Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rita7107

    aktív tag

    válasz danzig61 #131333 üzenetére

    Amit tegnap kaptam a Vodafone "szerelőtől" (?) az egy vicc kategória. Bejelentettem, hogy az 500-as net hetek óta kb. max 250 játék közben váltakozó időpontban naponta többször is kiugróan magas a ping érték, így akadoznak a játékok. A telefonos kolléga rendes volt, mert nem elsőre, de talált hibát így kiküldte a szervizt.
    Szerelő ember kijön a házhoz gps-es autóval, majd reklamál, hogy az eszköz szerint nem ott kell lenni a háznak ahol van, hanem eggyel mellette. A házszám kint a falon a szomszédnál is, nálunk is. Tehát vizuális ellenőrzés az neki nem megy. :W
    Nézi a kábel, majd megjegyzi, hogy a kábelnek nem ott kellene menni, hanem a ház túlsó oldalán, mert neki a rajzon ott van. Amióta bekötötték azóta senki nem nyúlt hozz a kültéri kábelhez. Utána kijelenti, hogy ez már egy elavult vezeték, ilyet nem szabad használni. (én tehetek róla hogy 5 éve ilyet kötöttek be?). Kb. 10 perc gondolkodás után, és bosszankodása után rátérünk a problémára. Kijelenti, hogy ő nem tudja ez miért lehet. Hozzá teszem csak a kábel külső szemrevételezése történt meg, tehát semmi egyéb. Majd talál egy vezeték szigetelés szakadást az ablaknál. Fogta kivágta, beillesztett egy 15 cm-es darabot és kijelentette, hogy megoldotta a hibát. Semmi mérés, semmi további vizsgálat, hogy van e net, van-e tv, kijelentette hogy megoldotta a problémát. A fiam (kommunikációs hálózatépítő technikumba) jár fogta a fejét, és azt mondta hogy ez az ember a szakma szégyene volt. Ha ő így dolgozott volna a nyáron ebbe a szakmában már az 1 hét után elküldték volna. Szóval nem csak a telefonos dolgozók közül kell kifogni a jót, hanem a szerelők között is.

Új hozzászólás Aktív témák