- Magisk
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Nem lesz idén Nothing Phone (3)
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Marvel's Midnight Suns
gp A jövő hét folyamán ismét két meglepetéssel lesznek gazdagabbak a PC-s felhasználók.
-
Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
ph A korábban bemutatott fejlesztések mellett a 2025-ös és 2026-os tervek kerültek elő.
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
Köszönjük!
Dluinet:
Köszi!KubanitoS:
hahaha
értékesítőnek meséltem h csak azért jöttünk ide mert vki ph-fórumon szólt
Esélyesen az lesz, mert visszafele Kecskemétnek jöttünk és nem Szolnoknak.
A téli kerékszett okt. 12-re volt ígérve nekik, mai napig nem kapták meg, úgyhogy majd felküldik egyik BP-i Toyotába (M5 kivezetős van nekünk legközelebb), és onnan elhozhatjuk. Én 4évszakos gumi párti vagyok (évi 10ezreket ha megyünk), úgyhogy lehet nem lesz meg sokáig és 0km-esen el is lesznek adva.#######################################################
Egyébként kellemes meglepetés a Yaris (próbautat sem tettünk vele eddig).
Húgom anno újonnan vett 2012/05 havi Yarisához hasonlítva (executive 1.4diesel):
- erre már nem mondom h 30perces kocsi, mert abban anno 30perc után MINDIG fájt a derekam, itt a 2óra15perces kocsikázás sem okozott problémát
- autópálya 130-140-nél nincs már akkora szélzaj
- a kormánya sem egy agyonszervózott érzéketlen, túlságosan könnyedén járó verzió, hanem teljesen korrektül ad visszajelzést, nincs az h annyira könnyen jár h túltekernéd a kormányt (régebbi Yaris emiatt országúton és autópályán sztem életveszélyes, főleg esős úton mikor megdob a víz és korrigálni kell vagy széllökéseknél, mert annyira lazán jár h túlkormányzod...)
- 140-es sebesség waze szerint is 138-139, a kísérő autónkban 147km/h volt ugyanez... , úgyhogy elég pontos az km/h-órája, eközben 6,8l/100km a fogyasztás, ami sztem rendben van, anno 1.2-es Honda Jazz-em evett ennyit hasonló felhasználással autópályázvaA hibridséget még "szokni" kell, sztem tök menő mikor nem jár a benzinmotorja és mégis haladunk.
A lámpája estére is tökéletes (led lámpa).
Nem egy rakéta, de sztem egész jól gyorsul 160ig, utána kezd el tényleg belassulni.
A benzinmotor 3hengeressége tényleg Wartburg hang (egyelőre inkább retro feelingem van a hangjától, de amúgy nem vmi szép, olykor tolakodónak érzem, de ugye a cvt miatt is).
Az apple carplay egy álom (igaz kábelen), főleg hogy tapizni is lehet a kijelzőt középen.
A hifi teljesen korrektül szól baba-kompatibilis hangerőig legalábbis.
Üléspozíció is teljesen jó közel 185cm-nek. Könyöklő is jó helyen van és elég széles.
A jelenlegi nagy dög kocsinkhoz képest pedig kifejezetten tetszik, hogy hátranyúlva elérem a kislányom pocakját is jobb hátulra átnyúlva és tök jó kis családias a légkör emiatt h közelebb van mindenki egymáshoz, de mégis elférszMajd a tempomatnak kell utánajárnom, mert az adaptív tempomat sztem túl messziről érzékeli/követi a másikat, ezen kéne állítani h közelebbről kövesse, vagy azt kéne h menjen sima tempomatként és ne figyelgesse radarral ki van előtte, szóval vagy-vagy, mert a mostani beállításokkal nekem nem jön be.
A toltaókamera nem kanyaródó felfestési csíkjain is túlléphettek volna 8-9 év után... (de legalább jobb a kép amit ad).Összességében én nem vagyok egy Toyotás ember és tudtam h lesznek megkötések egy prémiummárkához képest (cserébe megbízhatóbb és olcsóbb fenntartani), mindezek ellenére így használat közben nagyon kellemes csalódás ért! Méghozzá meglepően nagy mértékben!
-
BeZol
őstag
Elmentem ma Kispestről az Alza-ba, oda-vissza átlagom 3,9l/100km lett
Ugyanez ilyen dugózásban a másik kocsinkkal 9,5l/100km lenne legalább (esélyesen 10-10,5), úgyhogy lehet majd mindig kölcsönveszem feleségem kocsiját ha vmi apróságért el kell ugrani -
Ck.
addikt
válasz #76500480 #12374 üzenetére
Teljesen normális dolog, az autóban nincs klasszikus indítómotor, így a 12 V-os akkumlátor mérete is sokkal kisebb egy hagyományos autó akkumlátoránál. Ha nem használod, érdemes kéthetente beindítani és egy órát hagyni ketyegni, leállni, majd megint ketyegni, hogy tudjon töltődni az akumlátor. Ez nem hiba, teljesen normális jelenség ennyi állás után.
-
nagyúr
Nos úgy tűnik, hogy Corolla fronton nincs csúszás a megrendelés teljesítése terén. Legyártása került az augusztus végén megrendelt autónk, tehát feltehetően nincs akadálya, hogy december elején át is vezessünk...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Ck.
addikt
Mi majdnem akartunk rendelni egy UX-et vagy ES-t néhány hete, Karácsony előtti szállítást ígértek, saját egyedi konfiguráció után is. Elmondásuk szerint mivel a Lexusokat mind Japánban gyártják, ott a chip hiány sokkal
kisebb problémát okoz az új autó rendeléseket illetően. Végül mégsem került sor a megrendelésre, megggondoltuk magunkat a méret/kialakítást illetően, megvárjuk az új NX-et is, hogy milyen, de jó eséllyel egy pár éves, RX 450h lesz majd valamikor a befutó.[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
Hát ja, nem volt teljes a leírás. Hasmagasság is kell, amerre én járok pesten olyan tankcsapdák vannak fekvőrendőrnek álcázva hogy az előd i30-at ( és feleségem jazzét) lépésben is le le verem és falra mászok tőle Emelt kombi még beleférne de a corolla emelt kombit kicsinek éreztem elől (és az se halk).
-
Veron
őstag
E210 percek következnek.
1. Mennyibe kerülhet gyári gumiszőnyeg TS-be? Emil Freyjel csevegtem, visszahívást ígértek, de gondolom már 3 napja éjt nappallá téve próbálkoznak és csak nem jön össze nekik.
2. Valaki használ Pirelli Cinturato SF2, Goodyear Vector Gen3 vagy Michelin CrossClimate 2 négyévszakos gumikat? Érdekelne az empirikus vélemény, mert ezek vannak a kalapban nálam.
3. A kormány középrészén végigfut egy ezüst műanyag díszcsík, ami a kormány alján kiszélesedik. Na ez olyan mint a tejfölösdoboz, megnyomva recseg-ropog. Másnál is ilyen, vagy az enyém különösen béna? Lehet vele kezdeni valamit, ha garis szervizen megemlítem, kiröhögnek?Félreértés ne essék, imádom az autót: az old school infotainment megmosolyogtató, de jól működik, az ezüst díszcsík és a nagyobb gördülési zaj autópályatempónál meg nem szerencsés, de tolerálható. Egyedül az ablakzörgés zavar, de remélem a megaüberzsíros kezelés után jobb lesz.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
KTTech
veterán
A mai napon megvolt a 16000-es első szerviz. A meglepetés a gyorsan kopó Bridgestone Ecopia gumik (az egyik már csak 4.5mm-es mélységű, a többi 5-6mm közt), és a gyengélkedő 12V-os akku voltak, utóbbi cserélve lett.
A mostani és a következő 4 szerviz ára összesen 1190 font, azaz jelenlegi árfolyamon kb. 513000 Ft, ami 3 kis és 2 nagy szerviz árát takarja, 80000km-ig (0w8 olajjal). Nem magyar árak, de UK-ban nem számít rossznak a márkaszervizben... főleg, hogy 24 hónap alatt kell kifizetni.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Veron
őstag
Toyota én így szeretlek. Kicsit recseg, de kimegy a világból (remélhetőleg).
Nálam egész kevés dolog zörög és nem is vagyok biztos benne, hogy a hasonló árú egyéb márkák jobban muzsikálnak.
Az infotainment meg szerintem sem rossz abban az értelemben, hogy jól használható, egyértelmű, gyors. De valljuk be, hogy pl. felbontásban, grafikában egy VAG évekkel előrébb jár. Egy SW-HW upgrade ráférne, plusz egy kis zajszigetelés a kerékdobokba, esetleg vastagabb üveg és újra megvenném... hibridben."Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
nagyúr
Az infotainment terén nem csak a VAG, de az azonos árkategóriás Ford, Kia vagy Hyundai is előrébb jár - ez pedig azért már fájdalmasabb (oké, a Fordnál az gáz, hogy nincs magyar nyelvű menü).
Zörögni nálam (E210 szedán) nem zörög semmi, a kormánykerékben az ezüst dísz viszont nálam is recseg-ropog, ha megnyomorgatom. Eddig mondjuk nem tudtam róla, mert nem szoktam ilyesmit nyomorgatni.
A zajszigetelést már sokszor említettem, szvsz. még az ajtóba se ártana (ahogy Gombinyó csinálta).
Ahol még gyenge szerintem az E210, az a pakolóhelyek, az ajtóba nem fér el egy fél literesnél nagyobb palack, a telefont vagy előre berakod a középkonzol végébe (ahol viszont nem éred el, ha kellene esetleg), vagy kb. sehova. Ha a középkonzolba a két pohártartót használni szeretnéd, akkor máshova kell rakni az olyan hétköznapi dolgokat, mint kapunyitó vagy társai. A könyöklő alá ilyeneket nem fogsz pakolni - az a tárolórekesz amúgy tényleg jó.
Meg hát a fejtér, ha magasabb vagy... de ez a jelek szerint nem sok embert érint
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Veron
őstag
Sokan panaszkodtak a kényelemre a vezetőülés környékén, nekem tökéletesen kényelmes. Egyszer állítottam be a kormány-ülés kombót és azóta hozzá sem nyúltam. Mondjuk nem vagyok magas.
A pakolóhelyes kritikának tényleg van alapja.@Gombinyó: biztos lehetek benne, hogy más márkák is zörögnek, vagy más autók ezt nem teszik?
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
rbalint88
addikt
Hat a Hyundai i30-ak eddigi tapasztalatok alapjan nem zorognek (van kb 15 a cegcsoportban), az enyem egyelore annyira massziv, hogy a gyerekules minimalis zorgese halalra tud benne idegesiteni De a gordulesi zaj szigetelese abban is eleg gyenge.
Viszont szerintem megbizhatosagban (foleg automata valtosoknal) a Toyota boven lekorozi. -
Veron
őstag
Ki hogyan oldotta meg TS esetén a csomagok rögzítését a csomagtartóban? Van 4 (?) szem, ahova lehet rögzíteni. Van szofisztikált megoldás, vagy menjen a gumipókos történet?
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
nagyúr
Nekem szedán van, a csomagok elmászását gumi tálca oldja meg nálam, illetve van kosár, amibe lehet pakolni.
Sajnos szatyrok, stb. terén gáz, hogy a két oldali "szatyorfül" elég alacsonyan van, így nem maradnak állva a dolgok a szatyrokban.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Veron
őstag
válasz koxkids #12481 üzenetére
ez a háló tetszik, lehet megpróbálkozom eggyel én is.
más: fék hogy tetszik nektek? a fékhatással nincs bajom, de kicsit lent fog - a Fiesta "korábban" fogott. lehet meg kellene nézetni a betéteket? mindössze 16e km van benne. (1.2T TS)"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Veron
őstag
#gumiszőnyeg
Emil Freyből 17e Ft-ért rendeltem gumiszőnyeget ma TS-re.
(a lökhárító borítás 38 ill. 65e Ft-os árát magasnak találtam, azért azt kihagyom egyelőre )"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
őstag
Voltam szalonban, kértem árajánlatot RAV4-re (Yaris cross még mindig kicsi, CHR továbbra sem tetszik pedig igyekeztem nagyon), a lényegi érdekesség hogy tényleg lesz Corolla Cross. De 2022 a bejelentés, 23 az első autók. Ouch. Szerintem 2 év alatt annyi lesz a közepes Corolla Cross árban mint most a Rav4 ha így mennek tovább a dolgok... Állítólag Corolla Crossban lesz 2.0 hibrid és japán gyártásból lesz (de minden akkor biztos ha tényleg itt lesz, de merték már mondani ezzel a feltétellel).
-
nagyúr
válasz Tom1939 #12485 üzenetére
Ahogy a Yaris -> Yaris Cross árugrás is megvolt, várható volt, hogy a Corolla -> Corolla Cross terén is meglesz ez az árugrás, tehát eleve bizony a RAV4 árszintre volt várható. Még ha a japán gyártást nem is számoltuk volna bele, plusz a forintromlást se. Az meg külön fejvakarós, hogy 2023-ra jön. Ki tudja mi lesz akkor itt, élek a gyanúval, hogy akár az is lehet, hogy eleve nem, vagy alig fog jönni a Corolla Cross, és a Toyota Europe is inkább a Bz széria felé fog fordulni...
Ezzel együtt én nagyon nem vagyok SUV párti, szomorú, hogy ennyire kifordult a világ...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
őstag
Én is tökéletesen boldog voltam "sima" autókkal de egyszerűen idegemre ment hogy mindig leverem az aljukat, és ez csak egyre rosszabb lett. Az én közlekedésemmel egy európai országban fel sem kellene merülnie a nagyobb hasmagasság szükségletnek (főváros és autópálya meg nagy ritkán egy kis közút). De mindenhol gödrök, elbaltázott járdák és fekvőrendőrök (vagy csak kivételesen peches vagyok hogy merre járok...).
Megnéztem a radart a tesztautóban, egész jó 4 fokozatban grafikus kijelzése is van nem csak visít különböző hangnemekben (az nekem kb semmit nem ér). Kicsit hagyom ülepedni aztán megyek egyet teszt vezetni és alap hifibe belehallgatni. De most esélyes egy comfort style plus(bőrt nem akarok, de a JBL és a 360-as kamera vonzott, de jó radarral már csak a JBL marad amiről a kereskedő is azt mondta hogy nem olyan nagy ugrás). Várhatok majd 7 hónapot...
Apropó tudja valaki mekkora a különbség a rav4-nél a parabola led és vetítőlencsés led fényszóró között (ez is még különbség a selection/executive esetén)?
-
paolinho
őstag
A Face-en olvastam, hogy van lehetőség a 2015 utáni Aurisra is a mobiltelefon tükrözést megoldani. Adtak is egy nevet Kozelszky Csaba személyében, aki ezt meg tudja oldani, de hiába küldtem ott privit a srácnak vagy egy hete, a mai napig nem olvasta azt, így nem is válaszolt rá.
A kérdésem az lenne, hogy valóban megoldható a tükrözés, és ha igen, akkor hogyan, vagy ki tudna segíteni ebben itt Bp-en, vagy környékén?
Esetleg nem ismeri-e valaki a Csabát, ha igen, volna-e kontaktja hozzá? -
No.01
őstag
Kinek milyen tapasztalata van kotelezo es Casco-val Corolla (TS) eseteben??
Kaptam "Toyotas" ajanlatot, de nem vagyok teljesen elegedett vagy tulsagosan naiv voltam...
Videki lakos (Zala) 7-es bonussal:
KGFB:
--> 25-40e / evCasco
--> 50e onresz eseten: 192e - 263e
--> 100e onresz eseten: 178e - 228eMit gondoltok?
-
Gombinyó
őstag
Ezt én is beszívtam velük, állították, hogy náluk olcsóbban úgy se tudok magamnak cascot intézni és szerződéskötésnél árak nélkül kellett rámondani az áment. Végül érezhetően olcsóbban tudtam utólag kötni magamnak.
Union van kötelezőre és cascora is nekem, amit végül magamnak kötöttem meg, de ettől függetlenül segített a márkaszerviz az ügyintézésben pl a legutóbbi szélvédő cserénél.Kötelező: 20-25e / év, B5, vidék
Casco: 75e / év, C3, vidék, 50e ft vagy 10% önrésszel.
Nekem így nagyon megéri, mert a kavicstól berepedt szélvédő + első embléma cseréje fél millió ft lett végül, amiből 50ezret fizettem én és 450et az Union.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Koszonom mindkettotoknek.
Kozben keresgelek, de elorebb igazabol nemigen jutok marpedig penteken atvetel addig el kell dontenem, h mit es hol.
Ha nincs FB-om akkor mikent tudok kapcsolatba kerulni Sandorunkkal? A hugomat esetleg meg tudnam kerni, h lepjen vele kapcsolaba, csak tudom kellene, h mikent is talalja meg emberunket.
Új hozzászólás Aktív témák
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen