Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nowhereman

    őstag

    válasz #65675776 #2956 üzenetére

    A koaxális rotor növeli a manőverezőképességet, mert azonos rotorvégsebességhez kb. kétszer akkora vonóerőt tud kifejteni. Az összeérő rotorokrol meg nem is merem megkérdezni, melyik féleszü jenki publikált, tény, hogy gyakorlatban még nem fordult elő. Viszont az afganisztáni(...) tapasztalatok szerint a heliktopter veszteségek 30%-át a farokrész elvesztése okozta, ilyen esetben a kamov hazamegy, a más elrendezésüek meg lepottyannak.

    Az tuti hogy problémásabb, viszon egy motor kidöglése esetén még hazavánszoroghatott. :D

    Nem fogod elhinni, de a németek a tigrist sosem szánták fővonalbelinek(röviden főleg nem ezt gyártották), mig sherman az volt.
    A számokon nem vitatkozom, mert legalább 10-15 félét láttam már.
    A katonai körülmények meg még jobban befolyásolják a dolgokat. A tigrisek kis számát jobban befolyásolta az a tőlük független környezet, hogy az ellenséges repülőgépek Kurszk után gyakorlatilag szabadon repkedtek a fejük fölött, valamint a folyamatos visszavonulás miatt, sok lerobbantat felrobbantottak. Ezek a lerobbanások közt persze benne volt az üzemanyaghiány is - ami max a motor iszákosságára mutogatva lehet konstrukciós hibának csúsztatni.

    Utánam a kondenzcsik!

Új hozzászólás Aktív témák