyet szerezni? Márkakereskedés vagy lehet kapni máshol is?
Előre is köszi. -
kw3v865
senior tag
-
No.01
őstag
válasz kw3v865 #11285 üzenetére
Szerintem ezt nem annyira konnyu kideriteni. Marmint a kapacitast. A tipust talan kisse konnyebb.
A Li-Ion ujabb technologia, de amig az itteni (holland) forumon tobb 500e km-t meghalado futassal rendelkezo 2-es prius van addig en nem aggodom az akksin.Sot mondok en meg v.mit, amit sok kezdo hybrides szeret atugrani vagy nem figyelembe venni: ha problema van/lesz akkor az sokkal nagyobb esellyel lesz az inverterben mintsem az akksiban. Ha utobbival valoban problema van akkor azt lehet orvosolni lenyegesen egyszerubben, gyorsabban es kisebb anyagi raforditassal. Persze nem kell idaig eljutni megelozessel azert ezt elegge ki lehet am tolni es a torodes az itt nem azt jelenti, mint mashol. Ertsd normalis hasznalat mellett eleg 10 evente szetszedni es kitiszttani, kicserelni a kis rez vezetoket es balanszirozni. Hasznalattol fuggoen meg az ventit kell kitakaritani, de az sem egy nagy dolog.
Az uj modelleknel az egyetlen gond(?) h a cellankenti akksicsere mar nem opcio mert kiontik v.mi gyantafelevel. Szerintem csak ido kerdese es erre is lesz megoldas, de mar a jelenlegi akksiknal is azt mondjak, h a cellankenti akksicsere max tuneti kezeles.
-
KTTech
veterán
-
-FreaK-
veterán
Rugalmasság/dinamizmus szempontjából mi lenne szerintetek a sorrend az alábbi három között? Kombi kivitelben mind a három:
- Avensis T27 1.8, 147LE (benzin)
- Auris HSD 1.8, 99LE (hybrid)
- Auris 1.6, 132LE (benzin) -
-FreaK-
veterán
válasz pècsimunkás #11291 üzenetére
Az melyik? dízelre gondolsz? Benzinesek között a legerősebb amit láttam az az 1.6-os 132 lovas.
Megvan, köszi, az 1.2T 116 lóval. Igaz, csak 3db van kombiból HA-n.[ Szerkesztve ]
-
dh66e
veterán
válasz molnarpeter #11283 üzenetére
Köszi,találtam a wishen filllérekért.
-
Bullitz
aktív tag
Nagyjából miből lehet megállapítani egy P2-nél, hogy milyen állapotban van az akksi? mondjuk laikusként tesztvezetés alapján. Illetve mennyire kell félni ezektől az itthoni 200 ezret futottaktól? Úgy látom 2millió körül egész korrekt állapotúak vannak fent hahu-n.
Esetleg valaki tud eladót vagy olyat ami rövidesen eladásra kerül és ismerős?
Köszi, Z
HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
nagyúr
válasz Bullitz #11294 üzenetére
teszt vezetéssel sehogy
Check Hybrid System Zsufa Bélánál szétszedés és egyenként a modulok bemérése.
Sajnos ebbe az eladó nem fog beleegyezni.
Általános állapot felmérés és szervizadatok lekérése az Elite Autó Budapest-nél.
Teljes akkupak (2 éves karambolos autóból való) csere kb 350 ezerbe kerül a Check Hybrid System-nél."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
rbalint88
addikt
-
No.01
őstag
Szvsz az 1-1,5l az mar nem a csipegeti kategoria... De az olaj es legfokepp a felhasznalas modja az ami igazan szamit.
Az itteni forumon is letezo dolog - jellemzoen 250e km folott - de szinte csak azoknal akik hasznaljak autopalyan is. Mi pl havi max 2x palyazunk, de 10e km-kent nem fogy olaj (vagy inkabb ugy mondom, h a palcan nem lathato)
A vicces az, h miota itt levettek a sztradatempot 100-ra azota azoknak is kevesebbet eszik olajbol akiknek volt ilyen gondjuk.
De legyunk oszinten a Prius (a legujabbat is belertve) nem autopalyara valo. Sem komfortban, sem szigetelesben sem semmiben.
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Kerékpárosok, bringások ide!
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Computex 2024: az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Mesterséges intelligencia topik
- World of Warships
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- LEGO klub
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs