BMW i7 menetpróba

Lehengerlő gépkocsi meglehetősen látható mennyiségű pénzért, de új szintre emelheti a BMW-t a luxusszedánok között.

Bevezető

Talán kezdjük megszokni a jelen BMW-k ábrázatát, de ezt az agresszív fejű hódot még láthatóan emésztgeti az utca népe. A 7-es már néhány hónapja piacon van, de mivel az ára miatt nem kifejezetten egy népautó, ezért nem szaladgál belőle sok, szóval teljesen normális jelenség volt, hogy ahol felbukkantam a kettős fényezésű, majdnem csúcs felszereltségű, M-pakettes xDrive 60-nal, ott megfordultak a fejek és leesett egy-két áll, a csodálat és a borzadály egyszerre jelentkezett az arckifejezésekben. Ilyenkor jó egyébként extra udvariasnak lenni, még fel sem fogta a delikvens, hogy mit lát, amikor már kedves mosollyal integettem, hogy tolja csak át a biciklit nyugodtan, a látvánnyal ellentétben nem fogom véres cafatokra szaggatni az ormótlan hűtőráccsal és nem fogom a pingpong-asztal méretű motorháztetőn (ami alatt nem is nagyon van motor) cibálni a szélben testének még megmaradt darabjait.


[+]

Nagyon szép autó — mondták azok, akikről ebben a pillanatban derült ki, hogy roppant távol áll egymástól az ízlésvilágunk. Egyébként akár lehetne is: oldalról, hátulról, de még felülről is a méretei ellenére egy iszonyú jó arányú, kecses, sportos, de persze hatalmas jármű az i7, csak hát az eleje láthatóan az ázsiai ízlésre reflektál. A kettévágott első lámpák között szétfeszíti a teret az óriási vese, ami most is zárt, legalábbis az elektromos kiadáson. Az i7 egy jókora limuzin, majdnem 5,4 méter hosszú és szinte 2 méter széles. Egy hajó, ezért aztán jól jön, hogy a hátsó kerekek is fordulnak, de így sem triviális egy random bevásárlóközpont mélygarázsában helyet találni, de ha mégis sikerül, akkor könnyű megtalálni a kocsit: az lesz, aminek kilóg a hátulja.


[+]

A hozzánk eljutott i7 nem a kínálat alját képviselte. 43 millióról indul az eDrive50, az csak szottyadt 455 lóerős, egy motor hajtja a hátsó tengelyt, az elméleti hatótávja 600 kilométer felett van. Az 544 lóerős xDrive60 (ami nálunk is járt) már összkerekes, az M70 pedig 659 lóerőt kínál és 3,7 másodperces 0-100-as gyorsulást, de csak 559 kilométeres hatótávot. Ez már 66 millióról startol, de a konkrét tesztautó karcolgatta a 80 milliós árat mert gyakorlatilag az összes extrát megkapta, kivéve a plafonról lehajló, 31 inches multimédiás kijelzőt.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

  • Kapcsolódó cégek:
  • BMW

Előzmények

  • BMW iX1 menetpróba

    Ez most a legkisebb elektromos BMW, hiszen az i3 gyártása megszűnt. Ez viszont egy jókora SUV, még ha kisebb is, mint az iX3.

  • Idén 15% lehet az elektromos modellek aránya a BMW-nél

    Hogy ehhez az itthon 52 millió forintról induló i7 mennyit tehet hozzá, az jó kérdés.

  • BMW iX menetpróba

    Művese, két és fél tonnás tömeg és az összes létező elektronikai extra fenyegető aurájú külsőbe csomagolva, ráadásul rengeteg pénzért.

  • BMW iX3 menetpróba

    Annyira jól faragta át meglévő modelljét villanyautóra a BMW, hogy a legfőbb kérdésünk, ami felmerül: miért nem hamarabb kezdték el ezt?

Hirdetés