- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen okostelefont vegyek?
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
Hirdetés
-
A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
ph A vállalat rövidtávú tervei szerint 30 százalékkal növelné részesedését az AOC és Philips megjelenítőinek segítségével.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Máris megvan az Oppo Reno12 Pro 5G európai ára
ma A specifikáció viszont nem teljesen egyezik meg a kínai modellével.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#76500480
törölt tag
Most a hideg időkben félig nyitott garázsban azonnal beindul a motor ha nyomok egy Start Enginet. Kb a 90C hőfok negyedéig felnyomja mutatót, fűtés esetén is. Többi bemelegedést már csak a vezetési stílus és az akku töltöttsége befolyásolja. Elindulás előtt én is várok egy percet, hogy a “folyadékok” mindenhova eljussanak
2 év után jöttem rá, hogy kikapcsolt szellőztetés mellett is áramlik be a levegő a szellőzőrostélyokon keresztül azért éreztem huzatosnak a kocsit. Belsőkeringetes gombot kell ilyenkor benyomni, ha nem akarjuk egyesével lezárni a szellőzőket
[ Szerkesztve ]
-
Soma01
veterán
Sziasztok!
Van egy 2007-es Yarisunk, 1KRFE motorral. Most kezdte el az olajat enni, viszonylag hirtelen. 120e Km van most benne. A szerelő szerint, így az elmondás alapján gyűrűzni kell... Ok... Eddig 5W30-as olajjal használtunk. (1.a.) A kérdésem az lenne, hogy ebben a motorba használható-e a 0W20-as viszkozitás osztályba tartozó olaj? Mert ahogy nézem, igazából nem is sokkal drágább. A korabeli útmutató 5W30-as olajat javasol. Az újabb gyártású, ilyen motorral szerelt autók könyve pedig már 0W20-at. (1.b.) Ebbe a régebbi (2007) gyártású motorba is mehet a 0W20? Most úgy látom, hogy ennek a motornak ez a legjobb. (2) Milyen HTHS viszkozitású olaj kell ebbe a motorba?
Plusz olvastam az 1.33-as motor esetét is a Totalcaron. A cikk sorozatban meg volt említve az 1KRFE motor is. Meg hát itt, a fórumon is, volt hasonló panasz erre a motorra.
A jövőbeli olajválasztás és használat az ami most leginkább érdekel. Azt is olvastam, hogy motortisztító folyadékot is érdemes használni az olajcserék előtt. A mostani motort meg kell javítani (vagy eladni) ez tiszta, nem kérdés. -
Soma01
veterán
válasz kw3v865 #12853 üzenetére
Nekem nem jött be az Eneos. Próbáltam a Sustinat is, váltó olajat is. Nem veszek többet. Nagyon hamar, szörnyű hangja lett az autónak tőle. Más márkára váltás után, minden rendben lett. Különösen a váltó olaj volt nagy csalódás és szembetűnő a különbség.
Eneos nekem nem kell többször. Pedig van szemmel látható kedvezményem a SzakalMetalnál.A HTHS kérdésed pedig jogos. Engem is érdekel. De úgy látom az eddigi tájékozódásom alapján, hogy erre csak az előírt olaj szabványok alapján lehet következtetni. Azaz API SL, SM, SN, SN+ esetén 2,6 feletti az igény.
-
kw3v865
senior tag
válasz Dluinet #12855 üzenetére
És mennyi a minumum, amit megadott a Toyota ehhez a motorhoz? Én nem találtam. Pedig utóbbi fontos, most néztem meg a Totalcaros Olajdoki előadását. Egyébként sajnos a Sustina oldalán sem találtam erre vonatkozóan semmit. Hiába van jó áron, ha hulladék. Se ACEA, se HTHS érték. Elég gagyi termék benyomását kelti ez a Sustina (pech, hogy pont tegnap este cseréltem ki az olajat arra...).
-
nagyúr
válasz kw3v865 #12856 üzenetére
ACEA előírást minek raknának rá, ha nem európai autókhoz tervezték?
ACEA-nál meg nem tudod hogy A3/B4-04 (2004) vagy A3/B4-21-es (2021) szabványnak felel meg, csak annyit, hogy A3/B4-es. Pedig a két előírás között van különbség."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
kw3v865
senior tag
válasz Dluinet #12857 üzenetére
A HTHS viszkozitás miatt lehetne érdekes. Bár most, számos gyártó palettáját megnéztem, és nem találtam olyan 0W-20-as olajat, aminél nem 2.6 és 2.8 közötti ez az érték. Csak egyetlen, VW-specifikus olajat találtam, aminél 2.5. Tehát elvileg a Sustina se lóg ki ebből, talán nem lehet mellélőni vele annyira.
-
nagyúr
válasz kw3v865 #12858 üzenetére
A leírásokban általában nem a megmért/valós HTHS értéket tüntetik fel, hanem csak a szabvány minimumát. Ha félsz az alacsony HTHS értéktől, akkor válaszd a Motul-t, valószínű, hogy nála a szabvány felső határa lesz a valós érték.
Az általam felsorolt olajok nagy része egyben Dexos1 Gen2 szabványnak is megfelelnek, így 3,2 literes turbos (300 lóerő körüli) motorba is bátran be lehet tölteni őket, bírni fogják."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
AXisBOLD
addikt
Sziasztok,
autóvásárlás előtt állok (már jó pár hónapja), de a piaci nehézségek miatt nem akarok kapkodni.
Ami biztos, hogy Verso-t szeretnék, benzin 1.6 vagy 1.8, 5 üléses, 2010-2012 körüli, maximum 3 millió, de ha közelít a 2,5 felé az még jobb.
Namost, itt a nyugati határfélen minden kereskedő és magánszemély túláraz (még a mindenhol tapasztalható dráguláson túl is), csak az ország keleti felén találok értelmes árú és felszereltségű modelleket. Ezzel csak az a probléma, hogy nem vagyok egy autószerelő típus, nem ismerem fel a rejtett hibákat, sérülést/javítást, valós km futást, ha esetleg tekergetve lett volna.
Ezzel a Verso modellel kapcsolatban van tapasztalat itt a fórumban, mi az amire figyelni kell egy vásárlás előtt?
És nagyjából hol van a középérték egy alábbi tulajdonságokkal rendelkező modellnél?
2010-es
1.6 benzin
~120.000 km
Sol felszereltség (el. ablak, el. tükör, ködlámpa, ABS, ESP, 8 hangszóró, stb.)Aurea mediocritas
-
No.01
őstag
válasz AXisBOLD #12860 üzenetére
Szia,
Mar ne is haragudj, de ez megint exeption managment.
Az elvarasokon valtoztass mert kulonben a lyukrafutas garantalt. (vagy nagy szerencse kell hozza)Most hozhatnek 4 Toyotas peldat az ismerettsegi korbol az elmult ~5 honap alatt, de inkabb megkimelem a nagyerdemut. Mind a tiedhez hasonlo volt. 2021 masodik feleben a leirtak sajnos nem fedik a piaci kinalatot. Nezz szet, h mennyiert adjak ezen autokat biztos, korrek es nem utolso sorban leinformalhato forrasbol. Tedd hozza a kereskedes hasznat netalantan az impost koltseget es az jon ki, h orulhetsz ha a fenti parameterekkel belefersz a 3.5M-ba.
Szerintem... -
AXisBOLD
addikt
dehogy haragszom , ezért van a fórum, de ezt a kifejezést még nem hallottam, így nem egészen értem, hogy mire gondolsz. 3 millióba ennek bele kell férnie szerintem.
de tegyük félre, hogy mennyi pénzért milyen autót szeretnék, fontosabb, hogy meg tudjam állapítani, hogy amit állítanak, az fedi a valóságot. Ahogy Te is írtad, "biztos, korrek es nem utolso sorban leinformalhato forrasbol". Nagy segítség lenne, ha tudnám, hogy lehet utánanézni 2021-ben egy használt Toyotának, illetve mik a neuralgikus pontok egy ~10 éves Verso esetében.
Az ügyfélkapun keresztül rendszámmal történő lekérdezést ismerem, de ha külföldről behozott, akkor csak a Mo-i első vizsgálatig látok el.
Van más lehetőség, platform is, amin keresztül az autót, akár a kereskedést/eladót is ellenőrizni lehet?
Aurea mediocritas
-
No.01
őstag
válasz AXisBOLD #12862 üzenetére
Atvizsgalas de nem feltetlenul a markaszervizes mert ott sajna mostanra tobb a negativ velemeny mint az amibol valos kovetkezteteseket lehet levonni. (sajnos ez is tapasztalat)
A konkret modellel nincs tapasztalat (a korabbi verzioval volt) probald ki. Az 1.6 lehet, h keves (bar felhasznalas fuggo) az 1.8-al mar ilyen gond nincs, de tobbet fogyaszt. A konkret motorkodokat nem ismerem, de az elozo verioba szerelt 1.8-al nekunk volt komoly olajfogyasztasu gondunk aminek komplett felujitas lett a vege.
-
dj79
senior tag
válasz AXisBOLD #12862 üzenetére
A hangsúly azon van, hogy szerinted. Itt viszont van egy olyan tényező, hogy kint sem adják ám olcsón a kevesett futott, jó autókat, ilyen árfolyam mellett behozni meg azokat nem éri meg.
Lépések: szervizkönyvre rákérdezni, származásra rákérdezni, alvázszám elkérése, autodna vagy vininfo lekérdezése. Ha minden kerek, akkor eladónál rákérdezni, hogy állapotfelmérésre el lehetne-e vinni általad választott helyre. Ha igen, keresel egy helyet, együtt megjelentek aztán ennyi. Ha nem hajlandó, mert nincs ideje etc,, akkor megmondod akkor random autóvizsgálós céget felhívsz, együtt mennétek. Ha nyitott a dologra, akkor rákérdezhetsz korábbi sérülésre, rozsdára stb, mert ezek a vizsgálat alatt kiderülnek. Inkább a vizsgálat árát meg az utiköltséget bukjad, mint vétel után kapj egy párszázas ajánlatot a rendberakásra. -
AXisBOLD
addikt
igen, átvizsgálás, teljesen logikus. azt én is kerülném, hogy márkaszervizbe vigyem, Yarisunkkal volt rossz tapasztalat. de ~250km-re levő városban egy megbízható szerelőt ugyan úgy lutri találni, mint megbízható kereskedést, ezzel vagyok meglőve...
családi autó lenne, az 1.6 elég, fogyasztás most fontosabb, de ha találnék egy patika autót 1.8-al,azért azt is venném.
Ami nektek volt az még a Dual VVT-i lehetett és igen, azzal kapcsolatban olvastam, hogy ott az olajfogyasztás nagyon komoly probléma. Ezekben már Valvematic néven fut az 1.6 / 1.8 szívó, nincs probléma velük, többek között ezért és a kompakt, de tágas kialakítás miatt szeretnék Verso-t.
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
körbenézve 2 ilyen kaliberű autót is találtam 2.9-3.2 millió között. de értem, hogy a piaci, gazdasági helyzet azt igazolja, ami Ti írtok. Viszont nem szándékozom erre vinni a beszélgetést.
jó tippek, köszi.
szervizkönyvnél gondolom az a lényeges, hogy rendszeresen karbantartott volt-e.származási infónál mi a fontos, pl.: osztrák autót ne vegyek, mert ott nagyon sóznak = rozsdásodhat? vagy most a procedúrára gondolsz, hogy elvégezték-e már a honosítással együtt?
alvázszám + "autodna vagy vininfo lekérdezése" --> nem ismertem ezeket az oldalakat, megbízhatóak? Carvertical-os rossz tapasztalatok miatt kérdezem.
és mit jelent nálad, a "minden kerek"? vezetett szervizkönyv, nem volt törve, nagyjából azonos km futás évente? vagy van más tényező is amire figyelni kell?
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
KubanitoS
veterán
válasz AXisBOLD #12866 üzenetére
No offense, de a feltett kérdések alapján inkább jobban járnál, ha felfogadnál egy független állapotfelmérő céget. Ők akár nélküled kimennek az ország másik felére is és írásos szakvéleményt adnak a kinézett autóról.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
hhgygy
senior tag
válasz AXisBOLD #12860 üzenetére
Ha 3.x millió forintot kiadsz, akkor 25.000 forintot szánjál rá egy független szakértőre. Én is így tettem, fingom nincs az autókról, nincs autószerelő ismerősöm. 100 pontos listát készített az ember az autóról és még azt is megmondja, hogy az adott áron meg szabad-e venni az adott autót (szerinte).
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
nagyúr
válasz AXisBOLD #12865 üzenetére
Amellett, amit a többiek is írtak, megjegyezném, hogy az 1ZR (1.6) és 2ZR (1.8) motorok sem kinyirhatattlanok. Az elmaradt olajcsere vagy a nem megfelelő olaj a legjobb motornak is ellensége...
Amikor én néztem autót, én is találkoztam olyannal, hogy több, mint 30 000 km óta nem volt benne olajcsere.
A szervízkönyv pedig nem garancia sajnos semmire, a netes vásárhelyeken lehet látni nem csak üres német (osztrák, olasz, stb.) szervízkönyvet, de még szervíz pecsétet is...A feltűnően keveset futott autó is gyanús lehet, márpedig egy 10+ éves autóban 100e km olyasmi...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
AXisBOLD
addikt
válasz KubanitoS #12867 üzenetére
de, ezt abszolút elfogadom. se a tudásom, se az időm nincs meg erre, 3 millió körül pedig nem hagyatkoznék pusztán a jó megérzésekre.
hol lelhetők fel az ilyen szakik, esetleg tudnátok ajánlani valakit konkrétan?
& #12869 Cifu
persze, egyik motor se örök életű, de azért ha az általad leírtakra odafigyelnek, akkor ezek megbízhatóan működnek vs. kis turbós, közvetlen befecskendezéses társaik.[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
hhgygy
senior tag
válasz AXisBOLD #12870 üzenetére
Én meg vele csináltattam, amikor a 2017-es, Olaszországból behozott Aurisomat vettem, és hibátlan volt, pontosabban hátsó lengéscsillapítót kellett rajta cserélni, de ezt a vizsgálat ki is mutatta.
[ Szerkesztve ]
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
AXisBOLD
addikt
nagyon köszönöm a linkeket, tippeket!
Aurea mediocritas
-
nagyúr
Most szóltak, hogy várhatóan december közepén át lehet venni majd a Corollát.
Nyilván csak a kötelező kereskedői pozitív visszacsatolás, de megjegyezték, hogy nagyon jó időben rendeltük meg, mert a később jött Corolla megrendeléseket már csak jövő nyárra tudják ütemezni az alkatrészhiány miatt, illetve az áruk is magasabb lett. Ez utóbbi mondjuk csak bazsalikomos megjegyzés lehet, mert az 1.2T listaára mondjuk mindössze 140 000 Ft-vel, a hibridé viszont 340 000 Ft-vel ment feljebb a hivatalos árlistában. Meg mondjuk az adott szín 30 000 Ft-vel drágult, tehát ha nagyon vakaródzunk, akkor 4% körüli az áremelkedés augusztustól novemberre...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
pibácsi
senior tag
Volna egy kérdésem. T20 21W 7440-es LED izzóra cserélem a tolató lámpa izzót a Yarisomon. Viszont van a másik T20-as 7443-as, az viszont 21/5W-os. Ezek lapos - ék foglalatok. A 7443-asnak egy érintkezővel több van, ami szintén oldalt van és ezt símán el lehet csippenteni - mivel nincs rá szükség. Az a kérdésem, hogy megszüntethetem-e ezt a lábat, vagy valamit még befolyásol? Vagy: maradhat nyugodtan, mivel ott nincs az 5W-osnak vezérlése, így nem is funkciónál.
Most akarok venni, de nincs csak 7443-as ott, ahonnan jó árban be tudom szerezni Mo-on. Alin van kb. ugyanabban az árban, de soká jön meg.
Lehet, hogy valamelyikőtök már találkozott ezzel a témával. Várnám segítő válaszotokat.Üdv. Pibácsi
-
Soma01
veterán
A Yaris, 1KR-FE motor olajválasztásához senki nem tud hozzászólni, véleményt mondani?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Soma01 #12878 üzenetére
Véleményt éppen tudok mondani, de hogy ez mennyiben érdemleges, az egy másik történet.
Az adott motor tudomásom szerint aluöntvény, szóval ha a gyűrűzés segít, az óriási csoda lehet. De egy próbát megér.
Én 0W-20 olajat raknék bele, [Dulinet korábban rakott be egy listát] , az ugyan eggyel nagyobb motorba ajánlott, de jónak kell(ene) lennie a tiédbe is.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
No.01
őstag
En meg azt mondom, h ha a gyari leiras szerint 5W-30 kell bele es mar az olajat is csipegeti akkor en tutira nem tennek bele egy meg az ajanlottnal is vekonyabb olajat mert azzal csak rosszabb lesz.
Arrol nem is beszelve, h igaz eddig szerencsere csak 1 ilyen olajfogyasztos autonk volt, de ott is vegul a megoldas egy motorfelujitas lett nem holmi kuruzslas kulonfele olajokkal. Szerintem. -
nagyúr
Az olajevés egyik fő kiváltó oka az eldugult olajlehúzó gyűrű.
Ha frissen jelentkezett az olajevés, akkor motorfelújítás elött, lehet gyakori (3-4000km) olajcseréket végezni. Ha három rövid csere alatt sem javul, abban az esetben a motorfelújítás lehet a megoldás.
A friss olajban lévő mosószerek feloldják a lerakódásokat, de amint a benne lévő mosószerek semlegesítődnek, a feloldott szennyeződések visszarakódnak. Egy lerakodásokkal teli motorban, a friss olaj is nagyon gyorsan elfárad/elhasználódik.
Érdemes elmenni autószerelőhöz, mert egy egyszerű vizsgálattal megtudja állapítani, hogy nem-e egy szelepszár szimering adta meg magát, és ez okozza az olajfogyasztást. Amit hengerfej leszedés nélkül, olcsón lehet javítani."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
No.01
őstag
Ezen a reszen sikerult atsiklanom
Mas:
Keresek csomagtervedo talcat/gumit... Kaptam egy gyarit, de miutan kiderult, h egy 2. kisebb csomagteret rejt a padlo alatti resz (potkerek hijan) igy szeretnem a "padlot" a lenti allasba tenni. Viszont a nagyobb motoros valtozatnal ott van benne egy lepcsi (ezert is kalkulalnak csak 581l-el) viszont ami mukodik a felso allasban az az alsoban mar nem.
Mikent talalnek olyat ami rovidebb vagy ami megjobb lenne ha azonnal fedi es takarja a lepcso reszet? Remelem erthetoen fogalmazom -
őstag
Rav4 face csoportban láttam, de rögtön törölték... De ez a [corolla cross] nem rossz. Kb a legjobb változat a 2.0 hybrid. Mondjuk kíváncsi vagyok a jövő őszi első ügyfél autó kiszállítás igaz lesz-e.
-
őstag
Hát szerintem 1 millán belül lesz hasonló felszereltség mellett a rav4-hez de meglátjuk (azzal hogy kisebb kocsiban általában kb eggyel feljebbi felszereltség hasonló a nagyobbhoz). Nekem tetszik ez a méret, de 1 évet nem akartam még várni. Most már beleéltem magam a Rav4-be De kíváncsi vagyok mennyi lesz. A motor választás viszont örömteli, azért egy 1.8-as 120-130 lovacskával elég vérszegény lett volna.
-
nagyúr
válasz KubanitoS #12885 üzenetére
10 millió Ft alá?
Most 10 millió Ft felett van egy 2.0-ás Hibrid Corolla HB Comfort Tech listaára. Erre talán pár száz ezer forint árkedvezményt vagy egy téli kerék szettet kaphatsz ajándékba. Még ha 0%-os infláció lenne, akkor se fog szvsz 12 millió alatt megállni. De inkább 5% feletti infláció lesz, szóval én azon is csodálkoznék, ha 13 millió alatt lesz...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
őstag
Hát 12 felett durva lenne. Magánszemélynek kb annyi most a rav4 hybrid comfort style plus feláras fényezéssel (plusz téli szett). Cégnek elég sokkal kevesebb. Listaáron is 12,6 ez.
De simán lehet hogy összetolódnak az árak, csak sok értelme nem lenne akkor a választéknak. -
nagyúr
válasz KubanitoS #12890 üzenetére
Nézd meg a Yaris, Yaris Cross és a CH-R árát.
Majd tedd hozzá, hogy a sima Corolla HB 2.0 hibrid Comfort Tech már most 10 millió forint feletti listaáron van.
Végül pedig azt hogy jövőre nem fogsz 13 millió forintért RAV4-et kapni Comfort Tech szinten szerintem...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
őstag
válasz KubanitoS #12890 üzenetére
Ha Chr-rel lesz egy árban összetehetjük kezeink. Szerintem 11 milla lesz egy aránylag jól felszerelt hybrid és meglesz a 2 milla különbség a rav4-hez, vagy ezek az arányok ha bedurvul a drágulás (infláció, chiphiány, godzilla vírus stb.). Mondjuk kíváncsi vagyok lesz-e egy már 8.5 millától model 2.0 benzinnel például.
Szerk: No1 + Cifu benne van az is hogy igazatok lesz azért mert 15 milla lesz a comfort style plusz Rav4 jövő ősszel... De elég ronda lenne.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tom1939 #12893 üzenetére
Csak pár ár elgondolkodtatónak:
Corolla HB 2.0 Hibrid Comfort Tech novemberi listaár: 10 630 000 Ft
Corolla HB 2.0 Hibrid Comfort Tech decemberii listaár: 10 730 000 Ft
Rav4 2.5 Hibrid FWD Comfort Style Plus decemberi listaár: 12 610 000 Ft[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Tom1939 #12895 üzenetére
A [Toyota Magyarország oldalán] én csak a 2021-es árlistát találtam, ami elvben 2021 szeptemberére érvényes. Hozzáteszem ez volt az első alkalom, hogy egyáltalán rákerestem a Rav4 árára, szóval régebbi adatok nincsenek.
A Yaris, Yaris Cross, Corolla és a Camry is drágult, ezek árait néztem az utóbbi időben.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
gaborn1
tag
Ha rámész arra a Toyota honlapján, hogy Modellek/ Rav4 és itt a bejövő oldalon lejjebb pörgetsz (Ismerje meg a többi felszereltséges is! alatt), akkor ott van már 1.5-2 hónapja legalább a 2022-es árlista is. Ezt onnan tudom, hogy akkor kezdtük el nézni a Camry/Rav4 kombót először rendelés miatt.
[#12895] Én úgy tudom, hogy januárban drágul 1%-ot és utána még 3-t a Rav4, vagyis ilyesmit mondott nagybátyám, aki kb 2 hete rendelt Rav4-t. Ez a 2022-es árlista is csak idénre érvényes ha jól látom, lehet, hogy idén már nem akartak árat emelni, gondolták kicsit javítják a Q4 számokat.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Nem jegyzeteltem de már 1-2 éve fontolgatom a lehetőségeket és szerintem a corolla és a rav4 között %-ban egyre kisebb az árkülönbség. Lehet hogy rosszul, de emlékszem még 6,5 millánál kezdődő corolla hybridre és már akkor is 10 milla körül volt a rav4 hybrid. Most meg kb azonos felszereltség 10,7 és 12,6 (értem én hogy sok pénz 1,9 milla, de azért arányaiban mégis elég kevés).
Mondjuk egy vastag rav4 áremelés megoldja (remélem nem)...
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Okos Otthon / Smart Home
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Parfüm topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen