Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyantusz

    tag

    A T-34-ről még talán annyit, hogy nem véletlen az, hogy a szovjetek letértek arról az alvázról, kinőtte fejleszthetőségi határait a T-34/85-tel bezárólag (na jó, kapott egy 100 mm-es ágyút => SU100, de a 122-est már nem bírta el!!! SU122, ez már instabil lószar volt, ezért kellett a JS alváz JSU122, JSU152).
    Ezért kellett kerálni egy új alvázat (mert a KV és a JS is hurka volt!), aminek csiszolása lett a T-54!

    De így tettek az amcsik is a Sherman-nal. Jött az M41 (bár ez lehet tulzás kicsit), majd az M26 Pershing.
    Állítólag ez sem lett bevetve a vh.-ban de nem lepődnék meg, ha mégis, csak nem szellőztették a hírt, hogy a Kingtiger-ek, Pantehr-ek kiütöttek volna belőlük jópárat, mit ahogy tették a JS3-mal is (állítólag csak a berlini dísszemlén jelentek meg).
    (originál német legénységeket kellen megkérdezni, ha élnének még, akkor kiderülne ez is)
    Koreában csak azért lett még bevetve a Sherman, mert annyi volt belőle, mint a szemét! Ott már főleg az M26 volt a ''zászlóvivő''.

    Az meg, hogy a T-34/85-ben akkoriban Észak-koreai, meg kínai legénység volt, már megint jelent valamit egy amerikai harckocsi-legénységgel szemben...
    No meg megint az amcsi légifölény. És azt se feledjük, hogy a német harckocsi fejlesztők hova kerültek a vh. végével! Hát biztos nem a szovjetekhez...

    Az M1 Abrams-t kivel fejlesztették az amcsik közösen, hogy méltó ellensúlyt képviseljen a szovjet T-64, -72 szériával szemben?
    Hát természetesen az NSZK-val... Ebből lett ugye a Leopard 2.

    Örülj ifjú ember a fiatalságodnak! (A prédikátor könyve)

Új hozzászólás Aktív témák