- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
ph A gyártó belekóstól a folyadékhűtések világába, de a PC-s energiaforrásainak tárháza is szépen kibővül, amik közt akadnak Seasonic belsős darabok.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Veron
őstag
Visszahívtak Corolla 1.2T modelleket a nagynyomású tüzelőanyagszivattyú problémája miatt.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
őstag
Otthon is könnyen elvégezhető a beállítás, érdemes ránézni ha nem vagy vele elégedett. Nálam az Aurisnál Bi-Xenon esetén volt elég jelentős alálövés, de szépen korrigáltam a parkolóházban ahol parkol az autó, ott van bőven hely
A fényszórókon minden esetben jelölik %-osan, mekkora kell legyen a megengedett esése a nyalábnak (motorházttető felnyit, és a felső házon jelölve kell legyen)
1; Mérd le a fényszóró középpontját a talajtól- vagy pötty jelöli a búrán, vagy ha nem, célozd be a projektor / lencse közepét - fontos hogy egyenes talajon állj
2; Tolass hátra pl 10m-t, és mellé számold ki az adott távolságon a jelölt %-ot, ennyivel kell csökkenie a fénycsóva felső élének - érdemes a kiszámolt értéket falon jelölni pl. ragasztószalagal, és akkor már mehet az állítás a csavarokkal.De ahogy írták mások is, ha jó, akkor ne tekerd feljebb mert másokkal fogsz kicseszni és elvakítod őket - főleg LED és Xenon esetén nagyon nagy a fényerő..
-
KTTech
veterán
-
anonymus89
addikt
válasz duracell89 #11726 üzenetére
Hűha 300E Ft-ot mondtak navira asszem nem lesz hivatalos úton rajta.
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
KTTech
veterán
válasz anonymus89 #11756 üzenetére
Korábban volt ajánlva Android kiegészítő, ami menne vele, érdemesebb lenne azt megnézni, egy opciós modullal megy rajta az AA is... és megmarad az eredeti fejegység minden funkciója, gyakorlatilag a gyári GPS helyére kerül be. Nem olcsó, de nem is 300E... (ráadásul a gyári navi nem sokat ér).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Ck.
addikt
Még most kezd csak sötétedni, nemsokára csinálunk egy videót menet közben, addigis itt egy kép a fényszóró beállításairól, parkolóban egy téglafal előtt: [link]
-
Gombinyó
őstag
[link] itt le tudod ellenőrizni, hogy a tiéd érintett-e, nem minden 1.2T Corollán kell cserélni.
Márkaszervizben az alaktrészen lévő QR kód alapján mondják meg tutira, hogy cserés-e, ha igen, akkor tudtok egyeztetni időpontot a garis cserére. Az ellenőrzés kb fél óra, a garis csere meg kb 3 óra.
Az enyémen elvileg kell, de mivel kaptam egy kavicsot, így majd a szélvédővel együtt intézem (most várom a cascos kárszakértőt).[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
Háát, van ahol a fogyasztás az egeket verdesi, annyira nem szereti ezeket a 9%-os emelkedőket, viszont a kis utakat nagyon éli (a tükröt sokszor be kellett csuknom 😃, csak tudnám miért vannak ezek 96km/h-ra jelölve, ráadásul nem egyirányúak...). Az ECU szerint az indulás óta 4.2-es az átlag, de néha mutatott 4.3-at is, meg lement 4.1-re, 30+ °C külső hőmérséklet javarészt, 20-ra állított klímával (ma már csak 24-27°C). Holnap kell először tankolni, mert 98km van még hátra (ami tapasztalatom szerint 198-at jelent)... arra nem emlékszem pontosan mennyit mentünk eddig, 680 körül van valahol, így akkor lesz majd pontosabb adat. Ahol lehetett óra szerinti 120-as tempomatot használtam, a kocsi rendesen meg volt pakolva, 2 fő, tele a csomagtartó és a hátsó ülés (a padlótól kb ablakvonalig)... Viszont a kis gyengusz 116LE-s összteljesítménnyel még így is lazán lenyomtam a sokkal nagyobb kategóriás autókat is a 7-9%-os emelkedőkön (tempomattal), és érződik, hogy van még benne tartalék.
Mondjuk Launchesterben olyan kis utcákon vitt, hogy rakétának is elmentem volna, ott megjött a hangja a motornak 😃Bodmin mellett, Hellandban vertünk tanyát (sátrat), Tintagel, Okehampton, Launchester castle megvolt, jön még St Ives, Tintagelbe visszamegyünk (kevés idő maradt érkezés után, bár már voltunk párszor, de az új hidat most láttuk először), St Mawes, Truro meg ami még eszünkbe jut. A végére marad a Pendennis kastély, mert keddtől lovagi torna van, így ideális lezárása lesz a kiruccanásnak (meg nekem szívás, mert 550km-t kell majd levezetni javarészt sötétben utána 😃).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Avensis T250 facelift-ből melyik motrot ajánljátok?
A fő szempont a megbízhatóság és az olcsó fenntartás.Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
nessh
tag
Sziasztok,
Csatlakoznék hozzátok.
2 hete vettünk egy 2020-as Corolla hybridet.Alapból 1,6 benzinest terveztünk, megnéztünk egy cvt-st... Hmm ez elég jó.
Nézzünk meg manuálisat... Oké útba esik egy hybrid, nézzük meg, ne az legyen hogy ki se próbáltuk.
Fehér, comfort, jójó, viszont drágább és nekem hiányoztak a comfort style tech dolgai. (Nem is tudom már mik a különbségek, de tudtam hogy van és az engem már zavart )
Najó, nézzük meg a manuálist...
Mondom az eladónak miközben megyünk a kulcsokért hogy hybridből nem nagyon látni comfort style tech-et.
Erre rámutatott egy gyönyörű példányra. A manuális 1,6-ost már ki se próbáltuk. Eldöntöttük hogy emelünk a budget-en és ezt visszük.
Nem tudom miért írják itt ott hogy unalmas a toyota. Mi imádjuk.[ Szerkesztve ]
-
-
Ck.
addikt
válasz Gombinyó #11775 üzenetére
Kinek mit jelent a vezetési élmény. Én személy szerint semmit nem vesztettem a BMW és a Mercedes elengedésével (a szervizes izgalmakat leszámítva), pedig imádok vezetni és jókat menni (szigorúan a sebesség határ betartása mellett), na meg persze elektronyosan gurulni.
@nessh:
Gratula, sok boldogságot![ Szerkesztve ]
-
nessh
tag
Köszi, köszi.
Pár kérdés gyorsan:
Mire lehet ebben használni a wifit?
A kulcsos ablak felhúzást tényleg szervíz tudja bekapcsolni?
Hallottam hogy ezeket be lehet bikázni önmagukról. Erről tud vki bővebb infót? Ajánlott/ Nem ajánlott?
Valós ez, hogy pár hét alatt lemerül az indító aksi ha nincs használva? -
Gombinyó
őstag
Mire lehet ebben használni a wifit? - Semmire.
A kulcsos ablak felhúzást tényleg szervíz tudja bekapcsolni? -Ha alapból nincs aktiválva, akkor a szerviz tudja, elvileg ingyen megcsinálják. Próbáld ki, hogy hosszan nyomod a zárás vagy nyitás gombot a kulcson/kártyán.Sztem olvasd át te is a használatit, az új autóknál, amiket telepakolnak már mindennel nagyon hasznos!
-
Veron
őstag
Én nem csalódtam vezetési élményben a Corollában (TS 1.2T itt), értsd: a motorerőhöz és technikai paraméterekhez képest.
A kormány közvetlen, a futómű szépen terpeszt, a váltó pontos, a fék és motor lehetne fickósabb, de a turbó miatt nem kelletlen.
Nem gondolnám, hogy hasonszőrű autókkal jobbat lehet autózni (Octavia, Astra stb). carwow tesztben kifejezetten jól vezethetőnek írták le valamelyik hibridet. A Toyota hátránya nem itt van, hanem az ergonómiában, infotainmentben szerint.Az ablakfelhúzáshoz sokáig nyomd a kulcson a gombot, de tényleg sokáig, kell vagy 3 mp mire elindulnak az ablakok.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Veron
őstag
Igen, az ár döntő volt. Kb. 1 millió az 1.2T előnye, plusz nem megyek annyit, hogy megérje a fogyasztáselőny miatt a hibrid. A várható szervizköltség persze vonzó, de 6-7 évig talán a turbó is kihúzza gond nélkül.
Haver szerint rövid távokra, ovijáratra nem jó a hibrid. Ennek nem tudom mekkora igazságtartalma van, de nem emiatt maradt a benzines.
Ami (kicsit) hiányzik, az talán az automata váltó, azzal tényleg gondtalan lenne az utazás."Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
pècsimunkás
addikt
Az éves szervizköltsége több a hibridnek, mint a turbósnak.
Hosszú távon...???
Én 4,5 éve használom, 68500 km után még csak a szokásos éves szervizek voltak.Szerk.: valamikor régen - kb 4 éve- valami magas nyomású vákuum szivattyú volt egyszer cserélve.
Gariban, és kb 10 perc alatt. Sem azelőtt, sem azóta semmi. ( kopkopkop)[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #11782 üzenetére
A hibridet majd akkor lesz olcsóbb szervizeltetni, mikor az 1.2T-n már olyan kopókat kell cserélni, mint féktárcsa, kuplung, stb. Egyébként meg valamivel mindig vastagabb a hibrid szerviz számla a kicsit drágább olaj meg hibrid check miatt, de azért ezek nem olyan vészes különbségek.
Én is főleg hosszabb utakat megyek, most viszem majd a 45ezres kis szervizre a kocsit 1,5 évesen. Így fogyasztás meg az automata váltó előnye miatt nem érte volna meg a hibrid felára nekem. Az 1.2T-vel is eljárok 5L körül. Mire esetleg gond lenne a turbos motorral addigra már rég eladtam a kocsit -
Ck.
addikt
Ha már most így pörög a topik, a korábban említett tompított led világításos problémámmal kapcsolatban - hogy legyen konkrét demonstráció is - megnéznétek a videókat és írnátok légyszi pár sort, hogy szerintetek is állítást igényelne, vagy így tűnik jónak és feljebb tekerve vakítana? Köszönöm
-
nessh
tag
Nálam messzebre világít. A 2 hét alatt egyszer már villogtattak szemből, de sztem nem volt "jogos". Több száz másikat nem zavart....
Viszont van egy i30unk halogénes, lencsés kb az is ilyen messzire világít mint a tiéd. 2 különböző szervízben nézettem és arra is azt mondták ez így jó... Este menni vele agyrém...
Nekem az a fura (az enyémen) hogy a távolsági nem sokat ad hozzá a tompítotthoz
[ Szerkesztve ]
-
galervin93
őstag
P3, balatoni nyaralás + előtte Pest-Balassagyarmat oda-vissza. Pest-Boglár oda a kishetesen, helyben sok rövid csavargászás boltba, strandra stb., de átugrottunk Keszthelyre is, a pár perces utakat leszámítva 24.5 fok klíma. Hazafelé Siófokig szintén a kishetes, utána pálya, mindez 4-5 fővel + cuccok. Végeredmény:
Kicsit fáj a szívem, mert Boglára 3.8-cal érkeztünk, onnan 3.9-cel indultunk, de a pálya valós 125 felmálházva megnyomta kicsit. No de ennyi baj legyen.[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
pècsimunkás
addikt
válasz Gombinyó #11783 üzenetére
Fékek? Majd egyszer, de nem egy nagy összeg.
Kuplug? Még soha egyik autómon sem kellett cserélni.
Persze, tudom, többször ki volt beszélve, hogy mi minden nincs egy hibridben, ami nem tud elromlani, és mindez igaz is.
Viszont a Toyota elég régóta gyárt turbó benzines motort, gondolom tudják mit csinálnak.
És a kis egykettes nincs abszolút túl húzva, lehetett volna több lóerő és nyomaték is, mint pl a Civicnél a 1,0 turbó 129 le, 200nm.
Szóval a mi turbósunk eléggé vissza van fogva.Amúgy valószínűleg legközelebb már én is hibridet veszek.
Rav4- et, ha a mostani utódja is ennyire fog tetszeni, mint a mostani.Vagy Golf R- t!!!
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagyúr
Ha én villognák azokra az autókra, amelyek vakítanak a Led-es lámpáikkal, akkor folyamatosan villognék...
Egy időben, sok-sok évvel ezelőtt jelzés értékkel még villogtam a szembejövőknél azokra, ahol vakított a lámpájuk. Leszoktam róla, mert egyszerűen túl sok ilyen autó közlekedik az utakon. A tapasztalat az lett, hogy a többség nekiáll refivel visszavillogni, feltehetően azt jelezve, hogy hát Ő tompítottal közlekedik, mit villogok...Sajnos az itteni autós topicban is folyamatosan csak azt olvasni (nem csak Toyota kapcsán), hogy hát sokkal jobbak a ledes lámpák, mert több fényt ad, messzebbre világít. Abba nem nagyon szoktak belegondolni, hogy ez törvényszerűen azt is jelenti, hogy jobban vakítja a szembejövőt...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Politikai mémek
- Nők, nőügyek (18+)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Célegyenesben a Yettel TV
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen