- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Rivaul
addikt
Nem kell azt sajnálni, az 1.1 saxom ment annál többet nem hogy egy 20 millás autó Mögöttem 4 gyerek ül de akkor még a 150 is rettentő ritka nálam szintén. Viszont egyedül azért had élvezzem kicsit az életet én is
FeRRaR1Köszi. Akkor keresek itt a közelbe valakit aki tölti.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Reneolus
tag
Műszerfalon világító motort ábrázoló piktogram milyen hibára utal? 2003-mas szívó benzines S60-ról van szó.
Helix P DSP, JVC R981BT, Morel MT23/Soundstream Reference 300, DLS UP6/Emphaser EA2190, Emphaser EG12 (ETBR112)/Signat RAM3 MKII
-
Rivaul
addikt
-
Reneolus
tag
Még egy kérdés. Tompa, gumis klattyogós hang a hátsó futóműből, ami ilyenkor lötyögős érzéssel párosul, szar, össze-vissza foltozott úton kis sebességnél mi lehet?
[ Szerkesztve ]
Helix P DSP, JVC R981BT, Morel MT23/Soundstream Reference 300, DLS UP6/Emphaser EA2190, Emphaser EG12 (ETBR112)/Signat RAM3 MKII
-
Peti78
őstag
Ránéznétek erre? Valakinek elfkvőben?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
Nem. Az enyémben úgy néz ki a dolog, hogy van egy gyári erősítő is. Ezt kell összekötni az új fejegységgel, és ehhez kell ez a kis fos. [link] Harmadik hete várok erre, de egyik beszállítójánál sem volt, meguntam, megrendeltem. Imádom a Volvo különleges megoldásait, szopjon csak vele a user.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Jájó
újonc
Sziasztok! Család bővülése miatt gondolkodom biztonságosabb autó vásárlásán. Volvo xc 90-re gondoltunk és abból is benzinesre. Valakinek van tapasztalata ezekről? 2005- ös 4,4es V8 benzinesre gondoltam! Ha tudnátok pár dolgot leírni,hogy mire figyeljek ha ilyen használtautot nézegetek! Előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
Üdv!
FeRRaR1 fórumtárs hozzászólásait olvasd át, neki ilyenje is van!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Rivaul
addikt
4,4 V8 család bővüléshez. Ahhoz gatya kell apám Maga az Xc90 remek választás és egy tank. Nem tudok rosszat mondani de hogy jutottál el a legnagyobb motorhoz? Általában a 2.4 D5 és 2.5T amiket keres az "átlag". Nekem D5 van 4 gyerek mellé.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
haxxika
senior tag
Erre egy D5 nem lenne elég? Ha ilyen sokat kell szaladgálni akkor a dízellel hosszabb távon olcsóbban járnál. Maximum egy pici tuningot lehet neki adni. Nekünk 6 évig volt, beletekertünk újkora alatt 300ezret, de elment mert sok volt a 7 személyes, nem használtuk ki. DPF miatt nem kell így aggódni, pályán tisztulni fog, nekünk olyan 10L körül evett 130-150 átlagtempóval. Szép volt, jó volt, szerettük de kellett egy sportosabb (S80 D5 AWD).
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
BBalu
tag
Én is ezen gondolkozom 2. autónak ha eladom a T6-ot. A hazai használtautó piac nagyon kicsi belőle, konkrétan most van egy 2005-ös ami lehet h jó vétel de gyanúsan olcsó a többihez képest, vagy csak a többi van túlárazva viszonyítás kérdése
Mellette van egy V8-as S80 nálunk is, a motorjára nem költöttünk túl sokat 320E km alatt. Én inkább az automata váltóra lennék kíváncsi milyen állapotban van.
-
-
BBalu
tag
Az autót kb egy hónapja vettük így tapasztalat nincs, Udvarihoz elvittük más miatt, ő szólt, h elküldené felújításra. A mellékelt képet is tőle kaptam még aznap (nekem nagyon korrektnek tűnnek) 150K környéke volt a turbófelújítás munkadíjjal együtt, majd most kiderül h milyen lett. Egyébként ez a kisebb turbó a nagyobbat is elküldték és az rendben van.
-
FeRRaR1
őstag
Szia, a legbiztonságosabb autó, a legsportosabb motorral amivel valaha kapható volt. Remek választás. A motor az örök élet +1 nap, 10 év után ajánlott a láncos vezérlés feszítőinek és görgőinek a cseréje. Ennek a meglétét ellenőrizném, meg a gyertyákat, mert vannak olyan trükkös hekusok akik csak az első négyet cserélik ami könnyen hozzá férhető, a hátsót nem. Más motorikusan nincs, örök élet +1 nap, amíg van benzin levegő meg szikra menni fog.
Ami zsebbenyúlósabb az a váltó + haldex AWD + hátsó diffi. Én mindegyiken cseréltettem olajat, + szűrőt ahol volt az is, meg felmérettem az állapotukat, mind hibátlan.
A többi az alap ennyi idős kocsinál, lengéscsillapítók, szilentek, én cseréltettem üzemanyag szűrőt is, mert alá néztem és réginek tűnt, filléres tétel. Kárpit paneleket lekapnám hátul hogy látszik e korábbi sérülés, ugyan ez az első lámpák mögött. Hibakód tároló kiolvasása, kilométer lekérdezése, alvázszám alapján márkaszerviz története, csak akkor vedd meg ha az eladó vagy a kereskedő nevén van aki árulja, ha nagyon tutira akarsz menni okmány irodában lekérdezitek fizetés előtt. Hidegen melegen kipróbálni mindent főleg a váltót. + az alap dolgok
Más: A pofám leszakad ne dízelezzetek itt, ha egyszer benzinest szeretne, és nem is napi használatra = nem fogyasztana sokat, hosszú távon nem nagy a különbség. Plusz rengeteg potenciális kellemetlenségtől kímélné meg magát. Múltkor vezettem fater XC D5-jét fél napig, majd vissza ültem az enyémbe, azt hittem valami Ferrarit hajtok. Ég és föld a különbség, és ezzel nem akarok senkit sem bántani, nagyon szívesen megmutatom akárkinek, sőt el is viszem vele ha erre jár (észak London), már volt is akinek mutattam, és nagyon nagyon más, másik autó, más a kormányzás, minden hozzá van igazítva a nagyobb teljesítményhez. Nekem is volt dízel, most is van kettő a családban, és csak is ha napi szinten kéne ingáznom 50+ kilométert venném újra.
[ Szerkesztve ]
-
Jájó
újonc
válasz FeRRaR1 #7878 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a válaszodat! Mindenképp megfogadom a leírtakat. Szerintem a jövőhéten megyek és meg is nézek 1-2őt, mert most csak ennyi van a neten fent. Esetleg Pest megyében nem tudsz valami szakit, akihez el lehetne vinni? Nem nagyon bízom a "szak"szervízekben.
-
Rivaul
addikt
válasz FeRRaR1 #7878 üzenetére
Senki nem vitatja vagy méltatlankodik. Sztem minden pasi merevedést kap egy V8-tól Csak manapság hazai terepen nem a legelső opció az embernek egy anyahajót venni, ezt el kell ismerned Engem az érdekelt mi miatt döntött így, mert már olvastam máshol hogy azért nem akarja a D5 valaki mert szerinte az nagyon lomha lehet és biztos kicsi ekkora autóhoz a 163-185 ló. Közbe meg ez nem fedi a valóságot, persze nem összehasonlítva 310+ pacival, de egész mozgékony a D5-is.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
FeRRaR1
őstag
Sajnos nem, egyedül a Zay utcában voltam egyszer, és nem a legjobb tapasztalatom van velük, de van akinek beváltak itt. Szerelni nem vinnék oda semmit, de egy felmérésre lehet hogy jók, esetleg keress rá itt hogy "Zay" kb fele fele akinek bejött és akinek nem, de ez nem csak így van itt, máshol is ahol beszélgettem kb ez volt hogy 50-50. Állapot felmérésre valószínűleg jobbak mint szerelésre. Ezt csak gondolom, mert olyat nem csináltattam náluk, mások véleményére alapozok amiket olvastam az évek alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
válasz FeRRaR1 #7878 üzenetére
Egyébként a V8-ad valóban vérbőséget okoz, elég, ha csak ránézek. (Mást úgyse tudok! )
Az az S80 igazán jól el lett találva, gyönyörű. Az elődjei nem tetszenek annyira, azokból az s60 ami az én formám. Érdekes, hogy a ráncfelvarrott s60 már nem tetszik. Mondtam is az asszonynak, hogy amennyiben pár év múlva az enyém nyugdíjba vonul, addig nem nyugszom, amíg v8-at nem lelek valahol. Bitang!
Mondjuk, én sem panaszkodok megy a 2.3 is mint a golyó. Tegnap megmutattam egy ismerősnek, jelentősebb gázfröccsnél volt is hűha.
De a V8 az V8.Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
Szóval dió héjban:
Hosszú úton alig eszik többet max 2-3 literrel. A hangja és sportossága eszméletlen. Amennyiben valaki megégette magát dízel fronton a turbó - porlasztó - magasnyomású Bermudában, lehet nem venne inkább újra. A D5 valóban megy ha elindul, nem is itt van a legnagyobb baja, persze azért a 12 körüli és a 6.X között van különbség rendesen 0 - 100-at majdnem a fele annyi alatt letudja, de ez nem mindennapi szituáció, viszont a besorolás, körforgalomba való elindulás már nagyon is mindennapi, és vannak olyan helyzetek, hogy mire a D5 kitalálja hogy pörgeti fel a turbót, addigra a benzines már besorolt, és a való életben vannak ezek, hogy D5 mellett meg sem próbálnám, eszembe sem jutna, még a V8 kétszer is besorolna, nem veszélyeztetve senkit. Ezekhez hozzá jön hogy akit ismerek mind költött már többet kevesebbet motorra a dízel dolgai miatt, nekem csak a gyertya és a lánc feszítők és görgők voltak, de nem lett volna muszáj, csak ajánlotta a szerelőm hogy így tíz év felett azért cserélni kéne. Lehet rengeteg indokot találni mellette, egyik ismerős mióta kipróbálta le akarja cserélni a D5-öt V8-ra. Ami még kimaradt az a szaga, te jó ég engem az kikerget a világból, mikor beindul, és nem is mögötte csak mellette állok, úgy érzetem hogy instant tüdő rákot kapok. Ugye nem véletlenül kezdik kiszorítani a dízeleket erősen itt nyugaton, és maga a Volvo is idén bejelentette hogy ennyi volt, több dízel motort nem terveznek 2020 után.
Még egyszer mondom tényleg nem akarok senkit megsérteni, nekem is volt dízel. Tudom milyen annak is vannak szerethető dolgai, amég ki nem próbálod a V8-at. Komolyan mondom hogy bárkit szívesen látok aki megnézné, illetve ha Magyarban leszek majd jelzem itt ha érdekel valakit.
-
slaci
csendes tag
válasz FeRRaR1 #7884 üzenetére
Én gondolkoztam sokáig nagy köbcentis benzinesben, de a plusz vezetési élmény nem érte meg nekem,a fogyasztás felárát, így elvetettem.
-már minden be van trafipaxozva és akkora dugók vannak Európában, hogy Németországban pl. sokszor volt alacsonyabb az átlagsebességem, mint Ausztriában, pedig Németben sok helyen nincs sebesség-korlátozás.(emiatt már nagyon-nagyon ritkán autózok bárhova még Európán belül is, inkább repülök/repülünk)
-V8 fogyasztás többlete alsó hangon 40% a dízelhez képest, de dugóban városban ez még magasabb. Ez meg min. +4l-t jelent, ami mostani árakon is. (A 3l még a spritmonitor szerint sem reális különbség) 1300-1500Ft plusz 100km-ként.
-ez meg ugye 100ezer km alatt plusz 1.3-1.5millió Ft csak a tankolásra, és ehhez jön a magasabb adó, biztosítás.
-a dízelemet 220ezer km-nél nem jött elő hiba, tehát a fenntartása kb. megegyezik a benzinesével (olaj, oljacsere) ennyi km alatt.
-ez meg azt jelenti, hogy csak a fogyasztáson kb. 3 millióval vagyok előrébb és ehhez hozzá lehet adni még a biztosítst, adót.
-hiba esetén 3 millióból a dízelt is szépen fel lehet újítani és még maradna, is, de valószínű inkább lecserélném.
-nagy köbcentis benzinest brutál nehéz eladni és az új kori árukhoz mérten még nagyobb az értékvesztésük. Amikor nézegettem az autókat, láttam, hogy 1, nem nagy kereslet volt rájuk. 2, komolyat lehet alkudozni az első pont miatt - ez jó a vevőnek. 3, csak aztán belegondoltam, hogy ha pár év múlva majd én akarom eladni, akkor még nagyobb szívás lesz ez az eladás.
-ha most kellene vásárolnom, erős a gyanúja, h hybridet vagy valami elektromosat választanék. Igaz, hogy nem egy kategória, de megpróbálnék együtt élni vele. Egyrészt olcsóbb a fenntartása, másrészt valamit tennék a környezetért, mert ha így halad élhetetlenné tesszük a bolygónk.
-környzetevédelem: épp ma olvastam, hogy a benzinesek 10-szer annyi szén alapú mikro részecskét bocsátanak ki, mint a dízek. Ez a részecskeméret meg sokkal veszélyesebb, ill. a benzinesek éppen úgy csaltak ebben a tekintetben, mint a dízelek - erre is kitért a cikk.
-A dízeleket lehet, hogy most kitiltják, de a V8-sokkal ez már gyakorlatilag évekkel ezelőtt megtörtént. Nem hiába dobta szinte minden gyártó, a Volvot is ide értve.Szóval, számomra logikus érv igazából nincs a V8 mellett, csak érzelmi, ezért nem azt vettem. Viszont eléggé sanszos, hogy a második gép valami Lexus féle hybrid lesz, ha csak nem jön ki valami megfizethető elektromos, amivel legalább 300km gond nélkül megtehető egy töltéssel.
-
#03969024
törölt tag
Srácok!
Ajtó beállításával próbálkozott már valaki? Hogyan lehet dönteni?
S80 2009. -
Rivaul
addikt
válasz #03969024 #7887 üzenetére
Dönteni? Miért vagy hogy? most vagy én nem értem mit szeretnél vagy ott valami nem kerek. A zsanérok fixek vagy csavarral rögzítettek. A csavaros megoldással egy keveset lehet vele játszani de 20 éves autókon is a helyén van, ha csak nem volt valami beavatkozása.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
#03969024
törölt tag
Kicsit lóg az ajtó. Nem a zsanér, rángattam, nem érzek semmit. Le-fel, ki-be lehet a zsanérnál állítani, de a másik fele hegesztve van a kasztnin. Gyakorlatilag a két zsanért függőlegesen kéne elfordítani. Van mindegyik alatt egy-egy hézagoló, kivettem a felső alól, jobb lett, de még mindig emelkedik az ajtó becsukáskor kb. 1 mm-t. A zsanértengely nem excenteres? Le van lapolva a vége, de nem sikerült elforgatnom.
Bármennyire is vizslatom, törve nem volt.[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz #03969024 #7889 üzenetére
Raktam már vissza ajtót nem is egyszer, ezért írtam általánosságban a kétféle felfogatást amikkel találkoztam. Viszont sajna nem látom hogy az s80 pontosan milyen, a google meg nem túl segítőkész. Ha ennyit kell állítani akkor valami volt vele de ez nem jelent nagy törést vagy ilyesmi. Nyitott ajtóval hátra gurul és felakad valamin az már elég (tapasztalat és ne kérdezzétek ) Ez egy kis fényezés vagy másik ajtó és észre sem veszed. Így látatlanba alátétekkel próbálkoznék ha nincs más.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
bigobert
tag
Sziasztok!
Pár hónapja már vetettem ide pár sort, de még sajnos nem jutottam el mosóba, hogy feltegyek néhány előnyös képet a kocsiról *
*ami most sem sikerült.
XC60 D4 AWD, még öthengeres 2400ccm, 178Le, kézi váltós, 2014. 34.000km-el szereztük, Ivanicsnál állapotát felmérettük.
Lenne is kérdésem. A kocsit ellepte a tengerparton a por, amit egy maszatolós eső bele is dolgozott. A helyi mosóban a szaki mondta, hogy a sima mosásnak neki se álljunk, mert komolyabb tisztítás, polírozás kell. Ő vasúti porként utalt a jelenségre. Rendes volt, hogy még mosás előtt tájékoztatott Sajnos nem értek a témához, ezért gondoltam rákérdezek itt, mit javasoltok?
Üdv:
bigo[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz bigobert #7891 üzenetére
Elmesz landzsas mosoba es ott szivacs hasznalata nelkul csak a nagynyomasu vizzel megprobalod leszedni. A bp fogarasi uton levo red car spa jo lesz, mert van habfurdo (fellazitja kicsit), hagyd allni 2-3percet, aztan ottjo magas nyomassal jon a viz, 50-60centire tartva szerintem le fogja hozni. Egy a lenyeg, nem szabad szivaccsal vagy kefevel nekimenni, mert utana tenyleg polirozni kell, szetkarcolja a fenyezest a homok.
-
őstag
-
Rivaul
addikt
válasz bigobert #7891 üzenetére
Nagyon csinos, grat hozzá. De bebaxik ha egy ilyen új autónak polírral kell nekimenni... Normálisan neki kell állni a mosásnak ahogy írták fentebb, a lényeg hogy valóban ne sikáld semmivel míg le nem lett veretve róla mert akkor csak karcolod.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
bigobert
tag
(#7892) rbalint88
(#7893) xeon.Szabi
(#7894) RivaulKöszönöm a válaszokat. Sajnos a történet úgy indult, hogy miután hazajöttünk, elmentem gépi mosóba, mivel akkor még fel sem merült bennem, hogy ez valami különleges törődést érdemelne. Mikor kigurultam a gépiből, láttam, hogy olyan maradt. Ekkor átmentem a kézi magasnyomású borotvához. Az sem szedte le! Itt kezdtem érezni, hogy baj lesz. Tapintásra érződik rajta a lerakódás.
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Ezért a vasért mennyire reális az ár?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
FeRRaR1
őstag
válasz bigobert #7895 üzenetére
Vegyél egy CarPro TRIX-et, az le kell hogy hozza, ha nem akkor finom polír, esetleg te magad veszel nagyon finom pasztát, tudok ajánlani ha kell, és kézzel megpróbálod át törölgetni, lehet hogy úgy megúszod a gépit.
Szóval 1: Trix vagy Iron X 2: Kézi ultra finom paszta 3: gépi polír.
Javaslom hogy tegyél egy kemény wax védelmet a gépre, így nem tud rajta olyan könnyen megtapadni a szennyeződés, esetleg kerámia, ha többet költenél rá.
belaazallat
Amennyiben igazat állít és oda adja téli nyári szettel 2.9 vagy 3-ért, meg minden pöpec a próbánál akkor szerintem reális, szépen felszereltnek tűnik. Volt gazdája, leinformálható, költöttek rá, ezek sokat számítanak, esetleg egy személyes hirtelen kérdés rejtett hibákra, eladás okára, ha hidegen és melegen is pöpec szerintem jó, de puding próbája az evés.
Rivaul
Ezt én teljességgel megértem, én is főként azért vettem mert megsokasodtak az autók, családra, munkára, hétvégére, így nagyon keveset fut, évi 5-7 ezer mérföldet kb. Abból is sokat rövid távon, így mindenképp szívó benzinest akartam. Mondjuk már nem is cserélném le, ha többet mennék vele sem
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Megértem amit írsz, és részben egyet is értek. Én sem Európa átszelésre vettem, mikor azt csináltam évi 3-4-5 alkalommal akkor nekem is D5 volt. Dugóban városban valóban több de pályán, országúton nekem 2-3 literrel eszik többet faterénál.
Mint fentebb is említettem sokat nyomott a latba az alacsony futás is. Trafira ott a waze, de egyébként sem a nagy sebességben jobb csak, de főleg elindulásnál, besorolásnál nincs semmi késlekedés, mint a villany autó azonnal megy, ez nagyon sokat számít. Eddigi tapasztalat konkrétan: Tavaly fater ráköltött 1200 fontot, idén 840-et eddig. Ezek az olajcserén fékbetéten felül. Közeli ismerősöm 1400-at idén és szarakodik a szervópumpája meg a hátsó difije. Én ezt látom ennyi pénzből sok tele tank kijön, városi rövid távokon tökön szúrtam volna magam a dízellel. Télen is sokkal jobb, nagyon gyorsan melegít.
Én elfogadom hogy jobb valahova a dízel, de az ellen sokat fel lehet hozni, még itt igazából csak a fogyasztást, biztosításom nekem ugyan annyi mint a V50-re volt. Persze ez országonként eltérő lehet, megmondom őszintén nem is tudom hogy teljesítmény vagy köbcenti alapján Magyarban most.
Dízelek eladása sem lesz leány álom, sok városba hamarosan kitiltják őket itt nyugaton 2-3 éven belül, illetve külön dízel adók is jönnek. Szerintem valamit össze keversz, mert pont hogy a dízelekben vannak rákkeltő részecskék, pont ez miatt tiltogatják őket, a benzineseket nem. De ez egyébként is borult, mert a kis köbcentis magas nyomású bonyolult dízelek és benzinesek már ugyan úgy okádnak mindent.
Viszont ebben az elektromos dologban nem vagyok biztos. Egyrészt szerintem nem környezetbarát, max máshol szennyez. Nagyon sok mindent elfelejtenek számolni, nehézfémek, savak, áram előállítása is messze nem annyira zöld mint Németbe, de még ott sem annyira mint kéne. Hibrid is azért eszik 2 litert, mert a feltöltött aksit nagyvonalúan nullának számolják a katalógus adatban, ami finoman szólva is egy vicc.
-
r.levente75
addikt
Ha már tisztítás a téma. Tíz év után fogok most először ablaktörlő gumikat cserélni, mert úgy érzem nem úgy töröl mint annó. Ki is keményedtek valszeg. De a szélvédőt mivel tisztítjátok meg, mert úgy érzem ott is van némi probléma, törléskor olyan foltos, mintha vízkő lenne, de ugye feltehetően nem az mivel az eső lágyvíz.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz r.levente75 #7899 üzenetére
Mr Muscle ecetes ablak mosó első körben, de lehet fokozni. IPS alkohol vagy töményebb ecet, amennyiben vízkő akkor leszedi. Viszont utána le kell öblíteni minden honnét. Ez is ajánlott annyira finom hogy az üveget nem bántja, viszont leszed minden mást. AG glass polish a nevével ellentétben nem políroz csak tisztít, de azt erősen.
slaci
Kihagytam hogy fater évi 60e körül tesz bele. A másik srác keveset, csak rövid városira használja. Egyenlőre nyűg a full elektromos, persze múltkör ültem a Model X-ben, nem mondom hogy ott hagynám ha utánam vágják
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest