Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    A Voda odáig jutott gyerekek, hogy szerintem egy novella kijönne abból, amit a személyes előfizetésemmel és a cégessel sikerült művelni internet fronton.

    UPC amíg volt hibátlan, 10 évig konkrétan 1 alkalommal volt egy max 2 órás kiesés és ennyi.
    Megjött a Voda és babám beindultunk. Volt első körben egy modemcsere. Ehhez kellett 3 alkalom és 2 szerelő mire sikerült. Majd kiderült, hogy amúgy jó lenne ez a backup internet opció is, mert egy csapásra sikerült szakadnia a netnek, de brutál módon. Szóval Hitron. Ez 2 hónap volt, 4 szerelő és úgy 6-7 alkalommal egyeztetés. Álíltólag mindig megindultak reggel a szerelők és amikor kiderült, hogy Hitront kell hozni leadták a melót, mert nem volt ilyen modem. De ezt mindig aznap, mikor már az egész irodának lekommunikálod, hogy srácok, ma azért kemény nap lesz ;]

    Ez miután lement kezdődött a myVoda fiókkal való hancúr. Ehhez pár email híján 150 darab emailváltás kellett, plusz egy tonna telefon és személyes bejárás, mert a Vodának nehéz megérteni, hogy a cég az picit másabb tészta, mint a magán előfizu. Ja igen, egy pillanatban megmondták: ennyi, rossz, kész, nem működik, számlát ha fizetni akarunk írjunk neki és mailben kiküldik majd akutálba'. 2022 volt ekkor, agyam leolvadva már. Ja igen ekkoriban egy telefonálás 40-50 perces kapcsolási időkkel ment, volt, hogy megebédeltem, elintéztem kiráyi teendőimet és még sziesztáztam is, mire kapcsolt a központ.

    Ezt a mai napig random sikerül cifrázni, nekem a privát előfizumba random kerülnek be adatok, címek, nevek, most épp Egerben van a címem. Jó tudni, közelében se laktam soha.
    Cégesnél pedig az adatbázisból kötögetnek be random dolgokat emberekkel, tehát kutyát se zavarja, hogy x cég mail címe kerül be y cége alá magától és mennek oda a mailek én meg hívogatom a Vodát, hogy amúgy miért nem kapok semmi infót? Tizedik hívásra benyögték azt a mailcímet, amire aztán tutira nem szabadna ilyet küldeni soha.
    Ja igen, 3 tanú előtt bediktált biztnsági jelszóra 24 óra múlva már azt mondják nem az, engem konkrétan totál töröltek a rendszerből, hiába volt feltöltve az összes céges meghatalmazás, kis batyuval face2face kellett bemennem megint egy üzletbe ;]

    Közben egyre durvultak a dolgok, a céges neten a napi 1-2-3 óra totális Google szolgáltatás elérések meghalása (sok mással egyetemben) alap lett, 10-20-30 hibajegyet leadva mindig lemérik a tetves vonalat és mindig lezárják, hogy minden tuti, hiába lapátolok át nekik egy tonna screenshotot, hogy gyerekek, látszik, hogy egy x pontig minden tuti, nálatok rekt, visszafele ugyanez.

    Szóval erre cseréltek még egyszer modemet. Érted, router tuti, vonal tuti, hiba lokalizálva, de gyorsan emberem kidurrantja a modemet. Mondom ez nem normális.

    Majd küldtek volna a héten megint szerelőt, aki miatt megint segget csináltam a számból az irodában, szó nélkül ledobták a hibát külsősre, én az időpont vége előtt 20 perccel hívtam az ügyfelest, hogy ugyan nézzék már meg merre van ez a madár... hát sehol, mert nem is fog jönni.

    Nálam itt tette be a kaput a cég, egy telekommunikációs vállat ilyen szinten képtelen legyen kommunikálni az brutális. Totál inkonpetens brigád, 2 vonalunk is van amin egyenként is vígan menne 1-1 gigabit, de a Vodának a fix IP mellé max 500 jár, mert csak. Vagy fizetsz havi 400 ezret a gigabitért külön szerződéssel, lhoool.

    Úgyhogy sikerült a fölöttünk lévő pénzes irodának priviben átfúratni a fele világot és behozatni a Telekom üvegszálat, amit 2 hónapja nyíltra raktak és így kövi héten jön a 2 gigabit kemény 16 rugóért.

    Minden tiszteletem azoknak, akiknek nincs választási lehetőségük, mert ilyen céggel szemetet sem sepertetnék, mert arra is alkalmatlanok.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák