Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Adams84

    tag

    válasz gduck #131433 üzenetére

    TV2 Play applikáció videóinak rossz minőségével kapcsolatos állapotfrissítés: a néhány nappal ezelőtt weben tett hibabejelentésemet lezárta a Vodafone, mely szerint nincs hiba és ha újra tapasztalom, végezzem el az általuk ajánlott műveleteket (modem és box újraindítás, box gyári beállításainak visszaállítása stb...). Szóval a szokásos bullshit szöveg :D
    Ezt követően tegnap telefonon is megtettem a bejelentést, az ügyintéző részletesen rögzítette a hibát (mondanom kellett legalább 3 konkrét műsort/videót is), és továbbította az illetékesek felé.
    A beszélgetés során kifejezettem kértem, hogy érdemben is vizsgálják ki a hibát, és ne arra hivatkozzanak, hogy egy áramtalanítással meg fog oldódni :D
    Meglátjuk, hogy mi lesz ...
    gduck: Te amúgy a Vodafone-os kuponkóddal használod a TV2Play szolgáltatást vagy a fizetős Zéró csomagod van?

Új hozzászólás Aktív témák