- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
- Kávézaccból készülnek a Tecno Camon modellek
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aszamóca
aktív tag
-
Ck.
addikt
Fura, a kis 1. generációs FL Nissan Leaf-ünkben a teljes kormány fűt és mind az ülés, mind a kormány jóval melegebb is, mint a Lexusoknál.
Az edukációs célt még érteném is a 3 és 9 óránál, de néha el is kell tekerni a kormányt és fogást váltani, olyankor jól jönne, ha a többi rész is fűtött lenne. Azt sem értem, hogy ha valóban 3 és 9 óra szerintük is az ideális, akkor miért teszik a "markoló bütyköt" 10 óra 10 perchez?[ Szerkesztve ]
-
venom8888
őstag
Ért itt valami a Toyota motorokhoz vagy csak laikusok társalgása folyik?
-
venom8888
őstag
Koszi a valaszt sracok. Igazabol a tipus betegsegeire vagyok kivancsi, mert vannak olyan autok mint Pl a K astra benzines1.4 ,hogy csak a 2018 felettit szabad venni,mert visszahivas volt tobb 1000 autora az elotti gyartasokbol,most megnem mondom mire hivtak vissza, fel ugrott a fogyasztas 25 literre meg ilyenek. Meg az is hogy ugye ezt a Toyota motort a BMW csinalja a Toyotanak amit nem ertek. Nezegettem az Insigniat is, es az Optimat is, de az Insigniarol semmit nem talaltam forumokon sem, az optima sokat eszik, es gyenge is az 1.7 es motorral azt olvastam tobb helyen is,tehat ezert jott be opcionak ez a Toyota,mert szep es megy is, jah es 5-6 liter eszik allitolag.
Tehat errol a tipusu jarganyrol beszelek, nagyon szep. [link]
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz venom8888 #13760 üzenetére
Nézd, ez a 2WW motor egy kissé átszabott BMW N47D20. Azért állt le a Toyota a kis Diesel motorok fejlesztésével, mert az európai piacon kívül sehol se volt igény rá. A 2WW kapcsán relatív kevés a tapasztalat, mert csak kevés típusba szerelték, jellemző, hogy az Aurisból / Corollából csak sima benzines és hibrid készült ebben az időszakban már. Ez már csak utángyártott és bontott alkatrészek és szerelő tapasztalat miatt sem üdvös.
A 2WW esetén a vezérműlánc nyúlás, az EGR hibák és a befecskendezés is lehet gond. A fő probléma, hogy itt is erős kérdés milyen gazdija volt az autónak. Mivel R-es rendszám van rajta, tippre külföldről hozták be cirka 3 éve. Számomra a hirdetésben zavaró, hogy nincs fotó a műszerfalról. Ez nálam pl. kizáró ok volt autóválogatásnàl.
Ha engem kérdezel, inkább vennék 1.6-os 1ZR vagy 1.8-as 2ZR benzines motorral Avensis-t.
Persze lehet, hogy ez valóban egy megkímélt és gondozott autó...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
venom8888
őstag
Magyarul akkor nem ajanlott ezzel a motorral?
-
nagyúr
válasz venom8888 #13766 üzenetére
Személyes vélemény, de 1WW és 2WW motoros Toyotát én nem vennék.
Ha rákerestem az adott évjáratra és típusra, akkor azt látom, hogy a dízel / benzin motoros arány kb. 10/1. Szóval nem egyszerű viszont a kinézett Avensis-ből benzinest venni.Az autóvásárlás ilyen business egyébként, én 2,5 éve 2.5-3 millióról indultam aztán mentem feljebb addig, hogy akkor már közel volt az új autó ár. Lehet nekem nem volt csak szerencsém, vagy extrém béna lennék, nem tudom, de én 10 autót néztem meg, a 10-ből egyet sem mertem elhozni, mert itt vagy ott, de sántított az eladósorba került autó (hibátlan állapotúnak hírdetett törött autó, látványosan tekert óra, a szervízkönyv szerint több, mint 30 000 km óta nem cseréltek benne olajat, vagy az eladó rendíthetettlenségge abban, hogy elvigyük együtt az autót egy márkaszervízbe átnézetni, hogy csak pár példát hozzak).
A Rob210 által említett elektromos fék hibáját máshol is olvastam, de (T27-es) Avensis-es ismerősnél még nem volt rá példa.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz venom8888 #13769 üzenetére
Soha nem néztem igazán, szép autó, de a Hyundai/Kia leosztásban a Hyundai a komfortos, Kia a sportosabb márka, és a tapasztalatom alapján a Hyundai autók kényelmesebbek, a Kiák rázósabbak például. Én pedig komfort párti vagyok...
A Hyundai i30 / i40 szériát néztem, a fejtér szűkössége maradt meg bennem, motorikusan a GDI motoroknál mintha lennének kisebb gondok (ezt a Hyundai/Kia topicban olvastam itt), végül Hyundai i30 és a Toyota Corolla E210 versenyzett, és a megbízhatóság miatti bizalom miatt lett Toyota nálam. De például a fedélzeti elektronika terén a Hyundai bizalomgerjesztőbb volt.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
venom8888
őstag
Jol kinezo autot keresek, ami nem 10litert eszik, megbizhato, es azert megy ha oda lepek. Tudtok ilyen autokat sorolni meg? Max 5.5M ig Es 2015 tol
-
hhgygy
senior tag
Szerinted mi tudjuk, hogy szerinted melyik autó néz ki jól???????
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
KTTech
veterán
válasz venom8888 #13772 üzenetére
Mert a modern dieseleket nem drága megvenni, de drága fenntartani... az említett CRDI-t is (meg minden közös nagynyomású nyomócsövest). Ha "olcsón" fenntartható dieselt akarsz, akkor vissza kell menni olyan 2005-2006 környékéig, a PDTDI-k még nem voltak vészesek (de a Toyotának nem volt olyanja, ha jól emlékszem). Kivétel a kettős tömegű, meg a turbó, mert azokban is elromlottak ezek (mint a maiakban). Már persze ha találsz olyat, amit nem hajtottak szét.
Szerintem az árkategóriáddal le vagy maradva egy évvel, azóta legalább 20%-ot nőttek az árak a használt piacon. Van, ahol többel is...Ha megtetszik egy autó, bérelj fel egy hivatalos állapotfelmérőt, az majd megmondja, meg szabad-e venni az adott járgányt, tájékoztatni fog az esetleges költségekről is, amik várnak.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
FLx
addikt
válasz venom8888 #13773 üzenetére
Ne is egyen sokat, menjen is ha kell, olcso is legyen, fiatal is, ez igy nagyon nehez lesz. Raadasul az 5,5m a mostani piacon pont egy olyan szam amibol nehez jot valasztani. En inkabb koltenek 3-4-et valami regebbi kocsira ami pont arra jo, hogy A-bol B-be eljussak, vagy vennek 7 kornyeken egy barmilyen uj autot sok garival es azzal tuti nem lesz bajod jo ideig. 5,5-et kolteni egy hasznaltra ami tutira problemas lesz inkabb elobb mint utobb, nem kimondottan jo otlet.
-
hhgygy
senior tag
válasz KTTech #13775 üzenetére
Egyébként meg alap, hogy független állapotfelmérővel veszünk autót (mármint mi, akik nem vagyunk autószerelők és nincs tutti autószerelő haverunk sem). Én is így vettem az Auris TS HSD-met lassan egy éve, és jól jártam/járok vele. 4.7 millát fizettem + 25 eFt volt az állapotfelmérés, szerintem kötelező egy laikus autóvásárlónak.
[ Szerkesztve ]
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
KTTech
veterán
válasz venom8888 #13777 üzenetére
Az Astra topicban többet fognak róla tudni, mint a Toyotában... sztem.
Ha tutit akarsz, vegyél egy Toyota hibridet (átvizsgálás után): nincs kuplung (azaz van, de folyamatosan zárt állapotban), nincs kettős tömegű, nincs váltó gond, nincs vezérműszíj probléma, nincs ékszíj gond, a fékek lassabban kopnak stb.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
-
venom8888
őstag
Hat sajnos eleg baj az, mert Pl egy auto nem er 5M tol tobbet ha hasznalt, legyen az barmilyen is. Itt tartunk,hogy nem csak az autok ara megy fel a csillagokba, hanem az uzemanyage is. Egy atlag csalad nem teheti meg pl ezt sem hogy Kp ba 5M ot kiadjon egy autora. Az autok ara vetekszenek az othonaink araival, ami undorito reszemrol. (15-20M)
[ Szerkesztve ]
-
hhgygy
senior tag
válasz venom8888 #13787 üzenetére
Nem ismerem az 1.2 Swiftet. Én 1.4-es 84 LE-s Mazda 3 ból ültem át a 136 lovas HSD-be, nekem ég és föld a gyorsulása. Annál már csak a fogyasztása jobb az összehasonlításban, főleg, ha még köbcentire is vetítjük.
[ Szerkesztve ]
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
VaZso
senior tag
"A Rob210 által említett elektromos fék hibáját máshol is olvastam, de (T27-es) Avensis-es ismerősnél még nem volt rá példa."
Nekem is T27 van és olvastam erről a problémáról.
Beázás okozza és a későbbi gyártású autóknál már megoldották (ill. csere esetén javított került már bele). -
Paxker315
addikt
válasz venom8888 #13789 üzenetére
Sokat számít a bódé stabilitása-szigetelése is. Ültem pl. fiat ritmoban, szó szerint azt éreztem, hogy "hű, de kis ugrós-gyorsulós" verda. Aztán a km-óra kiábrándított.
Nem ment, csak úgy rezonált-zörgött minden, hogy azt érezted
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
venom8888
őstag
Ahogy nezem a teszteket, 0-100 on kb ugyan azt gyorsulja mint az en 1.2 es suzukim. Sőt 400m en le is hagyja a suzuki. 😒 Halál gyenge a toyota auris hybrid, valoban varosi kozlekefesre keszult,dugózni. Fel áldozták a sebességet de piszkosul . A tobbi autohoz képest -2 literrel kevesebb 100km es fogyasztásért.
[ Szerkesztve ]
-
venom8888
őstag
válasz Gombinyó #13793 üzenetére
Nekem 1.2 suzukim van,és borzalmasan nem húz. Nem akarom ugyan ezt átélni még 10 évig egy másik autoval, nem kell nekem 200 lovas auto,nem gyorsulni akarok. De azert legyen dinamikus,ha odalépek huzzon kicsit ne csak pörögjön a motor. Ennyi amire vágyok.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz venom8888 #13794 üzenetére
Jól megértem ezt a részt. Nekem kb ezt a biztonság érzést adta meg az 1.4t scross. Nem versenyautó de ha odalépsz neki csomó mindent megold amit a korábbi szívómotoros autóim nem (és igen vissza lehet váltani, de más a tartomány ahol akkor gyorsul, akkor meg a váltások foghatnak vissza ha nem te vagy Fittipaldi...). Éppen ezért nem mertem kisebb hibridet venni (1.5, 1.8, 2.0), így is van aggodalom bennem hogy a 2.5 hibrid rav4 lomhább lesz mint az scross volt (papíron kb egál ebben).
-
őstag
válasz venom8888 #13796 üzenetére
És a turbó benzines még jobb mert szélesebb a tartomány ahol "megyeget". Főleg egy jó automatával (scross aisinje szerintem jó közepes). Pont amikor a legtöbb figyelem kell nem kell pluszban gondolkozni és gépészkedni (jó sofőr mindent megold persze manuális szívó motoros gépben is, de strapásabb...).
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs